Jaargang 4 | editie 11 | 26 maart 2021 |
|
|
Het netwerk bestaat momenteel uit 30 onafhankelijke bureaus over de hele wereld. Na een soft launch eind 2020 heeft het netwerk wereldwijd gezamenlijke campagnes uitgevoerd.
Met de lancering van dit netwerk vergroot Clarity het mondiale bereik van zijn eigen locaties in New York, Los Angeles, San Francisco, Londen en Amsterdam met partners uit Europa, APAC, Midden-Oosten en Latijns-Amerika. Daarnaast krijgen klanten door dit netwerk toegang tot aanvullende...
|
|
|
|
Lukkien ontwikkelde een video die naadloos aansloot bij het Ad Alliance-concept waarbij Magnum de start van een commercial break markeert. Het was de uitdaging voor Lukkien om het product te koppelen aan het bankmoment en natuurlijk om de USP – het breken van de chocolade – mooi te benadrukken.
Jos Leene, creative director Audiovisual bij Lukkien: "Voor de start van de break hebben we realistische 3D-chocolade geanimeerd die mooi over de RTL-vormgeving heen druipt. Vanuit daar gaan we naar het live-action waar we uitkomen bij een stelletje dat zit te genieten op de bank onder het genot...
|
|
|
|
Thomas Wolters is Managing Director bij MakerStreet. We spraken hem over Elevator, dat als growth marketing bureau als onderdeel van MakerStreet bedrijven helpt hun websites zo efficiënt mogelijk in te richten.
Dag Thomas! Kun jij Elevator introduceren?
Jazeker! Elevator is een growth marketing bureau dat vorig jaar is opgericht. Wij helpen klanten om, vanuit de data, het verkeer náár en óp hun website of app zo efficiënt mogelijk in te richten. Dat betekent de juiste doelgroep vinden...
|
|
|
|
Logitech G, een merk van Logitech, innovator op het gebied van gamingtechnologieën en -uitrustingen, kondigt aan dat de Oculus Ready immersieve audio-oplossingen voor Oculus Quest 2 verkrijgbaar zijn in heel Europa.
Het gaat hierbij om de nieuwe Logitech G333 VR Gaming Earphones en de Logitech G PRO Gaming Headset voor Oculus Quest 2. Vadim Kogan, hoofd business development voor VR en AR bij Logitech: "De teams van Oculus en Logitech G delen dezelfde passie voor gaming en ambitie om innovatie...
|
|
|
|
B2C Europe lanceert een brandmovie. Merkactivatiebureau Kumpany en haar videolabel BetterMatter tekenden voor de campagne-ontwikkeling voor de internationale logistieke e-commerce dienstverlener.
De geanimeerde brandmovie is het startschot van een social videocampagne die in vier talen in meer dan tien landen gaat draaien...
|
|
|
|
Marktonderzoekbureau MediaTest wil het complete gamma aan diensten meer onder de aandacht brengen. Daarvoor ontwikkelde het bedrijf de MediaTest Menukaart.
MediaTest voert onderzoek uit naar allerlei onderwerpen die terugkomen in de media en marketing, van usabilitity tot pr-onderzoek en gebruikersonderzoeken. Het aanbod is nu als pdf te downloaden via hun website...
|
|
|
|
MassiveMusic, een internationale creatief muziekbureau, en SoundOut, marktleider op het gebied van het testen van muziek, kondigen vandaag een sonic branding-tool aan, die muziek en wetenschap combineert Deze tool geeft een indicatie van de mate waarin muziek herinnerd zal worden, het onderscheidend vermogen van muziek en de koppeling van muziek en merkpersoonlijkheid – en daarmee de mate van succes.
De tool, die MassiveBASS (Brand Attribute Sound System) heet en wordt ondersteund door technologie van SoundOut, biedt marketeers de mogelijkheid hun merkwaarden aan...
|
|
|
|
Bas Vlugt en Peter Wybenga, organisatoren van de Cross Media Awards, presenteren de Jury van de Cross Media Awards 2021.
John Olivieira is juryvoorzitter. Hij is de opvolger van Guido van Nispen, die juryvoorzitter was in 2019 en 2020. John Olivieira is werkzaam als strategic business consultant. Hij heeft een lange staat van dienst in media en marketingcommunicatie. In de afgelopen twintig jaar werkte hij onder meer voor MTV Networks, Xite, Meer Dan Voetbal...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|