Jaargang 11 | editie 48 | 27 september 2019
 
Abovo Media neemt digital marketingbureau Maxlead over

Abovo Media heeft digital marketingbureau Maxlead overgenomen. De bureaus behouden hun bestaande identiteit en blijven gehuisvest in respectievelijk Hoorn en Oegstgeest.

Vanaf heden werken zij wel in gezamenlijke klantteams. De nieuwe groep telt 200 medewerkers en een media en consultancy spend van 200 miljoen euro. Marinus Zoutendijk en Kees Verbeek zijn oprichters/eigenaars van Abovo Media. Sinds 1999 bouwen zij aan een bureau...


Lees Meer

 
[Commercial Review] Daan Koops: freaking-mwah, de muziek van PLUS en duidelijk Giganet

"We call this freaking-wow". I call this freaking-mwah. Ja, ik snap het; de frikandel is een Nederlandse delicatesse. Om daar een burger van te maken... oké, kan interessant zijn.

Om dan een video te maken waarin niet-Nederlanders dit proeven en een positieve reactie geven, kan ik tot een bepaalde hoogte ook volgen. Tot zover prima, maar dan de uitwerking. Daar heb ik toch wat moeite mee, want dit type commercial mist wat mij betreft een behoorlijke dosis...


Lees Meer

 
RTL lanceert lineair kanaal in Duitsland: VOXup

Mediengruppe RTL Deutschland lanceert op 1 december 2019 een lineair kanaal met de naam VOXup. De zender zal gepositioneerd worden als een zusterkanaal van VOX. VOX richt zich op vrouwen, een doelgroep waar VOXup zich ook op zal richten.

Het is opvallend dat in tijden van een beweging van lineaire televisie naar video on demand, RTL in Duitsland een vrij te ontvangen lineaire zender lanceert. Het kanaal zal van...


Lees Meer

 
[Interview] Marscha Krouwel: HearstLab draagt bij aan een kleinere gender investment gap

Marscha Krouwel is als Publishing Group Director Women Brands bij Hearst Magazines Netherlands verantwoordelijk voor magazine als Vogue, ELLE en Harper’s Bazaar. Daarnaast is ze sinds kort lead scout van HearstLab, het programma waarmee Hearst investeert in door vrouwen geleide startups. We spreken haar.

Kun jij HearstLab introduceren?

Hearstlab is een initiatief van Eve Burton, Senior Vice President and Chief Legal Officer van Hearst, dat in 2016 is gestart in de Verenigde Staten. Het is een programma...


Lees Meer

 
[Luistercijfers] 3FM stabiel na 58 maanden van krimp - marktaandeel daalt van 9,6 naar 2,6 procent

In AprMei15 begon het marktaandeel van 3FM met dalen. Deze daling duurde zonder onderbreking 4 jaar en 3 maanden en is in JulAug19 tot stilstand gekomen. In deze periode daalde het marktaandeel van 3FM van 9,6 tot 2,6 procent.

In de grafiek is goed te zien welk effect Serious Request had op het marktaandeel van 3FM - met een piek van 11,8 procent in Dec13Jan14. Toen de daling eenmaal was ingezet, ging dat effect verloren...


Lees Meer

 
Sanoma haalt beslist.nl binnen als publishingpartner

Vanaf 1 oktober 2019 wordt beslist.nl als publishingpartner aangesloten op het netwerk van Sanoma. Dit houdt in dat Sanoma de volledige online advertentieoperatie en displaysales op zich neemt.

Beslist.nl is hiermee de 17e publishingpartner die het Sanomanetwerk versterkt. Als grote digitale speler is Sanoma altijd op zoek naar samenwerkingen met merken die toegevoegde waarde hebben voor het bestaande...


Lees Meer

 
[Interview] Melanie Exmann: We kunnen steeds vaker verifiëren wat echt is en wat niet

Melanie Exmann is productmanager Data & Analytics bij Reprise. Ze won deze zomer de IAB Programmatic Talent Award voor Data Hero.

Gefeliciteerd met je Talent Award. Wat is een data hero?

Dank je! Voor mij is dat iemand die de ‘go-to’ persoon is voor alle vragen rondom data. En vooral bij mediabureaus kunnen dat ontzettend uiteenlopende onderwerpen zijn, maar het gaat voornamelijk om onderwerpen als datatoepassing, interpretatie en diepere analyse...


Lees Meer

 
LINDA.hetbureau aan de slag voor Eye Wish
Eye Wish heeft LINDA.hetbureau opnieuw gevraagd een campagne te ontwikkelen. LINDA.hetbureau heeft een concept bedacht waar een virtueel pashokje centraal staat.

Eén van de onderdelen van de campagne bestaat uit een advertorial in de halfjaarlijkse lifestylegids LINDA.loves. Hierin worden de vier brillentrends besproken en kan met het scannen van de QR-code in deze advertorial het virtueel pashokje op Instagram geactiveerd worden...

Lees Meer

 
[Interview] Eduard Brenninkmeijer (AGU) over sponsoring van Jumbo Visma

AGU is sinds begin 2019 sponsor van Jumbo Visma. Wij spreken Eduard Brenninkmeijer, Head of Marketing & eCommerce bij AGU, een half jaar na ons eerste interview in een uitzending van Marketing Report.

Eduard, je verbindt je als sponsor vanaf januari dit jaar aan Jumbo Visma, dat bezig aan het beste seizoen sinds het bestaan van de ploeg. Toen wij elkaar in het voorjaar spraken, was Primož Roglič al...


Lees Meer

 
[MediaBelofte 2020] Wie zijn er voorgedragen?

Dit jaar wordt voor de vijfde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment Group.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2020 uit een lijst van tien genomineerden. Met elke genomineerde doen wij een interview. Iedereen kan mediatalenten voordragen voor...


Lees Meer

 
[Publicatie] Maartje Blijleven: We love communities

Richt je op de lovers van je community en niet op de haters, om de juiste sfeer te bepalen. Beloon goed gedrag en reageer op leuke opmerkingen en berichten. Mensen die heel actief zijn en positief, zijn de drijvende kracht achter je community.

Zij zorgen ervoor dat je community actief is en vanzelf loopt. Dit is een publicatie van het hoofdstuk Lovers, not haters uit We love communities, geschreven door Maartje Blijleven...


Lees Meer

 
Classic FM wijzigt naam in Classicnl

Radiozender Classic FM wijzigt haar naam in Classicnl. Naast de naam zullen ook de programmering en stijl van de zender worden aangepast. Het merk moet dienen als nieuwe toegangspoort voor klassieke muziek.

Daarnaast wil het station naamsverwarring met andere internationale Classic FM-stations voorkomen. Ook is het station sinds 2003 niet meer via FM te beluisteren...


Lees Meer

 
Meer dan 85.000 deelnemers voor Kiesjefolders.nl

De dienst Kiesjefolders.nl is gegroeid naar 85.013 deelnemers. Voor in Amsterdam (17.112) en in het  buitengebied (25.027) kiezen mensen ervoor om alleen folders van hun keuze in de brievenbus te ontvangen.

Bij Kiesjefolders.nl vinken mensen online aan van welke winkels en bedrijven ze folders willen ontvangen. Die worden dan gebundeld en via de post verstuurd. Elke dinsdag liggen ze in de brievenbus...


Lees Meer

 
Result Recruitment Group lanceert Upgrade Career, academie voor digitale mediakennis

Result Recruitment Group lanceert Upgrade, een academie waar digitale mediakennis van talent – starters tot professionals – wordt ontwikkeld en een brug wordt geslagen naar de banen van nu.

Upgrade wordt geleid door Debby Graca – Zonneveld: "In een snel veranderend marketing- en medialandschap is er steeds meer behoefte aan een up-to-date trainingsprogramma. Momenteel is de lesstof bij...


Lees Meer

 
[Interview] Miluska van ’t Lam: Het draait bij Harper's Bazaar om ambitieuze vrouwen

September 2019 is een mooie maand voor Harper’s Bazaar en hoofdredacteur Miluska van ’t Lam. Niet alleen ligt het septembernummer in de winkels, Harper’s Bazaar viert ook haar 5-jarig jubileum én maakt de longlist van de genomineerden voor de Women of the Year 2019 bekend. Genoeg om over bij te praten!

Dag Miluska. Je maakte met je team een speciale jubileumeditie met vijf verschillende covers en het thema Iconen. Welke producties springen het meest in het oog?

De covershoot met het Nederlandse model Romy Schönberger, gefotografeerd door Fleur Bult, een...


Lees Meer

 
[Column] Remco Klöters: Maakt Milka chocolade met "teder geproduceerde melk"?

Het zijn bewuste tijden met steeds meer oog voor leed dat het gevolg is van onze uitdijende consumptiemaatschappij. Naast strengere regelgeving, levert dat ook maatschappelijke verontwaardiging op en vorige week weer de verkiezing van Liegebeest 2019 voor misleiding en leugenachtige claims over dierenwelzijn.

Liegebeest van het jaar was dit keer met 7000 van de 19.000 stemmen Albert Heijn die claimt dat haar AH-kip...


Lees Meer

 
Radio Decibel keert terug op FM en DAB+

Vanaf maandag 30 september 2019 zal Radio Decibel terugkeren in de ether en via FM en DAB+ te ontvangen zijn in de Randstad.

Op 1 februari 2019 stopte Radio Decibel volgens eigen zeggen noodgedwongen met het uitzenden in de ether en maakte plaats voor zusterstation Radio Royaal. De strenge regio eisen waaraan een regionale radiozender moet voldoen, was in de optiek van de radiozender de reden...


Lees Meer

 
[Column] David de Jong: GigaNet van VodafoneZiggo: nog meer van hetzelfde?

VodafoneZiggo introduceert het nieuwe merk GigaNet naast de merken Vodafone en Ziggo. Ziggo wordt voor het vaste kabelnetwerk gebruikt en Vodafone voor het mobiele netwerk. GigaNet is simpelweg een andere naam voor (de netwerken van) Vodafone en Ziggo.

Het telecom- en mediabedrijf is een fusiebedrijf waarbij Vodafone Group en Liberty Global elk de eigen merken Vodafone en Ziggo hebben behouden. Gevolg is dat er...


Lees Meer

 
Nepnieuws-sites verdienen jaarlijks circa 215 miljoen euro

Websites met nepnieuws verdienen jaarlijks circa 235 miljoen euro. Dit heeft Global Disinformation Index bekendgemaakt op basis van een steekproef onder 1700 websites in het Engels, Spaans en Frans uit de totale index van 20.000 websites met nepnieuws.

Global Disinformation Index is een Britse non-profitorganisatie waar overheden, non-gouvernementele instellingen en bedrijven samenwerken om nepnieuws en...


Lees Meer

 
[Column] San Fu Maltha: Hoe de PINDA* ontstond

Daar was 'ie dan eindelijk op 19 september 2019: De PINDA*, een Indische glossy voor iedereen. En dat in de huidige tijd, waarin printmedia het erg moeilijk hebben. Een glossy op de markt brengen en dan ook nog eens Indisch? Je lijkt wel tolol (gek)!

Journalist Ricci Scheldwacht liep al jaren met het idee rond. Om het Nederlandse publiek eindelijk eens bekend te maken met Het Indische Verhaal. Want ondanks het feit...


Lees Meer

 
KLM-magazine Holland Herald viert jubileum met drie covers

KLM bestaat 100 jaar en daarom is het in-flightmagazine Holland Herald uitgekomen als feestnummer met drie verschillende covers.

De jubileumeditie, waarvan de covers zijn ontworpen door toonaangevende Nederlandse kunstenaars, is in alle KLM-vliegtuigen en business lounges te vinden. Ook worden ze geëxposeerd op Dutch Design Week die van 19 tot 27 oktober 2019 wordt gehouden in Eindhoven...


Lees Meer

 
[Column] Bob Goulooze: Goud en naakt

De Leidse universiteit leerde me dat je andere culturen niet moet beoordelen vanuit je eigen referentiekader, maar vanuit het denkraam van zo’n cultuur.

Tegenwoordig is het salonfähig om vanuit de eigen belevingswereld andere culturen te beoordelen en vooral te veroordelen. Ik begin er over omdat de media deze week over de nodige culturele aberraties berichtten...


Lees Meer

 
 
 

Influencers of Sports in half jaar tijd naar bereik van 25 miljoen

Storyboard ontwikkelt Beneluxcampagnes Rimmel London en Max Factor

Centercom breidt uit in Twente en West-Brabant


 

Pink Ribbon, The Odd Shop en MediaMonks maken campagne tegen borstkanker

TBWA\Neboko introduceert Ilse in campagne Albert Heijn

Radio Decibel keert terug op FM en DAB+


 

Hearst Create wint Digital Communication Award voor beste videoseries

Rotterdammers kunnen voortaan melk bestellen uit eigen stad via Picnic

Het Nederlands Film Festival, NPO Start en Schooltv lanceren Film in de klas


 

[Onderzoek] Instagram en Pinterest favoriet platform voor wooninspiratie

NOSUCH Group van start met investering in B.made

Kinepolis laat bezoekers gratis kennismaken met films


 

MediaMonks verzorgt GigaNet-campagne voor VodafoneZiggo

Albert Heijn en National Glamour Day werken samen

[BoxOffice] Downton Abbey verrassende winnaar van de week - Week 38


Trendship
 

Invoering opt-in systeem reclame met JA/JA-stickers mag van gerechtshof

[Screenforce] Videocampagnes ook bij weinig aandacht effectief

Martien Meiland te zien in Cash or Trash


 

[Kijkcijfers] RTL en Talpa Network pakken gezamenlijk marktaandeel van ruim 50 procent

Jeroen Naalden CFO van Audax

Sky Radio verandert logo


 
 
 
 

Laatste week voor inzenden Mercurs 2019

Op donderdag 12 december 2019 vindt de uitreiking plaats van de Mercurs in het DeLaMar-theater te Amsterdam. Je kunt nog tot en met woensdag 2 oktober 17:00 uur jouw favoriet inzenden. Dit kan voor de volgende tien categorieën:

Mercur Magazinemerk van het Jaar
Mercur Event van het Jaar (nieuw!)
Mercur Marketinginnovatie van het Jaar (nieuw!)...


Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Brand Manager

Ben jij in staat om een merk te lezen, schrijven en verder te brengen? Ben jij een inspirator, heb je een passie voor marketing én heb jij 5 tot 7 jaar marketing-ervaring bij A-merken? Vind jij daarnaast de sounds van onze radiomerken Radio 538,  Radio 10, Veronica en Sky Radio geweldig?

Dan zou dit jouw nieuwe baan kunnen worden...


Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Marketing Manager Data

Een van de belangrijkste onderdelen van de Talpa Network strategie is het transformeren van de GRP gedreven lineaire media business naar een data gedreven business waarin Talpa Network op schaal consumentenprofielen aggregeert en commercialiseert ten einde onze adverteerders geïntegreerde, full funnel marketing oplossingen te bieden op basis van data.

Daarnaast bieden wij consumenten meer gemak, meer service en meer fun via de Talpa Meer... propositie, de Single Sign On waarmee een consument alle voor hem relevante Talpa Network merken en platformen kan beheren...


Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Manager LINDA.hetbureau

LINDA.hetbureau is het reclamebureau van de makers van LINDA. en creëert succesvolle campagnes voor adverteerders en andere partners. Het bureau weet de leukste vrouwen van Nederland te bereiken via LINDA. kanalen en daarbuiten.

De creatieve concepten en campagnes van LINDA.hetbureau kenmerken zich doordat ze lef hebben, vrouwen laten lachen en gemaakt zijn vanuit een mix van data, innovatie, creativiteit en onderbuikgevoel...


Lees Meer

 

 
Vacatures


Abovo Media

Application Developer
Senior PHP-developer
Telefonisch Acquisiteur
Traffic Manager
Digitaal Planner
Account Director (new business)
 

Adcombi   

  

Clear Channel

Campaign Planner
Stagiair Marketing & Communicatie
Designer
Account Manager

CMCG

WordPress developer
Javascript developer

Stagiaire Digital Marketing

 

Counter Content

BETAALDE CONTENT MARKETING/PR STAGE IN ZAANDAM

DPG Media - De Persgroep 

COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST ALPHEN AAN DEN RIJN
IT AREA MANAGER
BIG DATA ENGINEER
DIGITAL PORTFOLIO COÖRDINATOR
SCALA DEVELOPER, AMSTERDAM
TIJDELIJKE COMMUNITY MANAGER BERGEN OP ZOOM
PHP ONTWIKKELAAR, TWEAKERS
FRONTEND DEVELOPER, AMSTERDAM
COMPLIANCE OFFICER / BEDRIJFSJURIST
PRODUCT ANALYST
PROJECTMANAGER MEDIALAB
ACCOUNTMANAGER UTRECHT
COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT AMERSFOORT
ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM
COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT DEN BOSCH
ACCOUNTMANAGER ZWOLLE
COMMERCIEEL REDACTEUR ARNHEM EN EDE

COMMERCIEEL REDACTEUR BIJ INDEBUURT.NL

LANDELIJKE REDACTEUR VOOR INDEBUURT.NL

ACCOUNTMANAGER ROTTERDAM

ANDROID DEVELOPER AMSTERDAM
DIGITAL MARKETING SPECIALIST, AMSTERDAM
ACCOUNTMANAGER GOUDA
COMMUNITY MANAGER INDEBUURT ALMELO

COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST AUTOTRACK
SAMENSTELLER NIEUWS
COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT LEIDEN
REACT DEVELOPER
FULL STACK DEVELOPER

COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST ZWOLLE

ACCOUNTMANAGER EINDHOVEN
ACCOUNTMANAGER APELDOORN
VORMGEVER VIDEOREDACTIE ADR NIEUWSMEDIA, ROTTERDAM
ACCOUNTMANAGER DOETINCHEM

ACCOUNTMANAGER TWEAKERS EN HARDWARE INFO
ACCOUNTMANAGER AMERSFOORT
ACCOUNTMANAGER DEVENTER
VERKOOPDIRECTEUR

ACCOUNTMANAGER ALPHEN A/D RIJN
ACCOUNTMANAGER TWENTE

TWEAKERS TECH REDACTEUR NETWERKEN & SMARTHOMES
SENIOR SCRUM MASTER
ACCOUNTMANAGER DEN HAAG
ACCOUNTMANAGER (INZETBAAR DIVERSE REGIO’S)
FRONT-END DEVELOPER
JAVA DEVELOPER
MOBILE DEVELOPER (IOS / SWIFT)

 

Exterion Media

Account Manager National Sales
  

Havas Media

Stageplekken bij Havas Media
SEA Consultant


Hearst Netherlands

Stage: Marketing bij Esquire & Quote
Subscription Backoffice Specialist
Abonnementen Marketing Manager Tijdschriften
Abonnementen Marketing Manager Programma’s
Digital Advertising Manager

Stage: Online marketing/e-commerce

Stage: Online Marketing & Data
Stage: Brand Assistant

National Account Manager

Improve Digital

Account Manager DACH
Digital (Key) Account Manager (Yoki Network)
Data Engineer
Software Development Engineer/Java Developer
Accounts Payable
Accounts Receivable
Financial Controller
HR Manager
HR Support Specialist
Product Manager Supply Side Platform
Software Development Engineer
Software Development Engineer – Business Integrations
Tech & Data Intern
Technical Solutions Consultant
 

IPG Mediabrands

 

MediaScience

Digital Marketing Specialist

 

MediaTest

Medior / Senior Research Consultant
Junior Research Consultant

Research Manager – New Business

 

MPG.

STAGIAIR  PROJECTMANAGEMENT  ALLERHANDE
SR. DIGITAL CONTENTMANAGER ALLERHANDE A.I.
CULINAIR REDACTEUR
CLIENT CONTENT DIRECTOR

 

NDC mediagroep

Back-end / Java Developer
Accountmanager Digital Marketing
Front-end Developer
Stagiair Sales Development
Stagiair Werving
Stagiaires voor de redacties van Dagblad van het Noorden en Leeuwarder Courant
Stagiair Arbeidsmarkt communicatie
Stagiair events

NRC Media

Front-end developer
Management Trainee Klantcontactcentrum
  

Pijper Media

Groningen
Productie medewerker(s)
Rotatiedrukker
Webredacteurs Grazia, Marie Claire, Beau Monde, Elegance, Happy in Shape
Online redacteur Upcoming.nl


Amsterdam
Art Director Marie Claire

 

Pro-Time Broadcasting

Stagiair(e) 
Cameraman/vrouw

  

Qmusic

Freelance Digital Content Producer
Content Producer voor Mattie & Marieke


Quadia

Video Editor
Technical Producer/ Webcast Engineer
Redacteur/ Samensteller ‘Business’ online video
Productie stagiair


RadioCorp

Marketing Data & Insights Analyst

 

Resoluut

Strateeg
Visual design stagiair(e)
 

Sanoma

Category management stagiair(e)
Stagiair(e) Margriet lifestyle-redactie
Marketing stagiair(e) VIVA, Flair en Story
Commercieel medewerker binnendienst
Stagiair(e) Libelle projectredactie
CRO Specialist (M/V)
Sales coach
Accountmanager (jr.) Startpagina
Performance Marketing Specialist (fulltime)
Web Analist / Data Collector
Stagiair(e) shop support bij Fashionchick
Head of IT Print & eCommerce
Development Manager Finance
Online media stagiair(e) Startpagina
Stagiair(e) online content en marketing bij SchoolBANK
Camjo stagiair(e) voor Libelle TV
Stagiair(e) redactie Libelle
Stagiair(e) branded content NU.nl
Marketingstagiair(e) NU.nl
Stagiair(e) B2B marketing
E-mailmarketing/CRM stagiair(e) vtwonen.nl
Marketing stagiair(e) Tijdschrift.nl
Marketing- en communicatie stagiair(e) tijdschriftenwebwinkels
Flexibele bijbaan als commercieel medewerker
Commercieel medewerker binnendienst


Talpa Network

Content & Creative
Videoredacteur VoetbalTV

Technology & IT
Product Owner Growth
Medewerker MCR
Systeembeheerder
Solutions Architect Radio
Product Owner Talpa Account
Manager IT

Cloud Operations Engineer
Marketing Technology Specialist
Project Manager Digital Audio
Cyber Security Operations Engineer
Solutions Architect Video

Solutions Architect Digital

Productie
Producer Hart van Nederland

Junior Editor
Medewerker PP&C
Bureauredacteur Shownieuws
Manager LINDA.hetbureau
Inhoudelijke Editor Shownieuws
Editor Programma Samenstelling

Social
Creative Producer / Video Director

BI & Data
Data Analyst
Data Engineer

Solutions Architect Data

Design & User Experience
Visual Designer - Tijdelijke functie
Sr. Designer
Design Lead

Team Lead UX/UI

Sales  
Directie Assistent (tijdelijk - 4 maanden)
Salesmanager VoetbalTV

Marketing
Marketeer Gaming
Brand Manager
Marketing Manager Data

Finance & Legal
Tax Manager
Legal counsel (corporate)


Stages
Stage Grafisch Vormgever Social
Stage Social Media
Stage Webredactie Shownieuws

Stage Nieuwsredactie
Stage Talent Team Social1nfluencers
Stage Content Producer

Stage Online Redactie Radio Veronica
Stage Motion Graphics Designer
Stage Online Marketing & Content
Stage januari/februari 2020
Stage online redactie Radio 538
Stage Online Redactie Radio 10
Stage Digital Design
Stage PR & Communicatie - Radio

Customer care
Manager Customer Care - Talpa eCommerce

 

TechTribe

Allround PHP/Magento Developer

 

Telegraaf Media Groep | TMG

Campaign Manager (interim/tijdelijke opdracht)
Digital Campaign Specialist
Corporate Recruiter
Medewerker Klantenservice Behoud
Stage HR Learning & Development
Teamlead Order Processing Sales Services
Consultant Sales Services
Online Techredacteur WANT & One More Thing
Accountmanager Binnendienst
Stage Corporate Recruiter
Accountmanager Enterprise
Content Marketeer Enterprise
Digital Consultant Enterprise


The Red Corner

Lead Developer
New Business Manager Digital
Front-end React Developer
Front-end developer internship


TouchTribe

Frontend Developer Starter/Junior/Medior
 

Triple

Validators

Medior Research Consultant met passie voor merken en communicatie (40 uur p/w)
Research Consultant met passie voor merken en communicatie (40 uur)
 

Value Zipper

Account Manager Brand Solutions
Stagiair(e) Marketing & Communicatie
 

WAVEMAKER | Digital Specialist
WAVEMAKER | AV Specialist
WAVEMAKER | Client Manager
WAVEMAKER | Strategy Director

WebFlight

Junior Mendix Consultant
Medior Mendix Consultant
Junior Technology Consultant
Medior Technology Consultant
Dell Boomi Consultant

 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -