Jaargang 11 | editie 43 | 29 augustus 2019
 
Hart van Nederland wordt crossmediaal Talpa Network-nieuwsmerk

Talpa Network gaat Hart van Nederland ombouwen tot een continue nieuwsvoorziening. De eerdere plannen om een algemeen nieuw nieuwsplatform op te zetten zijn volgens Het Parool van de baan.

Jacqueline Hekkers van Talpa Network bevestigt aan het Nederlands MediaNetwerk dat het bedrijf altijd gezegd heeft te willen zorgen voor een goede nieuwsvoorziening, maar dat nu ervoor gekozen wordt om Hart van Nederland zo...


Lees Meer

 
RTL Nederland: dalende omzetten en dalende resultaten

RTL Nederland heeft over het eerste half jaar te maken gehad met dalende omzetten en dalende resultaten. Dit blijkt uit de gepubliceerde halfjaar-resultaten van RTL Group die met 3,17 miljard euro recordomzetten rapporteerde.

De omzet voor RTL Nederland daalde met 5 miljoen naar 236 miljoen euro. Meest opvallende is dat het bedrijf een daling van 9,3 procent reclame-omzet rapporteerde en over het eerste half jaar 147 miljoen euro noteerde als...


Lees Meer

 
Werkgroep: NPO moet overwegen uit NLZIET te stappen

NPO Start (Plus) wil doelbewust de Mediawet omzeilen, zichzelf onaantastbaar maken en overwegen uit NLZIET te stappen. Dit blijkt uit een bij Nederlands MediaNetwerk uitgelekt document over het toekomstscenario van NPO Start en NPO Start Plus dat begin juli 2019 is opgesteld.

De opstellers noemen de plannen van minister Arie Slob een slecht idee en stellen dat in plaats van een door de minister gewenste sectorbrede samenwerking met RTL...


Lees Meer

 
Raad van Bestuur NPO blijft NLZIET ondersteunen; CDA/D66 stellen Kamervragen

De Raad van Bestuur van de NPO neemt afstand van aanbevelingen van een NPO-werkgroep dat NPO Start (Plus) doelbewust de Mediawet moet omzeilen, zichzelf onaantastbaar moet maken en moet overwegen uit NLZIET te stappen.

Deze conclusies stonden in een verslag met de naam NPO Start (Plus) - een wenkend Perspectief, dat eerder uitlekte en in handen kwam van het Nederlands MediaNetwerk...


Lees Meer

 
[Forum] Wat betekent de komst van Disney+ voor het Nederlands medialandschap?

Met regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraag voor. Deze keer gaat het forum over de betekenis van de komst van Disney+ voor het Nederlands medialandschap.

Disney+ start op 12 november 2019 in Nederland. Nederland is het eerste Europese land waar Disney+ wordt gelanceerd. Diezelfde dag start de streamingdienst van Walt Disney Company ook in de Verenigde Staten en Canada...


Lees Meer

 
[Podcast] Ana Henriques van TUI/Kras over de reisbranche

Ana Henriques is een marketeer met een rijk cv, waarop mooie merken staan als T-Mobile, KPN, Coca-Cola, Heineken en Sanoma/SBS. Momenteel werkt ze als Manager Branding & Campaign voor de merken TUI en Kras.

We spraken haar over de even leuke als uitdagende reisbranche. Ana Henriques: “Onderscheidend vermogen is vaak heel moeilijk, omdat consumenten vaak hetzelfde willen...


Lees Meer

 
Nieuwe campagne Kidsweek laat ouders verward achter

De kinderkrant Kidsweek is met een nieuwe campagne gestart. De campagne wil kinderen laten zich dat het lezen van Kidsweek voordelen kan opleveren. De campagne is van start gegaan met een televisiecommercial.

Naast deze eerste awareness-laag, richt de campagne zich in de conversie-laag in eerste instantie ook tot kinderen. Niet om hen een abonnement te verkopen, maar om ze de content van Kidsweek te laten ervaren...


Lees Meer

 
Hé wat leuk! Een bericht van... Eric Kip

Na een schitterende zomer begint, voor de meeste van ons, het 'normale' leven weer. Hard werken om dit jaar goed af te kunnen sluiten en volop plannen maken voor het nieuwe jaar.
 
Bij MWG loopt het verenigingsjaar van september t/m augustus. Wij zijn inmiddels volop aan de slag om het verenigingsjaar 2019/2020 tot een groot succes te maken...


Lees Meer

 
[Column] Paola Cassone: Dat Eftelinggevoel

Het is zomer, dus volop komkommertijd. Tijd voor luie gesprekken in de schaduw van een parasol, met een biertje of een wijntje in de hand. 

In een van deze gesprekken kwam de vraag op: wat is echt kenmerkend én onderscheidend binnen de Nederlandse cultuur vergeleken met andere Europese landen? De discussie, zoals alle zomergesprekken, was lang en gepassioneerd. Met behulp van onze bierviltjes hadden...


Lees Meer

 
IKEA lanceert catalogus als audioboek

IKEA Nederland komt met een audio-versie van de catalogus. Via Spotify en de website van het Zweedse woonwarenhuis wordt de catalogus van begin tot eind voorgelezen.

Met het audioboek wil IKEA met een knipoog aandacht vragen voor het aanbod van het komende jaar. In het boek wordt de catalogus van kaft tot kaft voorgelezen, inclusief alle Zweedse namen...


Lees Meer

 
[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen.

’s Werelds grootste gamesbeurs

Gamescom is een zesdaagse beurs voor zowel consumenten als bedrijven, met meer dan een half miljoen bezoekers en 200.000 m² aan beursoppervlakte. Dat staat gelijk aan...


Lees Meer

 
[Kijkcijfers] Vliegende start televisieseizoen Talpa Network

Talpa Network is het nieuwe seizoen vroeg en sterk begonnen. Waar RTL de zomer nog even laat voor wat 'ie is, ging Talpa Network gisteren met de nieuwe programmering van start. 

Ondanks de hittegolf, waarbij de concurrentie moest worden aangegaan met BBQ, strand en terras, kwam Talpa Network tot aantrekkelijke kijkcijfers. De avond heeft een prachtige opbouw - daar mag Talpa Network zich in verheugen, want dat was voorheen juist...


Lees Meer

 
[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Vermoedelijk is de mediabranche een van de branches waarin verhoudingsgewijs veel vrouwen werken, die verhoudingsgewijs ook best vaak ver komen in hun carrière.

Iedereen kent genoeg voorbeelden van talentvolle, zeer kundige vrouwen die op invloedrijke posities in de mediawereld terecht zijn gekomen en zich daar zeer verdienstelijk maken. Alle reden dus om aan te nemen dat het glazen plafond daar zo niet gebroken, dan toch in elk...


Lees Meer

 
Flow verschijnt vaker in 2020

In 2020 verhoogt het tijdschrift Flow zijn verschijningsfrequentie van acht naar tien keer per jaar. Irene Smit, creatief directeur Flow: “Flow bestaat ruim tien jaar en is steeds blijven groeien, zowel in oplage als in aantal publicaties.

Vorig jaar is de oplage 4 procent gestegen en in de eerste helft van 2019 laten de abonnementen een groei zien van 25 procent ten opzichte van 2018. De boodschap van...


Lees Meer

 
Online groeistrategie De Ondernemer laat resultaat zien

De nieuwe online contentstrategie en verbreding van de mediatypes binnen De Ondernemer, werpen zijn vruchten af. De unieke bezoekers, visits en pageviews zijn het eerste halfjaar flink gestegen.

De vergelijking tussen de januari-juli 2018 en diezelfde periode in dit jaar laat zien dat de website van De Ondernemer 25 procent meer unieke bezoekers telt en doorgroeide naar ruim  2,1 miljoen. Het aantal pageviews...


Lees Meer

 
[Column] Remco Klöters: Slechte burgemeester, straatschoffie of flutkrant?
Vorige week was iedereen druk met het Telegraaf-artikel over de arrestatie van de 15-jarige zoon van de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema. Inmiddels is het weer rustig en was er tijd voor bezinning. Juridische bezinning, in mijn geval.

Dat werd overigens tijd, want de objectiviteit leek ver te zoeken. Femke-fans vonden het Telegraaf-artikel per definitie een onacceptabele persoonlijke aanval; de meer...

Lees Meer

 
[Commercial review] Gijs van der Togt: fietsendieven, Surinaamse trots, rematch met Max

Gijs van der Togt (MediaCom) buigt zich over uiteenlopende commercials, waarin mensen, verhalen en actie centraal staan.

Van Moof en The Bike Trap

Zou jij ‘t toegeven wanneer je (per ongeluk) een fiets gestolen hebt? Deze mindfuck staat centraal in de campagne #sorrythieves voor Van Moof. Het Nederlandse fietsmerk maakte recent bekend dat het stoppen van fietsdiefstal een van de officiële bedrijfsdoelen wordt...


Lees Meer

 
 

[Podcast] Joppe Andriessen van MediaScience over creatie met behulp van data

Gert Hans Berghuis is benoemd tot Lead Innovation Factory bij Rabobank

[Podcast] Rianne Govers van Hertog Jan over het beste bier ter wereld


 

Creatief bureau The Family Amsterdam van start

Nieuwe visuele identiteit Videoland

Lidl begint pilot tegen verspilling via aanbiedingen en Too Good To Go


 

LEROI Consulting sluit zich aan bij Dep

De Bijenkorf introduceert duurzaamheidslabel

Megawatt Advertising plaatst Puma-sok op Parijse sokkel


 

NPO Start lanceert NPO Kind via afzonderlijk profie

Mister Veronica: Biografie over Rob Out verschenen

ACHTUNG! mcgarrybowen ontwikkelt visuele identiteit en campagne Videoland


 

Luuk Ikink en Simone Wijnands maken OchtendPod bij het AD

Philip Meijer Sales Director Hillenaar Outdoor

Red Bee Media gaat videodiensten aan RTL leveren


 

Vincent Bijlo en Elger van der Wel sprekers tijdens Online Radio Da

Marnix Kaart en Marc Pos regisseurs Eurovisie Songfestival 2020

Teledoc Campus van start met tien documentaires



 
 

[Vacatures] Clear Channel zoekt een accountmanager

Clear Channel Nederland heeft (digitale) buitenreclame objecten door heel Nederland. Met onze media verbinden we merken met mensen en zorgen we ervoor dat merken het maximale uit campagnes halen.

Wij zijn onderdeel van Clear Channel Outdoor en behoren hiermee tot één van de grootste outdoor bedrijven ter wereld. Ter uitbreiding van ons National Sales team...


Lees Meer

 

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Campaign Planner

Clear Channel Nederland heeft (digitale) buitenreclame objecten door heel Nederland. Met onze media verbinden we merken met mensen en zorgen we ervoor dat merken het maximale uit campagnes halen.

Wij zijn onderdeel van Clear Channel Outdoor en behoren hiermee tot één van de grootste outdoor bedrijven ter wereld. Voor de afdeling Campaign Planning wij een enthousiaste, fulltime...


Lees Meer

 

[Vacatures] Exterion Media zoekt een marketeer

Wij zijn Exterion Media. Dé buitenreclame-exploitant van Nederland en onderdeel van Global. Buitenreclame, ook wel Out-of-Home (OOH), is het oudste massamedium ter wereld en groeit nog steeds.

Out-of-Home is hét medium om het verschil te maken, want het is overal en non stop. Onderweg kom je meerdere keren per dag, bewust of onbewust, in aanraking met de creaties van adverteerders. Bedrijven adverteren via ons...


Lees Meer

 

[Vacature] Omrop Fryslân zoekt een Haadredakteur

Omrop Fryslân is ien fan de foaroprinnende mediabedriuwen fan Fryslân. Wy binne sichtber oanwêzich yn de provinsje en binne mei ús ferslachjouwing fan alles wat yn Fryslân bart, online, op radio, tv en social media goed te finen.

Alles betsjut dat wy nijs, sport, kultuer en eftergrûnen op in ûnôfhinklike wize bringe. Wy binne yn kontakt mei alle ynwenners fan Fryslân; wy prate deselde taal. Dêrnjonken meitsje wy geweldige programma’s foar bern, skoallen en...


Lees Meer

 

[Vacatures] MediaCom zoekt een stagiair influencermarketing

MBA zoekt een influencermarketingstagiaire die snapt hoe Instagram werkt en weet welke influencers op dit moment helemaal happening zijn.

Ook YouTube heeft geen geheimen voor jou en je bent als beste op de hoogte van wat er speelt in influencer-land. Daarnaast ben je social savvy en vind je het leuk om in een team te werken...


Lees Meer

 

[Vacatures] MediaCom zoekt een Campaign Lead

MediaCom is gevestigd in Amsterdam en heeft momenteel ongeveer 90+ collega’s. MediaCom verzorgt de marketingcommunicatiestrategie, -planning, -inkoop en -onderzoeken voor zeer uiteenlopende adverteerders, waaronder Mars, Volkswagen, Shell, IKEA, Essent, Nikon en H&M.

MediaCom is onderdeel van de grootste groep van communicatie adviesbureaus ter wereld, WPP, en is een van de grootste én snelst groeiende bureaus van Nederland...


Lees Meer

 

[Vacatures] Reprise zoekt een Online Marketeer
Wil jij je inzetten om grote merken op digitaal vlak naar het volgende niveau te helpen? Ben jij een digitale duizendpoot die moeiteloos de weg weet in een landschap van Search, Social, Programmatic en meer? Dan is de functie van Online Marketeer bij Reprise iets voor jou!

Als Online Marketeer ben je de verbindende schakel tussen eindklant, mediabureau en meer dan 150 mediaspecialisten. Samen met deze specialisten zorg je...

Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Manager LINDA.hetbureau

LINDA.hetbureau is het reclamebureau van de makers van LINDA. en creëert succesvolle campagnes voor adverteerders en andere partners. Het bureau weet de leukste vrouwen van Nederland te bereiken via LINDA. kanalen en daarbuiten.

De creatieve concepten en campagnes van LINDA.hetbureau kenmerken zich doordat ze lef hebben, vrouwen laten lachen en gemaakt zijn vanuit een mix van data, innovatie, creativiteit en onderbuikgevoel...


Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Marketeer Gaming

Voor het online gaming platform van Talpa Network zijn we per direct op zoek naar een dynamische, creatieve en data gedreven marketeer die de marketing communicatie strategie voor dit gaming platform en de bijbehorende merken mede ontwikkelt, uitvoert en optimaliseert.

Als Marketeer Gaming werk je in een informeel en multidisciplinair team waarin je meebouwt aan een nieuw, kwalitatief en innovatief gaming bedrijf. Jij gaat er voor zorgen dat het gaming platform (web, app en tv) grote bekendheid krijgt en werkt hierbij nauw samen met de andere Talpa merken... 


Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Influencer Talent Manager

Social1nfluencers (S1) is de nieuwe generatie social agency binnen Talpa Network. Wij ontwikkelen en produceren online social content op alle social media platformen voor influencers, owned & operated channels en merken.

Onze creators bereiken maandelijks tientallen miljoenen kijkers in de leeftijd van 13 tot 34 jaar, met variërende thema’s als beauty, fashion, lifestyle, food, entertainment, gaming en meer! Binnen dit team hebben we ruimte voor een nieuwe Influencer Talent Manager...


Lees Meer

 
Lancering DeMarketeer50 - stuur nu jouw voordrachten in!

DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam.

DeMedia100 wordt gepubliceerd in het DeMedia100 Magazine. Naast DeMedia100 publiceren we een aantal deellijsten, waaronder DeRadio50 en DeMediabureau50 en DeInfluencer50.

Nieuw dit jaar is DeMarketeer50, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland...


Lees Meer

 

Trendship
 
Vacatures

Abovo Media

Application Developer
Senior PHP-developer

Account Director (new business)
Digitaal Planner
Project Manager
Telefonisch Acquisiteur
 

Adcombi

  

Clear Channel

Campaign Planner
Stagiair Marketing & Communicatie
Designer
Account Manager

CMCG

WordPress developer
Javascript developer

Stagiaire Digital Marketing

 

Counter Content

BETAALDE CONTENT MARKETING/PR STAGE IN ZAANDAM

DPG Media - De Persgroep 

MOBILE DEVELOPER AMSTERDAM
ACCOUNTMANAGER, NATIONALE VERKOOP
DIGITAL MARKETING SPECIALIST, AMSTERDAM

ACCOUNTMANAGER GOUDA

COMMUNITY MANAGER INDEBUURT ALMELO
PROJECTMANAGER BRANDED CONTENT
HEAD OF ANALYTICS
ACCOUNTMANAGER ROTTERDAM
COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST AUTOTRACK
SAMENSTELLER NIEUWS
COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT LEIDEN
REACT DEVELOPER
FULL STACK DEVELOPER

COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST ZWOLLE

SENIOR DESIGNER MEDIALAB

ACCOUNTMANAGER EINDHOVEN

ACCOUNTMANAGER APELDOORN
VORMGEVER VIDEOREDACTIE ADR NIEUWSMEDIA, ROTTERDAM
ACCOUNTMANAGER DOETINCHEM

ACCOUNTMANAGER TWEAKERS EN HARDWARE INFO

ACCOUNTMANAGER AMERSFOORT

ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM

ACCOUNTMANAGER DEVENTER

COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT ZUID-HOLLAND

ENTHOUSIASTE CAMJO VOOR BRABANT

PRODUCER ADR NIEUWSMEDIA ROTTERDAM

VERKOOPDIRECTEUR

COMMUNITY MANAGER INDEBUURT

ACCOUNTMANAGER ALPHEN A/D RIJN
MEDEWERKER ACCOUNTING, AMSTERDAM
FRONTEND DEVELOPER, AUTOTRACK

MANAGEMENT ASSISTANT
MANAGER HR REWARD & DEVELOPMENT, AMSTERDAM
PORTFOLIO MANAGER AMSTERDAM
ACCOUNTMANAGER TWENTE

DIGITAL CREATIVE LEAD
TWEAKERS TECH REDACTEUR NETWERKEN & SMARTHOMES
SENIOR SCRUM MASTER
ACCOUNTMANAGER DEN HAAG
ACCOUNTMANAGER (INZETBAAR DIVERSE REGIO’S)
FRONT-END DEVELOPER
JAVA DEVELOPER
MOBILE DEVELOPER (IOS / SWIFT)
DIGITALE CAMPAGNE MANAGER, AMSTERDAM

 

Exterion Media

Account Manager National Sales
Marketeer
  

Havas Media

Stageplekken bij Havas Media
Medior Search Specialist


Hearst Netherlands

Stage: Marketing bij Esquire & Quote
Vacature: Subscription Backoffice Specialist
Stage: Marketing Quest, JAN, Vogue en ELLE
Abonnementen Marketing Manager Tijdschriften
Abonnementen Marketing Manager Programma’s
Digital Advertising Manager

Stage: Online marketing/e-commerce

Stage: Online Marketing & Data
Stage: Brand Assistant

National Account Manager

Improve Digital

Account Manager DACH
Digital (Key) Account Manager (Yoki Network)
Data Engineer
Software Development Engineer/Java Developer
Accounts Payable
Accounts Receivable
Financial Controller
HR Manager
HR Support Specialist
Product Manager Supply Side Platform
Software Development Engineer
Software Development Engineer – Business Integrations
Tech & Data Intern
Technical Solutions Consultant
 

IPG Mediabrands

 

MediaCom

MediaScience

Digital Marketing Specialist

 

MediaTest

Medior / Senior Research Consultant
Junior Research Consultant

Research Manager – New Business

 

MPG.

STAGIAIR  PROJECTMANAGEMENT  ALLERHANDE
SR. DIGITAL CONTENTMANAGER ALLERHANDE A.I.
CULINAIR REDACTEUR
CLIENT CONTENT DIRECTOR

 

NDC mediagroep

Marketeer losse verkoop
Stagiair Sales Development

Campagne manager digital B2B

Stagiair Werving
Stagiaires voor de redacties van Dagblad van het Noorden en Leeuwarder Courant
Stagiair Arbeidsmarkt communicatie
Stagiair events
Data scientist

NRC Media

Front-end developer
Management Trainee Klantcontactcentrum
Online Campaign Manager
Animator (freelance, parttime)
Podcast producer “NRC VANDAAG” (freelance, parttime)
Podcast editor “NRC VANDAAG” (freelance, parttime)
Programmamaker Opleidingen (m/v) (40 uur)

 

Omrop Fryslân

Haadredakteur
  

Pijper Media

Groningen
Webredacteur voor ons mannencluster
Fulltime Medewerker Telesales
Productie medewerker(s)
Online Marketeer(s)
(Hoofd) Redacteur Nautique
Rotatiedrukker
Webredacteurs Grazia, Marie Claire, Beau Monde, Elegance, Happy in Shape


Pro-Time Broadcasting

Stagiair(e) 
Cameraman/vrouw

  

Qmusic

Een creatieve allround video-editor

Quadia

Video Editor
Technical Producer/ Webcast Engineer (fulltime)
Redacteur/ Samensteller ‘Business’ online video
Productie stagiair


RadioCorp

Marketing Data & Insights Analyst

 

Resoluut

Strateeg
Visual design stagiair(e)


Sanoma

Marketing stagiair(e) VIVA, Flair en Story
Cross mediale branding stagiair(e) marketingafdeling Libelle en Margriet
Commercieel medewerker binnendienst
Chef vormgeving Flair
Stagiair(e) Libelle projectredactie
Stagiair(e) Libelle beeldredactie
Teamleider HR Shared Services
Client Success manager
CRO Specialist (M/V)
Stagiair(e) Libelle Lifestyle redactie
Sales coach
Stagiair(e) lifestyle redactie Margriet
Web Analist / Data Collector
Stagiair(e) shop support bij Fashionchick
Online redacteur Donald Duck
Head of IT Digital content
Head of IT Print & eCommerce
Development Manager Finance
Marketing en communicatie professional Donald Duck
Coördinator International Flow
Coördinerend eindredacteur Flow
Coördinator online en producten Flow
Online media stagiair(e) Startpagina
Stagiair(e) online content en marketing bij SchoolBANK
Producer reportage Margriet
Human Interest chef (redactiemanager)
Site Support Startpagina.nl
Camjo stagiair(e) voor Libelle TV
Stagiair(e) redactie Libelle
Stagiair(e) branded content NU.nl
Marketingstagiair(e) NU.nl
Stagiair(e) B2B marketing
E-mailmarketing/CRM stagiair(e) vtwonen.nl
Stagiair(e) online videoredacteur Margriet
Stagiair(e) online redacteur/journalist Margriet
Marketing events stagiair(e)
Marketing stagiair(e) Tijdschrift.nl
Stagiair(e) online marketing Ouders van Nu
Marketing- en communicatie stagiair(e) tijdschriftenwebwinkels
Flexibele bijbaan als commercieel medewerker
Commercieel medewerker binnendienst


Talpa Network

Content & Creative

Technology
Cloud Operations Engineer

Netwerkspecialist
User Research Specialist

Marketing Technology Specialist
Project Manager Digital Audio
Cyber Security Operations Engineer
Tech Lead Video
Solution Architect Video

Solutions Architect Digital
Solutions Architect Radio

Productie
Samensteller LINDA.NL
Manager LINDA.hetbureau
Inhoudelijke Editor Shownieuws
Editor Programma Samenstelling

Online Redacteur Radio Veronica

Social
Uitvoerend Producer
Influencer Talent Manager
Creative Producer / Video Director

BI & Data 
Data Analyst
Data Engineer

Solutions Architect Data

Design & User Experience
Sr. Designer
Design Lead

Team Lead UX/UI

Sales     
Junior Digital Campaign Manager

Marketing
Marketeer Gaming
User Acquisition Specialist Gaming
Brand Manager
Senior Communicatieadviseur
Marketing Manager Data

Finance & Legal
Senior Legal Counsel & Privacy Officer


Stages
Stage januari 2020
Stage online redactie Radio 538
Stage Webredactie Shownieuws
Stage Online Redactie Radio 10
Stage IT
Stage Digital Design

Stage Online Redactie Sky Radio
Stage Video Redactie
Stage Grafisch Vormgever Social
Stage (Motion) Infographics Designer
Stage Productie Radio Veronica
Stagiair Social Talpa Network
Stageplek vanaf september 2019

 

TechTribe

Allround PHP/Magento Developer

 

Telegraaf Media Groep | TMG

Online Marketeer B2C
Marketing Stage @ JAAP.NL

Online Techredacteur (WANT en One More Thing)

Online Content Engineer @ NSMBL
Stage Redactie @ WANT
Stage Corporate Recruiter

Stage Redactie @ Manners.nl

Stage Development @ Speurders.nl

Stage Online Marketing
Campaign Manager
Stage Redactie @ Famme
Online Marketeer @ Relatieplanet
Stage Redactie @ Froot.nl
Stage Redactie @ Bedrock

Social stagiaire(e) Culy, Bedrock & Roomed
Senior Android Developer
Stage Redactie @ Culy
Stage Redactie @ Roomed
Stage Redactie @ VROUW
Stage Redactie @ Beautify
Stage Camjo @ De Telegraaf
Uitdagende productiestage @ De Telegraaf
Redactie Stage @ Regionale Dagbladen
 

The Red Corner

Lead Developer
New Business Manager Digital
Front-end React Developer
Front-end developer internship


TouchTribe

Frontend Developer Starter/Junior/Medior
 

Triple

Validators

Junior Research Consultant (40 uur p/w) 
Medior Research Consultant met passie voor merken en communicatie (40 uur p/w)

Research Consultant met passie voor merken en communicatie (40 uur)
 

Value Zipper

Account Manager Brand Solutions (fulltime)
Office Manager (parttime)
Stagiair(e) Marketing & Communicatie
 

WAVEMAKER | Client Manager
WAVEMAKER | AV Specialist
WAVEMAKER | Strategy Director
WAVEMAKER | Digital Specialist

WebFlight

Junior Mendix Consultant
Medior Mendix Consultant
Junior Technology Consultant
Medior Technology Consultant
Dell Boomi Consultant

 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -