Jaargang 11 | editie 44 | 6 september 2019
Komende zaterdag het televisiegevecht van het jaar. Linda de Mol met Ik hou van Holland op SBS6 versus Chantal Janzen met Dancing with the Stars op RTL4... lees verder
 
Hearst Netherlands lanceert incubator HearstLab - We Are Eves en HelloMaaS eerste deelnemingen

Hearst Netherlands heeft een nieuwe business unit aan het mediabedrijf toegevoegd: HearstLab, een incubator van startups - alle geleid door vrouwen - op het gebied van media, business innovatie en technologie.

Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women's Brands van Hearst Netherlands, leidt HearstLab als lead scout in Nederland. Marscha Krouwel en haar team van scouts - werknemers met verschillende disciplines binnen...


Lees Meer

 
Minister Arie Slob oriënteert zich op kickbacks en kortingen; NPO na 20:00 uur niet commerciëler

Minister Arie Slob oriënteert zich nog met het ministerie van Economische Zaken en Klimaat en de Autoriteit Consument & Markt op het onderwerp kickbacks en kortingen in de mediabranche.

Eerder had de minister toegezegd in het voorjaar van 2019 onderzoek ernaar te doen. Dit onderzoek is nog niet gedaan. Dit schrijft de minister in antwoorden op 260 vragen uit de Tweede Kamer naar aanleiding van de visiebrief over de toekomst van de publieke omroep...


Lees Meer

 
MediaMonks verhuist deels naar Amsterdam

Na bijna twintig jaar vestigt het productiebedrijf zich in Amsterdam op de Houthavens met digitale creatie, film- en contentstudio’s, onder nieuw management. Een deel van het bedrijf zal in Hilversum gevestigd blijven

MediaMonks opent een nieuw kantoor waarin digitale creativiteit, film en content samenkomen. In de Houthaven is de afgelopen maanden gebouwd aan een ruimte voor 160 Monks en twee volledig uitgeruste filmstudio’s...


Lees Meer

 
[Kijkcijfers] Beau duikt onder kijkcijfers RTL Late Night met Twan Huys

Beau heeft gisteravond 487.000 kijkers getrokken. Dat is 4000 meer dan de dag ervoor maar 81.000 kijkers minder dan Twan Huys trok op de vierde uitzenddag met RTL Late Night vorig jaar, die zich na een slechte start toen flink herstelde.

Beau kreeg 697.000 kijkers aangeleverd door Humerto Tan met de Big Music Quiz. Daarvoor was de eerste uitzending van Chantals Pyjama Party dat 932.000 kijkers trok en het best bekeken RTL programma van de avond was...


Lees Meer

 
[Column] Machiel Verkuyl: Iedereen zijn eigen superheld

Superhelden waren ooit bijzonder. Schaars. Ze hadden een grote impact, want ze konden iets dat we allemaal niet konden, spraken daarmee tot de verbeelding. Nu is het aantal superhelden per jaar ongeveer aan het verdubbelen.

Zo rond 2012 kwam dit op en de aantallen bewegen nog altijd naar boven. Ikzelf heb net via Amazon Prime Video de serie The Boys uitgekeken. Erg goede content, kan het iedereen aanraden. Het zette me aan het denken over...


Lees Meer

 
Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video

Adcombi maakt bekend dat zijn local-advertisingtechnologie is uitgebreid met video. Hierdoor biedt het bedrijf ondernemingen met meerdere vestigingen de mogelijkheid om landelijke videocampagnes lokaal te verrijken en te distribueren op alle premium videoplatforms.

In Nederland is Opel het eerste merk dat de techniek in gaat zetten voor al zijn dealers. Zij kunnen nu gepersonaliseerde online video-advertisingcampagnes in...


Lees Meer

 
[Podcast] Rianne Govers van Hertog Jan over het beste bier ter wereld

Rianne Govers werkt bij Anheuser-Busch InBev als Senior Brand Manager Hertog Jan. Ze kwam met een mooie actuele aanleiding naar de radiostudio. Hertog Jan Grand Prestige Vatgerijpt Rutte was tijdens de World Beer Awards verkozen tot het beste bier ter wereld.

Rianne Govers: “We hebben deze serie bier in maart gelanceerd, het is een schaars en gewild product dat in enkele weken was uitverkocht. We hadden ongeveer...


Lees Meer

 
Outbrain beschikbaar via Google Display en Video 360

Outbrain integreert Google’s Demand-Side Platform (DSP), Display en Video 360 (DV360) om adverteerders meer mogelijkheden te geven.

Gilad de Vries, Senior Vice President van Outbrain: "Onze samenwerking met DV360 geeft onze klanten efficiënt toegang tot kopen van Outbrain’s premium native inventory, dit zal onze investering in zowel programmatic mogelijkheden als bij innovatieve native oplossingen voor...


Lees Meer

 
[Column] Niels Bruinsma: Upfront guaranteed, zekerheid voor adverteerder of winstmaximalisatie RTL?

Vanaf deze maand is RTL Nederland gestart met een nieuwe inkoopmogelijkheid, de upfront guaranteed. Een veilingmodel dat gebaseerd is op afslag, het gewenste product wordt dus iedere week goedkoper in plaats van duurder per opbod.

Deze methodiek is tijdens het commercieel beleid voor 2019 al aangekondigd, maar gaat nu zijn debuut maken voor de kerstperiode...


Lees Meer

 
Mediasector maakt afspraken over reclame, distributie, content en digitalisering

De grootste partijen in de Nederlandse mediasector hebben afspraken gemaakt over reclame, distributie, content en digitalisering. Dit blijkt uit een door minister Arie Slob geopenbaarde samenwerkingsagenda die NPO, RTL Nederland, Talpa Network, VodafoneZiggo, KPN en de minister onderschrijven.

Nederlands MediaNetwerk berichtte begin augustus 2019 al over de op handen zijnde sectorbrede afspraken...


Lees Meer

 
Martijn Zuurveen zenderdirecteur 100% NL

Martijn Zuurveen is benoemd tot zenderdirecteur van 100% NL, onderdeel van RadioCorp. Hij is in deze rol verantwoordelijk voor het radiostation 100% NL, de dagelijkse aansturing van het programmateam en is tevens onderdeel van het managementteam van RadioCorp.

Met het in dienst treden neemt hij de rol van Ronald Sebök over, die enige tijd geleden heeft aangegeven op zoek te willen gaan naar een andere uitdaging...


Lees Meer

 
Willem-Albert Bol Directeur Business Development DPG Media/Persgroep, Saskia Caelen Creative Director MediaLab

Na bijna drie jaar in de functie als Creative Director van MediaLab zal Willem-Albert Bol invulling gaan geven aan de nieuwe rol van directeur Business Development.

Zijn rol bij MediaLab wordt overgenomen door Saskia Caelen. Zij is nieuw bij DPG Media/Persgroep Nederland en start als directeur MediaLab...



Lees Meer

 
[Column] Arno Peperkoorn: Dag Twitter

De zomer stond voor de deur en de zon scheen in ons land. Terwijl de hanen in Cannes duidelijk maakte dat ook onze branche een hoog seksistisch gehalte heeft, dook ik meer en meer in mijn favoriete platform.

Klagen, lezen, meningen geven, meningen lezen. Johan Derksen die voor de zoveelste keer iemand van het andere geslacht belachelijk maakt of wederom een niet-witte voetballer racistisch bejegent...


Lees Meer

 
[Luistercijfers] Qmusic nadert de 10 procent marktaandeel, 100%NL scoort onder jonge vrouwen

Qmusic heeft de wind in de rug. Rond de jaarwisseling was de radiozender van de Persgroep nog de vijfde zender van het land, nu staat Qmusic op 3.

Het marktaandeel van Qmusic groeide in JunJul19 met 0,5 procentpunt tot 9,8 procent (+5,4%). In de categorie 20-49 was de groei nog sterker: 1,4 procentpunt erbij, nu 15,4...


Lees Meer

 
Eerste programma samenwerking Net5 en LINDA.: Iris en de 12 dates

Met de komst van Linda de Mol en Jildou van der Bijl naar Net5 als creatieve directie, gaan de merken Net5 & LINDA. vanaf nu samenwerken op de zender. Naast nieuwe zendervormgeving, maken dit najaar een aantal nieuwe programma’s hun opwachting.

Deze Net 5 Powered by LINDA. programma’s kenmerken zich door onderwerpen die volledig zijn afgestemd op de vrouw van nu. De reality-docu Iris en de 12 dates is daar...


Lees Meer

 
[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out.

Hoe ben je op het idee van de biografie gekomen?

Ik had schrijflust. Ik wilde graag een project onder handen nemen, anders zou ik te veel Netflix kijken. Ik heb eerder een biografie geschreven over Dimitri Frenkel Frank...


Lees Meer

 
[Column] Maartje Blijlevens: Een #1-bestseller met dank aan je community? Yes we can!

Het lijkt tegenstrijdig en onmogelijk: nummer 1 in de Bestseller Top 100 staan, terwijl je boek nog niet uit is. Toch kan het, want mijn boek staat inmiddels al 11 dagen op nummer 1 in de Managementboek bestseller Top 100, terwijl het boek nog niet eens gedrukt is en pas vanaf 24 september 2019 in de winkel ligt.

Er werd me gevraagd hoe ik dat doe. Daarom heb ik besloten er een column aan te wijden. Want door het...


Lees Meer

 
Geertje Boers Chief Operating Officer Born05

Geertje Boers is sinds 1 september 2019 Chief Operating Officer van het Utrechtse Born05. Ze wordt verantwoordelijk voor het optimaliseren van de organisatie en de dagelijkse operatie.

Rogier IJzermans, CEO Born05: “Born05 groeit hard. En bescherming van de cultuur bij die groei is enorm belangrijk. Geertje begrijpt dit als geen ander en weet onze sterke cultuur te vertalen naar een gezonde structuur. Dat is enorm waardevol...


Lees Meer

 
Aandeelhouders Mediaset gaan akkoord met Nederlandse holding
De aandeelhouders van het Italiaanse mediabedrijf Mediaset zijn akkoord gegaan met de fusie van Mediaset en Mediaset Espana die zullen vallen onder de Nederlandse holding MFE MediaForEurope. De verwachting is dat de Nederlandse holding komende maanden actief zal worden.

Mediaset is het Italiaanse mediabedrijf waar Silvio Berlusconi via Fininvest zijn mediabelangen in heeft ondergebracht. Ondanks het feit Fininvest circa 45...

Lees Meer

 
Volkskrant begint campagne rond actueel nieuws

De campagne Lees je in. de Volkskrant van de Volkskrant is van start gegaan. De crossmediale campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief-strategisch partner Dear Amsterdam, het leidende creatieve bureau van de Volkskrant.

Lees je in. de Volkskrant bestaat uit een reeks uitingen, gebaseerd op actuele redactionele content die het hoe en het waarom achter nieuwsfeiten benadrukken. Door nauw samen te werken met de redactie van de Volkskrant...


Lees Meer

 
[Column] Annemarije Tillema: Herwaardering van stilte

Het mooie van er even tussenuit zijn, is dat je leert loslaten, uitzoomen en probeert te achterhalen - met hoofd, buik en hart - waar je naartoe wilt. Zo ook in deze zomervakantie.

Terwijl mijn zoon bommetjes maakt in het zwembad en mijn jongste dochter onder een boom in haar campingbedje vredig een dutje doet, pak ik er een boek bij. En een notitieblok. Uiteraard zonder lijntjes, want buiten de...


Lees Meer

 
Qmusic onderzoekt effectiviteit van commerciële promo’s

Sinds 2010 heeft Qmusic in het On AIR-onderzoek ruim duizend commercials getest. Naast reguliere commercials, testte Qmusic ook vierenveertig commerciële promo’s, zogenoemde cromo’s.

In deze cromo’s wordt promotie gemaakt voor een programma of actie en wordt de bijbehorende partner vermeld, bijvoorbeeld: Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door… gevolgd door de naam van een merk of adverteerder...


Lees Meer

 
FOX Sports start met dynamic ad insertion (DAI)

Sinds de start van het nieuwe Eredivisieseizoen kunnen abonnees die online naar FOX Sports 1 (sinds 2018 onderdeel van The Walt Disney Company) kijken andere reclameblokken zien dan op tv.

Met dynamic ad insertion (DAI) worden de reclameblokken zo gevuld dat ze voor de kijker relevanter zijn. FOX Sports 1 is de eerste zender van Nederland die gebruik maakt...


Lees Meer

 
Voetbal International maakt site en app voor betalende abonnees reclamevrij

Voetbal International heeft haar website voor betalende abonnees reclamevrij gemaakt. Dit betekent dat abonnees op het papieren weekblad en leden van VI PRO geen banners meer zien bij inloggen op de webste VI.nl en de apps van Voetbal International.

Deze beslissing is genomen na een onderzoek onder de elfduizend PRO-abonnees, die daarin aangaven dat ze bereid waren om meer te betalen voor een volledig...


Lees Meer

 
LN24 en Puls24: nieuwszenders in België en Oostenrijk van start

LN24 en Puls24 zijn in respectievelijk Franstalig België en Oostenrijk van start gegaan als crossmediale nieuwsmerken. Het zijn beide nieuwszenders die zich richten op een relatief klein publiek, gezien het aantal inwoners in deze landen.

LN24

LN24 startte op 3 september 2019 en richt zich op de 4,78 miljoen inwoners in Wallonië en Brussel. De afkorting staat voor Les News. De zender is een iniatief van Joan...


Lees Meer

 
 

Een op drie kiest andere webshop na slechte bezorgervaring

Energize komt met activatiecampagne Sjeffies voor Plus

DDB Unlimited en Greetz starten campagne Alzheimer Nederland


Trendship
 

Team Jumbo-Visma in zee met Bynder

Dear Amsterdam verzorgt campagne Lees je in. de Volkskrant

Michel van Mil is benoemd tot Managing Director bij IPG-investeringsbedrijf Orion


 

Hillenaar Outdoor met radiocampagne gestart

Elle Nederland bestaat 30 jaar

Tv-première show Jochem Myjer op nieuwjaarsavond


 

Minister Arie Slob: NLZIET blijft met een loyale NPO die zich aan taakopdracht moet houden

Arie Slob zorgde zelf voor onbestuurbaarheid Commissariaat voor de Media

ROB en Raad van Cultuur willen meer vrijheid voor lokale omroepen


 
 
Lancering DeMarketeer50 - stuur nu jouw voordrachten in!

DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam.

DeMedia100 wordt gepubliceerd in het DeMedia100 Magazine. Naast DeMedia100 publiceren we een aantal deellijsten, waaronder DeRadio50 en DeMediabureau50 en DeInfluencer50.


Lees Meer

 

[Vacatures] MediaCom zoekt een influencermanager (starter)

MediaCom Beyond Advertising (MBA) zoekt een influencermanager die snapt hoe Instagram werkt en weet welke influencers op dit moment happening zijn.

Ook YouTube heeft geen geheimen voor jou en je bent als beste op de hoogte van wat er speelt in influencer-land. Daarnaast ben je social savvy en vind je het leuk om in een team te werken...


Lees Meer

 

[Vacatures] Clear Channel zoekt een accountmanager

Clear Channel Nederland heeft (digitale) buitenreclame objecten door heel Nederland. Met onze media verbinden we merken met mensen en zorgen we ervoor dat merken het maximale uit campagnes halen.

Wij zijn onderdeel van Clear Channel Outdoor en behoren hiermee tot één van de grootste outdoor bedrijven ter wereld. Ter uitbreiding van ons National Sales team zoeken wij een fulltime...


Lees Meer

 

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Campaign Planner

Clear Channel Nederland heeft (digitale) buitenreclame objecten door heel Nederland. Met onze media verbinden we merken met mensen en zorgen we ervoor dat merken het maximale uit campagnes halen.

Wij zijn onderdeel van Clear Channel Outdoor en behoren hiermee tot één van de grootste outdoor bedrijven ter wereld. Voor de afdeling Campaign Planning wij een enthousiaste, fulltime...


Lees Meer

 

[Vacatures] Exterion Media zoekt een marketeer

Wij zijn Exterion Media. Dé buitenreclame-exploitant van Nederland en onderdeel van Global. Buitenreclame, ook wel Out-of-Home (OOH), is het oudste massamedium ter wereld en groeit nog steeds.

Out-of-Home is hét medium om het verschil te maken, want het is overal en non stop. Onderweg kom je meerdere keren per dag, bewust of onbewust, in aanraking met de creaties van adverteerders...


Lees Meer

 

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Brand Manager

Ben jij in staat om een merk te lezen, schrijven en verder te brengen? Ben jij een inspirator, heb je een passie voor marketing én heb jij 5 tot 7 jaar marketing-ervaring bij A-merken? Vind jij daarnaast de sounds van onze radiomerken Radio 538,  Radio 10, Veronica en Sky Radio geweldig?

Dan zou dit jouw nieuwe baan kunnen worden, lees gauw verder


Lees Meer

 

[Vacatures] LINDA. zoekt een Operations Manager

Wij zoeken een rechterhand voor Zakelijk Directeur Marielle Arts. Iemand die het leuk vindt een zeer divers takenpakket op te pakken: van HR-beleid uitwerken tot ICT-partner(s) aansturen tot (complex) agendabeheer van zowel Marielle als B2B directeur Caren Wassink.

Het is jouw verantwoordelijkheid processen en algemene organisatorische zaken binnen het bedrijf Mood for Magazines soepel en gestructureerd te laten verlopen...


Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Marketing Manager Data

Een van de belangrijkste onderdelen van de Talpa Network strategie is het transformeren van de GRP gedreven lineaire media business naar een data gedreven business waarin Talpa Network op schaal consumentenprofielen aggregeert en commercialiseert ten einde onze adverteerders geïntegreerde, full funnel marketing oplossingen te bieden op basis van data.

Daarnaast bieden wij consumenten meer gemak, meer service en meer fun via de Talpa Meer... propositie, de Single Sign On waarmee een consument alle voor hem relevante Talpa Network merken en platformen kan beheren...


Lees Meer

 

 
Vacatures

Abovo Media

Application Developer
Telefonisch Acquisiteur
Senior PHP-developer

Account Director (new business)
Digitaal Planner
Project Manager
 

Adcombi

  

Clear Channel

Campaign Planner
Stagiair Marketing & Communicatie
Designer
Account Manager

CMCG

WordPress developer
Javascript developer

Stagiaire Digital Marketing

 

Counter Content

BETAALDE CONTENT MARKETING/PR STAGE IN ZAANDAM

DPG Media - De Persgroep 

ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM
ACCOUNTMANAGER ZWOLLE

COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT DEN BOSCH

COMMERCIEEL REDACTEUR ARNHEM EN EDE

COMMERCIEEL REDACTEUR BIJ INDEBUURT.NL

LANDELIJKE REDACTEUR VOOR INDEBUURT.NL

KEY ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM

ACCOUNTMANAGER ROTTERDAM

ANDROID DEVELOPER AMSTERDAM

ACCOUNTMANAGER, NATIONALE VERKOOP
DIGITAL MARKETING SPECIALIST, AMSTERDAM

ACCOUNTMANAGER GOUDA

COMMUNITY MANAGER INDEBUURT ALMELO
PROJECTMANAGER BRANDED CONTENT
HEAD OF ANALYTICS
COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST AUTOTRACK
SAMENSTELLER NIEUWS
COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT LEIDEN
REACT DEVELOPER
FULL STACK DEVELOPER

COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST ZWOLLE

SENIOR DESIGNER MEDIALAB

ACCOUNTMANAGER EINDHOVEN

ACCOUNTMANAGER APELDOORN
VORMGEVER VIDEOREDACTIE ADR NIEUWSMEDIA, ROTTERDAM
ACCOUNTMANAGER DOETINCHEM

ACCOUNTMANAGER TWEAKERS EN HARDWARE INFO

ACCOUNTMANAGER AMERSFOORT

ACCOUNTMANAGER DEVENTER

COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT ZUID-HOLLAND

ENTHOUSIASTE CAMJO VOOR BRABANT

PRODUCER ADR NIEUWSMEDIA ROTTERDAM

VERKOOPDIRECTEUR

ACCOUNTMANAGER ALPHEN A/D RIJN
JAVA DEVELOPER, AUTOTRACK
MEDEWERKER ACCOUNTING, AMSTERDAM
FRONTEND DEVELOPER, AUTOTRACK

MANAGEMENT ASSISTANT
MANAGER HR REWARD & DEVELOPMENT, AMSTERDAM
PORTFOLIO MANAGER AMSTERDAM
ACCOUNTMANAGER TWENTE

DIGITAL CREATIVE LEAD
TWEAKERS TECH REDACTEUR NETWERKEN & SMARTHOMES
SENIOR SCRUM MASTER
ACCOUNTMANAGER DEN HAAG
ACCOUNTMANAGER (INZETBAAR DIVERSE REGIO’S)
FRONT-END DEVELOPER
JAVA DEVELOPER
MOBILE DEVELOPER (IOS / SWIFT)

 

Exterion Media

Account Manager National Sales
Marketeer
  

Havas Media

Stageplekken bij Havas Media
Traineeship Programmatic Trader
SEA Consultant


Hearst Netherlands

Stage: Marketing bij Esquire & Quote
Vacature: Subscription Backoffice Specialist
Abonnementen Marketing Manager Tijdschriften
Abonnementen Marketing Manager Programma’s
Digital Advertising Manager

Stage: Online marketing/e-commerce

Stage: Online Marketing & Data
Stage: Brand Assistant

National Account Manager

Improve Digital

Account Manager DACH
Digital (Key) Account Manager (Yoki Network)
Data Engineer
Software Development Engineer/Java Developer
Accounts Payable
Accounts Receivable
Financial Controller
HR Manager
HR Support Specialist
Product Manager Supply Side Platform
Software Development Engineer
Software Development Engineer – Business Integrations
Tech & Data Intern
Technical Solutions Consultant
 

IPG Mediabrands

 

MediaCom

MediaScience

Digital Marketing Specialist

 

MediaTest

Medior / Senior Research Consultant
Junior Research Consultant

Research Manager – New Business

 

MPG.

STAGIAIR  PROJECTMANAGEMENT  ALLERHANDE
SR. DIGITAL CONTENTMANAGER ALLERHANDE A.I.
CULINAIR REDACTEUR
CLIENT CONTENT DIRECTOR

 

NDC mediagroep

Marketeer losse verkoop
Stagiair Sales Development

Campagne manager digital B2B

Stagiair Werving
Stagiaires voor de redacties van Dagblad van het Noorden en Leeuwarder Courant
Stagiair Arbeidsmarkt communicatie
Stagiair events
Data scientist

NRC Media

Front-end developer
Management Trainee Klantcontactcentrum
Online Campaign Manager

Programmamaker Opleidingen (m/v) (40 uur)

 

Omrop Fryslân

Haadredakteur
  

Pijper Media

Groningen
Webredacteur voor ons mannencluster
Fulltime Medewerker Telesales
Productie medewerker(s)
Online Marketeer(s)
(Hoofd) Redacteur Nautique
Rotatiedrukker
Webredacteurs Grazia, Marie Claire, Beau Monde, Elegance, Happy in Shape

 

Pro-Time Broadcasting

Stagiair(e) 
Cameraman/vrouw

  

Qmusic

Een creatieve allround video-editor

Quadia

Video Editor
Technical Producer/ Webcast Engineer (fulltime)
Redacteur/ Samensteller ‘Business’ online video
Productie stagiair


RadioCorp

Marketing Data & Insights Analyst

 

Resoluut

Strateeg
Visual design stagiair(e)


Sanoma

Marketing stagiair(e) VIVA, Flair en Story
Commercieel medewerker binnendienst
Stagiair(e) Libelle projectredactie
Teamleider HR Shared Services
Client Success manager
CRO Specialist (M/V)
Sales coach
Performance Marketing Specialist (fulltime)
Web Analist / Data Collector
Stagiair(e) shop support bij Fashionchick
Online redacteur Donald Duck
Head of IT Digital content
Head of IT Print & eCommerce
Development Manager Finance
Marketing en communicatie professional Donald Duck
Coördinator International Flow
Coördinerend eindredacteur Flow
Coördinator online en producten Flow
Online media stagiair(e) Startpagina
Stagiair(e) online content en marketing bij SchoolBANK
Producer reportage Margriet
Human Interest chef (redactiemanager)
Site Support Startpagina.nl
Camjo stagiair(e) voor Libelle TV
Stagiair(e) redactie Libelle
Stagiair(e) branded content NU.nl
Marketingstagiair(e) NU.nl
Stagiair(e) B2B marketing
E-mailmarketing/CRM stagiair(e) vtwonen.nl
Marketing stagiair(e) Tijdschrift.nl
Marketing- en communicatie stagiair(e) tijdschriftenwebwinkels
Flexibele bijbaan als commercieel medewerker
Commercieel medewerker binnendienst


Talpa Network

Content & Creative

Technology
Cloud Operations Engineer

Netwerkspecialist
Marketing Technology Specialist

Project Manager Digital Audio
Cyber Security Operations Engineer
Tech Lead Video
Solution Architect Video

Solutions Architect Digital

Productie

Medewerker PP&C
Bureauredacteur Shownieuws
Manager LINDA.hetbureau
Inhoudelijke Editor Shownieuws
Editor Programma Samenstelling

Online Redacteur Radio Veronica

Social
Uitvoerend Producer
Creative Producer / Video Director

BI & Data 
Data Analyst
Data Engineer

Solutions Architect Data

Design & User Experience
Sr. Designer
Design Lead

Team Lead UX/UI

Sales  
Geen vacatures   

Marketing
Marketeer Gaming
Brand Manager
Senior Communicatieadviseur
Marketing Manager Data

Finance & Legal
Senior Legal Counsel & Privacy Officer
Legal counsel (corporate)


Stages
Stage januari 2020
Stage online redactie Radio 538
Stage Webredactie Shownieuws
Stage Online Redactie Radio 10
Stage Digital Design

Stage Online Redactie Sky Radio
Stage Video Redactie

LINDA.
Operations Manager

 

TechTribe

Allround PHP/Magento Developer

 

Telegraaf Media Groep | TMG

Online Marketeer B2C
Marketing Stage @ JAAP.NL

Online Techredacteur (WANT en One More Thing)

Online Content Engineer @ NSMBL
Stage Redactie @ WANT
Stage Corporate Recruiter

Stage Redactie @ Manners.nl

Stage Development @ Speurders.nl

Stage Online Marketing
Campaign Manager
Stage Redactie @ Famme
Online Marketeer @ Relatieplanet
Stage Redactie @ Froot.nl
Stage Redactie @ Bedrock

Social stagiaire(e) Culy, Bedrock & Roomed
Senior Android Developer
Stage Redactie @ Culy
Stage Redactie @ Roomed
Stage Redactie @ VROUW
Stage Redactie @ Beautify
Stage Camjo @ De Telegraaf
Uitdagende productiestage @ De Telegraaf
Redactie Stage @ Regionale Dagbladen
 

The Red Corner

Lead Developer
New Business Manager Digital
Front-end React Developer
Front-end developer internship


TouchTribe

Frontend Developer Starter/Junior/Medior
 

Triple

Validators

Junior Research Consultant (40 uur p/w) 
Medior Research Consultant met passie voor merken en communicatie (40 uur p/w)

Research Consultant met passie voor merken en communicatie (40 uur)
 

Value Zipper

Account Manager Brand Solutions (fulltime)
Stagiair(e) Marketing & Communicatie

WAVEMAKER | Client Manager
WAVEMAKER | AV Specialist
WAVEMAKER | Strategy Director
WAVEMAKER | Digital Specialist

WebFlight

Junior Mendix Consultant
Medior Mendix Consultant
Junior Technology Consultant
Medior Technology Consultant
Dell Boomi Consultant

 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -