Jaargang 11 | editie 25 | 29 april 2019 | Crossmedia

24 april zijn in NH Collection Amsterdam Barbizon Palace de Cross Media Awards 2019 uitgereikt. In 7 categorieën werd één award uitgereikt, in de categorie Cross Media Case van het Jaar werden drie zilveren en één gouden award uitgereikt.

Het overzicht van de winnaars van de Cross Media Awards 2019 staat hier

 
Cross Media Man van het Jaar 2019: Lauren van der Heijden | De Persgroep
De jury: "Lauren van der Heijden geeft succesvol leiding aan een groot crossmediaal salesbedrijf en  heeft  daarmee De Persgroep crossmediaal op de kaart gezet. Hij is de regisseur van alle crossmediale activiteiten van De Persgroep en daarmee een echte change agent. Lauren heeft de vrijheid gekregen om zelf iets neer te zetten en dat doet hij dan ook...

Lees Meer

 
Cross Media Exploitant 2019: Talpa Network
De jury: "Talpa Network bouwt een Nederlands crossmedia empire dat de grote internationale spelers uitdaagt. Dit empire wordt in sneltreinvaart opgebouwd. Talpa Network wil marktleider zijn in alle mediakanalen: bij consumenten en adverteerders. Talpa Network bouwt posities in televisie, radio, print, online en social media en heeft een duidelijke strategie met betrekking tot data...

Lees Meer

 
Cross Media Bureau 2019: Dentsu Aegis
De jury: "Dentsu Aegis is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. Met elkaar hebben deze bureaus heel veel voor elkaar gekregen. Alle expertise vanuit het netwerk wordt ingezet om de beste resultaten voor de klant te realiseren...

Lees Meer

 
Cross Media Adverteerder 2019: Specsavers | voorgedragen door MediaCom
De jury: "De jury was onder de indruk! Het inzetten van de BidWiser, een tool op basis waarvan crossmediale keuzes kunnen worden gemaakt, heeft geleid tot een meer dan klinkende ROI op het mediabudget. Zeer creatieve campagne, mooi rond gemaakt met onder meer de inzet van televisie, online en een innovatieve game...

Lees Meer

 
Cross Media Merk 2019: LINDA.meiden
De jury: "Geen enkel ander mediamerk heeft zo’n spot-on propositie voor een jonge doelgroep. Met influencer Yara Michels als hoofdredacteur is LINDA.meiden snel gegroeid. LINDA.meiden is niet bang om een maatschappelijk issue op de kaart te zetten, zoals ze dat met #blotetietofniet hebben gedaan...

Lees Meer

 
Cross Media Innovatie 2019: Auping Bedtijdverhaal voor Google Home | Mindshare & Greenhouse Group
De jury: "Niet het innoveren om het innoveren maar het gebruik van voice voor een optimale consumer experience. Auping voegt als oud bedrijf met storytelling een nieuwe dimensie toe aan het product, past uitstekend bij het concept slapen...

Lees Meer

 
Cross Media Event 2019: EA SPORTS FIFA | Vertigo 6
De Jury: "Vertigo 6 is gespecialiseerd in jongerenmarketing. Zij weten als geen ander wat GenZ en GenY belangrijk vinden, via welke media ze kunnen worden bereikt en hoe merkwaarden hierop aansluiten. EA SPORTS FIFA is een fris en nieuw en tegelijkertijd klassiek influencer event...

Lees Meer

 
Cross Media Case 2019 GOUD: Rijksmuseum: High Society Privé Mini Special | TMG
De jury: "Dit is een case gebaseerd op een idee waarvan je denkt: dat had ik graag zelf verzonnen. Mensen die je traditioneel niet met het Rijksmuseum associeert, zijn op een onverwachte en een heel relevante manier aan het Rijksmuseum gekoppeld...

Lees Meer

 
Cross Media Case 2019 ZILVER: Hoe Reizende Content het Holland Heineken House naar Nederland bracht | TMG & Talpa Network
De jury: "Deze bijzondere case bracht concurrerende media-exploitanten samen die een heel spectrum aan kanalen hebben in gezet om tot een succesvol resultaat te komen. Radio, socical media, televisie en digital out of home werden gecombineerd om het Oranjegevoel vanuit het Holland Heineken House in Zuid-Korea naar Nederland te brengen...

Lees Meer

 
Cross Media Case 2019 ZILVER: Volvo XC40 owns the streets! | Mindshare
De jury: "Deze case is pure crossmedia. Mindshare heeft alles uit de kast gehaald om de drukke, welstandige, tech-savvy en bovenal kritische doelgroep van de Volvo XC40 te verleiden tot een proefrit: van steigerdoeken en een app, tot abri’s omgebouwd als pop-up showroom...

Lees Meer

 
 
 
Cross Media Case 2019 ZILVER | Uitblinkers in Zaken | LVB
De jury: "Uitblinkers in Zaken is een contentcampagne van Ziggo Zakelijk, waarvoor tien documentaires werden gemaakt. Deze die zijn uitgezonden in een groot aantal kanalen in verschillende mediumtypen...

Lees Meer

 
 
 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -