Jaargang 3 | editie 8 | 30 september 2020 |
|
Jumbo is de supermarktketen met een eigen radiostation dat op elke werkdag live radioprogramma’s uitzendt met dj’s Kristel van Eijk en Daniël Smulders. Jumbo beleeft hiermee een Europese primeur.
De programma's worden gemaakt vanuit de radiostudio in het hoofdkantoor van Jumbo te Veghel. De eerste uitzending ging van start met een interview met Frits van Eerd, CEO van Jumbo. Muziek is het belangrijkste ingrediënt van Jumbo Radio, dat in 2018 voor het eerst non-stop muziek uitzond...
|
|
|
|
4orange lanceert Data Science as a Service, een mogelijkheid om tijdelijke expertise op het gebied van data en data science te benutten met als doel het succesvoller inzetten van beschikbare data binnen de organisatie. 4orange brengt eigen data en tooling mee om klantbeeld volledig te krijgen en ook direct te implementeren.
Bedrijven en organisaties beschikken over verschillende databronnen als website, offline, email. Met inzet van Data Science as a Service kan optimaal gebruik worden gemaakt...
|
|
|
|
Geert Doek is managing director bij Towel Media, een bureau dat zich toelegt op het produceren van branded video content, performance based en gericht op conversie.
Towel Media pakt de productie en verspreiding van content anders aan dan traditionele bedrijven. Geert Doek: “Je hebt een creatiepartij zoals reclamebureau, een productiebedrijf – wat wij ook zijn, en dan wordt het over de schutting gegooid bij een mediabureau. Er zit dan geen schakel meer tussen productie en mediabureau. Eigenlijk moet je aan de content...
|
|
|
|
TUI Nederland biedt momenteel producten aan onder de merken TUI en KRAS. Per 1 april 2021 zal TUI niet langer vakanties aanbieden onder het merk KRAS en wordt een groot deel van het productaanbod ondergebracht bij het merk TUI.
In het kader van de digitale transformatie die TUI moet klaarmaken voor de toekomst en de kostenbesparingen die naar aanleiding van de coronapandemie nog dringender zijn geworden, zijn bepaalde ingrijpende maatregelen onvermijdelijk. Zo heeft TUI Nederland besloten om volledig...
|
|
|
|
De omzet van de digitale industrie in Nederland kent een groei van 14 procent en komt in 2019 op een gezamenlijke omzet van 981 miljoen euro. Branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) maakt deze en andere resultaten van haar kengetallenonderzoek over 2019 bekend.
Ivo Roefs, voorzitter van DDA: “Digitalisering is ten tijde van Covid-19 belangrijker dan ooit gebleken. Ondanks de effecten op de economie blijft onze branche groeien. Dit onderschrijft het belang van digitalisering die mensgericht is.” De meer...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|