Jaargang 1 | editie 47 | 13 september 2018
 
VICE ontwikkelt campagne Jägermeister

Lees Meer

 
Abovo Media genoemd in RECMA-rapport

Lees Meer

 
Transavia werkt samen met Flightgiftcard

Lees Meer

 
 
 
 
[Vacatures] Talpa Media Solutions zoekt Digital Accountmanager

Lees Meer

 


 
Overig nieuws

Initiative werkt voor Bever 20-02-2019 | 13:34:00
Bever heeft ervoor gekozen om haar mediastrategie en inkoop bij Initiative onder te brengen. De samenwerking betreft de volledige mediaconsultancy van Bever. Bever heeft 43 winkels in Nederland die gericht zijn op alles wat met buiten en producten die met buiten te maken hebben


[Column] Annemarije Tillema: Dear future... 20-02-2019 | 09:09:00
Op steeds meer afdelingen in tal van organisaties werken mensen aan sociale, milieugerelateerde verantwoordelijkheid. Van veel bedrijven hoor ik dat zij dit jaar specifieke campagnes gaan creëren, gericht op het onderwerp duurzaamheid. Ik geloof daar heilig in; je klanten en consumenten meenemen om hen het eerlijke en oprechte verhaal over je merk te vertellen


[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Pepsi, Klarna en Volkswagen 20-02-2019 | 08:22:00
“Cringe!” Mijn kinderen roepen dat op momenten die extreem ongemakkelijk zijn. Letterlijk vertaald betekent het ineenkrimpen en dan vooral van plaatsvervangende schaamte. Om één of andere reden voel ik dat ook een beetje bij deze commercial van Pepsi. Waarom weet ik niet precies. Misschien omdat ie ongeloofwaardig is


Jumbo test campagne Wat eten we? op Pinterest Bèta 19-02-2019 | 11:56:16
Met UM/Reprise test supermarktketen Jumbo de campagne Wat eten we? op Pinterest Bèta. Dat is een nieuw advertentieprogramma waarmee een beperkt aantal adverteerders hun content onder de aandacht kan brengen van mensen die Pinterest gebruiken


Mercedes-Benz kiest Clipit voor media-monitoring en intelligence 19-02-2019 | 09:48:00
Automerk Mercedes-Benz kiest voor Clipit als partner in media-monitoring en intelligence in de Benelux. Alle media-aandacht rondom het merk, de automodellen en de branche wordt in kaart gebracht


[Column] Femke Leemeijer: Je doelgroep in een hokje 19-02-2019 | 08:11:00
Misschien dat in de toekomst op 50-plusgerichte reclames niet meer blijven hangen in de vrolijke scootmobieler die met de traplift op weg gaat naar de inloopdouche met onderwaterstoeltje


Dove lanceert campagne Would you switch? 18-02-2019 | 11:52:21
Dove komt met de campagne Would you switch? Hiervoor leverden allerlei vrouwen input aan de hand van hun eigen ervaringen


[CBS] Omzet winkels steeg vorig jaar ruim 3 procent 18-02-2019 | 11:48:26
In 2018 boekten de Nederlandse winkels 3,3 procent meer omzet dan in 2017, meldt het CBS. De verkopen waren 2,8 procent hoger. Online is bijna 18 procent meer omgezet.


Jumbo breidt bezorgservice uit in Amsterdam 18-02-2019 | 11:27:00
Supermarktketen Jumbo bezorgt nu ook boodschappen in Amsterdam. Klanten krijgen hun producten tot in de keuken geleverd door een bezorger die in een elektrische bezorgwagen rijdt


[Column] Erwin Fisser: Gedragscampagnes vol verleiding en liefde 18-02-2019 | 11:14:00
Er is steeds meer interesse voor campagnes die het algemeen nut beogen. Voorlichtingscampagnes zijn hot, want er gaat mankeert weer van alles in Nederland. Niet echt natuurlijk, maar onze samenlevingsbeleving meent van wel


New Business Radio maakt programma met Marketing Report 18-02-2019 | 09:18:00
New Business Radio begint deze week met Marketing Report. Het programma over innovatie in media, creatie en data is elke derde dinsdag van de maand te horen op de zakenzender.


Instant Magazine gaat verder als Foleon 18-02-2019 | 08:54:19
De Nederlandse scale-up Instant Magazine verandert haar naam in Foleon. De naamsverandering gaat gepaard met een grotere visie, een volledig nieuwe huisstijl, productverbeteringen en de pay-off It’s okay to show off


Jumbo vermindert afval door verduurzaming van ruim 27 miljoen drinkbekers 15-02-2019 | 13:28:47
Vanaf maart onderzoekt Jumbo waar en wanneer haar klanten en medewerkers gebruik maken van drinkbekers, met als doel om meer dan 27 miljoen drinkbekers op jaarbasis te verduurzamen


HEMA en Albert Heijn starten twee gezamenlijke pilotwinkels 15-02-2019 | 12:48:00
HEMA en Albert Heijn openen in 2019 twee pilotwinkels waar klanten zowel hun HEMA-als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen. In twee stedelijke winkels van HEMA komt een Albert Heijn met een volledig assortiment verse en houdbare producten


Arjen Hettinga Managing Director bij Oogst, a Merkle company 15-02-2019 | 09:29:00
Arjen Hettinga volgt Philip Spaas op, Managing Partner en medeoprichter van Oogst. Samen met Maurice Vriend, Director Operations, vormt Arjen het management team en de dagelijkse leiding van Oogst


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -