Jaargang 3 | editie 3 | 5 juni 2020
 

S4Capital, moederbedrijf MediaMonks haalt hoogste beurskoers ooit

S4Capital, de eigenaar van MediaMonks, heeft deze dagen de hoogste beurskoers ooit behaald. Het bedrijf is in Londen beursgenoteerd en haalde op 22 mei 2020 haar hoogste beurskoers met een waarde van 251 Britse Pond.

Op 20 maart 2020 stond de koers nog op 129 Britse Pond ten tijde van de periode dat alle beurskoersen het laagst stonden. Voor de crisis stond het bedrijf op een record van 224 Britse Pond (20 februari 2020). Op  juni 2020 sloot het beursfonds...

Lees Meer

 

[Cross Media Adverteerder] Pieter Cox over Van Uffelen Mode

Van Uffelen Mode is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door Sublime. Wij spreken met Pieter Cox, eigenaar van Van Uffelen Mode.

Kun jij Van Uffelen Mode introduceren?

In 1945 startte de heer Van Uffelen zijn eerste dames- en herenmodezaak in hartje Delft. Zo’n 75 jaar later heeft Van Uffelen 41 winkels verspreid door heel het land. Inmiddels behoort Van Uffelen niet meer tot de familie Van Uffelen, maar het familiegevoel staat bij ons bedrijf nog steeds centraal...

Lees Meer

 

FIFA World Football Museum picks Dept to handle digital marketing

FIFA World Football Museum in Zurich has appointed Dept to offer assistance with three different projects. Dept will support the daughter company of FIFA in the field of digital marketing, with community management on social media and with the website relaunch.

With these activities, the FIFA World Football Museum aims to strengthen its digital presence and make the website more accessible for (online) visitors. The FIFA World Football Museum selected Dept based on the full-funnel approach...

Lees Meer

 

MeMo² wint 5 IAB Europe Awards

MeMo² heeft 5 IAB Europe Awards gewonnen met de laatste innovatie op het gebied van crossmedia-effectmetingen, genaamd: THX.

  • Research Innovation
  • Best Use of Research Budget
  • Data Effectiveness
  • Cross-Media Measurement
  • Audience Measurement

Middels THX. biedt MeMo² het eerste platform dat automatisch, passief en real-time exposure kan registreren zowel online als offline. THX. registreert real-time...

Lees Meer

 

[Cross Media Adverteerder] Joris Lak over Albert Heijn

Albert Heijn is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door Dentsu Aegis. Wij spreken met Joris Lak, Director Marketing channels, Media en CRM bij Albert Heijn.

Kun jij Albert Heijn introduceren?

Met onze 1029 winkels, To Go en online vult Albert Heijn dagelijks 5 miljoen borden. Dat brengt ook een verantwoordelijkheid met zich mee; we willen Nederland stapje voor stapje gezonder laten eten...

Lees Meer

 
 

 
 
[Forum] Merken & De Wereld in 2020

In De Wereld in 2020 is van alles aan de hand, zeker als je in de Verenigde Staten woont. Maar daar buiten net zo goed.

Merken als Ben & Jerry's en Nike spreken zich uit en nemen nadrukkelijk standpunt. In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in de markt naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag. De vraag is deze keer...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien


Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride 25-04-2024 | 11:25:00
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam


SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy 25-04-2024 | 11:06:00
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit


Auping kiest voor N=5 als lead agency 25-04-2024 | 10:38:53
Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een PHP developer Laravel 25-04-2024 | 09:39:00
AudienceFirst part of ZUID Agency Group is per direct op zoek naar PHP developer Laravel -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group HQ Tilburg


Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso 25-04-2024 | 09:32:45
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers


Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869 25-04-2024 | 09:19:00
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid


[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam) 25-04-2024 | 08:53:00
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een Frontend developer Nextjs 25-04-2024 | 08:31:00
AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) is per direct op zoek naar Frontend developer (Next.js) -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group (HQ Tilburg)


[Vacancy] TBWA\X has a position for a Mid-Senior Digital Designer 25-04-2024 | 08:05:00
TBWA\X is directly looking for a Mid-Senior Digital Designer -Full-time  \  Amsterdam


Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam 24-04-2024 | 19:06:00
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -