Jaargang 1 | editie 46 | 12 september 2018
 
BVA stelt Henriette van Swinderen aan als directeur

Lees Meer

 
[Forum] Hoe komt ING van het maffia bank imago af?

Lees Meer

 
Heineken schrapt ‘Open your world’ en verandert merkstrategie

Lees Meer

 
 
 
 
[Vacatures] Traffic4u zoekt SEA-Consultant

Lees Meer

 


 
Overig nieuws

[Vacatures] Wavemaker zoekt Socialmediamanager 21-11-2018 | 13:04:00
De rol van Socialmediamanager is een heel veelzijdige. Jij bent verantwoordelijk voor het community management en begeleidt een groot deel van de contentcreatie op onder andere Facebook, Instagram, Snapchat voor onze klanten


LVB breidt uit met vier collega's 21-11-2018 | 11:22:00
Contentmarketingbureau LVB heeft vier collega's toegevoegd aan het team. Ferdi van der Veen, Aida Merino Toro, Niels Smulders en Jesse Kleijer zijn gestart binnen diverse labels


[Onderzoek] Aanbevelingen van influencers beïnvloeden gedrag doelgroep 21-11-2018 | 10:40:00
Voor het eerst is de impact van het inzetten van influencers op marketingdoelstellingen in kaart gebracht. Resultaten tonen aan dat aanbevelingen van influencers een positief effect hebben op gedrag KPI's


Validators werkt samen met VU 21-11-2018 | 10:16:56
Onder de noemer Institute for Brand Analytics bundelen de Vrije Universiteit Amsterdam en Validators krachten op het gebied van brand analytics


[CBS] Consumptie huishoudens stijgt ruim 2 procent 21-11-2018 | 10:02:00
Consumenten hebben in september 2,2 procent meer besteed dan in september 2017, meldt het CBS. De groei is iets kleiner dan in de voorgaande maand


Contentmarketingbureau Zandbeek breidt verder uit 20-11-2018 | 13:50:00
Bij contentmarketingbureau Zandbeek uit Eindhoven zijn vijf medewerkers gestart. Peter Halma, Alex Krancher, Caitlin Kanters, Kelly Hamers en Jesse van der Elst zijn aangetrokken om de groei van het bureau verder vorm te geven


Stéphanie Smit Managing Partner M2Media 20-11-2018 | 11:10:56
Stéphanie Smit is Nico Hilhorst opgevolgd als managing partner bij M2Media. Stéphanie Smit is sinds 2005 werkzaam bij M2Media, waarvan de laatste zeven jaar als Cliënt Service Director en lid van het managementteam


B. Amsterdam lanceert B. Smart City Hub 20-11-2018 | 09:15:23
De B. Smart City Hub, die in januari haar deuren opent, richt zich op bedrijven die op zoek zijn naar betaalbare ruimte, het doel is om corporates, startups, ondernemers en onderwijs samen te brengen in zowel digitale als fysieke ruimtes


TargetSpot introduceert PodcastMarketplace 19-11-2018 | 12:33:00
Targetspot lanceert PodcastMarketplace. Het doel is om podcastproducenten onder de aandacht te brengen bij relevante adverteerders en mediabureaus


Fitzroy maakt campagne voor InShared 19-11-2018 | 11:56:00
Fitzroy maakt een campagne voor InShared. Schade voorkomen levert op, dat is de boodschap van de campagne. Met deze campagne wil InShared de huidige merkbelofte We all benefit tot leven brengen


KLM richt campagne op Chinese millenials 19-11-2018 | 09:43:00
KLM lanceert de campagne Never Done in China. Doel van de campagne is KLM's naamsbekendheid in China te vergroten, vooral bij jongere doelgroepen


Nederlandse start-up Nuud lanceert carefree deodorant: goed voor mens en milieu 16-11-2018 | 09:15:00
Tijd voor verandering in de deodorantbranche, vonden de oprichters van de Nederlandse startup Nuud. Met een revolutionaire deodorantformule lossen zij in één klap alle grote nadelen rondom deodorantgebruik op


Jaguar en Land Rover lanceren merchandisecollecties 16-11-2018 | 08:54:00
Jaguar en Land Rover hebben hun nieuwe merchandisecollectie gelanceerd. Waar bij Jaguar het dynamische ontwerp van de auto als uitgangspunt werd genomen, is de collectie van Land Rover geïnspireerd op avontuur en een typisch Brits gevoel


[Onderzoek] Mannen sneller beïnvloed door influencermarketing 16-11-2018 | 08:38:00
Ruim 70 procent van de Nederlanders tussen achttien en veertig jaar bekijkt met regelmaat content van influencers. En ondanks dat het merendeel van die content is gericht op vrouwen, is juist de man de meest actieve bezoeker. Dit blijkt uit onderzoek


Range Rover bouwt spanning op naar onthulling nieuwe SUV 14-11-2018 | 08:52:00
Het aftellen naar de onthulling van de nieuwe Range Rover Evoque is gestart met het plaatsen van diverse kunstwerken van staaldraad in Londen. De kunstwerken zijn geïnspireerd op de nieuwe Evoque


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -