Jaargang 1 | editie 84 | 20 december 2018
 
John de Mol begint eigen nieuwsdienst

Lees Meer

 
[Interview] Marleen Hemmer de Haan over Leentjes Poeder Pret

Lees Meer

 
[Column] Paola Cassone: Wat we van de Kerstman willen

Lees Meer

 
 
 
 
[Vacatures] Wavemaker zoekt Socialmediamanager [Vacatures] Wavemaker zoekt Socialmediamanager

Lees Meer

 


 
Overig nieuws

[CBS] Detailhandel zet ruim 4 procent meer om in november 16-01-2019 | 13:07:00
De detailhandel heeft in september 1,7 procent meer omgezet dan in september 2017, meldt het CBS. Het verkoopvolume groeide met 1,9 procent


[Onderzoek] Korte tv-commercials nieuwste trend 16-01-2019 | 12:08:00
TV-adverteerders maken steeds meer gebruik van short-form ads, oftewel korte TV-commercials, omdat deze net zo effectief kunnen zijn als de traditionele 30 seconden spot


Mariette Huber commercieel directeur GoSpooky 16-01-2019 | 11:59:00
Mariette Huber aangesteld als commercieel directeur bij full service social agency GoSpooky


Initiative werkt voor Payconiq 16-01-2019 | 09:45:00
Payconiq, een mobiele betaaldienst, brengt haar mediabelangen onder bij Initiative. De twee werken samen op het gebied van consultancy, strategie, insights en mediaplanning en -inkoop


Ingrid Mesman en Dianne Potters lanceren strategisch creatief bureau GoodDay 14-01-2019 | 10:28:12
GoodDay is een nieuw strategisch creatief bureau dat merken helpt positieve impact te maken op mensen, maatschappij en de aarde. Het boutique bureau doet dat met onderscheidende merkverhalen, creatieve concepten en effectieve activatie en PR-campagne


Telfort, XS4all en Yes Telecom verdwijnen van de markt 10-01-2019 | 10:59:00
KPN heeft aangekondigd het merk KPN te gaan inzetten voor de dienstverlening van de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4all en Yes Telecom


Designbureaus Addikt, Dog and Pony en Codesign lanceren Grit 10-01-2019 | 10:18:00
Design bureaus Addikt & Dog and Pony uit Amsterdam vormen per heden samen met het Indiaanse Codesign het internationale design netwerk onder de naam Grit


Salveo Pharma kiest voor de Mediaboerderij als mediapartner 10-01-2019 | 09:25:00
De Mediaboerderij gaat voor Salveo Pharma het gehele traject verzorgen met betrekking tot de strategie, planning, inkoop en evaluatie van alle mediacampagnes


Decathlon brengt een ode aan proberen 08-01-2019 | 15:57:00
Decathlon lanceert een campagne waarin een ode wordt gebracht aan het proberen van verschillende nieuwe sporten. Met de Go Try campagne, ontwikkeld door XXS Amsterdam, wordt iedereen uitgenodigd om hun belemmeringen te vergeten en iets nieuws te proberen


Europese Sales & Marketing-organisatie Mitsubishi naar Amstelveen 08-01-2019 | 08:54:00
Mitsubishi Motors Corporation zet een volledige Sales & Marketing-organisatie op in Europa. Daarmee breidt Mitsubishi zijn huidige activiteiten in Europa, naast After Sales, Parts en Logistics, verder uit


Eredivisie voetbalplaatjes terug bij Albert Heijn 03-01-2019 | 10:21:00
Er zijn weer Albert Heijn Eredivisie voetbalplaatjes verkrijgbaar. Voor het eerst zijn er plaatjes van de spelers van het Nederlands vrouwenelftal. Ook wordt de AH Voetbalapp geïntroduceerd; daarmee kunnen plaatjes gescand worden en toegevoegd aan een digitale verzameling


Succesvol jaar voor Plus supermarkt 03-01-2019 | 09:01:00
2018 was het vijfde jaar op rij dat de omzetgroei van Plus de marktgroei oversteeg. Plus heeft een groei van 3,8 procent gerealiseerd. De omzet is uitgekomen op 2,48 miljard. De marktgroei, tot en met week 51, bedraagt 3,3 procent


Roorda brengt BOB naar huis 02-01-2019 | 10:51:00
De nieuwe BOB-campagne van Roorda Reclamebureau voor het ministerie van IenW richt zich op de alleen-rijder in een thuis- en werksetting


Lexa.nl lanceert Start Something Real 24-12-2018 | 10:41:00
Op 26 december, één dag voor de start van het online dating piekseizoen, lanceert Lexa de merkcampagne Start Something Real. In de huidige wereld waarin nepnieuws en gefilterde, onrealistische social media accounts onderdeel zijn van ons dagelijks leven, is het meer dan ooit een uitdaging om je niet te laten beïnvloeden en dicht bij jezelf te blijven


[Interview] Remon Buter (GroupM): Vandaag de dag staat alles in het teken van digitalisering en transformatie van het vak 21-12-2018 | 00:00:00
Remon Buter volgt en ervaart de ontwikkelingen binnen de branche al twaalf jaar vanuit dezelfde positie. Als Head of Trading bij GroupM herkent hij bewegingen in de markt en kan hij voorspellingen doen: “De focus komt


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -