Jaargang 3 | editie 3 | 5 juni 2020
 

S4Capital, moederbedrijf MediaMonks haalt hoogste beurskoers ooit

S4Capital, de eigenaar van MediaMonks, heeft deze dagen de hoogste beurskoers ooit behaald. Het bedrijf is in Londen beursgenoteerd en haalde op 22 mei 2020 haar hoogste beurskoers met een waarde van 251 Britse Pond.

Op 20 maart 2020 stond de koers nog op 129 Britse Pond ten tijde van de periode dat alle beurskoersen het laagst stonden. Voor de crisis stond het bedrijf op een record van 224 Britse Pond (20 februari 2020). Op  juni 2020 sloot het beursfonds...

Lees Meer

 

[Cross Media Adverteerder] Pieter Cox over Van Uffelen Mode

Van Uffelen Mode is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door Sublime. Wij spreken met Pieter Cox, eigenaar van Van Uffelen Mode.

Kun jij Van Uffelen Mode introduceren?

In 1945 startte de heer Van Uffelen zijn eerste dames- en herenmodezaak in hartje Delft. Zo’n 75 jaar later heeft Van Uffelen 41 winkels verspreid door heel het land. Inmiddels behoort Van Uffelen niet meer tot de familie Van Uffelen, maar het familiegevoel staat bij ons bedrijf nog steeds centraal...

Lees Meer

 

FIFA World Football Museum picks Dept to handle digital marketing

FIFA World Football Museum in Zurich has appointed Dept to offer assistance with three different projects. Dept will support the daughter company of FIFA in the field of digital marketing, with community management on social media and with the website relaunch.

With these activities, the FIFA World Football Museum aims to strengthen its digital presence and make the website more accessible for (online) visitors. The FIFA World Football Museum selected Dept based on the full-funnel approach...

Lees Meer

 

MeMo² wint 5 IAB Europe Awards

MeMo² heeft 5 IAB Europe Awards gewonnen met de laatste innovatie op het gebied van crossmedia-effectmetingen, genaamd: THX.

  • Research Innovation
  • Best Use of Research Budget
  • Data Effectiveness
  • Cross-Media Measurement
  • Audience Measurement

Middels THX. biedt MeMo² het eerste platform dat automatisch, passief en real-time exposure kan registreren zowel online als offline. THX. registreert real-time...

Lees Meer

 

[Cross Media Adverteerder] Joris Lak over Albert Heijn

Albert Heijn is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door Dentsu Aegis. Wij spreken met Joris Lak, Director Marketing channels, Media en CRM bij Albert Heijn.

Kun jij Albert Heijn introduceren?

Met onze 1029 winkels, To Go en online vult Albert Heijn dagelijks 5 miljoen borden. Dat brengt ook een verantwoordelijkheid met zich mee; we willen Nederland stapje voor stapje gezonder laten eten...

Lees Meer

 
 

 
 
[Forum] Merken & De Wereld in 2020

In De Wereld in 2020 is van alles aan de hand, zeker als je in de Verenigde Staten woont. Maar daar buiten net zo goed.

Merken als Ben & Jerry's en Nike spreken zich uit en nemen nadrukkelijk standpunt. In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in de markt naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag. De vraag is deze keer...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Logitech G e-racingpartner stapt in bij online raceprogramma Raccemakkers 03-07-2020 | 17:45:21
Logitech G, een merk van Logitech, stapt vanaf 7 juli in als e-racing-partner van Racemakkers. Olav Mol en Jack Plooij trapten op 2 juni een wekelijkse gamestream af onder de naam Racemakkers


Skateboard Federatie Nederland (SFN) lanceert community app voor skateboarders 03-07-2020 | 07:00:00
Skateboard Federatie Nederland heeft in samenwerking met Incentro een nieuwe skate-app ontwikkeld om skaters met elkaar te verbinden


bvA nog niet tevreden na gesprek met Facebook 02-07-2020 | 17:31:39
Namens Nederlandse adverteerders heeft bvA als brancheorganisatie van de adverteerders, op 1 juli 2020 een eerste verkennend gesprek gevoerd met Facebook. bvA wil van Facebook meer duidelijkheid en commitment


Mediaxplain* en Serviceplan/Mediaplus fuseren 02-07-2020 | 15:56:57
Mediaxplain* en Serviceplan/Mediaplus zijn per 2 juli 2020 gefuseerd. Daarmee lanceert de bureaugroep een geïntegreerd House of Communication in Nederland


Radio 538 zet campagne voor eigen merk op 02-07-2020 | 14:54:21
Radio 538 is gestart met de uitrol van een brandcampagne. Hierin wordt de luisteraar meegenomen in wat er allemaal te horen is op Radio 538 op gebied van muziek, nieuws en entertainment


Airborne Oil & Gas kiest voor Total Design 02-07-2020 | 13:04:00
Na een pitch heeft Airborne Oil & Gas voor de ontwikkeling van een merkidentiteit gekozen voor Total Design. De intentie is dat de Airborne Oil & Gas vele jaren met Total Design zal samenwerken


Grafische divisies van Videohouse en United verder onder de naam BOOST Graphics 01-07-2020 | 16:44:09
De grafische divisies van het Belgische Videohouse en het Nederlandse United gaan samen onder de naam BOOST Graphics. Het label telt meteen veertig medewerkers


Eerste televisiecampagne Financiallease.nl via More Media Group 01-07-2020 | 15:00:00
Financiallease start op 1 juli 2020 met haar eerste televisiecampagne. Ook zal online video worden ingezet via onder meer social media


Logitech for Business gaat samenwerking aan met Samsung Benelux 01-07-2020 | 14:12:38
Logitech for Business is een strategische samenwerking aangegaan met Samsung Benelux. Als introductie van de samenwerking wordt een aantal verschillende bundels aangeboden voor op kantoor of werkruimtes thuis


Marion Koopman wordt Chief Growth Officer bij GroupM EMEA 01-07-2020 | 12:06:00
Marion Koopman is benoemd tot Chief Growth Officer bij GroupM EMEA. Naast haar rol als CEO bij Greenhouse, wordt Marion Koopman daarmee verantwoordelijk voor innovatie, transformatie en verbinding binnen GroupM EMEA


Ruben Westendorp is benoemd tot commercial director Refinery89 30-06-2020 | 15:15:00
Digital agency Refinery89 heeft Ruben Westendorp benoemd tot Commercial Director


Takeaway.com picks Dept to drive its B2B e commerce business 30-06-2020 | 15:09:03
Online food delivery marketplace Just Eat Takeaway.com has picked digital agency Dept to accelerate its new e-commerce platform for the partner services (B2B) department.


Moolhuijsen, Benjamens en Hagendoorn organiseren Summer Masterclass voor bureaus 30-06-2020 | 14:47:00
Fred Moolhuijsen en Rob Benjamens van B&BA bundelen de krachten met specialist Bert Hagendoorn voor een Summer Masterclass in augustus. Het programma is gericht op creatieve ondernemers en de kans om het maximale uit het jaar te halen


bvA gaat gesprek aan met Facebook 29-06-2020 | 21:56:43
bvA gaat in gesprek met Facebook om te begrijpen welke maatregelen zij nemen om transparantie en handhaving te realiseren en wat bvA en andere belanghebbenden in de industrie hieraan kunnen bijdragen


SOCIAL.INC en Wellantcollege organiseren grootste schoolfeest ooit, via TikTok en YouTube 29-06-2020 | 15:06:00
Een interactieve liveshow met Snelle, Pjotr, Edson da Graça, Lieke Hammink en 16.000 leerlingen en studenten



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -