Jaargang 4 | editie 7 | 22 februari 2021 |
|
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van 16 februari 2021 werden onder meer de test-events van Fieldlab Evenementen besproken.
René: "Een maand geleden hoord ik voor het eerst over Clubhouse. Een social audio only app. Interessant, maar nog niet meegenomen in de uitzending van januari want ik had...
|
|
|
|
Digital agency Dept zet haar wereldwijde uitbreiding voort met Byte, een 150-koppige marketing technology agency met kantoren in Londen, New York en Berlijn. Samen versterken de bureaus de end-to-end services voor klanten over de hele wereld.
Het snelgroeiende Byte, gespecialiseerd in AR, campagnes en chatbots, heeft een klantportfolio, bestaande uit onder andere Spotify, ASOS en Just Eat Takeaway. Afgelopen jaar groeide de wereldwijde omzet met 20 procent en voegde het bedrijf...
|
|
|
|
Het snel groeiende en wereldwijd opererende marketing- en technologiebedrijf Brand New Galaxy gaat zijn West-Europese activiteiten vanuit een nieuw kantoor in Amsterdam aansturen.
Hun missie: het bieden van uiterst gespecialiseerd en data geoptimaliseerde oplossingen in e-commerce, het leveren van creatieve content en automation & performance improvement vanuit de Nederlandse hoofdstad. Frank Carvalho, wereldwijd bekroond marketing- en reclameman met internationale...
|
|
|
|
A few years ago, I switched from a Windows machine to a Mac, which was refreshing. Finally, a device that worked for you and not the other way around. No more patches, anti-virus and dozens of tools to keep the machine in working order. I switched again two years ago, this time from a Mac to a Chromebook and I had the same experience.
I want to share my experience and why changing operating systems can drive cloud adoption, increase productivity, collaboration and security in your organization, while saving...
|
|
|
|
GroupM UK, WPP’s media investment group, has announced it has become a member of The Conscious Advertising Network (CAN). Launched in 2019, CAN is a UK-based voluntary coalition of over 70 organisations, which share a vision to ensure industry ethics catch up with the technology of modern advertising.
CAN looks to address the lag between the advertising industry’s rapid evolution and industry ethics by establishing six best-practise manifestos encouraging brands, agencies...
|
|
|
|
De vraag is welke rol data spelen binnen je werk. Mijn bedrijf Elevator, onderdeel van MakerStreet, draait om data, dus om maar meteen te beginnen met een wedervraag en tevens droom. Hoe mooi is het als je tegelijk zowel de waardering van de klant als je omzet omhoog weet te krijgen?
Data is natuurlijk al een tijd lang een mooi marketing buzz word, maar je ziet nog steeds grote verschillen in hoe bedrijven hun data gebruiken. Dat begint al bij hoe de data zijn georganiseerd: Worden de data goed opgeslagen? In...
|
|
|
|
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag:
Wat gaat jouw bedrijf in 2021 doen met data?
Joyce Lopulalan, Business Development Consultant bij 4orange: "Dit is de vraag die wij juist in deze tijd veel aan nieuwe relaties voorleggen. Want hoewel iedereen inmiddels doordrongen is van het feit dat (eigen) data je op voorsprong zet in de soms heftig concurrerende markt, blijkt het vaak...
|
|
|
|
Overig nieuws
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
28-03-2024 | 14:59:00
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
[The List] Vandevorm
28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.
[The List] Springbok
28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|