Jaargang 3 | editie 4 | 24 augustus 2020 |
|
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.
In de uitzending van 18 augustus ging het over de ontwikkeling van de televisiereclamemarkt in de eerste helft van 2020, aanpassingen in het kijkcijferonderzoek en de verkoop van Scoupy door DPG Media. Luister het gesprek met René hier...
|
|
|
|
Priscilla Angelier is Manager Digital Campaigning, Social Media & Influencer Marketing Audi bij Pon Automotive. Op 18 augautus 2020 was zij te gast in de uitzending van Marketing Report Radio, naar aanleiding van Audi A3 Sportback campagne met Valerio Zeno en Shelly Sterk.
Priscilla: "Wij wilden het concept van traditionele autoreclame een keer doorbreken. We hebben social media een prominente rol geven in de campagne van de nieuwe Audi A3, die voor een breed publiek bereikbaar is. Wij wilden niet zelf...
|
|
|
|
Peter Contant is uitgever van MAX Magazine en Gooisch als lifestyle en jurylid van de Online Radio Awards. Bij Marketing Report Radio was hij te gast om te praten over de rol van radio bij zijn bladen. Bij Gooisch als lifestyle speelt radio een belangrijke rol.
Peter Contant: “We waren een van de eerste bladen die radio inzetten als onderdeel van de campagne. Social deed iedereen, maar ik vond het leuk om radio erin te betrekken. Ik ben van huis uit een soort oude piraat en vind het heerlijk om zulke dingen...
|
|
|
|
Roelijne Peters is Senior Marketing Manager Europe bij Meetic, het moederbedrijf van onder meer datingsite Lexa. Bij Marketing Report Radio kwam ze praten over campagnes, touch points en chatbots.
Roelijne Peters: “Lexa is marktleider in Nederland en we hebben een hoge brand awareness. Als je mensen vraagt wat Lexa is, dan denken ze meteen aan dating. Wij staan voor serieuze relaties, voor singles die naar commitment zoeken. We hebben daar een merkcampagne van gemaakt, Start...
|
|
|
|
Dave Minneboo is programmadirecteur van Qmusic en Robert Bernink is directeur entertainment bij DPG Media. De twee kwamen bij Marketing Report Radio vertellen over het aankomende jubileum en werken in coronatijd.
Dave Minneboo: “De programmering werkt vanuit de studio, zoals de dj’s en de producers. We gebruiken twee studio’s, dus om en om, en die worden na elke uitzending schoongemaakt. De andere afdelingen werken vanuit huis. We zijn er intussen wel aan gewend.” Qmusic heeft onzettend goede...
|
|
|
|
Op woensdag 2 december worden de 2021 edities van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner in Amsterdam. Het onderzoek voor deze lijsten wordt nu opgestart. Wie zijn het meest invloedrijk in media en marketingcommunicatie?
Iedereen mag tot uiterlijk 31 augustus maximaal 5 mensen per lijst voordragen. Begin oktober worden de genomineerden bekendgemaakt en worden meer dan 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd om mee te doen aan het onderzoek, dat wordt uitgevoerd door...
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|