Jaargang 4 | editie 20 | 29 april 2021
 

[Column] Eva Hollander (Initiative): We hebben mensen en tools die beyond media gaan

Afgelopen jaar werd me meer dan ooit duidelijk waarin ons team knettergoed in is: veerkracht, lef, creativiteit en doorzettingsvermogen. En ook dit jaar hebben we veel van deze eigenschappen nodig.

Om de kwaliteit en service te blijven leveren die adverteerders van Initiative verwachten, maar ook om ons in onze continue veranderdrang te supporten. Verandering is onderdeel van ons DNA. Initiative verandert om voorop te blijven lopen in ons vakgebied, om zo relevant te blijven voor onze...

Lees Meer

 

[Dokter Data] Waar zitten jouw verborgen data en hoe kun je er geld mee verdienen?

Dokter Data van 4Orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Deze maand: winst boeken met data die nu rondslingeren binnen je organisatie. Dat kan. Maar het gaat niet vanzelf.

Er zijn niet alleen technische hobbels te nemen, maar zeker ook organisatorische. Ieder data-analysetraject begint met de vraag: “Welke data hebben we nu eigenlijk?” Het antwoord daarop is bijna altijd: “Meer dan je denkt.” Maar dan moet je...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] Linda Worp (Opt Out Advertising): Relevantie advertenties laten zien, zonder persoonsgegevens te vragen

Linda Worp is Business Development Manager bij het recent opgerichte Opt Out Advertising, een organisatie die voorkomt uit de Ster. Ze vertelt bij Marketing Report Radio over de problemen en oplossingen rondom consent verkrijgen op websites.

Linda Worp: “Je kunt ons zien als een techniekpartner in een cookieloos tijdperk. Wij richten ons op het opt out inventory-gedeelte van publishers. We komen bij Ster vandaan, waar we in 2018 te maken hadden met grote veranderingen in de...

Lees Meer

 

Chuck Studios ontwikkelt culinaire identiteit voor Unox

Chuck Studios heeft recentelijk een culinaire identiteit ontwikkeld voor Unox. Het merk heeft onlangs zijn positionering aangescherpt en had behoefte aan heldere en praktische richtlijnen over het in beeld brengen van zijn producten.

Chuck Studios beantwoordde deze vraag door onder meer een kleurenpalet te ontwikkelen dat koud van buiten en warmte van binnen representeert. Tevens werd er, geheel in lijn met de Unox-strategie - op weg naar minder en beter vlees...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] Alwin Snippe: Greetz maakt Nederland attenter

Alwin Snippe is Head of Marketing bij Greetz. Bij Marketing Report Radio vertelt hij over de groei van het bedrijf in de afgelopen zeven jaar, hoe attent Nederlanders zijn, de recente campagne en meer.

Alwin Snippe: “In de afgelopen zeven jaar is Greetz enorm gegroeid. Toen ik begon waren de founders er nog en was de vraag hoe we verder zouden groeien. We hebben een bloemen geïntroduceerd, chocolade, drank, bloemen.. Alles bij elkaar hebben we ervoor gezorgd Nederland attenter te maken...

Lees Meer

 

 
 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Salesforce Developer - Advertising Area

Als ondersteuning van onze squads in Amsterdam zijn we op zoek naar een Salesforce Developer. Je bent een expert in de configuratie van het Salesforce platform en hebt functionele kennis van CRM processen.

Je weet hoe je deze processen kan automatiseren gebruik makend van point and click development/configuratie, aangevuld met APEX en Lightning (web) components. Onze Salesforce omgeving omvat eigen customisaties, managed packages en integraties met andere systemen, allen...

Lees Meer

 

[Vacancy] Logitech is looking for a Key Account Manager B2B Education

Logitech is seeking an Key Account Manager education channel for the Benelux Region to implement and manage the go to market channel reseller strategy specific to the K12 and higher education market. 

The successful candidate will establish and maintain influential relationships with key resellers, enable and influence their selling behavior, track critical KPI's, and ensure partner compliance that leads to a substantial increase in year over year revenue throughout the region.  Logitech’s Education...

Lees Meer

 

[Vacatures] Dorst & Lesser zoekt een Senior Account Strateeg

Wij zoeken een Senior Account Strateeg die de strategische eindverantwoordelijkheid draagt over een aantal van onze klanten. Iemand die de business van onze klanten verder kan laten groeien én meewerkt aan pitches door het ontwikkelen van vernieuwende, effective social strategieën.

Als Senior Account Strateeg heb jij een aantal vaste klanten onder jouw hoede en pak jij de verantwoordelijkheid over het behalen van hun business goals door middel van de inzet van social media. Jij weet exact waar hun groei-uitdagingen en...

Lees Meer

 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Marketing Automation Specialist

Word jij blij van het bedenken en maken van slimme campagnes? Het verleiden van de klant met dynamische content? En wil jij inzichten van klantgedrag geautomatiseerd doorspelen aan sales? Dan is dit jouw kans!

Wat ga je doen

Geen dag is hetzelfde in jouw rol als Marketing Automation Specialist. Jij neemt een proactieve en leidende rol in het ontwikkelen en formuleren van de marketing automation strategie voor alle (potentiële) adverteerders in Nederland...

Lees Meer

 

[Vacancy] Logitech is looking for a Distribution Account Manager - UK/Netherlands

At Logitech team means everything. We are looking for a great distribution account manager to join our high growth team. If you thrive in a collaborative, motivated and dynamic environment please reach out. We would love to hear from you! 

In the role of the Video Collaboration Account Manager, you will be responsible for driving the growth of our Video Collaboration business within our distribution partners in region. In this role, you will be responsible for driving...

Lees Meer

 

[Vacatures] Dorst & Lesser zoekt een Creative Copywriter

Wij zoeken een ijzersterke creative copywriter die de eindverantwoordelijkheid draagt voor de ontwikkeling en consistente toepassing van de merktaal van onze klanten. Je schrijft vette teksten voor campagnes, bedenkt haakjes en concepten én werkt en denkt mee aan alles wat met tekst te maken heeft.

Als creative copywriter word je onderdeel van het creative team dat bestaat uit creative leads, social creatives en ga je aan de slag voor (internationale) A-merken zoals Alpro...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

KPN en KNVB verlengen partnership tot 2023 30-07-2021 | 17:13:59
KNVB en KPN hebben de jarenlange samenwerking opnieuw verlengd tot 2023.


Plus geeft duizenden clubs en verenigingen steuntje in de rug 29-07-2021 | 21:02:00
Plus komt na de zomervakantie 2021 met een spaaractie om het verenigingsleven in Nederland een steuntje in de rug te geven. Bijna 6200 clubs en verenigingen doen mee aan de spaaractie verdeeld over 268 winkels van Plus


Zalando komt met sportcampagne Supporters van Sporters 28-07-2021 | 17:05:00
Zalando lanceert de sportcampagne Supporter van Sporters. In deze campagne staan drie inspirerende verhalen van sporters centraal, bijgestaan door Arie Boomsma en Inge de Bruijn


Opleiding SintLucas kiest voor de Megawatt Group als nieuwe partner 28-07-2021 | 15:29:00
SintLucas, een onderwijsinstelling met onder meer VMBO en MBO in Eindhoven en Boxtel heeft via een openbare aanbestedingsprocedure, Megawatt Group geselecteerd


[Marketing Week] Bob Koigi: UN picks top small businesses investing in “Good Food for All” 28-07-2021 | 12:45:00
Fifty small- and medium-sized enterprises around the world have been announced as the Best Small Businesses of the “Good Food for All” competition, held in conjunction with the UN Food Systems Summit.


Style de Vie brengt inspiratie via Marvia 28-07-2021 | 00:20:00
Style de Vie, een groothandel in keukengerei, heeft het lokale marketing automation platform Marvia uitgekozen als partner voor resellers. Style de Vie wil met deze samenwerking de groeiambities vormgeven en de marketingactiviteiten uitbreiden


Sportfondsen in zee met Marvia 28-07-2021 | 00:04:00
Sportfondsen, dat zich inzet voor een vitaal Nederland, heeft voor de brandportal van Marvia gekozen om een betere digitale service te gaan leveren aan alle aangesloten accommodaties


Léonie Koning President Initiative EMEA, Eva Hollander Managing Director Nederland 27-07-2021 | 12:16:00
Léonie Koning is benoemd tot President van Initiative voor de EMEA-regio (Europe, Middle East & Africa). Zij blijft daarbij ook CEO van Initiative Nederland. Eva Hollander is benoemd tot Managing Director van Initiative Nederland en neemt deel van de taken en verantwoordelijkheden over


[Marketing Report Radio] Annette Reijersen van Buuren over het Oranjefonds 27-07-2021 | 11:26:27
Annette Reijersen van Buuren is sinds een paar maanden hoofd Communicatie bij het Oranjefonds, de organisatie die contact en verbinding tussen de verschillende groepen mensen ondersteunt


[Marketing Report Radio] Michel Palmen over Just Another Network 27-07-2021 | 10:15:41
Michel Palmen werkt sinds 1 juli als Agency Director bij Just Another Media Company en dan specifiek bij het jongerenonderdeel Just Another Network


[Marketing Report Radio] Journalist Ton Verlind over 50 jaar journalistiek 26-07-2021 | 11:59:43
Journalist, auteur en voormalig KRO-boegbeeld Ton Verlind schreef het boek Een Schitterende Slangenkuil, over 50 jaar journalistiek


Vertigo 6 aan de slag voor UEFA Futsal EURO 2022 26-07-2021 | 10:58:58
Na een uitgebreide pitch kiest de organisatie van UEFA Futsal EURO 2022 voor Vertigo 6 als pr- en marketingbureau voor het Europees kampioenschap zaalvoetbal in Nederland. Vertigo 6 versterkt de organisatie met digital marketing, influencermarketing en pr voor het toernooi


[Marketing Report Radio] René Zeedijk over het DeMedia100-event, Whitepaper Sessions en de kijkcijfers in de sportzomer 26-07-2021 | 10:27:00
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Vanaf zijn vakantieadres in Zuid-Frankrijk gaat het deze keer over DeMedia100


Olympische skaters en Incentro gaan voor goud 22-07-2021 | 19:53:08
Digitale dienstverlener Incentro verbindt zich bij de Olympische Spelen in Tokyo aan skateboarden. Incentro verbindt zich sinds augustus 2016 aan skateboarden sinds de sport de olympische status had verworven


Jellow Go: instapmodel om freelancers te vinden 22-07-2021 | 14:02:00
On demand freelance platform Jellow lanceert Jellow GO, een instapmodel voor onder andere startups of scale-ups. Jellow GO is een no cure no pay-model waardoor kleinere organisaties makkelijker gebruik kunnen maken van het enorme freelancenetwerk van Jellow, maar geen abonnementskosten hoeven te betalen



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -