Jaargang 4 | editie 19 | 23 april 2021 |
|
Off The Record is onlangs overgenomen door Ace. We spreken met Bas Prass, oprichter en verkopend eigenaar van Off The Record en Rogier IJzermans, CEO van Ace. Bas Prass legt uit dat hij nog 100 procent betrokken blijft.
In 2016 zijn jullie (jij en Dusty van Steekelenburg) Off The Record gestart als data & growth agency en waren 4,5 jaar zelfstandig. Waarom wilden jullie overgenomen worden?
Onze goede relatie met Born05 (Ace) gaat al ver terug en de culturele klik met Ace heeft echt het verschil gemaakt om deze stap te nemen. We geloven heilig in de combinatie tussen...
|
|
|
|
Clarity heeft Amy Grimshaw aangesteld als Associate Director & Early Stage Consultant voor Venture Capital. Zij zal vanuit Londen werkzaam zijn en rapporteren aan Rachel Gilley, President EMEA bij Clarity.
Amy Grimshaw was tot voor kort Director of Communications and Public Relations bij de Founders Factory, waar ze verantwoordelijk was voor de internationale corporate communicatie en pr-ondersteuning van een uitgebreid portfolio aan startups in diverse sectoren. Rachel Gilley...
|
|
|
|
Titus van Dijk is oprichter van Tonny Media, het bedrijf achter bekende en populaire podcasts zoals de Zelfspodcast en Marc-Marie en Aaf vinden iets. Bij Marketing Report vertelt hij over het ontstaan van het bedrijf en verbreden door het neerzetten van podcasts als een merk.
Titus van Dijk: “Ik had hiervoor ook een podcastproductiebedrijf en werkte veel voor de bladen van Hearst, zoals Quote. Daar ontmoette ik Sander Schimmelpenninck en samen met zijn jeugdvriend Jaap...
|
|
|
|
edere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van 20 april vertelt hij over onder meer het Digital Ad Spend-onderzoek.
René Zeedijk: “Twee keer per jaar wordt de Digital Ad Spend bekendgemaakt. Digital is het enige mediumtype dat het afgelopen jaar is gestegen, 6 procent om precies te zijn...
|
|
|
|
Reclamebureau HERC heeft onlangs drie talenten benoemd om de ambities verder invulling te geven. Levi Rijper is Head of Production, Vincent Sapthu is aangesteld alst Head of Design en Cherise Basiran Queen of Office.
Emilio de Haan, Founder & Creative Director HERC en Partner Ace: “We zijn druk bezig om HERC uit te breiden. Van een creative cell naar een creative force. Waarbij we makkelijker onze eigen blik en ambities op het gebied van advertising en brand culture kunnen vergroten. HERC moet een melting pot...
|
|
|
|
Omdat Dorst & Lesser snel groeit, zijn wij op zoek naar social creative! Specifiek? Iemand die concepten & copy kan bedenken voor social content en precies weet hoe je van idee naar uitvoering gaat.
Als social creative word je onderdeel van het content team dat bestaat uit creative leads, social creatives, editors, graphic designers en fotografen, en ga je aan de slag voor (internationale) A-merken zoals Alpro, Renault, Jägermeister, Schweppes, en Lidl. Je creativiteit, digital knowledge en...
|
|
|
|
Wij zoeken een Senior Account Strateeg die de strategische eindverantwoordelijkheid draagt over een aantal van onze klanten. Iemand die de business van onze klanten verder kan laten groeien én meewerkt aan pitches door het ontwikkelen van vernieuwende, effective social strategieën.
Als Senior Account Strateeg heb jij een aantal vaste klanten onder jouw hoede en pak jij de verantwoordelijkheid over het behalen van hun business goals door middel van de inzet van social media. Jij weet exact waar hun groei-uitdagingen en...
|
|
|
|
The Philips Dedicated Executive Producer manages, supervises and oversees the total workload of all Philips audio visual, photographic and CGI productions. Supervising and managing the pool of producers.
The Executive Producer is primary point of contact for the Asset Leads and Asset Producers, Creative Leads or Project Leads at Philips Personal Health. More specifically: the EP is co-creator the PAPEO (Philips Asset Creation Efficiency Operation), in close collaboration with the PAPEO Program...
|
|
|
|
Als Concept Visualizer ben jij de eerste die samen met een regisseur of je collega creatieven een idee visueel tot leven brengt. Voordat jij aan het werk gaat bestaat het idee alleen nog maar uit tekst.
Jij zet je skills en fantasie in om de essentie van een filmproject op papier te krijgen zodat een opdrachtgever nog beter snapt wat we willen maken. Wat wordt de camerahoek? Welke kleuren domineren in het beeld? Wat gebeurt er binnen een bepaalde animatie? Welke sfeer willen we creëren met...
|
|
|
|
We zoeken een Creative Director die ons creatieve niveau verder laat stijgen! Jouw roots liggen in art, maar over copy praat je uiteraard mee op niveau. Een Creative Director bij Blauw Gras is een meewerkend voorman/-vrouw die in staat is grote concepten, (video)formats en campagne ideeën op te zetten en uit te werken.
En op zijn tijd natuurlijk de uitwerking hiervan in vlotte social content. Rationales schrijven heb je als kunst verheven en de wisselende werkzaamheden tussen bestaande...
|
|
|
|
Heb jij een passie voor PR, brands, food & consumer healthcare? En weet jij moeiteloos diverse projecten voor verschillende merken naast elkaar te managen?
Dan zijn we op zoek naar jou! Als Medior PR Consultant in ons Brand & Lifestyle team bij Weber Shandwick Nederland werk je – in geïntegreerde teams – voor meerdere merken aan de meest interessante PR & communicatieopdrachten en ben jij de dagelijkse contactpersoon voor jouw klanten. Voornamelijk voor food en consumer healthcare merken, maar ook voor...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|