Jaargang 9 | editie 16 | 27 maart 2017
[Cross Media Case 2017] Chantall Olthoff-Wubben over WE x Nina... lees verder
 
Cross Media Awards!

Dag leden van het Nederlands MediaNetwerk,

Wij organiseren dit jaar voor de vijfde keer de Cross Media Awards.

Zoals bekend, doen wij dit anders dan andere prijzen: wij publiceren alle ingezonden cases. Dat is drie keer winst:

  • Alle cases die de jury beoordeelt, staan online. Dat maakt deze prijs compleet transparant
  • Ook cases die niet winnen of worden genomineerd kunnen door iedereen worden gezien
  • De cases zijn stuk voor stuk interessant om te lezen, waarmee wij een bijdrage willen leveren aan de ontwikkeling van het vak

Wij beloven de mensen die meedoen aan de Cross Media Awards dat wij de cases ook publiceren in onze nieuwsbrief.

Nu wil het dat wij dit jaar meer dan 50 procent meer cases hebben ontvangen.

Daarom nu voor de tweede keer in korte tijd een extra nieuwsbrief om alle cases de plek te kunnen geven die ze verdienen.

Veel leesplezier!

Bas Vlugt
Oprichter Nederlands MediaNetwerk


Lees Meer

 
[Cross Media Case 2017] Milou Turpijn over FOGO
Hearst Netherlands stuurt FOGO in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Milou Turpijn, hoofdredacteur van Women's Health.

Kun je Hearst Netherlands introduceren?

Bij Hearst Netherlands, gevestigd aan het Koningsplein in Amsterdam, verzamelen we met een niet aflatend enthousiasme alle zaken die het leven interessanter en mooier maken. Dat doen wij met de (internationale) top merken als ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Harper's BAZAAR, Cosmopolitan, Women's Health (lancering van het jaar), Quote, Esquire en Men's Health...

Lees Meer

 
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over Libelle Zomerweek
Sanoma | SBS stuurt Libelle Zomerweek in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.

Kun je Sanoma | SBS introduceren?

Sanoma | SBS is een veelzijdig mediabedrijf, dat met haar toonaangevende portfolio van ruim 50 sterke, crossmediale merken, wekelijks 13,1 miljoen Nederlanders bereikt via tijdschriften, tv, evenementen, content marketing, e-commerce, websites en apps...


Lees Meer

 
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Vodafone | Roam like a pro
MEC Nederland stuurt Vodafone | ‘Roam like a pro’ in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Isabelle Dacz, CEO van MEC Nederland.

Kun je MEC Nederland introduceren?

MEC Nederland bouwt compromisloos aan consumer centricity en innovatie. Onze uiteindelijke ambitie is om communicatie te maken die ‘designed to be desired’ is. Communicatie die ‘uitnodigt’ in plaats van ‘interrupt’...


Lees Meer

 
[Cross Media Case 2017] Dave Kroon over Maybelline | The Next Boy/Girl Band
Sanoma | SBS stuurt Maybelline | The Next Boy/Girl Band in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Dave Kroon, directeur SBS Media Solutions.

Kun je Sanoma | SBS introduceren?

Sanoma | SBS is het meest veelzijdige mediabedrijf van Nederland en weet met ruim 50 crossmediale merken wekelijks 13,1 miljoen Nederlandse consumenten te bereiken via tijdschriften, tv, evenementen, content marketing, e-commerce, websites en apps...

Lees Meer

 
[Cross Media Case 2017] Ramon Kragtwijk over Hornbach | Outsmart the competition and become the local hero
ZIGT stuurt Hornbach | Outsmart the competition and become the local hero in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ramon Kragtwijk, Media Director bij ZIGT Mediabureau.

Kun je Hornbach introduceren?

Hornbach, de onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten is in Nederland twintig jaar actief met inmiddels twaalf vestigingen (vestiging Amsterdam is in februari 2017 geopend). De basis voor de Hornbach-succesformule zijn vijf kernwaarden: laagste prijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment en grote voorraden...


Lees Meer

 
[Cross Media Case 2017] Leonie Verwer over Talent Stage
ABN AMRO en Social Inc. sturen Talent Stage in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Leonie Verwer, merkactivator bij ABN AMRO.

Kun ABN AMRO introduceren?

ABN AMRO is een Nederlandse bank voor particuliere, zakelijke en privatebankingklanten. We zijn een relatiegedreven, deskundige en digitaal innovatieve bank die actief is in Noordwest-Europa en expertise biedt in geselecteerde sectoren wereldwijd...

Lees Meer

 
[Cross Media Case 2017] Louise van Nispen over De boer op met Diane
Sanoma stuurt De boer op met Diane in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Louise van Nispen, domeindirecteur Women bij Sanoma | SBS. 

Kun je Sanoma introduceren?

Sanoma | SBS is het meest veelzijdige mediabedrijf en weet met haar toonaangevende portfolio van ruim 50 sterke, crossmediale merken, wekelijks 13,1 miljoen Nederlanders te bereiken via tijdschriften, tv, evenementen, contentmarketing, e-commerce, websites en apps...


Lees Meer

 
[Cross Media Case 2017] Maurice Hols over de MTV Music Week
Viacom Benelux stuurt de MTV Music Week in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Maurice Hols, SVP en General Manager van Viacom Benelux.

Kun je Viacom introduceren?

Viacom Benelux is het multimedia-entertainmentbedrijf achter de populaire themazenders Nick Jr, Nickelodeon, MTV, Comedy Central en Spike. Merken met specifieke profilering: kinderentertainment, entertainment voor jongvolwassenen, comedy en uitgesproken en edgy entertainment...


Lees Meer

 
 
 
[Cross Media Case 2017] Bas Otterspoor over de effectiviteit van online radioreclame
MeMo2 stuurt hun onderzoek naar de effectiviteit van online radioreclame in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Bas Otterspoor, Strategy Consultant van MeMo2.

Kun je MeMointroduceren?

MeMo² is een innovatief onderzoeks- en adviesbureau, gespecialiseerd in merk-, communicatie- en reclame-effectonderzoek. MeMo² is opgericht in 2004 en werkt voor de top 250 adverteerders, mediabureaus en media-exploitanten...

Lees Meer

 
 
 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -