Jaargang 4 | editie 14 | 13 april 2021
 

[Column] Rogier Bruggeman (ZIGT): Freedom to grow

2021 is voor ons een bijzonder jaar. Allereerst omdat we 1 april 20 jaar bestonden. Helaas konden we dat nog niet grootschalig doen, maar dat gaan we later in 2021 uiteraard wel inhalen.

Daarnaast introduceren we een aangescherpte positionering onder de noemer Freedom to grow. Freedom is het fundament van ons DNA als bureau, maar we zien dat we een steeds breder speelveld hebben waarin we opereren. We verbreden onze horizon steeds meer doordat onze klanten steeds...

Lees Meer

 

[Case] DPG Media en LensOnline: grip op het effectief bereiken en bewegen van klanten

DPG Media zette CRM-data onboarding in om LensOnline te helpen om andere doelgroepen te bereiken.

Wat is LensOnline?

LensOnline is één van de grootste online aanbieders van contactlenzen. Een relatief nieuw merk in Nederland dat zijn oorsprong in België heeft. LensOnline maakt het mogelijk om lenzen zowel online als via de eigen opticien te kopen. Een uniek concept dat het gemak van online en de service van opticiens verenigt. LensOnline wil de Nederlandse markt...

Lees Meer

 

Europese primeur: Kromhouthal & Clean Air Europe realiseren Covid19-vrij binnenklimaat voor evenementenlocaties

Sinds begin april 2021 beschikt De Kromhouthal, de industriële evenementenlocatie gelegen aan het IJ in Amsterdam, als eerste evenementenlocatie in Europa over een geavanceerd luchtreinigingssysteem van Clean Air Europe.

Dit revolutionaire systeem, dat geïntegreerd is in de luchtbehandelingsinstallatie van de locatie, combineert meerdere bewezen technieken die de lucht zowel actief als passief behandelen. Het resultaat is een veilig binnenklimaat...

Lees Meer

 

Auke Boersma CEO Adcombi

Sinds 1 april 2021 is Auke Boersma CEO van MarTech-platform Adcombi. Binnen het bedrijf wordt Boersma verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie, de verdere groei en de internationale expansie van het bedrijf, dat wereldwijd een SaaS-oplossing biedt voor programmatic advertising op lokaal niveau aan merken en retailers zoals Coca-Cola, Heineken, Volksbank Raiffeisenbank, Ben & Jerry’s en VW Group.

Eerder was hij binnen Adcombi als consultant en strategisch adviseur onder andere betrokken bij de marktverkenningsactiviteiten in Zuidoost-Azië. Daarvóór...

Lees Meer

 

 
 

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Client Lead / Accountmanager Business Development

Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9, Vice en het VOD-platform KIJK, Radiozenders Radio538, SkyRadio, Radio Veronica, Radio10, 100%NL, SLAM!, SublimeFM en de digitale platforms van Talpa e-commerce en Social Influencers.

Voor Talpa Media Solutions zijn wij per direct op zoek naar een Accountmanager Business Development...

Lees Meer

 

[Vacancy] Logitech is looking for a Technical Manager Quality Improvement Project and Data Analytics, 1 Year Contract

Project Manager Quality Improvement and Data Analytics for Global Consumer and DC Quality is a new and pivotal role within the Global Quality Organization.

You collaborate directly with various key stakeholders like Business Group Product QA (BG PQA), Supply Chain Collaboration & Operations (SCC/OPS), In-house & Joint Design Manufacturing QA, Customer Experiences (CX), 3rd Party Logistics (3PL = Outsourced partner), etc to drive the quality improvement projects based on data and processes...

Lees Meer

 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Retail en Uitgeverijen

Voor deze nieuwe functie zijn wij op zoek naar een ervaren accountmanager.  Vind jij het leuk om te laveren tussen de belangen van uitgevers en retailers, met daarbij een mooi resultaat voor Aldipress?

Dan zijn we op zoek naar jou! Door jouw durf, innovatieve manier van werken en denken in kansen zorg jij er straks voor dat onze uitgeef- en retail klanten soepel meegaan in de verandering van het servicemodel van Aldipress...

Lees Meer

 

[Vacatures] Media Reverse zoekt een Online Campagne Manager

Media Reverse is een snel groeiend, transparant, full service mediabureau in Hilversum. Zij onderscheiden zich van andere mediabureaus door op een “no nonsense” manier écht samen te werken met klanten en door data, creatieve impact, transparantie en inkoopvoordeel centraal te stellen in hun aanpak.

Zij zorgen voor de verankering van marketingcommunicatie-doelstellingen in strategische mediaplannen, adviseren in keuze op mediumtype en titel niveau, verzorgen...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

[Colulmn] Magdalena Flick (Outbrain): 5 Redenen waarom het tijd is om Native Advertising een leidende rol te geven in jouw mediamix 18-05-2021 | 14:38:00
Hoewel sociale media het publiek op nieuwe en impactvolle manieren met elkaar hebben verbonden, worden merken die daar adverteren voortdurend geconfronteerd met zorgen over brand safety en vertrouwen


[Interview] Joep Donders: Marvia helpt sterke merken hun lokale marketingpotentieel te benutten 18-05-2021 | 13:11:00
Joep Donders is eigenaar van Marvia, het bedrijf dat zich specialiseert in lokale Marketing Automation. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over wat Marvia betekent voor lokale ondernemers en de merken die ze vertegenwoordigen


[Marketing Report - 18 mei 2021] Sophie van der Schaft | Lars Evers | Caroline Henneman | Eduard Brenninkmeijer 18-05-2021 | 11:24:00
Luister dinsdag 18 mei om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt


[Cross Media Case 2021] Monique Pennings over het Wat eten we?-platform 18-05-2021 | 10:39:55
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Jumbo draagt het platform Wat eten we? voor als Cross Media Case 2021. We spreken Cross Media Vrouw van 2020 Monique Pennings over Wat Eten We?


[Cross Media Case 2021] Carolien de Bruyn over Ode aan Nederland 18-05-2021 | 10:10:00
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. MindShare.Greenhouse draagt de campagne Ode aan Nederland voor als Cross Media Case 2021. We spreken Carolien de Bruyn over deze campagne


McDonald’s lanceert de Crew over de leukste Crew campagne 17-05-2021 | 16:41:00
Werken bij McDonald’s betekent niet alleen het leren van nieuwe skills maar ook veel fun met collega’s. In een nieuwe campagne laat McDonald’s Crewleden zelf vertellen over de mooie vriendschappen die ontstaan op de werkvloer


Margriet de Kroon Managing Director HERC 17-05-2021 | 15:04:00
Margriet de Kroon, tot voor kort marketing director van recruitmentspecialist YoungCapital dat de afgelopen jaren explosief groeide, wordt managing director en lid van het MT van HERC


Wayne Parker Kent ontwikkelt positionering en campagne voor Ierlands grootste uitgever 17-05-2021 | 14:44:00
Vanaf heden gaat Ierlands grootste uitgever Independent News and Media (INM) verder als Mediahuis. Deze rebranding gaat gepaard met een nieuwe positionering en campagne, waarin de tagline ‘Moving Ideas Forward’ de hoofdrol speelt


Douglas en Dept maken virtuele tentoonstelling voor nieuwe merkcampagne 17-05-2021 | 14:22:00
Douglas’ nieuwste campagne Let’s Do Beautiful viert schoonheid in al haar diversiteit - weg van een eendimensionaal beeld en richting een modern holistisch idee. Douglas en Dept vertaalden dit concept naar digitaal


[eMarketer] China’s strategy to dominate the next generation of internet 17-05-2021 | 09:30:45
As internet technologies evolve and global superpowers compete to exert dominance in that space, there have been spirited efforts and investments to achieve that goal.


Virgil van Dijk speelt hoofdrol in UEFA Euro 2020-campagne Thuisbezorgd.nl 14-05-2021 | 16:52:00
Virgil van Dijk speelt de hoofdrol in de UEFA EURO 2020 campagne van Thuisbezorgd.nl. De aanvoerder van het Nederlands elftal is te zien in de televisiespot, out-of-home uitingen en op de social media-kanalen van Thuisbezorgd.nl


DEMO Design in Motion Festival reist naar Frankrijk en Italië  14-05-2021 | 15:32:00
Dit voorjaar reist DEMO - Design in Motion Festival naar Frankrijk en Italië. De International Biennale of Graphic Design 2021 heeft DEMO geselecteerd als onderdeel van de hoofdtentoonstelling in kunstinstelling Le Signe in Chaumont


Natwerk wint pitch fietsvoordeelshop.nl 14-05-2021 | 00:04:18
Natwerk is na een pitch met vijf andere bureaus verkozen tot reclamebureau van fietsvoordeelshop.nl. Het Amsterdamse creatieve bureau wordt verantwoordelijk voor de merkcampagne van de fietsenwinkel


Outbrain komt met Qualityrating om gepersonaliseerde feedervaringen te verbeteren 13-05-2021 | 23:03:00
Outbrain, een aanbevelingsplatform voor het open web, heeft QualityRating gelanceerd om gepersonaliseerde feedervaringen te verbeteren


[eMarketer] Digital video ad spending overtakes TV ad outlays in Canada 13-05-2021 | 09:23:58
Digital video ad spending in Canada reached a new milestone in 2020 when it overtook TV ad outlays for the first time.



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -