Jaargang 4 | editie 6 | 15 februari 2021 |
|
Jeroen de Bakker wordt de nieuwe managing partner van Airborne, het bureau dat podcast-formats ontwikkelt en produceert voor merkadverteerders. De Bakker gaat samen met co-founder en creative director Marvin Jacobs het bureau leiden.
Airborne werkt voor A-merken zoals Rituals, ANWB en het Rijksmuseum. Dit werk werd bekroond met awards op het gebied van creativiteit en effectiviteit. Met de komst van Jeroen wordt de marktpositie van Airborne in de snel groeiende digitale audiomarkt verder uitgebouwd...
|
|
|
|
Als marketeer, designer of onderzoeker is de wereld van morgen je dagelijkse uitdaging. En die wereld wordt steeds digitaler. Nu meer dan ooit zelfs. En dat heeft positieve en negatieve kanten.
Het is enerzijds vaak onze enige manier om in verbinding te staan met familie en vrienden, anderzijds is juist nu zo duidelijk geworden dat we meer willen, namelijk echte en zinvolle, menselijke ervaringen. Gekluisterd aan onze laptops, met dagen zonder enige afwisseling beseffen we ons: veel van wat ons mens maakt is verdwenen...
|
|
|
|
De grenzen van licht en donker verkennen. Dat deed fotograaf Mark Ebbeng om de rijke, luxe sfeer van Rituals neer te zetten. Voor de slices of life en de modelfotografie werkte hij met lange schaduwen, warm licht, koud licht en edgy contrasten...
|
|
|
|
Care for human touch to inspire togetherness is de slogan en brand purpoose die NIVEA de komende vier jaar inzet voor het individuele welzijn van ten minste 150.000 mensen met projecten die menselijke aanraking bevorderen.
Uit wereldwijd onderzoek van NIVEA blijkt dat de helft van de mensen zich tijdens de pandemie eenzamer voelt dan ooit. In de aanloop naar 2025 trekt het merk 20 miljoen euro uit om bij te dragen aan bewustwording over het belang van menselijke aanraking. #CareForHumanTouch...
|
|
|
|
Intracto Group heeft het Antwerpse bureau Mia Interactive overgenomen. Het bureau telt 20 experts in strategie, web development en online marketing. Door de overname van Mia Interactive wordt Intracto Group meteen ook de grootste partner van Hubspot in België.
Intracto Group bouwt een geïntegreerd full-service bureau en wil voor haar klanten dé partner zijn, die hen laat excelleren in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie. End-to-end ontzorging van klanten steeds...
|
|
|
|
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag:
Wat gaat jouw bedrijf in 2021 doen met data?
Joyce Lopulalan, Business Development Consultant bij 4orange: "Dit is de vraag die wij juist in deze tijd veel aan nieuwe relaties voorleggen. Want hoewel iedereen inmiddels doordrongen is van het feit dat (eigen) data je op...
|
|
|
|
The past 10 years, technology has transformed the world. And yet companies lost the true connection and their ability to stand out as a brand. To stand out and stay ahead, at Ace we believe companies need to transform into Connected Brands. Because Connected brands are today’s most valuable businesses.
So, what makes these brands so valuable, and what then defines a Connected Brand. And lastly, but maybe more importantly what does it take for your brand to become tomorrow’s Connected Brand. So, let’s connect...
|
|
|
|
Luister dinsdag 15 februari om 18:00 uur - een half uur eerder dus, vanwege de avondklok - naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt. Vaste studiogast om het nieuws te duiden is de man die alles weet: René Zeedijk, Business Development Director bij mediabureau ZIGT...
|
|
|
|
Overig nieuws
Creative Media Network (CMN) neemt Retail Republic over
18-03-2024 | 17:06:00
Creative Media Network heeft het creatieve bureau Retail Republic overgenomen. Met deze overname stelt CMN extra verdieping in huis te halen op het gebied van concepting, creatie en strategische communicatie
Lidl Belux kiest iO als digitale partner
18-03-2024 | 16:36:00
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning
[The List] Van Santen Netwerk
18-03-2024 | 12:43:22
Wij zijn een creatief communicatienetwerk. Connectie maken. Verbinden. Samenwerken. Dat zit in ons DNA. Wij organiseren effectieve communicatie
[The List] Cantona
18-03-2024 | 12:32:51
Aan de hand van ons 3 weken / 3 maanden / 3 jaar framework laten we merken groeien in merkbekendheid en omzet.
ClubgeistBVH wordt Clubgeist
18-03-2024 | 11:50:49
Reclamebureau ClubgeistBVH gaat verder als Clubgeist. Dat maakt het bureau bekend via Marketing Report.
[Column] Bas Vlugt: Agency at Night 2024 Report!
17-03-2024 | 20:50:00
Op vrijdag 15 maart was de eerste editie van Agency at Night, een feestelijke avond in Rotterdam tijdens welke deelnemende reclamebureaus de deuren openen, geïnspireerd door het al jaren succesvolle AdNight in Amsterdam
[The List] 0930 creative agency
16-03-2024 | 09:01:00
Wij zijn een creatief bureau gevestigd in de Houthavens Amsterdam. Onze filosofie? RISE AND SHINE! Klanten helpen groeien EN ze in de spotlight zetten met creatief en verrassend werk
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|