Jaargang 3 | editie 3 | 5 juni 2020 |
|
S4Capital, de eigenaar van MediaMonks, heeft deze dagen de hoogste beurskoers ooit behaald. Het bedrijf is in Londen beursgenoteerd en haalde op 22 mei 2020 haar hoogste beurskoers met een waarde van 251 Britse Pond.
Op 20 maart 2020 stond de koers nog op 129 Britse Pond ten tijde van de periode dat alle beurskoersen het laagst stonden. Voor de crisis stond het bedrijf op een record van 224 Britse Pond (20 februari 2020). Op juni 2020 sloot het beursfonds...
|
|
|
|
Van Uffelen Mode is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door Sublime. Wij spreken met Pieter Cox, eigenaar van Van Uffelen Mode.
Kun jij Van Uffelen Mode introduceren?
In 1945 startte de heer Van Uffelen zijn eerste dames- en herenmodezaak in hartje Delft. Zo’n 75 jaar later heeft Van Uffelen 41 winkels verspreid door heel het land. Inmiddels behoort Van Uffelen niet meer tot de familie Van Uffelen, maar het familiegevoel staat bij ons bedrijf nog steeds centraal...
|
|
|
|
FIFA World Football Museum in Zurich has appointed Dept to offer assistance with three different projects. Dept will support the daughter company of FIFA in the field of digital marketing, with community management on social media and with the website relaunch.
With these activities, the FIFA World Football Museum aims to strengthen its digital presence and make the website more accessible for (online) visitors. The FIFA World Football Museum selected Dept based on the full-funnel approach...
|
|
|
|
MeMo² heeft 5 IAB Europe Awards gewonnen met de laatste innovatie op het gebied van crossmedia-effectmetingen, genaamd: THX.
- Research Innovation
- Best Use of Research Budget
- Data Effectiveness
- Cross-Media Measurement
- Audience Measurement
Middels THX. biedt MeMo² het eerste platform dat automatisch, passief en real-time exposure kan registreren zowel online als offline. THX. registreert real-time...
|
|
|
|
Albert Heijn is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door Dentsu Aegis. Wij spreken met Joris Lak, Director Marketing channels, Media en CRM bij Albert Heijn.
Kun jij Albert Heijn introduceren?
Met onze 1029 winkels, To Go en online vult Albert Heijn dagelijks 5 miljoen borden. Dat brengt ook een verantwoordelijkheid met zich mee; we willen Nederland stapje voor stapje gezonder laten eten...
|
|
|
|
In De Wereld in 2020 is van alles aan de hand, zeker als je in de Verenigde Staten woont. Maar daar buiten net zo goed.
Merken als Ben & Jerry's en Nike spreken zich uit en nemen nadrukkelijk standpunt. In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in de markt naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag. De vraag is deze keer...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|