11 april 2019 | Cross Media Congres 2019
 
Cross Media Congres 2019

Het Cross Media Congres wordt 2019 voor de zesde keer georganiseerd.

Dit congres is het enige cross media congres in Nederland – juist in het leven geroepen omdat geen enkel ander congres dit belangrijke thema centraal stelt.

Op 24 april peilen we de stand van cross media in Nederland. En niet alleen dat, het congres biedt volop gelegenheid tot netwerken op het hoogste niveau.

Wie graag congressen bezoekt om op het gemak weg te doezelen op het monotone geluid van presentaties waar geen einde aan komt, moet voor het Cross Media Congres vooral geen kaart kopen.

Wie actief wil netwerken, echt deel wil nemen, zich in een dynamische setting in een afwisselend programma op de hoogte wil stellen van de beste cases en de nieuwste ontwikkelingen in cross media, kan daarentegen deelname zeker overwegen.


Lees Meer

 
 
 
Key Note: Eric Kramer, Diederik Breijer, Julius Minnaar

De CEO’s van de drie grootste bureaugroepen van Nederland gaan met elkaar in gesprek over de stand van zaken en de toekomst van media en marketingcommunicatie. Welke kant bewegen adverteerders op en hoe gaan bureaus en exploitanten adverteerders optimaal bedienen?

Een gesprek op het hoogste niveau over branding, advertising, data, research, consultancy, technologie en mediastrategie...


Lees Meer

 
Key Note: Emil Asmussen

Emil Asmussen is the Creative Director at VIRTUE, The Creative Agency by VICE, working in the intersection of culture and commercial creativity. He’s been awarded fancy things from places like Cannes Lions, Webby and New York Festivals.

He’s currently judging The Webby Awards and The FWA and previously served as a Jury Member at New York Festivals. Emil Asmussen is the creator of Q, Genderless Voice...


Lees Meer

 
KEYNOTE | Slaven Mandic

Slaven Mandic is CEO van Wayne Parker Kent. Uitgever van 19 eigen online merken, thuis van het internationale bureau WPK/The Agency en specialist in datagedreven contentmarketing.

Het uitgeefportfolio van Wayne Parker Kent bestaat uit lifestyle merken in niches variërend van parenting tot technologie en van mindfulness tot food...


Lees Meer

 
Moderator | Nathalie Peters

De passie van Nathalie Peters is het (door)ontwikkelen van nieuwe digitale- initiatieven en -bedrijven. Ze richtte Ogilvy Interactive op bij OgilvyOne en bouwde mee aan de start van Tribal DDB.

In 2005 maakte Nathalie de stap naar mediabureaugroep IPG Mediabrands. Als Managing Director initieerde Nathalie de digitale bureaus: digilogue, Reprise Media (thans geïntegreerd in Traffic4u), Cadreon (RTB) en Spring Creek (Social)...


Lees Meer

 
De 5 beste marketing startups van 2019

De 5 winnaars van de Startup Competitie 2019 spreken op Cross Media Congres 2019:

  • Microphone Media
  • RapidPricer
  • Moodus
  • Voice Branding
  • 5PM

Lees Meer

 
KEYNOTE | Joris van Heukelom

Joris van Heukelom verruilde in het jaar 2000 Antwerpen voor Amsterdam. Hij werd Vice President Content & Marketing bij MTV Networks, Director Content Consumentenmarkt bij KPN en daarna CEO van Ilse Media, het latere Sanoma Digital.

In 2011 verliet Joris van Heukelom de sector digitale media en richtte hij samen met gelijkgestemden MakerStreet op. Dat is uitgegroeid tot een netwerk van ondernemers die samen meer dan 20 ondernemingen besturen...


Lees Meer

 
KEYNOTE | Irene Smit

Irene Smit is mede-oprichter en Creative Director van Flow.

Irene Smit vertelt over de veranderende rol van papier in de huidige 24/7 samenleving en hoe papier de Flow-missie ondersteunt om mensen over de hele wereld te inspireren om te vertragen en met meer aandacht te leven...


Lees Meer

 
Moderator | Jeroen Verkroost

Jeroen Verkroost verkeert al vele jaren aangenaam in digitale media en bouwde een indrukwekkend cv. Hij werkte voor Microsoft, SBS en KPN, was Chief Digital Officer bij de Persgroep en Managing Director Digital bij Omnicom Media Group.

Jeroen zit in de Raad van Advies van Faktor en Four Digits en is lid van de Reclame Code Commissie. Eerder was hij onder meer bestuurslid van het IAB en voorzitter van de Cross Media Awards Jury...


Lees Meer

 
Parallel sessies

Deelnemers aan het Cross Media Congres 2019 kunnen deels hun eigen programma samenstellen door te kiezen voor 3 van 9 parallelsessies die worden aangeboden.

Op dit moment bekend:

  • Mikel Burger | Ve Global
  • Menno Zevenbergen | Greenhouse Conversational
  • Joël Darius | NDC mediagroep
  • Wieke van Dijk | Britte van den Heuvel | MPG.
  • Sanne Groot Koerkamp | Hearst
  • Folkert Langeveld | MediaCom

Lees Meer

 
Marketing Report | Live Radio

Vanaf het Cross Media Congres 2019 zal radio worden gemaakt vanuit de studio ter plaatse. Marketing Report zal live worden uitgezonden op New Business Radio.

We gaan op zender met tal van sprekers en gasten in gesprek. Congresdeelnemers kunnen de uitzending bijwonen...


Lees Meer

 
Key Note | Marc Adriani

Begin jaren 90 volgde Marc Adriani als clubkid een opleiding bij Club Veronica. Tal van posities in de radiowereld volgden. In 2001 startte hij als programmaleider Radio bij BNN. In 2006 werd hij adjunct-directeur. In werd hii CEO van EMI The Netherlands.

BNN vroeg hem om in 2012 de fusieonderhandelingen te leiden tussen BNN en de VARA. Marc Adriani was daar tot halverwege 2018 bestuurder...


Lees Meer

 
KEYNOTE | Pinar Erzin

Pinar Erzin is Founder and President of Accucoms.

“Accucoms is the leading provider of sales and marketing services to academic and professional publishers worldwide. We have extensive expertise in global representation, tele-sales, training and business intelligence services for clients ranging from large publishing houses to specialist society publishers...


Lees Meer

 
Key Note | Marc Adriani

Erik-Jan Gelink is Chief Commercial Officer bij Transavia. Zijn team begon zich kort na zijn aanstelling nadrukkelijk te manifesteren met video content.

“In totaal zijn wij actief op negentien contentkanalen, zowel off- als online. Het hart van onze contentstrategie is Transavia Studios dat op basis van onze merkwaarden videocontent produceert waarin onze eigen mensen centraal staan. We hebben inmiddels een flink aantal formats geproduceerd, soms ook in samenwerking met influencers, die allemaal op ons YouTube kanaal staan...


Lees Meer

 
Deelnemers Cross Media Congres 2019

Het Cross Media Congres geldt niet alleen als vooraanstaand kenniscongres maar ook als een belangrijk netwerk event. 

We zijn pas net begonnen met het weergeven van de deelnemers maar hier krijg al een eerste indruk van de bedrijven en organisaties die op het Cross Media Congres 2019 aanwezig zullen zijn...


Lees Meer

 
Kaarten voor het Cross Media Congres 2019
Er zijn drie soorten kaarten (prijzen ex-BTW):

    325 euro | Cross Media Congres 2019
    295 euro | Cross Media Diner & Awards 2019
    495 euro | Passe Partout

Kaarten kunnen worden besteld op factuur. Stuur hiervoor een email naar Bas Vlugt | bas@nederlandsmedianetwerk.nl

Lees Meer

 
 
 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -