Jaargang 12 | editie 21 | 15 mei 2020 |
|
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Eerder werkte zij voor onder meer VNU, TMG, A2SP en Centrum voor Consumenten Informatie.
Op 29 april sprak zij op het Cross Media Congres 2020. Joyce: "Een ultime crossmedia-experience kun je alleen maar bieden als de onderliggende data goed op orde zijn. Daarvoor moet je een datalaag introduceren. Dat is iets minder makkelijk dan het klinkt, maar met de juiste hulp...
|
|
|
|
Als gevolg van de coronamaatregelen krijgt de 40e editie van het Nederlands Film Festival (NFF), die plaatsvindt van 25 september t/m 3 oktober 2020, een hybride vorm; online en waar mogelijk op locatie.
NFF wil zo het festivalprogramma voor zoveel mogelijk filmliefhebbers en professionals toegankelijk maken...
|
|
|
|
Het vierde onderzoek van MediaTest naar de ervaringen van jongeren (16 tot 40-jarigen) met het coronavirus laat onder meer zien dat zij liever een maand in lockdown gaan dan zich nog een jaar aan de maatregelen te moeten houden, en dat hun vertrouwen in de overheid sterk is gedaald.
Het onderzoek is in week 18 van 2020 uitgevoerd onder het MediaTest Jongerenpanel. Aan deze vierde meting werkten 365 jongeren mee in de leeftijd van 16 tot 40-jarigen...
|
|
|
|
Het sim-racing team Team Redline heeft het digitale bureau Triple gekozen als strategisch partner. Triple zal Team Redline ondersteunen op zowel strategisch als operationeel gebied.
De samenwerking zal gericht zijn op het doorontwikkelen van Team Redline, dat al ruim 20 jaar met veel succes actief is in sim-racing. Het team beschikt over de FIA GT Championship-winnaar Mikail Hizal en oud-wereldkampioen iRacing Maximilian Benecke. Daarnaast staan onder meer...
|
|
|
|
Op 1 juli worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Thrive draagt de campagne Maggi Lekker Bezig voor als Cross Media Case. We spreken met Mira de Mönnink over de campagne.
Kun jij Thrive introduceren?
Thrive is onderdeel van UM, een media- en communicatiebureau met een internationaal netwerk. Bij UM werken we voor zowel lokale als internationale klanten en Thrive is onze dedicated unit voor Nestlé. UM stimuleert haar klanten om in deze tijd van overvloed boven het...
|
|
|
|
Liever the one who sees it differently, dan alleen maar Van Persies in het team. Een antwoord vinden op de gevolgen van de recente ontwikkelingen vereist tempo. Zeker nu de media- & entertainmentindustrie hard geraakt wordt.
Als er achterstallig onderhoud is in bijvoorbeeld relevante content of door het ontbreken van crossmediale proposities, dan moet er met terugwerkende kracht veel worden ingehaald. Die inhaalslag is mogelijk met de juiste focus...
|
|
|
|
Dutch e-bike tech scale-up VanMoof, has raised approximately $13.5 million from Europe’ top venture capital firms Balderton Capital and assembly partner SINBON Electronics.
It is betting on the newest investment to scale international operations to meet rising demand. The investment follows the launch success of the highly anticipated new electric VanMoof S3 & X3 bikes. With social distancing the new...
|
|
|
|
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse.
Kun jij Greenhouse introduceren?
Greenhouse is een brand & performancebureau met meer dan 550+ internationale experts in media, data, tech en creatie. Deze specialisten komen samen met het allerbeste antwoord op de vragen van klanten zoals AXE, één van...
|
|
|
|
We zijn inmiddels twee maanden in intelligente lockdown. Het stof van de disruptie dwarrelt neer. Wat het nieuwe normaal heette te zijn, begint vreemd genoeg behoorlijk as usual aan te voelen.
Alleen de gedachte aan het schudden van een hand voelt al misdadig. Dit wordt bedoeld met een internaliseringsproces, externe regels worden je zo eigen dat je je slecht voelt over het breken ervan. Het nieuwe normaal is daarmee ook een nieuwe moraal, en dat in een week of acht...
|
|
|
|
Een aantal Nederlandse radiozenders heeft besloten om naast retailers ook dierentuinen, attractie- en vakantieparken, campings, hotels en restaurants te ondersteunen met een gratis 5 seconden tag-on op de hoofdspot, met als doel de coronamaatregelen te benadrukken.
Dit aangezien het kabinet overweegt tot voorzichtige versoepeling van een aantal coronamaatregelen, waarmee de verwachting is dat dierentuinen, attractie- en...
|
|
|
|
Pathé wil op Pinkstermaandag 1 juni 2020 haar bioscopen heropenen. Indien de regering het zal toelaten, zullen de deuren van zowel de Pathé- als Euroscoop-bioscopen heropenen volgens een uitgbreid protocol voor bezoekers en medewerkers om rekening te houden met 1,5 meter afstand tot elkaar.
Ook worden er diverse hygiënemaatregelen genomen. Van 1 juni tot 1 juli 2020 is het de bedoeling dat er een maximumcapaciteit van 30 bezoekers per zaal zal zijn en...
|
|
|
|
Beste Bas, Ik ben ontzettend blij je te kunnen vertellen dat zoals het ernaar uitziet onze bioscopen vanaf maandag 1 juni weer open mogen!
Uiteraard volgen wij de richtlijnen van de overheid en de RIVM. Hiermee zorgen we ervoor dat iedereen 1,5 meter afstand kan houden van elkaar en in goede gezondheid en veiligheid onze bioscopen weer kan bezoeken. Onderin de mail lees je welke maatregelen wij nemen en wat jij kan...
|
|
|
|
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment.
Kun jij RTL Live Entertainment introduceren?
RTL Live Entertainment is verantwoordelijk voor het creëren, organiseren en vermarkten van live-entertainmentconcepten binnen RTL, met als doel de merken die we hebben binnen RTL te versterken en zo echt live-contact te hebben met onze fans...
|
|
|
|
Winkelier zijn is een prachtig vak. Alleen jammer dat klanten van die klootzakken zijn. Doe je zelf alles goed, gaan ze vervolgens tóch ergens anders kopen. En dat zullen we ze eens vertellen ook.
Op dezelfde dag zag ik twee uitingen, bedoeld om de inwoners van een gemeente (een middelgrote en een kleinere stad op 30 kilometer van elkaar) te stimuleren hun aankopen binnen de gemeentegrenzen te doen...
|
|
|
|
De campagne voor de fictieve Plankton Pannenkoek van Qmusic en JC Decaux heeft aangetoond dat radio en buitenreclame elkaar versterken.
Al na één week herinnerde 39 procent van de Nederlanders zich de campagne, genereerde het tot dan toe onbekende product 9 procent merkbekendheid en werd de website door meer dan 30.000 mensen bezocht. Dat maakten de twee partijen bekend. Eind februari was Nederland in de ban...
|
|
|
|
Fat Finger Technologies in South Africa offers an array of Information Technology services and solutions ranging from simple office networks to full cloud-hosted solutions to public facing networks with internet fail-over. The startup’s CEO Candace Knox elaborates.
Introduce your company
Fat Finger Technologies is a dynamic team of knowledgeable individuals. A decade of experience later, we continue to take pride in old-fashioned qualities like prompt and efficient solutions, because good service never goes out of fashion...
|
|
|
|
We understand that you have brilliant ideas and that you are building this great company with some of the finest minds.
We also know that many startups feel that their idea is so good that it will sell itself once in operation, therefore most startups put available funds in the development of technology and in people that will bring this technology alive...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|