Jaargang 4 | editie 18 | 21 april 2021 |
|
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf helpt ondernemingen interactie met de doelgroepen te verbeteren om onder meer conversies te verhogen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de rol binnen de UmbrellaBrands Group, data praktisch inzetten en meer succes met campagnes behalen.
“Organisaties verzamelen heel veel data, zeker met corona is dat sterk gegroeid. Het stokt alleen vaak bij de vertaalslag naar campagnes en praktische oplossingen omdat ze daar...
|
|
|
|
Reclamebureau HERC heeft onlangs drie talenten benoemd om de ambities verder invulling te geven. Levi Rijper is benoemd tot Head of Production, Vincent Sapthu is benoemd tot Head of Design en Cherise Basiran Queen of Office.
Emilio de Haan, Founder & Creative Director HERC en Partner Ace: “We zijn druk bezig om HERC uit te breiden. Van een creative cell naar een creative force. Waarbij we makkelijker onze eigen blik en ambities op het gebied van advertising & brand culture kunnen vergroten. HERC moet een melting pot...
|
|
|
|
De komende twee weken prijkt op de Ringdijk in Amsterdam-Oost een dijkgedicht. Het 500 meter lange gedicht is een ode aan de Amsterdamse dijken, geschreven door artiest Sef. Hiermee maakt Waterschap Amstel, Gooi en Vecht iedereen in de regio bewust van de dijken, het onderhoud ervan en de waterveiligheid.
Als iets goed geregeld is, zijn mensen zich daar vaak niet bewust van. Een niet-overstromend Nederland is nou eenmaal (gelukkig) de normaalste zaak van de wereld. Maar er komt...
|
|
|
|
Uit onderzoek van Inhousing.agency en Post&Kornet wordt duidelijk dat bijna twee derde van de ondervraagden in 2021 van baan wil wisselen of dit overweegt. Opvallend daarbij is dat 60 procent hierbij de voorkeur geeft aan een baan aan klantzijde.
Het onderzoek vond plaats onder ruim 160 professionals werkzaam aan bureauzijde om inzicht te krijgen in hun huidige werksituatie en toekomstverwachting. Het onderzoek vond plaats in december 2020 en januari 2021 bij professionals...
|
|
|
|
Omdat Dorst & Lesser snel groeit, zijn wij op zoek naar social creative! Specifiek? Iemand die concepten & copy kan bedenken voor social content en precies weet hoe je van idee naar uitvoering gaat.
Als social creative word je onderdeel van het content team dat bestaat uit creative leads, social creatives, editors, graphic designers en fotografen, en ga je aan de slag voor (internationale) A-merken zoals Alpro, Renault, Jägermeister, Schweppes, en Lidl. Je creativiteit, digital knowledge en...
|
|
|
|
Wij zoeken een Senior Account Strateeg die de strategische eindverantwoordelijkheid draagt over een aantal van onze klanten. Iemand die de business van onze klanten verder kan laten groeien én meewerkt aan pitches door het ontwikkelen van vernieuwende, effective social strategieën.
Als Senior Account Strateeg heb jij een aantal vaste klanten onder jouw hoede en pak jij de verantwoordelijkheid over het behalen van hun business goals door middel van de inzet van social media. Jij weet exact waar hun groei-uitdagingen en...
|
|
|
|
The Philips Dedicated Executive Producer manages, supervises and oversees the total workload of all Philips audio visual, photographic and CGI productions. Supervising and managing the pool of producers.
The Executive Producer is primary point of contact for the Asset Leads and Asset Producers, Creative Leads or Project Leads at Philips Personal Health. More specifically: the EP is co-creator the PAPEO (Philips Asset Creation Efficiency Operation), in close collaboration with the PAPEO Program...
|
|
|
|
Als Concept Visualizer ben jij de eerste die samen met een regisseur of je collega creatieven een idee visueel tot leven brengt. Voordat jij aan het werk gaat bestaat het idee alleen nog maar uit tekst.
Jij zet je skills en fantasie in om de essentie van een filmproject op papier te krijgen zodat een opdrachtgever nog beter snapt wat we willen maken. Wat wordt de camerahoek? Welke kleuren domineren in het beeld? Wat gebeurt er binnen een bepaalde animatie? Welke sfeer willen we creëren met...
|
|
|
|
We zoeken een Creative Director die ons creatieve niveau verder laat stijgen! Jouw roots liggen in art, maar over copy praat je uiteraard mee op niveau. Een Creative Director bij Blauw Gras is een meewerkend voorman/-vrouw die in staat is grote concepten, (video)formats en campagne ideeën op te zetten en uit te werken.
En op zijn tijd natuurlijk de uitwerking hiervan in vlotte social content. Rationales schrijven heb je als kunst verheven en de wisselende werkzaamheden tussen bestaande ...
|
|
|
|
Heb jij een passie voor PR, brands, food & consumer healthcare? En weet jij moeiteloos diverse projecten voor verschillende merken naast elkaar te managen?
Dan zijn we op zoek naar jou! Als Medior PR Consultant in ons Brand & Lifestyle team bij Weber Shandwick Nederland werk je – in geïntegreerde teams – voor meerdere merken aan de meest interessante PR & communicatieopdrachten en ben jij de dagelijkse contactpersoon voor jouw klanten. Voornamelijk voor food en consumer healthcare merken, maar ook voor...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|