Jaargang 13 | editie 7 | 1 maart 2021 |
|
Media Meetings & Magazines presenteert samen met Exterion Media de vijfdelige video-serie Walk & Talk. Iedere aflevering wordt een wandeling gemaakt voor een gesprek over ontwikkelingen in medialandschap en bij Exterion Media.
In deze tweede aflevering gaat Bas Vlugt in gesprek met Frank Meiland, Head of Programmatic bij ZIGT Mediabureau en Mink Zwolsman, Account Manager Digital bij Exterion Media. Frank Meiland: "Exploitanten zijn...
|
|
|
|
Vice komt in de aanloop naar de verkiezingen met een serie video-interviews en redactionele content omtrent lijsttrekkers. Daarmee wil Vice kandidaten voor de verkiezingen antwoorden laten geven op kwesties die jongeren belangrijk vinden.
De reeks komt tot stand in samenwerking met Snapchat en steun van het Stimuleringfonds voor de Journalistiek. Lijsttrekkers van GroenLinks (Jesse Klaver), D66 (Sigrid Kaag), SP (Lilian Marijnissen), CDA (Wopke Hoekstra) en...
|
|
|
|
In de aanloop van de bekendmaking van DeTijdschriften50 houden wij een serie interviews met magazine hoofdredacteuren. Vandaag spreken we met Annalot Boersma, chef redactie van Santé.
Dag Annalot, kun jij Santé introduceren?
Santé is hét vrouwenblad van Nederland dat helemaal in het teken van gezond en leuk leven staat. In 2021 verschijnen we tien keer, waaronder in de zomer en winter met een extra dik nummer. In elke editie verrassende...
|
|
|
|
Dutch startup Presscloud allows companies to handle public relations without the need for an agency by training users on the ABCs of PR and connecting them to a database of journalists and an online newsroom.
Dubbed the IKEA for PR, Presscloud is billed as the solution for companies that want to cut back on their marketing budget but still want to use PR. Startup Weekly talked to the startup’s founder Aaron Mirck...
|
|
|
|
Muziekzender Xite gaat samenwerken met het Duitse Ad Alliance en adtech platform Smartclip. Ad Alliance is het reclameverkoopbedrijf van Mediengruppe RTL Deutschland dat net als Smartclip onderdeel is van RTL Group.
Xite werkte in Nederland al samen met het Nederlandse Ad Alliance dat onderdeel is van RTL Nederland (en daarmee RTL Group). Xite is toegevoegd aan de lineup van Smartclip als connected tv-zender. Xite is in Duitsland te zien via...
|
|
|
|
Tot deze week kon gestemd worden voor De Ster Gouden Loeki; de publieksprijs voor reclame. En terwijl de stemmen geteld worden, legde Mediatest de tien tv-commercials die meedingen langs onze tv-commercial meetlat gelegd.
Welke commercial is het meest effectief en wint de felbegeerde Gouden Loeki volgens Mediatest? De meetlat is gebaseerd op een analyse die Mediatest op bijna 250 geteste tv-commercials heeft gedaan, met als doel om te...
|
|
|
|
United presenteert Blue Label, een label dat producties gaat verzorgen op een slimme, budgetvriendelijke manier, met de kwaliteit en professionaliteit die klanten van United gewend zijn. Het label gaat zich richten op mediaproducties van evenementen en corporate communicatie tot televisie.
Het bestaande merk Camjoe zal worden ondergebracht in Blue Label en onder die naam verdergaan. De vraag naar slimme producties is sinds Covid-19 alleen maar meer gegroeid. Deels komt de vraag vanuit de broadcast- en...
|
|
|
|
Voor de 4e keer op rij kun je bij supermarktketen Lidl Nederland weer sparen voor kleine knuffels met een grote persoonlijkheid. Vorig jaar gingen we naar de bodem van de oceaan om kennis te maken met de AquaMinis, dit jaar gaan we naar de jungle met de JungleMinis!
In samenwerking met Creative agency Joe Public Take-Away Advertising, brengt Lukkien de Minis weer tot leven op het kleine scherm. Elk van de 10 karaktertjes heeft zijn of haar eigen moment in deze mix van live-action en 3D...
|
|
|
|
United presenteert Blue Label, een label dat producties gaat verzorgen op een slimme, budgetvriendelijke manier, met de kwaliteit en professionaliteit die klanten van United gewend zijn. Het label gaat zich richten op mediaproducties van evenementen en corporate communicatie tot televisie.
Het bestaande merk Camjoe zal worden ondergebracht in Blue Label en onder die naam verdergaan. De vraag naar slimme producties is sinds Covid-19 alleen maar meer gegroeid. Deels komt de vraag vanuit de broadcast- en...
|
|
|
|
Ben jij een ervaren Programmatic Advertising expert die toe is aan een volgende stap? Wil je graag werken binnen een jonge dynamische organisatie en heb je een grote passie voor digitale marketing? Dan is de functie van Product Manager Programmatic jou wellicht op het lijf geschreven!
Wij zijn Reprise!
Het leukste digital marketingbureau van Nederland. Wij zijn een award winning agency en sinds 2014 onderdeel van IPG Mediabrands, een van de big six agencies ter wereld. Dit...
|
|
|
|
Ben jij degene die graag de trein rijdende houdt, een team weet te motiveren, meester is in processen zorgvuldig begeleiden en er een sport van maakt om klanten tevreden te houden? Dan zoeken wij jou bij Initiative.
Wij zijn een bureau-in-een-flow; we hebben een gedreven team mensen en zijn trots op het diverse pakket met adverteerders waar we voor mogen werken. Initiative gelooft dat de groei voor onze klanten begint bij kennis van de cultuur. Omdat cultuur het altijd wint van demografie...
|
|
|
|
Op de redactie van Quote is plek voor een onvervalste woordkunstenaar. Een creatieve fijnschrijver die fraaie verhalen uit het zakenleven herkent en dusdanig optekent dat ook de personen die er een hoofdrol in spelen verrast zijn hoe prachtig het op papier is gezet.
Maar hoewel we fan zijn van literaire vertelvormen, zijn de feiten uiteraard heilig. Dus beschikt de persoon die we zoeken ook over journalistieke kwaliteiten en een scherpe bullshitdetector. Overigens gaat het niet alleen om het...
|
|
|
|
Dorst & Lesser België is op zoek naar een Junior Social Media Specialist. Ben jij de next go-to person die altijd op de hoogte is van de laatste social media trends die wij zoeken?
Iemand die communiceert in de vorm van meme’s en emoji, iemand waarvoor de ‘Internet Culture’ geen geheimen heeft en deze vervolgens ook nog eens op de juiste manier weet door te vertalen naar de social media platformen van je klant(en)? Bij Dorst & Lesser liggen je...
|
|
|
|
Koninklijke de Kuyper is ’s werelds grootste leverancier van vermaarde cocktail likeuren en een bekend producent van jenevers, likeuren en advocaat. Een sterk merkenbeleid, een kwalitatief hoogwaardig assortiment en een professioneel internationaal distributie netwerk vormen de basis voor een innovatieve en succesvolle marktbenadering.
De producten worden geproduceerd in Nederland en geëxporteerd naar ruim100 landen. De bedrijfscultuur is ondernemend, informeel en internationaal georiënteerd...
|
|
|
|
Voor de (live-) videoproducties van het AD en al onze regiosites zijn wij per direct op zoek naar een ervaren producer met goede organisatorische kwaliteiten. Je komt te werken op de zeer gedreven videoredactie van het AD en de samenwerkende regiotitels, die dagelijks meer dan 75 videoproducties maken.
Een producer werkt daar waar inhoud en regelen samenkomen. Je volgt het nieuws op de voet en bent een aanpakker met een focus op efficiënt plannen, zowel binnen budget als met beschikbare middelen. Ervaring met...
|
|
|
|
De Cross Media Awards komen eraan! Op woensdag 7 juli wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond.
Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021. Wie wordt de opvolger van Monique Pennings, Cross Media Vrouw van het Jaar 2020..
|
|
|
|
The Cross Media Congress 2021 will take place in Amsterdam on Wednesday 7 July 2021. The 5 best media and marcom startups of the moment in The Netherlands will be speaking at this conference; they are the winners of the Dutch Startup Competition 2021. This competition is being organized for the eighth time.
The Jury
The jury will select the five best startups from the entries. This year the jury consists of Penny Whitelaw; CEO of Scircula and last year's winner of this competition, Karin...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|