Jaargang 1 | editie 48 | 14 september 2018
 
Marqt kindermarketingvrij

Lees Meer

 
VICE ontwikkelt one-stopshop voor adverteerders met Video Everywhere

Lees Meer

 
[Column] Boris Veldhuijzen van Zanten: People

Lees Meer

 
 
 
 
[Vacatures] Wavemaker zoekt Stagiair Social Media

Lees Meer

 


 
Overig nieuws

New Skool Media werkt samen met JustPremium 24-09-2018 | 13:03:34
Uitgeverij New Skool Media gaat gebruik maken van de diensten van JustPremium. Op alle titels uit het portfolio van de multimediaspecialist kunnen adverteerders desktop en mobiele rich media formaten inkopen


LINDA. viert vijftienjarig bestaan 24-09-2018 | 10:31:14
In het najaar van 2003 kwam de allereerste LINDA. uit. Vijftien jaar later ligt, aanstaande woensdag 26 september, het jubileumnummer in de winkel. Met niet één, maar vijftien Linda look-a-likes op de cover. LINDA. is de laatste jaren uitgegroeid tot een mediamerk


MediaCom internationaal bureaunetwerk van het jaar bij M&M Global Awards 24-09-2018 | 08:59:00
Het mediabureau van GroupM heeft drie grote prijzen behaald tijdens het awardfestival


[MarketingWeek] MediaCom | Join | Ekoplaza | Mediaxplain* | Storyboard 21-09-2018 | 17:59:00
Wat een marketingweek! Twee op de drie berichten die influencers plaatsen in opdracht van merken, heeft een prijskaartje waar niets van klopt. Dat blijkt uit een analyse van het influencermarketingplatform Join


[Column] Boris Veldhuijzen van Zanten: Impatient patience 21-09-2018 | 08:52:17
There’s a certain skill to pushing a stalled car. You can’t throw all your energy into it on one go. You need to grab the car, lean into it a bit, build up the pressure in your arms. There’s more to it than just brute force. Kinda like any project


Ekoplaza blij met uitspraak Reclame Code Commissie 20-09-2018 | 13:17:00
In reactie op de uitspraak van de Reclame Code Commissie heeft Ekoplaza besloten om haar 75 supermarkten met ingang van volgende week om te dopen tot de duidelijker meest gifvrije supermarkt


MediaCom had 800 miljoen aan new business in eerste halfjaar 20-09-2018 | 10:11:00
COMvergence analyseerde de accountwinst van mediabureaus wereldwijd. GroupM was de best presterende bureaugroep


[Column] Marianne van Soomeren - PAS OP: Overstekende influencers 20-09-2018 | 09:57:04
Vorige week was ik bij het Influencer Marketing Event. Omdat ik in de organisatie zat, waren de presentaties geen verrassing meer. Maar er is toch één punt wat mij bezig blijft houden: crossovers. Kirsten Jassies had het even over de crossovers van oude


[Interview] Bas Korsten: Bij J. Walter Thompson geloven we in samenwerken binnen én buiten WPP 20-09-2018 | 09:37:00
Bas Korsten, creative partner bij J. Walter Thompson Amsterdam en sinds mei dit jaar zelfs Global Creative Lead binnen het JWT netwerk. Hij is de nummer 54 in de Media 100. Tijd voor een paar vragen


Estee Lauder appoints Isabelle De Cock as General Manager Benelux 20-09-2018 | 09:26:00
Estée Lauder Companies has appointed Isabelle De Cock as General Manager, Benelux, effective September 1st, 2018. She will succeed Franck Besnard and report to Antoine Gizardin, Vice-President Western Europe, EMEA. Isabelle will join the EMEA


Hellwig en Veldhoen Senior Consultants bij LEWIS 18-09-2018 | 15:15:00
LEWIS heeft twee Senior Consultants aangesteld. Het internationale communicatiebureau verwelkomt Domien Hellwig als Creative Director in Eindhoven en Martine Veldhoen als Client Services Dire


Iris Boelhouwer verlaat EndemolShine Nederland 18-09-2018 | 14:39:00
Iris Boelhouwer, co-CEO van EndemolShine Nederland, kondigt aan het bedrijf per 1 november 2018 te verlaten. Co-CEO Boudewijn Beusmans wordt per die datum benoemd tot CEO EndemolShine Nederland, naast zijn rol als Chairman Noord-Europa van EndemolShine Group


[Interview] Darre van Dijk: De mediabranche had nooit afgesplitst moeten worden van reclamebureaus 18-09-2018 | 14:03:00
Creatieve duizendpoot Darre van Dijk heeft plaats 96 bemachtigd in DeMedia100. Een positie die hij in december bij de bekendmaking van de top 100 in 2018 graag behoudt


Jochem van Berne Managing Director Festina 17-09-2018 | 14:43:00
Jochem van Berne volgt oprichter en managing director Remy Harrewijn op als Managing Director van het Festina. Van Berne heeft hiervoor ervaring opgedaan bij bekende, digitale, bureaus


Storyboard stelt Floyd van Lith aan als Head of Sales en Account 17-09-2018 | 14:27:00
Per september is Floyd van Lith begonnen als Head of Sales en Account bij het Amsterdamse mediabedrijf Storyboard. Floyd maakt de overstap van Talpa Media Solutions


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -