Jaargang 4 | editie 5 | 11 februari 2021 |
|
Vanwege de globale lockdown is de online activiteit enorm gestegen. Hierdoor is de verwachting dat veel meer bedrijven gaan investeren in branded content in 2021.
Deze manier van adverteren biedt merken de mogelijkheid om de brand purpose te delen met het grote publiek. Waarom is het delen van deze brand purpose nu belangrijker dan ooit? Covid-19 heeft onze prioriteiten enorm veranderd: hoe we werken, omgaan met de mensen om ons heen, hoe we onze tijd en geld besteden. Zeker Generatie Z heeft hier een...
|
|
|
|
We zijn ambitieus. Data was voor ons altijd al belangrijk, maar in 2021 plaatsen we een nieuwe Data & Intelligence afdeling in het hart van de MPG.Group. Tussen de verschillende bureaulabels in, als data-accelerator voor klanten én collega’s. Met de juiste specialisten, eigen proposities en tools.
Onze overtuiging is dat merken méér kunnen doen; Brands can do Better. Beter afgestemd op wat speelt in de samenleving en in staat snel met antwoorden en oplossingen te komen, via de juiste kanalen. Meer impact uit content en...
|
|
|
|
Hoewel iedereen inmiddels is doordrongen van het feit dat (eigen) data je op voorsprong zet in de soms heftig concurrerende markt, blijkt het vaak lastig om dit goed in de praktijk te brengen.
Verwachte ontwikkelingen
Er zijn verschillende uiteenlopende scenario’s denkbaar. Wanneer we kijken naar de ontwikkelingen die het dichtst bij organisaties staan, dan verwachten wij ontwikkeling op de volgende focusgebieden...
|
|
|
|
Gerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun pr- en influencerbureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners de brand awareness vergroten op zowel B2B- als B2C-gebied.
Oprichters Tom Leenders en Dorus Galama, beiden muziekliefhebbers en afgestudeerd als industrieel ontwerpers aan de TU Delft, zagen hoe er elk jaar zo’n 50 miljoen ton aan elektronica wordt weggegooid. Daarom ontwikkelden ze...
|
|
|
|
In de zomer van 2019 schreef ik een artikel over het opgroeien van corporate innovatie. Nu is het teruglezen van oude artikelen niet altijd een goed idee, maar in dit geval kwam ik er, althans in mijn eigen bescheiden opinie, redelijk goed vanaf.
Waar ik toen schreef over een zich ontvouwend proces, is het inmiddels iets waar ik met MakerLab dagelijks mee te maken heb: innoveren (of business design) staat steeds meer in het hart van de business, in plaats van erbuiten. De meest in...
|
|
|
|
Reclamebureau KesselsKramer heeft een campagne ontwikkelt tegen discriminatie en polarisatie met de slogan Ik ben Én/Én. En jij?
Netwerkorganisatie en diversiteitsplatform Nieuw Wij is op zoek naar een andere vorm van wij in de maatschappij: geen wij gebaseerd op verzuilde overeenkomsten als geloof en politieke kleur of afkomst, maar op het accepteren van verschillen. In een campagne, ontwikkeld door KesselsKramer, leggen Rolinka Klein Kranenburg, dominee, Mostafa Hilali...
|
|
|
|
The past 10 years, technology has transformed the world. And yet companies lost the true connection and their ability to stand out as a brand. To stand out and stay ahead, at Ace we believe companies need to transform into Connected Brands. Because Connected brands are today’s most valuable businesses.
So, what makes these brands so valuable, and what then defines a Connected Brand. And lastly, but maybe more importantly what does it take for your brand to become tomorrow’s Connected Brand. So, let’s connect...
|
|
|
|
Overig nieuws
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
28-03-2024 | 14:59:00
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
[The List] Vandevorm
28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.
[The List] Springbok
28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|