Jaargang 2 | editie 19 | 14 november 2019
 

[Nederlands MediaNetwerk TV] Sander Koning over bGenius

Sander Koning is Managing Director van bGenius, marketingtechnologie om online campagnes makkelijk en efficiënt te beheren. Het bedrijf valt onder IPG Mediabrands. We spreken hem over campagnetools, de markt en het werkveld. 

Sander Koning: "Marketing kun je bedrijven op verschillende platforms en kanalen. Een simpel voorbeeld is dat je moet inloggen op verschillende systemen om die campagnes op te zetten en te beheren. Wij zijn gekoppeld aan al die...

Lees Meer

 

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Samsung en T-Mobile, KIA, KLM en Unox

30-10-2019: de ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken.

Er wordt duidelijk gespeeld met conventies, en dat levert in de aanloop naar de première van deze film al heel wat opwinding op. Wat verder opvalt, is een kwalitatieve visuele stijl, met ...

Lees Meer

 

WPP wereldwijde partner voor Beiersdorf

Beiersdorf, a leading provider of innovative, high-quality skin care products, has appointed WPP to be the lead global agency for its iconic global derma and healthcare brands, including Eucerin and Hansaplast/Elastoplast.

A WPP team comprising Wunderman Thompson, thjnk and the WPP Health Practice will deliver global strategy, digital, creative and analytics for Beiersdorf’s derma and healthcare business. Following Beiersdorf’s earlier decision to appoint...

Lees Meer

 

 
 

[Interview] Thomas Thiadens: Zonder digitalisering vallen retailers om

Thomas Thiadens is Managing Director van Windowsketch. Hij volgde in september oprichter en eigenaar Floris Sanders op. We spreken hem over wat de digitale labels op de schappen supermarkten in binnen- en buitenland kunnen brengen.

Wat doet Windowsketch precies?

Windowsketch helpt retailers bij het creëren van een visie als het gaat om een gezond businessmodel in het huidige digitale tijdperk en bij het digitaliseren, automatiseren en verwaarden van hun winkelvloer en bereik. Concreet betekent dat dat...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Logitech G e-racingpartner stapt in bij online raceprogramma Raccemakkers 03-07-2020 | 17:45:21
Logitech G, een merk van Logitech, stapt vanaf 7 juli in als e-racing-partner van Racemakkers. Olav Mol en Jack Plooij trapten op 2 juni een wekelijkse gamestream af onder de naam Racemakkers


Skateboard Federatie Nederland (SFN) lanceert community app voor skateboarders 03-07-2020 | 07:00:00
Skateboard Federatie Nederland heeft in samenwerking met Incentro een nieuwe skate-app ontwikkeld om skaters met elkaar te verbinden


bvA nog niet tevreden na gesprek met Facebook 02-07-2020 | 17:31:39
Namens Nederlandse adverteerders heeft bvA als brancheorganisatie van de adverteerders, op 1 juli 2020 een eerste verkennend gesprek gevoerd met Facebook. bvA wil van Facebook meer duidelijkheid en commitment


Mediaxplain* en Serviceplan/Mediaplus fuseren 02-07-2020 | 15:56:57
Mediaxplain* en Serviceplan/Mediaplus zijn per 2 juli 2020 gefuseerd. Daarmee lanceert de bureaugroep een geïntegreerd House of Communication in Nederland


Radio 538 zet campagne voor eigen merk op 02-07-2020 | 14:54:21
Radio 538 is gestart met de uitrol van een brandcampagne. Hierin wordt de luisteraar meegenomen in wat er allemaal te horen is op Radio 538 op gebied van muziek, nieuws en entertainment


Airborne Oil & Gas kiest voor Total Design 02-07-2020 | 13:04:00
Na een pitch heeft Airborne Oil & Gas voor de ontwikkeling van een merkidentiteit gekozen voor Total Design. De intentie is dat de Airborne Oil & Gas vele jaren met Total Design zal samenwerken


Grafische divisies van Videohouse en United verder onder de naam BOOST Graphics 01-07-2020 | 16:44:09
De grafische divisies van het Belgische Videohouse en het Nederlandse United gaan samen onder de naam BOOST Graphics. Het label telt meteen veertig medewerkers


Eerste televisiecampagne Financiallease.nl via More Media Group 01-07-2020 | 15:00:00
Financiallease start op 1 juli 2020 met haar eerste televisiecampagne. Ook zal online video worden ingezet via onder meer social media


Logitech for Business gaat samenwerking aan met Samsung Benelux 01-07-2020 | 14:12:38
Logitech for Business is een strategische samenwerking aangegaan met Samsung Benelux. Als introductie van de samenwerking wordt een aantal verschillende bundels aangeboden voor op kantoor of werkruimtes thuis


Marion Koopman wordt Chief Growth Officer bij GroupM EMEA 01-07-2020 | 12:06:00
Marion Koopman is benoemd tot Chief Growth Officer bij GroupM EMEA. Naast haar rol als CEO bij Greenhouse, wordt Marion Koopman daarmee verantwoordelijk voor innovatie, transformatie en verbinding binnen GroupM EMEA


Ruben Westendorp is benoemd tot commercial director Refinery89 30-06-2020 | 15:15:00
Digital agency Refinery89 heeft Ruben Westendorp benoemd tot Commercial Director


Takeaway.com picks Dept to drive its B2B e commerce business 30-06-2020 | 15:09:03
Online food delivery marketplace Just Eat Takeaway.com has picked digital agency Dept to accelerate its new e-commerce platform for the partner services (B2B) department.


Moolhuijsen, Benjamens en Hagendoorn organiseren Summer Masterclass voor bureaus 30-06-2020 | 14:47:00
Fred Moolhuijsen en Rob Benjamens van B&BA bundelen de krachten met specialist Bert Hagendoorn voor een Summer Masterclass in augustus. Het programma is gericht op creatieve ondernemers en de kans om het maximale uit het jaar te halen


bvA gaat gesprek aan met Facebook 29-06-2020 | 21:56:43
bvA gaat in gesprek met Facebook om te begrijpen welke maatregelen zij nemen om transparantie en handhaving te realiseren en wat bvA en andere belanghebbenden in de industrie hieraan kunnen bijdragen


SOCIAL.INC en Wellantcollege organiseren grootste schoolfeest ooit, via TikTok en YouTube 29-06-2020 | 15:06:00
Een interactieve liveshow met Snelle, Pjotr, Edson da Graça, Lieke Hammink en 16.000 leerlingen en studenten



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -