Jaargang 1 | editie 26 | 13 augustus 2018
 
[Column] Michiel Veugelers: Wat merk je van algoritmes onder het boodschappen doen?
Ik word vooral blij als de eigenaresse van de supermarkt persoonlijk komt meehelpen met het inpakken van de boodschappen. Dat voelt persoonlijk en sympathiek. Van een biologische bloemkool met korting krijg ik niet dat warme gevoel van binnen. Ik zal wel verwend zijn...

Lees Meer

 
Fama Volat leading agency Swinkels Family Brewers
Samen zullen zij de identiteit van Bavaria vertalen naar een nieuwe landelijke campagne. Met de campagne gaat het biermerk terug naar de vertrouwde slogan "Zo. Nu eerst een Bavaria"...

Lees Meer

 
ReBuy: verkoop consumentenelektronica in de lift
ReBuy ziet de laatste maanden een duidelijke groei met in de maand mei meer dan een verdubbeling - 120 procent - van de verkopen van game consoles. Ook andere categoriën zitten in de lift...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Talpa Media Solutions zoekt Accountmanager Special Advertising
Als lid van het Special Advertising-team ben je verantwoordelijk voor het werven van radio- en tv-billboardsponsors voor diverse programma’s op alle radio- en tv-zenders van Talpa Media Solutions...

Lees Meer

 
 
Overig nieuws

[Vacatures] Wavemaker zoekt Socialmediamanager 21-11-2018 | 13:04:00
De rol van Socialmediamanager is een heel veelzijdige. Jij bent verantwoordelijk voor het community management en begeleidt een groot deel van de contentcreatie op onder andere Facebook, Instagram, Snapchat voor onze klanten


LVB breidt uit met vier collega's 21-11-2018 | 11:22:00
Contentmarketingbureau LVB heeft vier collega's toegevoegd aan het team. Ferdi van der Veen, Aida Merino Toro, Niels Smulders en Jesse Kleijer zijn gestart binnen diverse labels


[Onderzoek] Aanbevelingen van influencers beïnvloeden gedrag doelgroep 21-11-2018 | 10:40:00
Voor het eerst is de impact van het inzetten van influencers op marketingdoelstellingen in kaart gebracht. Resultaten tonen aan dat aanbevelingen van influencers een positief effect hebben op gedrag KPI's


Validators werkt samen met VU 21-11-2018 | 10:16:56
Onder de noemer Institute for Brand Analytics bundelen de Vrije Universiteit Amsterdam en Validators krachten op het gebied van brand analytics


[CBS] Consumptie huishoudens stijgt ruim 2 procent 21-11-2018 | 10:02:00
Consumenten hebben in september 2,2 procent meer besteed dan in september 2017, meldt het CBS. De groei is iets kleiner dan in de voorgaande maand


[Nederlands MediaNetwerk TV] Anne Marije de Vries Lentsch (Hearst): Content maken is een vak 20-11-2018 | 15:12:00
Door de steeds verdere ontwikkelingen binnen branded content en de groei van het portfolio van Hearst Netherlands, ontstond de behoefte aan een one-stop serviceunit voor alle digitale en crossmediale brandedcontentsamenwerkingen: Hearst Agency.


Contentmarketingbureau Zandbeek breidt verder uit 20-11-2018 | 13:50:00
Bij contentmarketingbureau Zandbeek uit Eindhoven zijn vijf medewerkers gestart. Peter Halma, Alex Krancher, Caitlin Kanters, Kelly Hamers en Jesse van der Elst zijn aangetrokken om de groei van het bureau verder vorm te geven


Stéphanie Smit Managing Partner M2Media 20-11-2018 | 11:10:56
Stéphanie Smit is Nico Hilhorst opgevolgd als managing partner bij M2Media. Stéphanie Smit is sinds 2005 werkzaam bij M2Media, waarvan de laatste zeven jaar als Cliënt Service Director en lid van het managementteam


B. Amsterdam lanceert B. Smart City Hub 20-11-2018 | 09:15:23
De B. Smart City Hub, die in januari haar deuren opent, richt zich op bedrijven die op zoek zijn naar betaalbare ruimte, het doel is om corporates, startups, ondernemers en onderwijs samen te brengen in zowel digitale als fysieke ruimtes


TargetSpot introduceert PodcastMarketplace 19-11-2018 | 12:33:00
Targetspot lanceert PodcastMarketplace. Het doel is om podcastproducenten onder de aandacht te brengen bij relevante adverteerders en mediabureaus


Fitzroy maakt campagne voor InShared 19-11-2018 | 11:56:00
Fitzroy maakt een campagne voor InShared. Schade voorkomen levert op, dat is de boodschap van de campagne. Met deze campagne wil InShared de huidige merkbelofte We all benefit tot leven brengen


KLM richt campagne op Chinese millenials 19-11-2018 | 09:43:00
KLM lanceert de campagne Never Done in China. Doel van de campagne is KLM's naamsbekendheid in China te vergroten, vooral bij jongere doelgroepen


Nederlandse start-up Nuud lanceert carefree deodorant: goed voor mens en milieu 16-11-2018 | 09:15:00
Tijd voor verandering in de deodorantbranche, vonden de oprichters van de Nederlandse startup Nuud. Met een revolutionaire deodorantformule lossen zij in één klap alle grote nadelen rondom deodorantgebruik op


Jaguar en Land Rover lanceren merchandisecollecties 16-11-2018 | 08:54:00
Jaguar en Land Rover hebben hun nieuwe merchandisecollectie gelanceerd. Waar bij Jaguar het dynamische ontwerp van de auto als uitgangspunt werd genomen, is de collectie van Land Rover geïnspireerd op avontuur en een typisch Brits gevoel


[Onderzoek] Mannen sneller beïnvloed door influencermarketing 16-11-2018 | 08:38:00
Ruim 70 procent van de Nederlanders tussen achttien en veertig jaar bekijkt met regelmaat content van influencers. En ondanks dat het merendeel van die content is gericht op vrouwen, is juist de man de meest actieve bezoeker. Dit blijkt uit onderzoek


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -