Jaargang 1 | editie 80 | 13 december 2018
 
RIDE ontwikkelt campagne voor De Nederlandse Kluis

Lees Meer

 
[Interview] Ron Flens (TCA) over hun grootste social campaign ooit, reputatie en ambitie

Lees Meer

 
[Forum] Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA

Lees Meer

 
 
 
 
[Vacatures] Wavemaker zoekt Socialmediamanager

Lees Meer

 


 
Overig nieuws

Brillenmerk Ace & Tate en festival DGTL komen met kunstproject Refract 22-03-2019 | 13:37:00
Het brillenmerk Ace & Tate en het festival DGTL hebben aangekondigd met een uit afvalmaterialen gemaakt kunstproject Refract te komen


[Onderzoek] Milestones-onderzoek: Praktische aankopen rondom mijlpalen 22-03-2019 | 11:00:00
Het is vooral een speciale reis die voor een toename in geluk zorgt, gevolgd door trouwen en samenwonen. Dit blijkt uit het Milestones-onderzoek van Sanoma en CHOICE Insights & Strategy. Praktische aankopen rondom mijlpalen zijn in


Renault start met test bidirectioneel laden, ecosysteem in Utrecht geopend 22-03-2019 | 10:31:00
Groupe Renault start de eerste grootschalige proef met bidirectioneel laden. In Utrecht is daartoe een nieuw, duurzaam energie- en mobiliteits ecosysteem geopend


fietsenwinkel.nl focust op e-bike forens 21-03-2019 | 12:50:00
International Bike Groep, moederbedrijf van fietsenwinkel.nl kantelt zijn strategie als grootste online fietsenverkoper. De komende jaren staat de ontwikkeling van klantgerichte services met hoge toegevoegde waarde die horen bij de e-bike forens centraal


Grolsch en Cinetree starten samenwerking 21-03-2019 | 11:59:00
Bierbrouwer Grolsch heeft haar liefde voor muziek en film nooit onder stoelen of banken gestoken en Cinetree is een filmplatform dat toegang biedt tot de mooiste films en documentaires. Samen willen Grolsch en Cinetree in 2019 het publiek kennis laten maken met al het moois dat films en documentaires te bieden hebben


[CBS] Vertrouwen consument daalt verder 21-03-2019 | 11:31:55
De stemming onder consumenten is in maart 2019 voor de achtste maand op rij negatiever dan een maand eerder, meldt het CBS. Het consumentenvertrouwen daalt 2 punten en komt uit op -4


Batavus kiest voor Alfred en lanceert de Actieradius actie 21-03-2019 | 11:20:00
De campagne draait om de Actieradius actie waar kopers van een e-bike van Batavus tijdelijk een gratis upgrade krijgen van hun accu. De campagne is te zien op televisie, online, social en print.


Lexus maakt documentaire van 60.000 uur 20-03-2019 | 08:39:00
Lexus heeft een documentaire gemaakt van 60.000 uur over het Japanse Takumi-vakmanschap. De film is zowel op volledige lengte als in een verkorte editie van 54 minuten online te zien


[Podcast] René Zeedijk: RTL investeert 350 miljoen in video, Netflix 15 miljard 20-03-2019 | 06:02:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie


[Commercial Review] Machiel Verkuyl: SIRE, Bol.com en ASR 19-03-2019 | 12:58:46
Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is


Offspring Media neemt Gewoonborstvoeding.nl over 19-03-2019 | 09:09:19
Offspring Media heeft de webwinkel Gewoonborstvoeding.nl overgenomen. De online uitgeverij heeft nu verschillende platforms voor zwangere vrouwen en jonge moeders


Stapels reistassen op abri’s voor promotie Netflix-film 19-03-2019 | 07:27:00
Op het Museumplein in Amsterdam liggen honderden reistassen opgestapeld op de abri’s. De actie is bedoeld om de nieuwe Netflix Original Triple Frontier te promoten. Dat laat JCDecaux weten


Hornbach begint campagne Zo ruikt het voorjaar 19-03-2019 | 07:21:04
Bouwmarkt Hornbach zet zwetende klussers centraal in de nieuwe campagne Zo ruikt het voorjaar. De bouwmarktketen zet deze campagne crossmediaal in, met uitingen via radio, out of home, online video en display, social media en print


Campagne ASN Bank met PVC-paardje 19-03-2019 | 07:12:36
Een korte animatiefilm rondom het PVC-paardje vormt het hart van de campagne van ASN Bank, samen met Selmore en Ambassadors


Campagne Vandebron met Jennifer Hoffman 18-03-2019 | 16:05:56
Energiebedrijf Vandebron heeft een campagne ontwikkeld rondom het thema goede energie. Actrice Jennifer Hoffman informeert mensen via diverse kanalen over het belang van de herkomst van energie


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -