Jaargang 13 | editie 12 | 14 april 2021 |
|
Madelon Fortuin is Commercieel Directeur bij NRC. De nieuwsuitgever manifesteert zich naast online en in print nu ook nadrukkelijk in audio met NRC Audio app, de overname van de radiozender Sublime en de lancering van audio-uitgeeftak Audiohuis.
Madelon Fortuin: "Bijna de helft van de Nederlanders luistert regelmatig podcast en dat aandeel is sterk groeiend. NRC wil daarom in podcast investeren. Wij maken onze eigen podcast maar gaan ook podcast maken voor...
|
|
|
|
Uit groot Amerikaanse onderzoek naar de data van televisiecampagnes en websitebezoek is iets opvallends naar voren gekomen. Bedrijven profiteren enorm van het opnemen van televisie als medium in het mediaplan. Zowel de omzet als de websitebezoeken stijgen, voor bedrijven binnen en buiten de e-commerce.
De Amerikaanse tv-marketingorganisatie VAB liet een analyse uitvoeren naar de data van tv-campagnes en internetsitebezoeken van 190 Amerikaanse adverteerders...
|
|
|
|
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij met Ruud Dimmers, eigenaar van RacingNews365.
Dag Ruud, kun jij RacingNews365 introduceren?
RacingNews365 is het grootste autosportplatform van Nederland, waarop de Formule 1 centraal staat. We zijn sinds onze start in 2015 razendsnel gegroeid en die groei zet nog altijd door en ook dit jaar verwachten we alle records te gaan verbreken. Sinds medio januari hebben...
|
|
|
|
Uit onderzoek blijkt dat slechts 7 procent van de mensen de praatjes van autoverkopers gelooft. Men kijkt liever naar wat andere consumenten zeggen. Dat betekent dat 93 procent van de autokopers geen enkele waarde hecht aan wat de verkoper vertelt.
De overgrote meerderheid denkt dus dat autoverkopers liegen. En ik denk dat die wisdom of the crowd terecht is. Voor woordvoerders moge het Gij zult niet liegen-adagium gelden, voor de autobranche geldt dat niet, op een paar...
|
|
|
|
Helene van Santen start half mei 2021 als hoofdredacteur van Margriet, een van de grootste vrouwenmerken van DPG Media én Nederland. Zij volgt daarmee Leontine van den Bos op. Helene is op dit moment hoofdredacteur van Kek Mama en was daarvoor actief als redactiemanager Libelle.nl en Libelle TV.
Joyce Nieuwenhuijs, directeur Magazines: “Helene heeft naast haar digitale en journalistieke kracht, een tomeloze energie, gedrevenheid en passie: de ingrediënten voor...
|
|
|
|
DPG Media zette CRM-data onboarding in om LensOnline te helpen om andere doelgroepen te bereiken.
Wat is LensOnline?
LensOnline is één van de grootste online aanbieders van contactlenzen. Een relatief nieuw merk in Nederland dat zijn oorsprong in België heeft. LensOnline maakt het mogelijk om lenzen zowel online als via de eigen opticien te kopen. Een uniek concept dat het gemak van online en de service van opticiens verenigt. LensOnline wil de Nederlandse markt verder veroveren en vroeg DPG Media hierbij te helpen...
|
|
|
|
Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.
Lost Tapes of the 27 Club
Het is misschien wat persoonlijke vraag maar heb jij toevallig veel last van paniek aanvallen, angst aanvallen, serieuze depressies of suïcidale gedachten? Als dat zo is, dan ben je waarschijnlijk eigenlijk diep van binnen een...
|
|
|
|
Sinds begin april 2021 beschikt De Kromhouthal, de industriële evenementenlocatie gelegen aan het IJ in Amsterdam, als eerste evenementenlocatie in Europa over een geavanceerd luchtreinigingssysteem van Clean Air Europe.
Dit revolutionaire systeem, dat geïntegreerd is in de luchtbehandelingsinstallatie van de locatie, combineert meerdere bewezen technieken die de lucht zowel actief als passief behandelen...
|
|
|
|
Bedrijven staan op een lastige tweesprong: enerzijds willen ze meer van de consument weten om zo hun aanbiedingen scherper in te kunnen steken. Anderzijds wil je zo ver mogelijk wegblijven van het registreren van persoonsgegevens. Want dat gooit veel bedrijfsprocessen overhoop.
En het verplicht je om aan een fiks aantal voorwaarden te voldoen, die per definitie niet in je core business passen. Maar wat als de consument ze juist graag achterlaat voor...
|
|
|
|
Het DeMedia100 Diner is de netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De tiende - spectaculaire - editie van dit exclusieve diner vindt plaats op 7 juli in Amsterdam.
Tijdens het DeMedia100 Diner wordt traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 bekendgemaakt, de lijst van de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse Media. Naast DeMedia100 wordt ook de tweede editie...
|
|
|
|
Why ViacomCBS Networks EMEAA? ViacomCBS Networks EMEAA is comprised of many of the world’s most iconic consumer brands.
Its portfolio includes Paramount+, Pluto TV, ViacomCBS International Studios, MTV, Nickelodeon, Comedy Central, Paramount Network, BET, Game One and J One, and the cluster spans Africa, Asia, Middle East and all European countries except UK & Ireland. In addition to offering innovative streaming services and digital video products...
|
|
|
|
Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9, Vice en het VOD-platform KIJK, Radiozenders Radio538, SkyRadio, Radio Veronica, Radio10, 100%NL, SLAM!, SublimeFM en de digitale platforms van Talpa e-commerce en Social Influencers.
Voor Talpa Media Solutions zijn wij per direct op zoek naar een Accountmanager Business Development...
|
|
|
|
Project Manager Quality Improvement and Data Analytics for Global Consumer and DC Quality is a new and pivotal role within the Global Quality Organization.
You collaborate directly with various key stakeholders like Business Group Product QA (BG PQA), Supply Chain Collaboration & Operations (SCC/OPS), In-house & Joint Design Manufacturing QA, Customer Experiences (CX), 3rd Party Logistics (3PL = Outsourced partner), etc to drive the quality improvement projects based on data and...
|
|
|
|
Voor deze nieuwe functie zijn wij op zoek naar een ervaren accountmanager. Vind jij het leuk om te laveren tussen de belangen van uitgevers en retailers, met daarbij een mooi resultaat voor Aldipress?
Dan zijn we op zoek naar jou! Door jouw durf, innovatieve manier van werken en denken in kansen zorg jij er straks voor dat onze uitgeef- en retail klanten soepel meegaan in de verandering van het servicemodel van Aldipress...
|
|
|
|
Media Reverse is een snel groeiend, transparant, full service mediabureau in Hilversum. Zij onderscheiden zich van andere mediabureaus door op een “no nonsense” manier écht samen te werken met klanten en door data, creatieve impact, transparantie en inkoopvoordeel centraal te stellen in hun aanpak.
Zij zorgen voor de verankering van marketingcommunicatie-doelstellingen in strategische mediaplannen, adviseren in keuze op mediumtype en titel...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|