Jaargang 4 | editie 12 | 1 april 2021 |
|
Jeremiah Albinus is CEO van Fonq, de bekende webwinkel voor huis en interieur. Het bedrijf ziet zich al pionier op het gebied van meubels via internet verkopen. De rol van vrouwen als koper is daarbij erg belangrijk, zo vertelt hij bij Marketing Report Radio.
Jeremiah Albinus: “Als je kijkt naar de kopers, is de krappe meerderheid van onze klanten vrouwelijk, zo’n 60 tot 65 procent. Maar als je kijkt naar wie de beslisser is thuis, is dat heel sterk vrouwelijk, 80 tot 90 procent durf ik wel te...
|
|
|
|
Scheepens – creative agency, heeft Lukkien gevraagd mee te denken over de productionele en creatieve verdieping van de eerste tv-commercial voor FreelanceFactoring.
Dit online platform ondersteunt freelancers onder meer door het wachten op de betalingen van facturen te elimineren. Om het merk boven het concurrentielandschap uit te liften bedacht Scheepens een campagne met een belangrijke rol voor radio en televisie. FreelanceFactoring heeft hiermee de primeur door als eerste factoringbedrijf een uiting te hebben op nationale...
|
|
|
|
Dorien Kuiken is per 1 maart 2021 gestart als Managing Director van Fitzgerald, dat onderdeel is van Ace. Het bureau wil hiermee zijn positie verstevigen en zet daarmee de laatste stap naar zelfstandigheid van zusterbureau Glasnost.
Dorien Kuiken was de afgelopen 5,5 jaar werkzaam bij het pr-bureau Typhoon en werkte daar sinds januari 2020 als General Manager. Fitzgerald profileert zich als strategische partner in always-on pr, zowel intern als extern. Dat laatste doet het...
|
|
|
|
Web development agency Touchtribe verscherpt haar propositie en gaat volledig headless.
Gert van Vliet, Managing director van Touchtribe: “Digitale transformatie staat bovenaan de agenda van iedere directie, het is meedoen, of je bent weg. Merken die nu hun digitale platformen inrichten met oog voor de toekomst, zijn de winnaars van morgen.” Het doel van Touchtribe is merken online tot leven te laten komen. Succesvolle bedrijven...
|
|
|
|
VICE Media Group heeft consultancy bureau PLTFRMR aangekocht. PLTFRMR zal fuseren met VIRTUE, het creatieve bureau van VICE Media Group.
Chris Garbutt zal Co-President VIRTUE en Chief Creative Officer van VICE Media Group worden en Colin Mitchell zal Co-President VIRTUE en Chief Innovation Officer van VICE Media Group worden. Beiden zijn de oprichters van PLTFRMR. Rob Newlan zal daarom de rol van vervullen van Global Chief Operation Officer en Head of Europe & AMEA, VIRTUE...
|
|
|
|
Het on-demand freelanceplatform Jellow breidt verder uit, en is naast Nederland en België vanaf komende zomer ook beschikbaar in Ierland.
Ierse freelancers en opdrachtgevers kunnen zich nu al via Jellow.ie aanmelden om straks de beste match te vinden. Ook is het mogelijk voor Ierse opdrachtgevers om Nederlandse of Belgische freelancers in te huren en visa versa. Hiermee realiseert Jellow meer werkgelegenheid voor freelancers en biedt daarbij opdrachtgevers de mogelijkheid om snel en...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|