Jaargang 4 | editie 10 | 15 maart 2021 |
|
Lidl campagne voor Jungelmini's op het netwerk van Exterion Media, hier op de Utrechtse Heuvelrug |
Brand New Galaxy lanceert haar West-Europese tak in Amsterdam. Wij spraken Managing Director Frank Carvalho over deze stap. Hij richt zich op marketinginnovaties die het verschil maken, met meer dan 25 jaar echt wereldwijde ervaring.
Brand New Galaxy is gespecialiseerd in e-commerce, creatie en contentproductie en automatisering en performance-optimalisatie voor top 500 merken zoals COTY (onder meer Adidas, Gucci en Burberry), Netflix, Philips, en P&G. Het...
|
|
|
|
Talpa Network opende 2021 aarzelend met een bescheiden marktaandeel van iets boven de 15 procent maar is inmiddels op stoom gekomen.
Afgelopen week liep het marktaandeel op tot een royale 22,5 procent. De week was al goed; het weekend was geweldig...
|
|
|
|
Diederik Sjardijn is Managing Director bij KesselsKramer, het creatieve reclamebureau uit Amsterdam dat al 25 jaar bestaat. Hij werkte eerder bij Blendle en wordt ook weleens growth hacker genoemd. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over zijn bureau, purpose marketing en meer.
Diederik Sjardijn: “De afgelopen 10 jaar is een wat mysterieus imago ontstaan. Voor een creatief bureau is dat best spannend. Mensen kunnen daardoor denken dat we een traditioneel bureau zijn, maar dat is helemaal niet waar. Ik...
|
|
|
|
Joris van Heukelom en Mark Schoones lanceren deze week SCHOKVAST; een podcast over verandering in de wereld van technologie, innovatie en marketing. De eerste twee afleveringen zijn inmiddels te beluisteren via alle grote platforms.
Schoones en Van Heukelom presenteren in duovorm het format en ontvangen een gast. Een klassieke interviewshow is SCHOKVAST echter niet. Mark Schoones: “We duiken een aantal thema’s in en de gast maakt deel uit van dat...
|
|
|
|
Ellen van den Berg is aangesteld als Head of Customer Experience (CX) Wunderman Thompson in Amsterdam. De strateeg is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en optimaliseren van de Customer Experience.
Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring, opgedaan bij bureaus zoals DDB & Tribal, Edenspiekermann, Mediamatic en Lava. Ellen van den Berg: “Ik geloof dat merken alleen maar waarde kunnen creëren wanneer ze heel goed begrijpen waar de...
|
|
|
|
Venco introduceert Choco D’rop: een verrassende combinatie van oer-Hollandse Venco drop met een dikke laag chocolade. Alfred International is verantwoordelijk voor de campagne.
Om de consument nieuwsgierig te maken naar de onbekende smaaksensatie, kiest Venco voor een grootschalige 360-graden-campagne. Een tv-commercial, digital out-of-home, online video, social media, megascreens, retailer magazines, influencer-samenwerkingen en ondersteuning op de...
|
|
|
|
Luister dinsdag 16 maart om 18:00 uur - een half uur eerder dus, vanwege de avondklok - naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt.
Vaste studiogast om het nieuws te duiden is de man die alles weet: René Zeedijk, Directeur Business Development bij mediabureau ZIGT...
|
|
|
|
Wij, Iris Overweg en Meike de Lange, zijn vierdejaars studenten van de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam.
Momenteel zijn wij bezig met projectgericht afstuderen. Dit is een nieuwe vorm van afstuderen die in duovorm wordt uitgevoerd. Met een gedeelde interesse in het media vakgebied is dit een onderzoek waar wij met veel plezier aan werken...
|
|
|
|
In Nederland is er een toenemend tekort aan IT-professionals, iets wat de mogelijkheden voor het bedrijfsleven beperkt. Door de coronacrisis werken veel mensen thuis, waardoor werken met een internationaal team IT-professionals geen issue meer is.
In dit webinar leren we over de samenwerking van meerdere Nederlandse bedrijven met IT-professionals in opkomende IT-hubs in Afrika. Hun verhaal gaat niet alleen over commercieel succes , maar ook over de grote sociale impact die deze...
|
|
|
|
Bas Vlugt en Peter Wybenga, organisatoren van de Cross Media Awards, presenteren de Jury van de Cross Media Awards 2021.
John Olivieira is juryvoorzitter. Hij is de opvolger van Guido van Nispen, die juryvoorzitter was in 2019 en 2020. John Olivieira is werkzaam als strategic business consultant. Hij heeft een lange staat van dienst in media en marketingcommunicatie. In de afgelopen twintig jaar werkte hij onder meer voor MTV Networks, Xite, Meer Dan Voetbal...
|
|
|
|
Overig nieuws
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
28-03-2024 | 14:59:00
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
[The List] Vandevorm
28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.
[The List] Springbok
28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|