Jaargang 4 | editie 14 | 13 april 2021 |
|
2021 is voor ons een bijzonder jaar. Allereerst omdat we 1 april 20 jaar bestonden. Helaas konden we dat nog niet grootschalig doen, maar dat gaan we later in 2021 uiteraard wel inhalen.
Daarnaast introduceren we een aangescherpte positionering onder de noemer Freedom to grow. Freedom is het fundament van ons DNA als bureau, maar we zien dat we een steeds breder speelveld hebben waarin we opereren. We verbreden onze horizon steeds meer doordat onze klanten steeds...
|
|
|
|
DPG Media zette CRM-data onboarding in om LensOnline te helpen om andere doelgroepen te bereiken.
Wat is LensOnline?
LensOnline is één van de grootste online aanbieders van contactlenzen. Een relatief nieuw merk in Nederland dat zijn oorsprong in België heeft. LensOnline maakt het mogelijk om lenzen zowel online als via de eigen opticien te kopen. Een uniek concept dat het gemak van online en de service van opticiens verenigt. LensOnline wil de Nederlandse markt...
|
|
|
|
Sinds begin april 2021 beschikt De Kromhouthal, de industriële evenementenlocatie gelegen aan het IJ in Amsterdam, als eerste evenementenlocatie in Europa over een geavanceerd luchtreinigingssysteem van Clean Air Europe.
Dit revolutionaire systeem, dat geïntegreerd is in de luchtbehandelingsinstallatie van de locatie, combineert meerdere bewezen technieken die de lucht zowel actief als passief behandelen. Het resultaat is een veilig binnenklimaat...
|
|
|
|
Sinds 1 april 2021 is Auke Boersma CEO van MarTech-platform Adcombi. Binnen het bedrijf wordt Boersma verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie, de verdere groei en de internationale expansie van het bedrijf, dat wereldwijd een SaaS-oplossing biedt voor programmatic advertising op lokaal niveau aan merken en retailers zoals Coca-Cola, Heineken, Volksbank Raiffeisenbank, Ben & Jerry’s en VW Group.
Eerder was hij binnen Adcombi als consultant en strategisch adviseur onder andere betrokken bij de marktverkenningsactiviteiten in Zuidoost-Azië. Daarvóór...
|
|
|
|
Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9, Vice en het VOD-platform KIJK, Radiozenders Radio538, SkyRadio, Radio Veronica, Radio10, 100%NL, SLAM!, SublimeFM en de digitale platforms van Talpa e-commerce en Social Influencers.
Voor Talpa Media Solutions zijn wij per direct op zoek naar een Accountmanager Business Development...
|
|
|
|
Project Manager Quality Improvement and Data Analytics for Global Consumer and DC Quality is a new and pivotal role within the Global Quality Organization.
You collaborate directly with various key stakeholders like Business Group Product QA (BG PQA), Supply Chain Collaboration & Operations (SCC/OPS), In-house & Joint Design Manufacturing QA, Customer Experiences (CX), 3rd Party Logistics (3PL = Outsourced partner), etc to drive the quality improvement projects based on data and processes...
|
|
|
|
Voor deze nieuwe functie zijn wij op zoek naar een ervaren accountmanager. Vind jij het leuk om te laveren tussen de belangen van uitgevers en retailers, met daarbij een mooi resultaat voor Aldipress?
Dan zijn we op zoek naar jou! Door jouw durf, innovatieve manier van werken en denken in kansen zorg jij er straks voor dat onze uitgeef- en retail klanten soepel meegaan in de verandering van het servicemodel van Aldipress...
|
|
|
|
Media Reverse is een snel groeiend, transparant, full service mediabureau in Hilversum. Zij onderscheiden zich van andere mediabureaus door op een “no nonsense” manier écht samen te werken met klanten en door data, creatieve impact, transparantie en inkoopvoordeel centraal te stellen in hun aanpak.
Zij zorgen voor de verankering van marketingcommunicatie-doelstellingen in strategische mediaplannen, adviseren in keuze op mediumtype en titel niveau, verzorgen...
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|