Jaargang 4 | editie 20 | 29 april 2021
 

[Column] Eva Hollander (Initiative): We hebben mensen en tools die beyond media gaan

Afgelopen jaar werd me meer dan ooit duidelijk waarin ons team knettergoed in is: veerkracht, lef, creativiteit en doorzettingsvermogen. En ook dit jaar hebben we veel van deze eigenschappen nodig.

Om de kwaliteit en service te blijven leveren die adverteerders van Initiative verwachten, maar ook om ons in onze continue veranderdrang te supporten. Verandering is onderdeel van ons DNA. Initiative verandert om voorop te blijven lopen in ons vakgebied, om zo relevant te blijven voor onze...

Lees Meer

 

[Dokter Data] Waar zitten jouw verborgen data en hoe kun je er geld mee verdienen?

Dokter Data van 4Orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Deze maand: winst boeken met data die nu rondslingeren binnen je organisatie. Dat kan. Maar het gaat niet vanzelf.

Er zijn niet alleen technische hobbels te nemen, maar zeker ook organisatorische. Ieder data-analysetraject begint met de vraag: “Welke data hebben we nu eigenlijk?” Het antwoord daarop is bijna altijd: “Meer dan je denkt.” Maar dan moet je...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] Linda Worp (Opt Out Advertising): Relevantie advertenties laten zien, zonder persoonsgegevens te vragen

Linda Worp is Business Development Manager bij het recent opgerichte Opt Out Advertising, een organisatie die voorkomt uit de Ster. Ze vertelt bij Marketing Report Radio over de problemen en oplossingen rondom consent verkrijgen op websites.

Linda Worp: “Je kunt ons zien als een techniekpartner in een cookieloos tijdperk. Wij richten ons op het opt out inventory-gedeelte van publishers. We komen bij Ster vandaan, waar we in 2018 te maken hadden met grote veranderingen in de...

Lees Meer

 

Chuck Studios ontwikkelt culinaire identiteit voor Unox

Chuck Studios heeft recentelijk een culinaire identiteit ontwikkeld voor Unox. Het merk heeft onlangs zijn positionering aangescherpt en had behoefte aan heldere en praktische richtlijnen over het in beeld brengen van zijn producten.

Chuck Studios beantwoordde deze vraag door onder meer een kleurenpalet te ontwikkelen dat koud van buiten en warmte van binnen representeert. Tevens werd er, geheel in lijn met de Unox-strategie - op weg naar minder en beter vlees...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] Alwin Snippe: Greetz maakt Nederland attenter

Alwin Snippe is Head of Marketing bij Greetz. Bij Marketing Report Radio vertelt hij over de groei van het bedrijf in de afgelopen zeven jaar, hoe attent Nederlanders zijn, de recente campagne en meer.

Alwin Snippe: “In de afgelopen zeven jaar is Greetz enorm gegroeid. Toen ik begon waren de founders er nog en was de vraag hoe we verder zouden groeien. We hebben een bloemen geïntroduceerd, chocolade, drank, bloemen.. Alles bij elkaar hebben we ervoor gezorgd Nederland attenter te maken...

Lees Meer

 

 
 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Salesforce Developer - Advertising Area

Als ondersteuning van onze squads in Amsterdam zijn we op zoek naar een Salesforce Developer. Je bent een expert in de configuratie van het Salesforce platform en hebt functionele kennis van CRM processen.

Je weet hoe je deze processen kan automatiseren gebruik makend van point and click development/configuratie, aangevuld met APEX en Lightning (web) components. Onze Salesforce omgeving omvat eigen customisaties, managed packages en integraties met andere systemen, allen...

Lees Meer

 

[Vacancy] Logitech is looking for a Key Account Manager B2B Education

Logitech is seeking an Key Account Manager education channel for the Benelux Region to implement and manage the go to market channel reseller strategy specific to the K12 and higher education market. 

The successful candidate will establish and maintain influential relationships with key resellers, enable and influence their selling behavior, track critical KPI's, and ensure partner compliance that leads to a substantial increase in year over year revenue throughout the region.  Logitech’s Education...

Lees Meer

 

[Vacatures] Dorst & Lesser zoekt een Senior Account Strateeg

Wij zoeken een Senior Account Strateeg die de strategische eindverantwoordelijkheid draagt over een aantal van onze klanten. Iemand die de business van onze klanten verder kan laten groeien én meewerkt aan pitches door het ontwikkelen van vernieuwende, effective social strategieën.

Als Senior Account Strateeg heb jij een aantal vaste klanten onder jouw hoede en pak jij de verantwoordelijkheid over het behalen van hun business goals door middel van de inzet van social media. Jij weet exact waar hun groei-uitdagingen en...

Lees Meer

 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Marketing Automation Specialist

Word jij blij van het bedenken en maken van slimme campagnes? Het verleiden van de klant met dynamische content? En wil jij inzichten van klantgedrag geautomatiseerd doorspelen aan sales? Dan is dit jouw kans!

Wat ga je doen

Geen dag is hetzelfde in jouw rol als Marketing Automation Specialist. Jij neemt een proactieve en leidende rol in het ontwikkelen en formuleren van de marketing automation strategie voor alle (potentiële) adverteerders in Nederland...

Lees Meer

 

[Vacancy] Logitech is looking for a Distribution Account Manager - UK/Netherlands

At Logitech team means everything. We are looking for a great distribution account manager to join our high growth team. If you thrive in a collaborative, motivated and dynamic environment please reach out. We would love to hear from you! 

In the role of the Video Collaboration Account Manager, you will be responsible for driving the growth of our Video Collaboration business within our distribution partners in region. In this role, you will be responsible for driving...

Lees Meer

 

[Vacatures] Dorst & Lesser zoekt een Creative Copywriter

Wij zoeken een ijzersterke creative copywriter die de eindverantwoordelijkheid draagt voor de ontwikkeling en consistente toepassing van de merktaal van onze klanten. Je schrijft vette teksten voor campagnes, bedenkt haakjes en concepten én werkt en denkt mee aan alles wat met tekst te maken heeft.

Als creative copywriter word je onderdeel van het creative team dat bestaat uit creative leads, social creatives en ga je aan de slag voor (internationale) A-merken zoals Alpro...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

[Vacatures] Somention zoekt een Videograaf / editor 24-04-2024 | 11:35:00
Somention is per direct op zoek naar een Videograaf / editor -Full-time / Part-time · Rotterdam


&MediaGroup stelt Jos Kel aan als Creative Director 24-04-2024 | 11:18:59
Jos Kel is per 1 april gestart als Creative Director bij &MediaGroup, een initiatief van Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft.


[Vacatures] Positive Digital zoekt een Medior Digital Project Manager 24-04-2024 | 11:04:00
Positive Digital is per direct op zoek naar een Medior Digital Project Manager -Full-time · Positive Rotterdam


[Merken100] Ron Adams (Allianz Direct): Onze kenwaarden zijn Direct, Positive, Loyal en Cool 24-04-2024 | 10:48:26
[Merken100] Ron Adams (Allianz Direct): Onze kenwaarden zijn Direct, Positive, Loyal en Cool.


[Vacatures] Pink Marketing zoekt een Social Media Specialist 24-04-2024 | 10:37:06
Pink Marketing is per direct op zoek naar Social Media Specialist


[DPG Media] Remon Buter en Dewi Tumbuan (GroupM) over de kracht van crossmedia 24-04-2024 | 10:25:00
Remon Buter, Chief Investment Officer, en Dewi Tumbuan, Trading Manager & Marketing medewerker bij GroupM


[Vacatures] Pink Marketing zoekt een Junior Social Media Specialist 24-04-2024 | 10:20:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar Junior Social Media Specialist


[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketing Operations Manager 24-04-2024 | 09:55:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketing Operations Manager


[Vacatures] iO zoekt een (Senior) Online Marketing Consultant 24-04-2024 | 09:40:00
iO is per direct op zoek naar(Senior) Online Marketing Consultant


[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketing Specialist 24-04-2024 | 09:22:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketing Specialist


[Vacatures] iO zoekt een Service Delivery Manager Digital Marketing 24-04-2024 | 09:09:00
iO is per direct op zoek naar Service Delivery Manager Digital Marketing


[Merken100] Nicole van Gorp (Beemster Kaas): Onze kenwaarden zijn Echt, Lokaal, de Lekkerste en Uitgesproken 24-04-2024 | 08:50:00
[Merken100] Nicole van Gorp (Beemster Kaas): Onze kenwaarden zijn Echt, Lokaal, de Lekkerste en Uitgesproken


[Vacatures] iO zoekt een Senior Consultant Digital Marketing 24-04-2024 | 08:28:00
iO is per direct op zoek naar Senior Consultant Digital Marketing


Michel Palmen verlaat Just Another Network en begint voor zichzelf 23-04-2024 | 21:41:00
Michel Palmen is per 1 april 2024 vertrokken bij Just Another Network. Hij heeft zijn eigen adviesbureau Palmen Consultancy & Interim Solutions opgericht


[The List] The Invaders 23-04-2024 | 14:11:00
We are The Invaders. We help brands unlock the value of gaming



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -