Jaargang 9 | editie 19 | 11 april 2017
 
Cross Media Congres 2017

Dag Netwerkleden,

Het Cross Media Congres 2017 komt eraan en wat hebben we dit jaar veel te bespreken!

De recente ontwikkelingen rondom Sanoma, SBS, Talpa en TMG laten zien dat crossmedia actueler en urgenter is dan ooit.

Daar gaan we het op het congres uitgebreid over hebben.

In deze speciale editie van Nederlands MediaNieuws presenteren we een aantal van de sprekers. Het volledige programma staat hier

Komt allen!

Zien wij elkaar op 19 april in het Compagnietheater in Amsterdam.

Bas Vlugt
Oprichter Nederlands MediaNetwerk


Lees Meer

 
Thijs Boon | CEO van VICE Benelux
VICE is het grootste mediamerk ter wereld dat zich op jong volwassenen richt. In 1994 kwam het eerste magazine uit in Canada, en inmiddels zit VICE in bijna veertig landen. De documentaires, programma’s en artikelen die VICE maakt worden gedeeld via online, lineaire, mobiele en sociale kanalen, en zo worden iedere maand honderden miljoenen mensen bereikt. VICE bestaat inmiddels uit een internationaal netwerk van digitale platformen, een televisie- en filmproductiebedrijf, een tijdschrift, een platenlabel, een in-house creatief bureau en een uitgeverij.

Thijs Boon is genomineerd voor Cross Media Man 2017. Lees zijn case-interview hier


Lees Meer

 
Marscha Krouwel | Publishing Group Director Women’s Brands Hearst Netherlands

Ook Hearst Netherlands had het een aantal jaar geleden moeilijk. De economie en het consumentengedrag veranderden en adverteerders veranderden mee. Met het aanstellen van Marscha Krouwel als Publishing Group Director Women’s Brands wist de uitgeverij een compleet nieuwe weg in te slaan en heeft het inmiddels een sterke propositie kunnen formuleren.

Lees ons interview met Marscha hier


Lees Meer

 
Victor Knaap | CEO van MediaMonks

MediaMonks is een creatief productiebureau met 600 Monks in 10 kantoren wereldwijd. We werken met ‘s werelds beste reclamebureaus, grootste merken en innovatieve media -en technologiebedrijven om strategieën, ideeën en formats te vertalen naar lokaal relevante producties en award-winnende projecten.

Onze grootste kracht is dat we alle productiedisciplines in-house hebben, we zijn het enige netwerk onafhankelijke bureau dat film, digitaal en fysieke productie combineert op wereldwijde schaal. Het is ook best bijzonder dat we hebben mogen meewerken aan 97 Cannes Lions in de afgelopen 5 jaar en twee keer de GrandPrix for Good hebben gewonnen.

Lees ons interview met Victor hier


Lees Meer

 
Anna Nooshin | modeblogger

Anna Nooshing is overal en doet alles. Ze heeft 286.000 volgers op Instagram, ze zit in de jury van Holland’s Next Top Model, doet mee met Expeditie Robinson en is een van de bekendste modellen van Hunkemöller.

www.instagram.com/annanooshin


Lees Meer

 
Bastiaan Spaans | Senior Vice President Commercial bij Improve Digital

Improve Digital is Europe’s leading provider of real time advertising technology to premium publishers.

Joining in 2010, Bastiaan is the driving force behind the company’s client revenue growth – which has doubled year on year – and publisher relationships. He has spent the past four years traveling across different European markets advising publishers on how best to adopt and grow new programmatic and RTB revenue streams. This makes him one of Europe’s most experienced professionals in the real-time advertising space.


Lees Meer

 
Jan Riemens | CEO Zoomin.TV

Over 2000 publishers worldwide have already connected to Zoomin.TV’s videos and video players. We have so many categories available that you will be hard pressed not to find the topics your viewers are looking for. For any publisher, large, medium and small we have suitable business models aimed at making video on your website profitable from day one. No upfront investment or payments necessary, only revenues and increased visitor retention.


Lees Meer

 
Brechtje de Leij | Senior Product Manager Marktplaats

Brechtje de Leij begon haar carrière als junior publishing editor bij Elsevier in 2000. Drie jaar later was ze product manager ScienceDirect.

Van 2006 tot 2010 was ze senior product manager social media bij Mobilion. Van 2010 tot 2011 was ze product manager innovations bij Greetz.

Van 2011 tot en met 2014 werkte ze voor Sanoma. Eerst als senior product manager mobile, later als head of brand NU.nl.

Van 2014 tot 2016 was ze product director bij IceMobile.

In 2015 richtte ze haar bedrijf B-Digitized op.

Sinds oktober 2016 werkt ze als senior product manager bij Marktplaats.

In 2017 publiceert Brechtje de Leij het boek Mobiele Eenheid. In Mobiele Eenheid helpt ze lezers om hun business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk.


Lees Meer

 
De 6 beste startups van dit moment
Dit jaar dezen 30 startups mee aan de Startupcompetitie voor het Cross Media Congres. De 6 beste startups spreken op het congres

Lees Meer

 
Barbara van Erp, Oprichter en Managing Partner van Snippet Media
Wij zijn een splinternieuwe online uitgeverij. Snippet Media bestaat net een jaar en we zijn de absolute nieuwkomer in de wereld van de crossmedia. In een jaar tijd hebben we drie sites groot gemaakt: Me-to-We ‘voor ouders met een leven’, Mynd ‘voor je dagelijkse dosis psyche’ en Saarmagazine ‘50+ maar nog lang niet dood’...

Lees Meer

 
 
 
 
Gideon Nagtegaal, CEO van Seeviews

Seeviews biedt hotels en B&B's de mogelijkheid om visuele feedback van gasten direct om te zetten in een slim marketingmiddel. Het is een totaaloplossing, waarbij de hotelmanager aan het stuur staat. Via de overzichtspagina ziet hij de waardering van zijn producten en diensten terug en nodigt hij eenvoudig nieuwe gasten uit om...


Lees Meer

 
Esmée Pater, Algemeen Directeur van iCasting

iCasting is een baanbrekende casting startup, waar opdrachtgevers en talenten elkaar snel, gemakkelijk én goedkoop kunnen vinden. In tegenstelling tot traditionele castingbureaus zit er bij ons geen ‘talentscout’ tussen. Wij zijn dus geen traditioneel castingbureau, maar matchen talenten...


Lees Meer

 
Pieter Stouten & Perry Sprado, oprichters van Store-E.

Store-E is de contentmarketing oplossing die bedrijven helpt om, werkbaar en betaalbaar, relaties te boeien en binden. Dit door enerzijds verhalen te vertellen of anderzijds door kennisoverdracht in ruil voor data.  Het uitgangspunt is dat gebruikers centraal, snel en gebruiksvriendelijk perfecte (SEO) & Social proof content  kunnen maken...


Lees Meer

 
Ferdinand ten Kate, mede-oprichter van Ferander Bamboefiets

Ferander Bamboefiets is de handelsnaam van de Coöperatie African Bamboo Bikes. Wij verkopen Afrikaanse bamboefietsen. De frames zijn handgemaakt door Ghanese jongeren en de fiets wordt afgemonteerd bij een sociale onderneming in Nederland. Van de winst die we maken vloeit 50 procent weer terug naar...


Lees Meer

 
Koop kaarten voor het Cross Media Congres 2017, nu het nog kan

Je moest nog iets doen maar wat was het ook al weer? Ja, kaarten kopen voor het Cross Media Congres 2017!

Slim om dat te doen voordat het is uitverkocht.

Bijvoorbeeld nu meteen.

Lees alles over het Cross Media Congres 2017 hier

Lees Meer

 
 
 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -