Jaargang 2 | editie 11 | 12 juni 2019
 
[Podcast] Carolien Vader over de toekomst van tijdschriften

Carolien Vader – mede-oprichter van Bladendokter en creatief directeur van content strategiebureau The Big Story - is een creatieve duizendpoot. Ze heeft twintig jaar ervaring met het maken van tijdschriften, online magazines, boeken en concepten voor PR, marketing en communicatiecampagnes.

Zij werkte bij verschillende uitgevers als conceptontwikkelaar, hoofdredacteur, contentstrateeg en adviseur op het gebied van crossmediaal uitgeven. Recentelijk publiceerde zij het boek Content Playbook, een boek over bladformules, tijdschriften, en blogs, een must-read voor iedereen die zich bezig houdt met – al dan niet branded – content...

Lees Meer

 
FonQ opent duurzaam distributiecentrum
Online winkel fonQ verhuisde in mei 2019 naar een duurzaam pand. Op een kavel van bijna 3,5 hectare en met 30.000 vierkante meter biedt het twee keer meer ruimte dan voorheen. Het pand is geheel in de nieuwe huisstijl van fonQ. Het merk onderging recent een rebranding...

Lees Meer

 
Vedett en Storyboard nemen influencers op de hak met Faberyayo

Speciaalbiermerk Vedett lanceert samen met influencer- en contentbureau Storyboard De perfecte influencer-campagne. Het merk werkt hierbij samen met Faberyayo (Pepijn Lanen) en inspireert de consument om het leven niet te serieus te nemen. Dit resulteert in een humoristische videoserie op Instagram...

Lees Meer

 


 
 
[Vacatures] Talpa Network zoekt Brand Director

Binnen Talpa Network is volop ruimte voor creativiteit en ondernemende ideeën. Dat maakt Talpa Network dé plek om nu Brand Director te zijn.

Voor twee van de de radiomerken bij Talpa Network zijn we opzoek naar een Brand Director. Iemand die de populariteit van Sky Radio & Radio Veronica vergroot en van luisteraars actieve, digitale gebruikers maakt...

Lees Meer

 

Trendship
 
Overig nieuws

Roorda maakt seksuele diversiteit bespreekbaar met campagne #kweetnie 18-10-2019 | 14:17:00
De campagne en de website zijn een initiatief van Movisie, 113 Zelfmoordpreventie, COC Nederland en het ministerie van VWS


[Podcast] René Zeedijk over outdoor media, cryptocurrency en Albert Heijn 17-10-2019 | 14:13:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie


[Podcast] Erik de Zwart over de lancering van 24Trains.TV 17-10-2019 | 13:45:00
Erik de Zwart is een Nederlands radio- en televisiemaker en ondernemer. Hij is iets heel nieuws begonnen. 24trains.tv is een online platform dat 24 uur per dag draait om treinen. We spreken hem over zijn grote passie


[Podcast] Aldo Breed over Kiesjefolders.nl 17-10-2019 | 13:23:00
Aldo Breed is oprichter van Kiesjefolders, een dienst waarmee consumenten papieren folders van hun favoriete winkels thuis kunnen ontvangen. We spreken hem over het ontstaan en de stand van zaken van zijn bedrijf.


[Podcast] Nike Boor over het Fonds Gehandicaptensport 17-10-2019 | 13:08:00
Nike Boor is directeur van het Fonds Gehandicaptensport. Hij is de man van 1% FairShare en al dertig jaar actief in de gehandicaptensport. We spreken hem over het fonds door de jaren heen


Allsecur heet per direct Allianz Direct 17-10-2019 | 13:07:21
De afgelopen maanden heeft Allsecur campagne gevoerd om de naamswijziging naar Allianz Direct te promoten. Inmiddels is de naamswijziging een gegeven


[Podcast] Nathalie Lam over de gezondheidspropositie van Philips 17-10-2019 | 12:49:00
Nathalie Lam is Head of Global Sponsorship bij Philips en daarnaast Diversity and Inclusion Ambasador. Ze treedt op als keynote speaker en presentator. We spreken haar over Philips en de missie om via innovatie bij te dragen aan de gezondheid van mensen


Marqt en Udea-Ekoplaza willen samengaan; ruzie tussen aandeelhouders 17-10-2019 | 11:36:44
Udea en Marqt hebben aangekondigd samen te willen gaan. Udea is het bedrijf achter Ekoplaza. Marqt dat nooit winst heeft gemaakt, zal volgens de aankondiging blijven bestaan met kleinere eet- en drinkwinkels alsmede keuken en online-activiteiten


Doeke de Steur CEO Creative Media Network 16-10-2019 | 12:49:00
Creative Media Network heeft Doeke de Steur benoemd als CEO en partner. Doeke de Steur heeft per 1 oktober 2019 deze rol op zich genomen


Eigen Fabrikaat bedenkt VVN-campagne rondom relaxter rijden 16-10-2019 | 12:05:00
Veilig Verkeer Nederland start met een campagne om mensen te inspireren relaxter rijden. De organisatie heeft een tv-commercial laten ontwikkelen door Eigen Fabrikaat waarin men met een aanstekelijk liedje kijkers laat nadenken over de houding in het verkeer


Zalando wil meer vrouwen in de top 16-10-2019 | 11:42:00
Zalando heeft aangekondigd een evenwichtige vertegenwoordiging van mannen en vrouw op de hoogste zes managementniveaus te willen bewerkstelligen voor eind 2023


Eyewish kiest voor Studio Influence 16-10-2019 | 10:39:00
Eyewish Opticiens heeft Studio Influence gekozen als partner voor het ontwikkelen van influencermarketingcampagnes. Studio Influence wordt verantwoordelijk voor de overkoepelende influencermarketingstrategie van de optiekketen


Deborah Ubachs en Erik Mooibroek beginnen salesbureau Salesexpertise 16-10-2019 | 10:23:00
Deborah Ubachs en Erik Mooibroek zijn het bureau Salesexpertise gestart. Zij kennen elkaar van Telegraaf Media Groep, waar ze hebben samengewerkt. Het nieuwe bureau biedt interim-salesmanagement en salestrainingen


Postoffice, Good Sounds en Tone of Voice voortaan Postoffice Amsterdam 16-10-2019 | 09:33:00
Postoffice, Good Sounds en Tone of Voice zijn per 1 oktober 2019 opgegaan in Postoffice Amsterdam. De postproductiemaatschappij heeft daarbij een nieuwe directie


Kumpany ontwikkelt no sweat-campagne e-bike to go 15-10-2019 | 10:22:00
Met deze campagne laat de Amsterdamse scale-up zien wat de focus is: consumenten de luxe bieden om onder de meest flexibele, servicegerichte voorwaarden en zonder gedoe door het leven te e-biken.




 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -