Jaargang 4 | editie 19 | 23 april 2021
 

[Interview] Bas Prass en Rogier IJzermans over de overname van Off The Record door Ace

Off The Record is onlangs overgenomen door Ace. We spreken met Bas Prass, oprichter en verkopend eigenaar van Off The Record en Rogier IJzermans, CEO van Ace. Bas Prass legt uit dat hij nog 100 procent betrokken blijft.

In 2016 zijn jullie (jij en Dusty van Steekelenburg) Off The Record gestart als data & growth agency en waren 4,5 jaar zelfstandig. Waarom wilden jullie overgenomen worden?

Onze goede relatie met Born05 (Ace) gaat al ver terug en de culturele klik met Ace heeft echt het verschil gemaakt om deze stap te nemen. We geloven heilig in de combinatie tussen...

Lees Meer

 

Clarity breidt uit met Amy Grimshaw als Asociate Director Venture Capital

Clarity heeft Amy Grimshaw aangesteld als Associate Director & Early Stage Consultant voor Venture Capital. Zij zal vanuit Londen werkzaam zijn en rapporteren aan Rachel Gilley, President EMEA bij Clarity.

Amy Grimshaw was tot voor kort Director of Communications and Public Relations bij de Founders Factory, waar ze verantwoordelijk was voor de internationale corporate communicatie en pr-ondersteuning van een uitgebreid portfolio aan startups in diverse sectoren. Rachel Gilley...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] Titus van Dijk: Met Tonny Media zet je een podcast neer als een merk

Titus van Dijk is oprichter van Tonny Media, het bedrijf achter bekende en populaire podcasts zoals de Zelfspodcast en Marc-Marie en Aaf vinden iets. Bij Marketing Report vertelt hij over het ontstaan van het bedrijf en verbreden door het neerzetten van podcasts als een merk.

Titus van Dijk: “Ik had hiervoor ook een podcastproductiebedrijf en werkte veel voor de bladen van Hearst, zoals Quote. Daar ontmoette ik Sander Schimmelpenninck en samen met zijn jeugdvriend Jaap...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] René Zeedijk over onderzoeken: Digital Ad Spend, online audiomarkt en bereikscijfers

edere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van 20 april vertelt hij over onder meer het Digital Ad Spend-onderzoek.

René Zeedijk: “Twee keer per jaar wordt de Digital Ad Spend bekendgemaakt. Digital is het enige mediumtype dat het afgelopen jaar is gestegen, 6 procent om precies te zijn...

Lees Meer

 

HERC stelt Levi Rijper, Vincent Sapthu en Cherise Basiran aan

Reclamebureau HERC heeft onlangs drie talenten benoemd om de ambities verder invulling te geven. Levi Rijper is Head of Production, Vincent Sapthu is aangesteld alst Head of Design en Cherise Basiran Queen of Office.

Emilio de Haan, Founder & Creative Director HERC en Partner Ace: “We zijn druk bezig om HERC uit te breiden. Van een creative cell naar een creative force. Waarbij we makkelijker onze eigen blik en ambities op het gebied van advertising en brand culture kunnen vergroten. HERC moet een melting pot...

Lees Meer

 


 
 

[Vacatures] Dorst & Lesser zoekt een Social Creative

Omdat Dorst & Lesser snel groeit, zijn wij op zoek naar social creative! Specifiek? Iemand die concepten & copy kan bedenken voor social content en precies weet hoe je van idee naar uitvoering gaat.

Als social creative word je onderdeel van het content team dat bestaat uit creative leads, social creatives, editors, graphic designers en fotografen, en ga je aan de slag voor (internationale) A-merken zoals Alpro, Renault, Jägermeister, Schweppes, en Lidl. Je creativiteit, digital knowledge en...

Lees Meer

 

[Vacatures] Dorst & Lesser zoekt een Senior Account Strateeg

Wij zoeken een Senior Account Strateeg die de strategische eindverantwoordelijkheid draagt over een aantal van onze klanten. Iemand die de business van onze klanten verder kan laten groeien én meewerkt aan pitches door het ontwikkelen van vernieuwende, effective social strategieën.

Als Senior Account Strateeg heb jij een aantal vaste klanten onder jouw hoede en pak jij de verantwoordelijkheid over het behalen van hun business goals door middel van de inzet van social media. Jij weet exact waar hun groei-uitdagingen en...

Lees Meer

 

[Vacancy] Lukkien is looking for a Client Service Manager

The Philips Dedicated Executive Producer manages, supervises and oversees the total workload of all Philips audio visual, photographic and CGI productions. Supervising and managing the pool of producers.

The Executive Producer is primary point of contact for the Asset Leads and Asset Producers, Creative Leads or Project Leads at Philips Personal Health. More specifically: the EP is co-creator the PAPEO (Philips Asset Creation Efficiency Operation), in close collaboration with the PAPEO Program...

Lees Meer

 

[Vacatures] Lukkien zoekt een Concept Visualizer

Als Concept Visualizer ben jij de eerste die samen met een regisseur of je collega creatieven een idee visueel tot leven brengt. Voordat jij aan het werk gaat bestaat het idee alleen nog maar uit tekst.

Jij zet je skills en fantasie in om de essentie van een filmproject op papier te krijgen zodat een opdrachtgever nog beter snapt wat we willen maken. Wat wordt de camerahoek? Welke kleuren domineren in het beeld? Wat gebeurt er binnen een bepaalde animatie? Welke sfeer willen we creëren met...

Lees Meer

 

[Vacatures] Blauw Gras zoekt een Creative Director

We zoeken een Creative Director die ons creatieve niveau verder laat stijgen! Jouw roots liggen in art, maar over copy praat je uiteraard mee op niveau. Een Creative Director bij Blauw Gras is een meewerkend voorman/-vrouw die in staat is grote concepten, (video)formats en campagne ideeën op te zetten en uit te werken.

En op zijn tijd natuurlijk de uitwerking hiervan in vlotte social content. Rationales schrijven heb je als kunst verheven en de wisselende werkzaamheden tussen bestaande...

Lees Meer

 

[Vacatures] Weber Shandwick zoekt een Medior PR Consultant Food & Consumer Healthcare voor Brand & Lifestyle PR team

Heb jij een passie voor PR, brands, food & consumer healthcare? En weet jij moeiteloos diverse projecten voor verschillende merken naast elkaar te managen?

Dan zijn we op zoek naar jou! Als Medior PR Consultant in ons Brand & Lifestyle team bij Weber Shandwick Nederland werk je – in geïntegreerde teams – voor meerdere merken aan de meest interessante PR & communicatieopdrachten en ben jij de dagelijkse contactpersoon voor jouw klanten. Voornamelijk voor food en consumer healthcare merken, maar ook voor...

Lees Meer

 


 
Overig nieuws

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redacteur Famme en J/M Ouders 16-04-2024 | 11:16:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Redacteur Famme en J/M Ouders


Boels Rental kiest voor Springbok en lanceert lentecampagne 16-04-2024 | 11:15:00
Na een korte pitch procedure hebben Springbok en Boels Rental samen het digitale en creatieve concept en de campagne ontwikkeld


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior frontend developer 16-04-2024 | 10:57:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Senior frontend developer -Fulltime


[Vacatures] Markteffect zoekt een Key Accountmanager Onderwijs 16-04-2024 | 10:25:00
Markteffect is per direct op zoek naar een Key Accountmanager Onderwijs


Serviceplan Make en Kérastase lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney  16-04-2024 | 10:03:00
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk


[Vacatures] Markteffect zoekt een Account manager 16-04-2024 | 10:01:00
Markteffect is per direct op zoek naar een Accountmanager


Tradebyte koppelt met ZEOS voor verkopers in de Benelux 16-04-2024 | 10:00:00
Tradebyte is gekoppeld aan ZEOS. Daarmee ontstaat een dubbele oplossing voor grote en middelgrote merken en online retailers in de Benelux


[Vacatures] Markteffect zoekt een Junior Marktonderzoeker 16-04-2024 | 09:41:00
Markteffect is per direct op zoek naar een Junior Marktonderzoeker


BiFi kiest voor Natwerk en lanceert campagne: Stiekem de Lekkerste 16-04-2024 | 09:15:00
Met een humoristische campagne zet Natwerk BiFi neer als een onweerstaanbare guilty pleasure. De commercial is samen met DPPLR geproduceerd


Moco Museum kiest voor Fitzroy 16-04-2024 | 09:02:00
Fitzroy is gevraagd om het museum te helpen op het gebied van marketingcommunicatie in de verschillende landen


[Vacatures] Blue Circle zoekt een Eindredacteur Online RTL Boulevard 16-04-2024 | 07:54:00
Blue Circle is per direct op zoek naar een Eindredacteur Online RTL Boulevard -Periode: Per direct


Mediaplus verzorgt crossmediale voorjaarscampagne Hornbach met 4DX, 3D OOH en meer 15-04-2024 | 15:01:00
Hornbach heeft zijn voorjaarscampagne Ieder voorjaar een nieuw begin gelanceerd. De campagne is een samenwerking tussen mediabureau Mediaplus en Hornbach waarbij een 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en innovatieve groeiende mupi’s crossmediaal worden ingezet


Itai Verhoeckx start productiemaatschappij Challenger Avril 14th 15-04-2024 | 12:31:00
Challenger Avril 14th – vernoemd naar een nummer van Aphex Twin – biedt bureaus, merken en productiemaatschappijen vers bloed en een flexibelere aanpak


Dit zijn de finalisten van de Dutch Creativity Awards 2024 15-04-2024 | 12:26:00
ADCN kondigt de finalisten voor de Dutch Creativity Awards van 2024 aan. De jury panels hebben uit 550 inzendingen 165 finalisten geselecteerd


Maxime Helle-de Groot en Bryan Verhage naar Cognito Amsterdam 15-04-2024 | 10:37:27
Maxime Helle-de Groot gaat aan de slag als Project Manager Events. Bryan Verhage neemt de rol van Content Manager op zich



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -