Jaargang 4 | editie 1 | 22 januari 2021 |
|
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.
In de uitzending van 19 januari 2021 werden onder meer Vrienden van Amstel Live, de Issue Awards en de laatste luistercijfers doorgenomen. "Wat hebben de decembermaandcijfers precies voor gevolgen gehad met de...
|
|
|
|
Jorieke de Vries is head of marketing bij Lidl Nederland. Ze werkt al meer dan 11 jaar voor Lidl en heeft geholpen het Lidl-merk in Nederland op de kaart te zetten.
Lidl is de grootste adverteerder van Nederland, ondanks het feit dat Lidl niet het grootste budget heeft. Maar wel het grootste bereik en daarmee de meeste zichtbaarheid. We spreken haar tijdens de januari-uitzending van Marketing Report Radio over hoe Lidl tot een merk van betekenis is geworden en hoe Lidl omgaat met de coronacrisis en duurzaamheid...
|
|
|
|
Georgette Schlick is CEO van Fremantle Nederland en België sinds 2014. Fremantle is onderdeel van RTL Group en produceert voor zowel RTL Nederland als de NPO, Talpa Network en Netflix.
We spreken haar over onder meer produceren tijdens de coronacrisis, scripted content en produceren voor Netflix: "We zijn heel trots dat we voor Netflix de eerste original Nederlandse film en ook een serie mogen maken. Dat is een mijlpaal want de streamingdiensten zijn ontzettend...
|
|
|
|
Ingrid Timmer, is sinds februari 2020 Marketing Manager bij Storytel Nederland en België van Fremantle Nederland en België. Daarvoor werkte Ingrid Timmer ruim 10 jaar voor Walt Disney Company.
Storytel is een wereldwijd actieve abonnementsdienst waar luisterboeken en e-boeken worden gestreamd. We spreken met Ingrid Timmer over het concept van Storytel en luisterboeken...
|
|
|
|
Met veel plezier maken wij onze agenda voor 2021 bekend.
Op de voorlopig laatste dag dat je 's avonds vrij los mag lopen, realiseren wij ons dat er van iedereen in het land veel wordt gevraagd en vooral flexibiliteit. Nu wij allemaal van rubber zijn, maken we deze kalender bekend, in de wetenschap dat het wellicht allemaal weer anders wordt.
Maar één ding is zeker: onze events zijn Real Live-Events en zullen dan ook met 100 procent zekerheid real live worden uitgevoerd, hoewel we vanzelfsprekend op dit moment op de data geen garanties kunnen afgeven...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|