Jaargang 3 | editie 7 | 17 september 2020 |
|
Yvette Belt is Director Brand & Marketing Communicatie bij KPN. Toen de coronacrisis begon, schakelde KPN naar de hoogste versnelling om communicatie voor klanten en bedrijven mogelijk te maken. De commercial Ode aan Nederland viel daarbij op, en de totstandkoming had in verband met de lockdown een hoop voeten in de aarde.
"We wilden wat met de hele situatie, een eerbetoon aan heel Nederland om met elkaar de lockdown door te komen. Maar hoe neem je een commercial op als iedereen thuis zit? Na...
|
|
|
|
Ruud de Langen is boven water. Bij Marketing Report Radio spreekt hij de Media Troonrede 2020 uit in 10 voorspellingen die de aandacht zullen trekken.
"De vleermuis die de wereld met een virusje op pauze heeft gedrukt, heeft er ook voor gezorgd dat er in de Nederlandse televisiemarkt een dikke 100 miljoen euro mist. De Publieke Omroep lost dit op door extra geld op te nemen van de doorlopend openstaande portemonnee van Arie Slob. Het enige doorlopende dat lokale uitgevers en broadcasters...
|
|
|
|
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In deze september-editie besprak hij onder meer de overname van de NDC Mediagroep door Mediahuis, nieuwe videoplatforms en kansen voor audio.
“De overname door Mediahuis is toch wel verrassend, want NDC is in 2013 al gaan samenwerken met DPG Media. Dat was de gedoodverfde overnamekandidaat, maar het is toch die...
|
|
|
|
Bert Kamp is Communication Channel Manager en mediastrateeg bij de Rabobank. Rabobank wil opnieuw haar coöperatieve opzet benadrukken.
Rabobank is daar trots op waarbij het de focus legt op het samenwerken met de maatschappij. Rabobank wil duurzaamheid en transitie vormgeven met andere bedrijfsmodellen in verschillende sectoren. "Je voelt het cooperatieve bloed bij de mensen van de Rabobank heen...
|
|
|
|
Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo en de Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Jumbo heeft een uitgebreide mediastrategie waarbij de supermarktketen vooral zelf haar kanalen samen met partners invult.
Ook heeft de supermarkt een radiostation gelanceerd dat per 29 september 2020 met gepresenteerde uitzendingen zal starten: "In deze wereld met zoveel fragmentatie in media en zoveel verschillende boodschappen voor verschillende doelgroepen, is het heel belangrijk om de juiste boodschap op het juiste moment in het juiste kanaal te communiceren...
|
|
|
|
Als Team Manager houd jij ervan om een team te bouwen, aan te sturen en te coachen? Ben jij iemand die anderen uitdaagt en ze helpt om de beste versie van zichzelf te worden? Vind je het daarnaast leuk om grotere projecten te managen die ertoe bijdragen dat iedereen zijn werk zo goed mogelijk kan uitvoeren?
Dan is de rol van Teammanager bij Reprise jou op het lijf geschreven. Als Team Manager ben je verantwoordelijk voor een groep van ongeveer 20 digitale specialisten van...
|
|
|
|
Heb jij een grote passie voor online marketing? Zie jij het als een uitdaging om op basis van een goede analyse een commercieel advies aan je klant te presenteren en het verschil te maken? Misschien word jij dan wel één van onze nieuwe SEA Consultants!
Wat je gaat doen
- Je werkt aan de grootste search campagnes van Nederland
- Je verbetert de prestaties en spot kansen voor deze grote klanten
- Je bent op de hoogte van alle SEA trends en kunt meepraten over interessante ontwikkelingen op dit...
|
|
|
|
Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging op het gebied van online media en werk je graag voor de top van de adverteerdermarkt? Dan ben jij wellicht onze next best Display Advertising Consultant!
Wat je gaat doen
Als Display Advertising Consultant adviseer jij onze klanten over succesvolle online display campagnes en bijbehorende strategieën. Je bent de schakel tussen de technologische partners en de exploitant. Dagelijks ben je bezig met het optimaliseren, automatiseren en verbeteren van de...
|
|
|
|
Maak jij binnenkort de grootste mediacampagnes voor de mooiste merken tot een succes? Ben jij het spreekwoordelijke schaap met de 5 poten die geoliede processen opzet, collega’s motiveert en die ervoor zorgt dat er geïntegreerde adviezen opgesteld worden? Dan is de functie van Campagne Manager bij Initiative echt iets voor jou!
De rol
Bij Initiative krijg je een uitdagend klantenpakket waar je samen met een Client Director verantwoordelijk voor bent. De CM zorgt voor een soepel verloop van alle projecten op dit...
|
|
|
|
Maak jij binnenkort de grootste mediacampagnes voor de mooiste merken tot een succes? Ben jij het spreekwoordelijke schaap met de 5 poten die geoliede processen opzet, collega’s motiveert en die ervoor zorgt dat er geïntegreerde adviezen opgesteld worden? Dan is de functie van Campagne Manager bij Initiative echt iets voor jou!
De rol
Bij Initiative krijg je een uitdagend klantenpakket waar je samen met een Client Director verantwoordelijk voor bent. De CM zorgt voor een soepel verloop van alle projecten op dit...
|
|
|
|
Als CRM & Marketing Automation Specialist ben je onderdeel van de afdeling Optimization. Jij bent verantwoordelijk voor het opzetten en uitrollen van de datagedreven Marketing Automation strategie.
Marketing Automation is voor jou een bekend begrip en je weet met technologie, data, de juiste creatieve content, interne teams resultaat te boeken en de loyaliteit van de gebruiker te vergroten...
|
|
|
|
MH Brand Studio is verantwoordelijk voor grote campagnes waarbij strategie en creatie een belangrijke rol spelen. MH Brand Studio wordt alleen ingezet op branded content briefings en producties van grote adverteerders en complexe aanvragen.
MH Brand Studio bedenkt en implementeert nieuwe sales pakketten en digitale advertentieproducten en draagt zorg voor kennisverspreiding bij de salesteams...
|
|
|
|
Overig nieuws
Plus start samenwerking met Talpa Network voor Marble Mania
22-01-2021 | 11:37:05
Supermarkt Plus en Talpa Network zijn een partnership aangegaan en komen onder de naam Marble Mania vanaf 21 januari 2021 met een programmaformat omtrent knikkeren. In deze familieshow gaan elke week drie bekende Nederlanders de knikkerstrijd met elkaar aan
Honda Motor Europa kiest voor UM
21-01-2021 | 15:57:00
UM EMEA heeft het media-account voor Honda Motor Europa gewonnen. Honda Motor Europa startte een pitchtraject dat in juni 2020 van start ging. De samenwerking start in april 2021 en omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Europa
Incentro rapporteert groei voor vijftiende jaar op rij
21-01-2021 | 11:17:00
Voor het vijftiende jaar op rij rapporteert Incentro groei. De voorlopige cijfers laten zien dat in 2020 de omzet uitkwam op bijna 57 miljoen euro, een groei van 8,8 procent ten opzichte van 2019. Het verwachte resultaat komt uit op 6,9 miljoen euro voor belastingen
Timing komt met andere merkidentiteit
20-01-2021 | 15:12:00
Timing heeft een andere merkidentiteit en -film gelanceerd. Het uitzendbureau heeft zich gespecialiseerd in uitvoerend werk. De merkidentiteit moet daadkracht en een no-nonsense werkmentaliteit uitstralen
KVK gunt Kumpany en We Are Live aanbesteding events
20-01-2021 | 14:06:00
Kumpany en partner We Are Live hebben met een hybride eventconcept de Europese aanbesteding van KVK voor de verzorging van events gewonnen.. De aanbesteding duurde circa een half jaar
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|