Jaargang 4 | editie 12 | 1 april 2021
 

[Marketing Report Radio] Jeremiah Albinus (Fonq) over online interieurartikelen verkopen, de vrouw als koper en meer

Jeremiah Albinus is CEO van Fonq, de bekende webwinkel voor huis en interieur. Het bedrijf ziet zich al pionier op het gebied van meubels via internet verkopen. De rol van vrouwen als koper is daarbij erg belangrijk, zo vertelt hij bij Marketing Report Radio.

Jeremiah Albinus: “Als je kijkt naar de kopers, is de krappe meerderheid van onze klanten vrouwelijk, zo’n 60 tot 65 procent. Maar als je kijkt naar wie de beslisser is thuis, is dat heel sterk vrouwelijk, 80 tot 90 procent durf ik wel te...

Lees Meer

 

Lukkien produceert FreelanceFactoring-campagnecontent voor Scheepens

Scheepens – creative agency, heeft Lukkien gevraagd mee te denken over de productionele en creatieve verdieping van de eerste tv-commercial voor FreelanceFactoring.

Dit online platform ondersteunt freelancers onder meer door het wachten op de betalingen van facturen te elimineren. Om het merk boven het concurrentielandschap uit te liften bedacht Scheepens een campagne met een belangrijke rol voor radio en televisie. FreelanceFactoring heeft hiermee de primeur door als eerste factoringbedrijf een uiting te hebben op nationale...

Lees Meer

 

Dorien Kuiken Managing Director bij Fitzgerald

Dorien Kuiken is per 1 maart 2021 gestart als Managing Director van Fitzgerald, dat onderdeel is van Ace. Het bureau wil hiermee zijn positie verstevigen en zet daarmee de laatste stap naar zelfstandigheid van zusterbureau Glasnost.

Dorien Kuiken was de afgelopen 5,5 jaar werkzaam bij het pr-bureau Typhoon en werkte daar sinds januari 2020 als General Manager. Fitzgerald profileert zich als strategische partner in always-on pr, zowel intern als extern. Dat laatste doet het...

Lees Meer

 

Digital agency Touchtribe gaat volledig headless

Web development agency Touchtribe verscherpt haar propositie en gaat volledig headless.

Gert van Vliet, Managing director van Touchtribe: “Digitale transformatie staat bovenaan de agenda van iedere directie, het is meedoen, of je bent weg. Merken die nu hun digitale platformen inrichten met oog voor de toekomst, zijn de winnaars van morgen.” Het doel van Touchtribe is merken online tot leven te laten komen. Succesvolle bedrijven...

Lees Meer

 


 
 

VICE Media Group koopt consultancy bureau PLTFRMR

VICE Media Group heeft consultancy bureau PLTFRMR aangekocht. PLTFRMR zal fuseren met VIRTUE, het creatieve bureau van VICE Media Group.

Chris Garbutt zal Co-President VIRTUE en Chief Creative Officer van VICE Media Group worden en Colin Mitchell zal Co-President VIRTUE en Chief Innovation Officer van VICE Media Group worden. Beiden zijn  de oprichters van PLTFRMR. Rob Newlan zal daarom de rol van vervullen van Global Chief Operation Officer en Head of Europe & AMEA, VIRTUE...

Lees Meer

 

Jellow breidt verder uit naar Ierland

Het on-demand freelanceplatform Jellow breidt verder uit, en is naast Nederland en België vanaf komende zomer ook beschikbaar in Ierland.

Ierse freelancers en opdrachtgevers kunnen zich nu al via Jellow.ie aanmelden om straks de beste match te vinden. Ook is het mogelijk voor Ierse opdrachtgevers om Nederlandse of Belgische freelancers in te huren en visa versa. Hiermee realiseert Jellow meer werkgelegenheid voor freelancers en biedt daarbij opdrachtgevers de mogelijkheid om snel en...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur Tweakers 26-04-2024 | 12:01:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Eindredacteur Tweakers -Amsterdam


DDB en Lexus parkeren flagship store in P.C. Hooftstraat 26-04-2024 | 12:00:00
Mensen stonden deze week verbijsterd te kijken bij de onthulling van de showroom van Lexus, die vlak voor de winkelpanden van Amsterdam werd geparkeerd.


Teads hoogste nieuwe binnenkomer Emerce 100 2024 26-04-2024 | 11:40:23
Internationaal mediaplatform Teads is de hoogste nieuwe binnenkomer in de Emerce 100 van 2024


[Vacatures] DPG Media zoekt een Berichtenredacteur AD Regiotitels 26-04-2024 | 11:38:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Berichtenredacteur AD Regiotitels -Rotterdam


[Vacatures] DPG Media zoekt een Online Journalist - Redactie Zuid 26-04-2024 | 11:09:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Online Journalist - Redactie Zuid -Tilburg 


Abovo is verkozen tot nummer 1 media- en tradingdeskbureau Emerce100 26-04-2024 | 10:59:15
In het gepubliceerde onderzoek de Emerce100 is Abovo Media door online beslissers gekozen als nummer 1 mediabureau en nummer 1 tradingdesk bureau


[Vacatures] DPG Media zoekt een Chef Redactie Brabants Dagblad (Tilburg) 26-04-2024 | 10:51:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Chef Redactie Brabants Dagblad (Tilburg)


Viduate beste video-bureau Emerce100 26-04-2024 | 10:46:02
Viduate wist zes en een half van de zeven sterren te bemachtigen in de categorie ‘Videobureaus’ en pakt daarmee de eerste plaats in deze categorie


EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne 26-04-2024 | 10:14:13
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".


[Merken100] Maartje Bersi (SNS): Als merkmarketeer kijk ik vooral naar de factoren die de merkkracht bepalen 26-04-2024 | 08:45:39
SNS Bank is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Maartje Bersi, Brand & Communications Manager bij de SNS Bank.


Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -