Jaargang 2 | editie 19 | 14 november 2019
 

[Nederlands MediaNetwerk TV] Sander Koning over bGenius

Sander Koning is Managing Director van bGenius, marketingtechnologie om online campagnes makkelijk en efficiënt te beheren. Het bedrijf valt onder IPG Mediabrands. We spreken hem over campagnetools, de markt en het werkveld. 

Sander Koning: "Marketing kun je bedrijven op verschillende platforms en kanalen. Een simpel voorbeeld is dat je moet inloggen op verschillende systemen om die campagnes op te zetten en te beheren. Wij zijn gekoppeld aan al die...

Lees Meer

 

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Samsung en T-Mobile, KIA, KLM en Unox

30-10-2019: de ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken.

Er wordt duidelijk gespeeld met conventies, en dat levert in de aanloop naar de première van deze film al heel wat opwinding op. Wat verder opvalt, is een kwalitatieve visuele stijl, met ...

Lees Meer

 

WPP wereldwijde partner voor Beiersdorf

Beiersdorf, a leading provider of innovative, high-quality skin care products, has appointed WPP to be the lead global agency for its iconic global derma and healthcare brands, including Eucerin and Hansaplast/Elastoplast.

A WPP team comprising Wunderman Thompson, thjnk and the WPP Health Practice will deliver global strategy, digital, creative and analytics for Beiersdorf’s derma and healthcare business. Following Beiersdorf’s earlier decision to appoint...

Lees Meer

 

 
 

[Interview] Thomas Thiadens: Zonder digitalisering vallen retailers om

Thomas Thiadens is Managing Director van Windowsketch. Hij volgde in september oprichter en eigenaar Floris Sanders op. We spreken hem over wat de digitale labels op de schappen supermarkten in binnen- en buitenland kunnen brengen.

Wat doet Windowsketch precies?

Windowsketch helpt retailers bij het creëren van een visie als het gaat om een gezond businessmodel in het huidige digitale tijdperk en bij het digitaliseren, automatiseren en verwaarden van hun winkelvloer en bereik. Concreet betekent dat dat...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Maserati met digitale presentatie MC20 sportwagen dankzij RESN 18-09-2020 | 17:38:41
Het Italiaanse automerk Maserati heeft met een digitale wereldpremière de MC20 supersportwagen gelanceerd tijdens Maserati Day, een internationale dag waarop het merk wereldwijd wordt gevierd


HERC the agency maakt internationaal manifest voor Tony Chocolonely 17-09-2020 | 18:12:34
HERC the agency heeft een creatief manifest voor Tony’s Chocolonely gemaakt met de Britse acteur en regisseur Idris Elba als spoken word artist


Swinkels Family Brewers kiest voor mediabureau ZIGT 17-09-2020 | 16:00:00
Swinkels Family Brewers, bekend van onder meer de merken Bavaria, Palm en Swinckels’, heeft na een uitgebreid en intensief pitchtraject gekozen voor ZIGT als mediabureau


[Marketing Report Radio] Monique Pennings over hoe Jumbo eigen kanalen inzet 17-09-2020 | 13:26:00
Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo en de Cross Media Vrouw van 2020. De supermarkt heeft een uitgebreide mediastrategie waarbij de keten vooral zelf haar kanalen samen met partners invult


[Marketing Report Radio] Bert Kamp over het coöperatieve idee samen met anno 2020 17-09-2020 | 13:15:00
Bert Kamp is Communication Channel Manager en mediastrateeg bij de Rabobank. De organisatie wil opnieuw haar coöperatieve opzet benadrukken. Rabo kent haar oorsprong bij de Boerenleenbank en de Raiffeisenbank en is daar trots op


[Marketing Report Radio] Yvette Belt over snel schakelen, Ode aan Nederland en verbinding in coronatijd 17-09-2020 | 10:54:09
Yvette Belt is Director Brand & Marketing Communicatie bij KPN. Toen de coronacrisis begon, schakelde KPN naar de hoogste versnelling om communicatie voor klanten en bedrijven mogelijk te maken. De commercial Ode aan Nederland viel daarbij op


[Marketing Report Radio] René Zeedijk: over NDC, Mediahuis en DPG Media 17-09-2020 | 10:34:00
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT bij Marketing Report Radio ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In deze september-editie besprak hij onder meer de overname van de NDC Mediagroep door Mediahuis, nieuwe videoplatforms en kansen voor audio


[Marketing Report Radio Column] Ruud de Langen: 10 voorspellingen in media die de aandacht zullen trekken 16-09-2020 | 20:51:00
Ruud de Langen houdt als columnist te gast bij Marketing Report Radio de Media Troonrede 2020 in 10 voorspellingen in media die de aandacht zullen trekken


Post Corona Posts: Wat ga jij doen wanneer deze pandemie voorbij is? 15-09-2020 | 14:58:00
PostCoronaPosts.com is een wereldwijd platform waar mensen hun post-Corona intenties anoniem kunnen delen met de rest van de wereld


Yvette Belt, Monique Pennings, Bert Kamp en Ruud de Langen te gast in Marketing Report Radio 14-09-2020 | 23:11:00
Het zijn roerige tijden en in daarom des te meer reden om op Prinsjesdag vooruit te kijken. We ontvangen in onze uitzending drie topmarketeers, grote namen het vak die alle drie in de top-25 van DeMarketing100 staan


FOX Sports-medewerkers bedanken kijker met lied 14-09-2020 | 13:11:30
In een commercial bedankt FOX Sports de kijkers voor hun steun tijdens de afgelopen maanden. Het nummer Without you van Harry Nilsson, dat gebruikt wordt in de campagne van FOX Sports, wordt deze keer gezongen door presentatoren, verslaggevers en analisten van de zender


Grolsch komt met donker alcoholvrij speciaalbier: Herfstbier 0.0% 14-09-2020 | 12:40:00
Als eerste grote bierbrouwer in Nederland introduceert Grolsch een donker alcoholvrij bier


André van Duin in commercial voor Hans Anders 14-09-2020 | 12:05:00
André van Duin speelt met Plien van Bennekom in de commercial van Hans Anders rondom de hoortoestellen van het bedrijf


Bas Vlugt en Peter Wybenga lanceren de Merken100 11-09-2020 | 08:23:00
Media Meetings & Magazines - het bedrijf van Bas Vlugt en Peter Wybenga, bekend van onder meer DeMedia100, DeMarketing100, Cross Media Congres, Cross Media Awards en de Media Rally - lanceert de Merken100


Yune helpt COC met ontmoetings-app voor minderjarigen 10-09-2020 | 23:58:17
Contentmarketingbureau Yune, onderdeel van IPG Mediabrands, heeft voor COC Nederland belangeloos een online campagne ontwikkeld ter promotie van de app Jong&Out



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -