Jaargang 4 | editie 3 | 3 februari 2021 |
|
Léonie Koning werkt ruim vijftien jaar voor Initiative, waarvan de laatste zeven jaar als hoogste baas. Wij spreken haar.
Al 15 jaar bij Initiative Léonie, er moet iets zijn wat je daar bevalt…
Dat is er zéker. Net als met elke relatie waarin de basis goed is, groei je met elkaar mee. En dat is hier ook van toepassing: groei begint bij de kennis van de veranderende cultuur, voor ons als bedrijf en als mensen. En dat geldt ook voor mij als leider en als mens. En omdat we als team super op elkaar ingespeeld zijn, blijven groeien en onszelf ontwikkelen, voelt...
|
|
|
|
Canon Nederland heeft, na een uitvoerige selectieprocedure, gekozen voor Media Info Groep. Het media monitoring bedrijf gaat voor Canon Nederland de print- en webpublicaties in alle Nederlandse media monitoren en zorgt daarmee voor meer inzicht in de impact van haar pr-activiteiten.
Canon Nederland is onderdeel van Canon Europe, dochteronderneming van Canon Inc., bekend van foto- of videocamera’s, maar ook printers en medische apparatuur. Met deze samenwerking wil Canon Nederland in kaart...
|
|
|
|
Jasper Admiraal treedt aan als managing director en partner bij merkactivatiebureau Kumpany en videobureau BetterMatter in Amsterdam.
Hij is per direct verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de bureaus, en richt zich onder meer op de innovatie en de verdere digitale doorontwikkeling van de Kumpany propositie. Jan Paul de Wildt blijft CEO van het bureau en richt zich op de strategische groei van de onderneming. Jan Paul de Wildt: “Ik ben inmiddels negen jaar directeur/eigenaar van...
|
|
|
|
Digital agency Dept versterkt haar team in Nederland met strategen, creatievelingen en vakexperts. Het bedrijf ontwikkelt digitale producten, diensten en campagnes voor Nederlandse en buitenlandse merken als bol.com, Bugaboo, Netflix en Samsung.
Joep Roosen, Managing Director bij Dept: “Met de komst van het nieuwe talent halen we wederom veel specialistische kennis en uitgebreide internationale ervaring in huis. We kijken ernaar uit om samen met hen onze klanten op ieder...
|
|
|
|
Een groot deel van de Nederlandse marketeers is niet proactief bezig met wetgeving rondom privacy en veiligheid bij het inzetten van online video. En dat terwijl 40 procent van hen aangeeft door Covid-19 meer met video te werken dan voorheen.
Dat is één van de opvallende conclusies uit de Online Video Monitor 2020 (OVM), een jaarlijks onderzoek naar de inzet van online video dat wordt gehouden door MarketResponse, in opdracht van Quadia. Sinds de Algemene Verordening...
|
|
|
|
The Brand Father heeft Anne Sophie Erbé benoemd tot Head of Brand. Zij wordt verantwoordelijk voor de internationale groei en strategische ontwikkeling van The Brand Father, maar zal ook een belangrijke rol spelen bij het ondersteunen van huidige klanten
The Brand Father heeft de afgelopen twee jaar Brand Partnerships weten te realiseren voor merken als Heineken, Unilever en Philips TV & Sound. Het hoogtepunt was de officiële wereldwijde opening van het Formule 1-seizoen in...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|