Jaargang 4 | editie 3 | 3 februari 2021
 

[Interview] Léonie Koning (Initiative): Succesvolle merken in deze tijd zijn wendbaar, hebben visie en purpose

Léonie Koning werkt ruim vijftien jaar voor Initiative, waarvan de laatste zeven jaar als hoogste baas. Wij spreken haar.

Al 15 jaar bij Initiative Léonie, er moet iets zijn wat je daar bevalt…

Dat is er zéker. Net als met elke relatie waarin de basis goed is, groei je met elkaar mee. En dat is hier ook van toepassing: groei begint bij de kennis van de veranderende cultuur, voor ons als bedrijf en als mensen. En dat geldt ook voor mij als leider en als mens. En omdat we als team super op elkaar ingespeeld zijn, blijven groeien en onszelf ontwikkelen, voelt...

Lees Meer

 

Canon Nederland kiest voor Media Info Groep

Canon Nederland heeft, na een uitvoerige selectieprocedure, gekozen voor Media Info Groep. Het media monitoring bedrijf gaat voor Canon Nederland de print- en webpublicaties in alle Nederlandse media monitoren en zorgt daarmee voor meer inzicht in de impact van haar pr-activiteiten.

Canon Nederland is onderdeel van Canon Europe, dochteronderneming van Canon Inc., bekend van foto- of videocamera’s, maar ook printers en medische apparatuur. Met deze samenwerking wil Canon Nederland in kaart...

Lees Meer

 

Jasper Admiraal managing director van Kumpany

Jasper Admiraal treedt aan als managing director en partner bij merkactivatiebureau Kumpany en videobureau BetterMatter in Amsterdam.

Hij is per direct verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de bureaus, en richt zich onder meer op de innovatie en de verdere digitale doorontwikkeling van de Kumpany propositie. Jan Paul de Wildt blijft CEO van het bureau en richt zich op de strategische groei van de onderneming. Jan Paul de Wildt: “Ik ben inmiddels negen jaar directeur/eigenaar van...

Lees Meer

 

Dept breidt team uit op gebied van data, tech en creativiteit

Digital agency Dept versterkt haar team in Nederland met strategen, creatievelingen en vakexperts. Het bedrijf ontwikkelt digitale producten, diensten en campagnes voor Nederlandse en buitenlandse merken als bol.com, Bugaboo, Netflix en Samsung.

Joep Roosen, Managing Director bij Dept: “Met de komst van het nieuwe talent halen we wederom veel specialistische kennis en uitgebreide internationale ervaring in huis. We kijken ernaar uit om samen met hen onze klanten op ieder...

Lees Meer

 

 
Advertentie
 
 

Online Video Monitor 2020: veel onduidelijkheid over cookiewet onder marketeers

Een groot deel van de Nederlandse marketeers is niet proactief bezig met wetgeving rondom privacy en veiligheid bij het inzetten van online video. En dat terwijl 40 procent van hen aangeeft door Covid-19 meer met video te werken dan voorheen.

Dat is één van de opvallende conclusies uit de Online Video Monitor 2020 (OVM), een jaarlijks onderzoek naar de inzet van online video dat wordt gehouden door MarketResponse, in opdracht van Quadia. Sinds de Algemene Verordening...

Lees Meer

 

The Brand Father benoemt Anne Sophie Erbé tot Head of Brand

The Brand Father heeft Anne Sophie Erbé benoemd tot Head of Brand. Zij wordt verantwoordelijk voor de internationale groei en strategische ontwikkeling van The Brand Father, maar zal ook een belangrijke rol spelen bij het ondersteunen van huidige klanten

The Brand Father heeft de afgelopen twee jaar Brand Partnerships weten te realiseren voor merken als Heineken, Unilever en Philips TV & Sound. Het hoogtepunt was de officiële wereldwijde opening van het Formule 1-seizoen in...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur Tweakers 26-04-2024 | 12:01:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Eindredacteur Tweakers -Amsterdam


DDB en Lexus parkeren flagship store in P.C. Hooftstraat 26-04-2024 | 12:00:00
Mensen stonden deze week verbijsterd te kijken bij de onthulling van de showroom van Lexus, die vlak voor de winkelpanden van Amsterdam werd geparkeerd.


Teads hoogste nieuwe binnenkomer Emerce 100 2024 26-04-2024 | 11:40:23
Internationaal mediaplatform Teads is de hoogste nieuwe binnenkomer in de Emerce 100 van 2024


[Vacatures] DPG Media zoekt een Berichtenredacteur AD Regiotitels 26-04-2024 | 11:38:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Berichtenredacteur AD Regiotitels -Rotterdam


[Vacatures] DPG Media zoekt een Online Journalist - Redactie Zuid 26-04-2024 | 11:09:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Online Journalist - Redactie Zuid -Tilburg 


Abovo is verkozen tot nummer 1 media- en tradingdeskbureau Emerce100 26-04-2024 | 10:59:15
In het gepubliceerde onderzoek de Emerce100 is Abovo Media door online beslissers gekozen als nummer 1 mediabureau en nummer 1 tradingdesk bureau


[Vacatures] DPG Media zoekt een Chef Redactie Brabants Dagblad (Tilburg) 26-04-2024 | 10:51:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Chef Redactie Brabants Dagblad (Tilburg)


Viduate beste video-bureau Emerce100 26-04-2024 | 10:46:02
Viduate wist zes en een half van de zeven sterren te bemachtigen in de categorie ‘Videobureaus’ en pakt daarmee de eerste plaats in deze categorie


EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne 26-04-2024 | 10:14:13
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".


[Merken100] Maartje Bersi (SNS): Als merkmarketeer kijk ik vooral naar de factoren die de merkkracht bepalen 26-04-2024 | 08:45:39
SNS Bank is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Maartje Bersi, Brand & Communications Manager bij de SNS Bank.


Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -