Jaargang 12 | editie 1 | 7 januari 2020 |
|
Luc van Os stopt na 24 jaar bij Hearst Nederland. Hij begon in de sales bij Quote en schopte het tot ceo van het tijdschriftenconcern. Het vertrek van Van Os valt samen met een nieuwe Europese aansturing van Hearst. De landenorganisaties komen voortaan te vallen onder één Europese president: de Brit James Wildman.
Wat Van Os gaat doet, is niet bekendgemaakt. In ieder geval hoopt hij meer tijd te kunnen besteden aan zijn belang in agrarische uitgaven, waaronder het blad De Boerderij...
|
|
|
|
Traditiegetrouw publiceert het Nederlands MediaNetwerk eind december een overzicht van de belangrijkste overnames van het jaar.
Hoewel consolidatie in media en marketingcommunicatie ook in 2019 voortschreed, was er - net als 2018 - niet het spectakel dat er in 2017 was: Mediahuis neemt TMG over, Talpa Network neemt SBS en Emesa over, Hearst Netherlands neemt G+J Media over...
|
|
|
|
De start van een nieuw decennium wekt verwachtingen op en waarom die verwachtingen - in dit geval mijn eigen verwachtingen - in de vorm van 10 megatrends niet even op een rij gezet? Aangevuld met een aantal wilde voorspellingen.
Voortgaande consolidatie bij exploitanten en bureaus
Ook in 2019 werden er tal van overnames gedaan en toch was het anders. 2019 was het jaar dat er twee exploitanten duidelijk bovenuit staken. Talpa Network deed dat vooral door het aantrekken van mensen op...
|
|
|
|
Nederlands MediaNetwerk vraagt in de eerste weken van het nieuwe jaar een aantal bepalende spelers naar de ontwikkelingen op de tijdschriftenmarkt. Deze keer is de vraag:
Hoe ontwikkelt de lezers- en advertentiemarkt voor tijdschriften zich in 2020?
Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands Hearst Magazines Netherlands: "De afgelopen jaren hebben we vaak moeten constateren dat de Nederlandse publishers het zwaar hebben met het geweld van de globale digitale merken. Samenwerkingen worden overal genoemd, maar zijn in praktijk nog dun, wij denken dat dit wel een heel goed voorbeeld is van sterke merken die samenkomen...
|
|
|
|
Gisteravond werd er televisiegeschiedenis geschreven. Opnieuw kwam een presentator over van de NPO naar RTL en opnieuw was het voor een late night talkshow.
Waar het met Twan Huys gierend mis ging, pakte de overstap van Eva Jinek compleet omgekeerd uit. De eerste uitzending was een daverend succes. Er keken 1,7 miljoen mensen. Om dit in perspectief te zetten. Naar Jinek dit najaar op NPO keken gemiddeld 900.000 kijkers. Naar de...
|
|
|
|
|
Met televisietitels als Jinek, Holland-België, Ladies Night en Beste Kijkers, online titels Amayzine.com, Franska.nl en FavorFlav.com en events in de ZiggoDome als De Avond van de Filmmuziek, heeft PilotStudio zich in korte tijd ontwikkeld tot een allround mediabedrijf. Oprichter van PilotStudio is Ewart van der Horst.
Er is veel gaande in productieland. Als het gaat om de grotere producenten gebeurt er veel. John de Mol is weg bij Talpa Media, concentreert zich op Talpa Network. ITV Studios neemt nu de volledige controle over Talpa Media; EndemolShine gaat naar Benijay Group en wordt groter. RTL gaat met FC Group naast Fremantle (Blue Circle) nog actiever worden. Wat betekenen dit allemaal voor jou als onafhankelijke producent?
Er verandert voor ons niet zo veel. De grote partijen worden steeds groter, maar wij koesteren onze onafhankelijkheid. Wij zijn relatief klein, een boetiekproducent zoals ze dat noemen. Ik denk dat er nog meer ruimte komt voor kleine partijen met hun eigen ideeën...
|
|
|
|
Per 1 januari 2020 treedt Arno Otto als Chief Transformation Officer toe tot de Raad van Bestuur van Talpa Network. Hij zal onder meer sturing geven aan de verdere digitale transformatie van Talpa Network en bijdragen leveren aan de doorontwikkeling van de strategie en organisatie van het bedrijf.
De Raad van Bestuur van Talpa Network bestaat verder uit Peter de Mönnink (CEO), Barry Masclee (COO), Jet Roos (CFO) en Paul Römer (Managing Director Radio en...
|
|
|
|
Maiko Valentijn is CEO van MediaCom en Remon Buter Head of Trading & Investments bij GroupM. Ze zitten samen op de bank bij Bas Vlugt voor deze aflevering van Nederlands MediaNetwerk TV.
Buter: "Ahold is op dit moment de grootste besteder. Je ziet dat de economie doorgroeit en dat dat een positief effect heeft. Uiteindelijk gaat het om de performance en conversie die gedraaid wordt...
|
|
|
|
Het KWF heeft een grote Nederland geeft licht-campagne lopen en zet daarbij contactloos betalen met je pinpas in op een digitaal scherm.
Als spin-off op de landelijke donatie-campagne heeft Exterion Media in samenwerking met 23G, Payter, DOOH Solutions, KWF en Energize het mogelijk gemaakt om op een digitaal touch screen een campagne te ontwikkelen waarbij de donateur kan aanvinken welk bedrag te willen...
|
|
|
|
Om een ouder van een puber te zijn, is altijd een leuke uitdaging. Mijn jongen, die nu in Leeuwarden studeert (of zo vertelt hij ons), is een levend voorbeeld van zijn generatie. Zijn wereld is net zo exotisch als de rimboe.
Hoeveel ruimdenkender wij ook denken te zijn ten opzichte van onze ouders, pubers weten ons altijd te verrassen. Het is volgens mij hun mission en wellicht ook hun purpose. Als punkdochter van de seksuele revolutie was mijn jeugd...
|
|
|
|
United en NEP slaan de handen ineen voor de meercameraregistratie van het Eurovisie Songfestival 2020. Als resultaat van een Europese aanbesteding verzorgen beide mediapartijen in opdracht van de NOS de registratie, inclusief alle technische faciliteiten, crew en materieel, van de drie liveshows vanuit Ahoy in Rotterdam.
Door deze unieke samenwerking kan de beste productie voor een wereldwijd publiek worden neergezet die aan alle technische productie voorwaarden voldoet...
|
|
|
|
Na een eerste samenwerking in augustus 2019 hebben FIRA en Dutch Open Eventing de krachten opnieuw gebundeld. De Dutch Open Eventing is een paardensportwedstrijd in de categorieën dressuur, springen en cross country.
Het evenement en FIRA zullen voor komende editie in 2020 hun samenwerking uitbeiden. Het FIRA-platform is aan het groeien en biedt een multimediaal pakket aan mediakanalen en weet honderdduizenden paardenliefhebbers te activeren...
|
|
|
|
GoSpooky is een jonge full service social agency, in 2016 opgericht door Liam Tjoa en Tim van der Wiel. We spreken met Van der Wiel over zijn succesvolle aanpak en socialmarketing.
Hoe is het idee voor GoSpooky ontstaan?
Ik werkte tijdens mijn middelbare school op de socialmedia-afdeling van platenlabel Spinnin' Records en Liam werkte bij de NOS aan de voorloper van NOSstories op Instagram. We waren dagelijks bezig met nieuwe mediaplatforms als Snapchat, Instagram en YouTube, die nog niet werden...
|
|
|
|
Qmusic start met het testen van audio branding in radiocommercials. Onder de naam SoundQ gaat de radiozender onderzoeken hoe herkenbaar en uniek bepaalde audiokenmerken van een merk zijn, zoals jingles, sound logo’s of een specifieke stem.
Dit doet de zender in samenwerking met InSites Consulting. Als het op marketing aankomt zijn er veel verschillende theorieën over hoe je aan een sterk kunt bouwen. Een hiervan is de theorie van Byron Sharp (How Brands...
|
|
|
|
Freek Staps is sinds september 2019 hoofdredacteur van persbureau ANP, leverancier van nieuws, foto’s, video’s en radiobulletins aan uiteenlopende (media)klanten. "Het is misschien wel de mooiste baan van de Nederlandse journalistiek."
Wat waren jouw overwegingen om bij het ANP te gaan werken?
In het ANP van vandaag komen twee zaken samen: een rijk verleden en een innovatieve toekomst. We zijn al bijna 85 jaar betrouwbaar, betrouwbaar en nog eens betrouwbaar en we bedienen daar zo goed als de gehele Nederlandse...
|
|
|
|
Begin oktober was ik bij het netwerkdiner van ons mooie Nederlands Medianetwerk. Cor Hospes was te gast om een keynote te verzorgen. Ja, die van vertrek bij Facebook en begin je eigen contentplatform.
Maak jouw contentplatform succesvol, dan vindt Google je vanzelf. Een pleidooi voor het verspreiden van je mooie verhalen om te bouwen aan je merk. Niet via anderen maar op je eigen platform. Deze stelling van Hospes staat...
|
|
|
|
Het digitale supermarktennetwerk van Centercom biedt adverteerdes - naast de mogelijkheid tot advertenties inboeken via programmatic buying en het gebruik van HTML5 - ook de mogelijkheid tot het kiezen van een advertentieduur van 5 of 10 seconden...
|
|
|
|
2019 was het jaar waarin we zijn gaan voelen dat de zorgen over klimaatverandering terecht zijn. Boeren, bouwvakkers en buitenlui, iedereen ging de straat op, omdat zij zagen dat de systemen van vandaag niet langer functioneren.
Zij zijn het zat om gevangen te worden gehouden in de kostprijsstrategie, de strategie die niet meer werkt vandaag. Opeens zijn de zorgen over huidige systemen voor iedereen veel meer gaan leven. De mensheid...
|
|
|
|
Je hebt mooi werk in je portfolio, campagnes, films, wat activaties, een beetje digital. Wat is dan je volgende stap? Een gewoon reclamebureau? Meer van hetzelfde? Of is dit een moment om naar een bureau te gaan waar je jezelf in nieuwe, innovatieve richtingen kunt ontwikkelen?
Wavemaker Content is een Digital Creative Agency bemand door een nieuwe generatie communicatiepioniers. We maken deel uit van het wereldwijde Wavemaker netwerk...
|
|
|
|
Hij of zij stuurt het socialmediateam aan en leidt de commerciële groei van de afdeling. Hij of zij zorgt voor prachtige campagnes en tevreden klanten en geeft vorm aan het gehele proces, van slimme strategie via innovatieve en impactvolle creatieve concepten tot foutloze uitvoering en heldere rapportage.
Wie wij zijn
Bij MediaCom leven wij volgens het principe ‘People First, Better Results’. Door goed te begrijpen hoe consumenten zich bewegen, ons te verdiepen in verschillende...
|
|
|
|
Het gaat om een doorlopende freelance opdracht voor 12 tot 15 uur per week, verdeeld over drie ochtenden. Start: januari 2020.
Dit is een veelzijdige functie en betreft onder meer: Publiceren artikelen, Publiceren persberichten, Publiceren nieuwsbrieven, Onderhoud websites, Planning radio- en video-interviews, Fotoredactie Cross Media Jaarboek en DeMedia100 Magazine. Nederlands MediaNetwerk is een netwerkorganisatie zonder kantoor. Je zult werken op je...
|
|
|
|
Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging binnen de top van de adverteerdersmarkt en vind je het leuk om onderdeel te zijn van onze kwaliteitsbewaking? Dan ben jij wellicht onze next best Senior AdOps Consultant/Online Trafficker!
Wat ga je doen
Als senior AdOps Consultant heb jij een strategische rol binnen het AdOps team van Reprise. Je taak is om er voor te zorgen dat het materiaal aan de juiste specificaties voldoet zodat campagnes op tijd live kunnen gaan en...
|
|
|
|
FIRA is gestart vanuit de passie voor paarden met een kledinglijn en dat was gelijk een succes. Eind 2018 is daar een groothandel in gerenommeerde ruitersportmerken aan toegevoegd als onderdeel van FIRA.
Sindsdien is het snel gegaan en vandaag is FIRA een veelomvattend 360 graden multimediaal, omni-channel platform rondom Paard & JIJ. Ter uitbreiding van ons verkoopteam zijn wij op zoek naar een...
|
|
|
|
MediaTest en Nederlands MediaNetwerk doen dit jaar een aantal onderzoeken onder professionals in media en marketingcommunicatie.
Dit eerste onderzoek gaat over trends in media en marketing in 2020. Deelname aan het onderzoek duurt maximaal 5 minuten en als deelnemer ontvang je de resultaten uitgebreider en eerder dan dat we ze...
|
|
|
|
Op woensdag 15 april vindt het Cross Media Congres 2020 plaats in Amsterdam. Op dit congres spreken onder meer de 5 beste Nederlandse media- en marcom-startups van dit moment; zij zijn de winnaars van de Startup Competitie 2020. Deze competitie wordt voor de zevende keer geordganiseerd.
Met alle inzenders wordt een interview gehouden en gepubliceerd. De jury van de Cross Media Awards kiest uit de inzendingen de vijf beste startups uit. De vijf...
|
|
|
|
Ben jij in staat om een merk te lezen, schrijven en verder te brengen? Ben jij een inspirator, heb je een passie voor marketing én heb jij 5 tot 7 jaar marketing-ervaring bij A-merken? Vind jij daarnaast de sounds van onze radiomerken Radio 10 en Sky Radio geweldig? Dan zou dit jouw nieuwe baan kunnen worden...
|
|
|
|
Voor het online gaming platform van Talpa Network zijn we per direct op zoek naar een dynamische, creatieve en data gedreven marketeer die de marketing communicatie strategie voor dit gaming platform en de bijbehorende merken mede ontwikkelt, uitvoert en optimaliseert.
Als Marketeer Gaming werk je in een informeel en multidisciplinair team waarin je meebouwt aan een nieuw, kwalitatief en innovatief gaming bedrijf. Jij gaat er voor zorgen dat het gaming platform (web, app en tv) grote bekendheid krijgt en werkt hierbij nauw samen met de andere Talpa merken...
|
|
|
|
De abonnementen manager gaat de nieuwe abonnementenafdeling van LINDA. bouwen. Hij/zij is hoofdverantwoordelijk voor enerzijds het beheer en service proces en anderzijds de omzetstroom vanuit abonnementen binnen LINDA..
Met als uitdaging de grote kansen te verzilveren door customer journeys te bouwen en loyaliteit te creëren waardoor we de gigantische fanschare aan ons kunnen binden met niet alleen de leukste producten, maar ook met de beste service...
|
|
|
|
Vacatures
Projectmanager Verspreiding Ad Ops Specialist Junior Application Developer Applicatiebeheerder Social Advertisement Specialist SEA / PPC Specialist Media Planner Online Mediaplanner Account Strategist Maxlead Senior SEA Consultant Maxlead Application Developer Traffic Manager Account Director (new business) Web Analytics Consultant Maxlead Online Marketing Consultant Maxlead Display Consultant Maxlead Junior Online Marketing Consultant Maxlead Academy
Account Manager Concessie Manager
WordPress developer Javascript developer Stagiaire Digital Marketing
BETAALDE CONTENT MARKETING/PR STAGE IN ZAANDAM
ACCOUNTMANAGER NEW BUSINESS TWENTE ACCOUNTMANAGER NEW BUSINESS UTRECHT MACHINE LEARNING ENGINEER COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT HAARLEM/NOORD-HOLLAND COMMUNITY MANAGER INDEBUURT HAARLEM ACCOUNTMANAGER NEW BUSINESS EINDHOVEN ACCOUNTMANAGER NEW BUSINESS ARNHEM WEB ANALIST WFM COÖRDINATOR AMSTERDAM ONLINE MARKETEER PRODUCT MARKETEER ACCOUNTMANAGER BINNENDIENST UTRECHT BRAND MARKETEER ACCOUNTMANAGER ROTTERDAM SALESMANAGER ZEELAND/WEST-BRABANT SALESMANAGER ARNHEM/DOETINCHEM SALESMANAGER NIJMEGEN SALESMANAGER EINDHOVEN SALESMANAGER DEN BOSCH DATAJOURNALIST ACCOUNTMANAGER BINNENDIENST SCALA DEVELOPER SCALA DEVELOPER FOR AUTOTRACK DEVOPS ENGINEER AUTOMOTIVE MEDIAVENTENTIONS ACCOUNTMANAGER GROENE HART ACCOUNTMANAGER ZEELAND COMMUNITY MANAGER INDEBUURT ROTTERDAM COMMERCIEEL REDACTEUR INDEBUURT DEN HAAG ACCOUNTMANAGER ARNHEM ACCOUNTMANAGER NIJMEGEN PHP DEVELOPER TWEAKERS DATA ENGINEER FRONTEND DEVELOPER, WITH A PASSION FOR UX AND DESIGN ONLINE MARKETEER TWEAKERS AMSTERDAM UX DESIGNER VOOR NATIONALEVACATUREBANK.NL EN INTERMEDIAIR.NL TWEAKERS TECH REDACTEUR NETWERKEN & SMARTHOMES ACCOUNTMANAGER EINDHOVEN ACCOUNTMANAGER DEN BOSCH PRODUCT LEAD AMSTERDAM QA ENGINEER ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM COMMUNITY MANAGER INDEBUURT VEENENDAAL TECHNISCH CRM MARKETEER – AUTOMOTIVE MEDIAVENTIONS B.V. ACCOUNTMANAGER AMSTERDAM RECLAMEFOLDER ONLINE MARKETEER AMSTERDAM SENIOR ENGINEER SALESFORCE SPECIALIST SCRUM MASTER FOR AUTOMOTIVE MEDIAVENTIONS UX/UI DESIGNER ONLINE ACCOUNTMANAGER APELDOORN ONLINE ACCOUNTMANAGER EINDHOVEN ONLINE ACCOUNTMANAGER DOETINCHEM ONLINE ACCOUNTMANAGER DEVENTER STRATEGISCH ACCOUNTMANAGER, AUTOMOTIVE MEDIAVENTIONS, AMSTERDAM DIGITAL PRODUCT DESIGNER ACCOUNTMANAGER UTRECHT ACCOUNTMANAGER ZWOLLE LANDELIJKE REDACTEUR VOOR INDEBUURT.NL ONLINE ACCOUNTMANAGER ROTTERDAM ANDROID DEVELOPER AMSTERDAM ACCOUNTMANAGER GOUDA COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST AUTOTRACK ACCOUNTMANAGER TWENTE ACCOUNTMANAGER DEN HAAG FRONT-END DEVELOPER JAVA DEVELOPER
CONTENTMANAGER / WEBREDACTEUR SENIOR MEDIA ADVISEUR
Medewerker Crediteurenadministratie - Fremantle STAGE: Research & Redactie stagiair – RTL Boulevard/Crime STAGE: Beeldredactie stagiair – Ik Weet Er Alles Van STAGE: Casting stagiair STAGE: IT-stagiair voor systeem-/werkplek beheer – Fremantle STAGE: Productie stagiair – De Zwakste Schakel & Ik Weet Er Alles Van STAGE: Productie stagiair – Eigen Huis & Tuin STAGE: Productie stagiair Eigen Huis & Tuin Online STAGE: Redactie stagiair – RTL Boulevard
Stage: Campagne marketeer Quest, JAN, Vogue en ELLE Stage: Online Marketing Stage: Online Content Marketeer Vacature: Backoffice Specialist bij MediaCompetence Vacature: Abonnementen Marketing Manager Tijdschriften Stage: Brand Assistant
Accountmanager Online
Research Manager – New Business Uitdagende stage voor studenten met affiniteit voor digitale media en onderzoek
CREATIVE DIGITAL PROJECTMANAGER STAGIAIR ONLINE REDACTIE  ALLERHANDE 
Stagiair Werving Stagiaires voor de redacties van Dagblad van het Noorden en Leeuwarder Courant Stagiair Arbeidsmarkt communicatie Stagiair events
Geen vacatures
Sales Manager
Groningen Productie medewerker(s) Rotatiedrukker Webredacteurs Grazia, Marie Claire, Beau Monde, Elegance, Happy in Shape Online redacteur Upcoming.nl
Amsterdam FOTOREDACTEUR die weet wat mannen willen
Stagiair(e) Cameraman/vrouw
Broadcast Developer Grafisch Vormgever Nieuwsredacteur
IT Support Engineer Technical Producer/ Webcast Engineer Productie stagiair
Visual / UX-UI designer Strateeg Marketing Communicatie Stagiair(e) Visual design stagiair(e)
Flow online tekst stagiair(e) Stagiair(e) online marketing Ouders van Nu Stagiair(e) Freelance Service Desk Stagiair(e) corporate communications Redactiestage bij Veronica Magazine Stage e-mailmarketing/crm vtwonen Stage online redactie vtwonen Stage social media vtwonen Stagiair(e) Margriet lifestyle-redactie Medewerker post en e-mailteam/webcare team Online shopmanager NUtickets en NUshop Content specialist NUtickets en NUshop Productmanager Books & Retail Contentspecialist Lead webshops abonnementenwerf Productmanager tijdschrift.nl E-mail marketeer bij vtwonen Tekst-/eindredacteur bij vtwonen E-mail marketeer consumer & trade marketing Social media marketeer bij vtwonen Senior CRO Specialist CTM (M/V) Stagiair(e) tijdschrift.nl Redactie-stagiair NUjunior nl Flow online stagiair(e) Tekststagiair(e) bij Tina Online stagiair(e) bij Tina Stage branded content NU.nl Redactie stagiair(e) Zo Zit Dat SAP Business Analyst Marketing stagiair(e) Tina, Fashionchick Girls en Zo Zit Dat Camjo stagiair(e) voor Libelle TV Accountmanager outbound sales Web Analist / Data Collector Stagiair(e) shop support bij Fashionchick Stagiair(e) online content en marketing bij SchoolBANK Camjo stagiair(e) voor Libelle TV Stagiair(e) redactie Libelle Stagiair(e) branded content NU.nl Marketingstagiair(e) NU.nl E-mailmarketing/CRM stagiair(e) vtwonen.nl Flexibele bijbaan als commercieel medewerker Commercieel medewerker binnendienst
Content & Creative Manager Distributie Operatie
Technology & IT Senior Solution Architect Junior Netwerkbeheerder DevOps Engineer Security Officer Backend Tech Lead Mobile Tech Lead Product Owner JUKE Product Owner Talpa Account Project Manager Digital Audio DevSecOps Engineer Tech Lead Video Medewerker Master Control Room Medewerker Servicedesk
Productie Motion Graphics Designer Medewerker PP&C Inhoudelijke Editor Shownieuws Editor Programma Samenstelling Video Redacteur Online Redacteur Radio 538 L-TX Coordinator
BI & Data Data Analist Data Governance Director Solutions Architect Data
Design & User Experience Team Lead UX/UI UX Designer
Sales Senior Accountmanager Accountmanager Business Development Sales Support Business Development Accountmanager VakantieVeilingen - Talpa eCommerce Digital Campaign Manager
Marketing & Communicatie Brand Manager Radio 10 & Sky Radio Growth Manager
Radio Coördinator Artist Relations
Gaming Marketeer Gaming Content Manager Gaming
HR & Recruitment Project Medewerker HR HR Payroll Officer
Finance & Legal Privacy Officer Online Gaming Privacy Officer Lead Finance Operations Business Controller LINDA. en Technology Medewerker Finance Operations
Services Internal Auditor
LINDA. LINDA. zoekt ervaren abonnementen manager (40u p/w)
Entertaiment Producties Creative Director Uitvoerende Producent Productieleider Producer Productie Assistent Redacteur / Samensteller Redacteur / Verslaggever Researcher Editor Regisseur Regie Assistent Eindredacteur Redacteur
Stages Stage Online Marketing & Content JUKE Stage Online Redactie Sky Radio Stage Motion Graphics Designer Stage Online Redactie Radio 10 Stage Productie & Redactie Radio 10
Client manager Junior wordpress developer Lead Developer Front-end React Developer Front-end developer internship
Android Developer Stage Development Back-end Developer C++ Developer iOS Developer PHP Developer Tester Web Developer Stage UX/UI Design Stage Marketing Communicatie Digitaal Strateeg Graphic Designer Cloud DevOps Engineer First Line System Engineer Stage DevOps Engineer Netwerk Engineer Project Manager Front-end Developer Account Manager
Account Manager Brand Solutions Stagiair(e) Marketing & Communicatie
Recruiter / HR coordinator Data Handler Editor-in-Chief VICE Benelux
WAVEMAKER | Copywriter WAVEMAKER | Media Executive (starter) WAVEMAKER | Data Analyst WAVEMAKER | Stagiair Social Media
Junior Mendix Consultant Medior Mendix Consultant Junior Technology Consultant Medior Technology Consultant Dell Boomi Consultant
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|