Jaargang 4 | editie 22 | 25 mei 2021
 

[Marketing Report Radio] Caroline Henneman (Squla): elk kind moet toegang hebben tot extra onderwijs

Caroline Henneman is Head of Marketing & Growth bij Squla. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt ze over de onstuimige groei van het bedrijf het afgelopen jaar en de internationale ambities.

Luister het volledige radio-optreden van Caroline hier...

Lees Meer

 

MeMo2 met partners dominant bij IAB Research Awards 2021

De organisatie rondom de IAB Europe Research Awards bekend gemaakt dat de Nederlandse Crossmedia meetspecialist MeMo2 in samenwerking met Publicis, Albert Heijn, Duracell en Iglo voor 6 van de 8 categorieën is genomineerd.

De categorieën waar Publicis en MeMo2 namens het IAB Europe voor is genomineerd betreft Audience Measurement, Best Use of Research Budget, Brand Advertising Effectiveness, Crossmedia Research, Digital Advertising and Marketing...

Lees Meer

 

[Dokter Data] In drie stappen naar een naar een data-driven organisatie

Dokter Data van 4Orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Dit keer lees je hoe je in drie stappen transformeert van statische data naar een data-drive organisatie.

Bijna ieder bedrijf wil inmiddels meer doen met data. Maar wat dan precies? En vooral: hoe? De bestaande systemen bieden niet genoeg mogelijkheden en integreren niet goed genoeg, dus heb je nieuwe systemen en een nieuwe manier van kijken nodig. Je gaat niet zomaar van statische procesdata naar...

Lees Meer

 

[eMarketer] Striking a balance between crypto trading and environmental conservation

Cryptocurrency continues to enjoy impressive by both retail and institutional investors with 2021 recording record adoption.

eToro hosted 61% more unique Bitcoin holders in January year-on-year while Robinhood Crypto onboarded 6 million customers in the first two months of 2021 according to eMarketer. However as crypto trading is mainstreamed, there are concerns about their carbon footprint and the...

Lees Meer

 

Jeroen Verkroost: De wilde groeiplannen van de Autoriteit Persoonsgegevens, Dood van een iconische merk is het van een tijdperk, Snakeware levert automatische boswachter

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

Groei AP noodzakelijk voor digitaliserende samenleving

Misschien herinner je je nog dat we het een paar weken geleden hadden over de Autoriteit Persoonsgegevens? Het was begin april en we hebben ons toen vrolijk gemaakt om het feit dat Aleid Wolfsen, de groeigrage baas van de autoriteit persoonsgegevens, zijn budget nogal spectaculair wilde...

Lees Meer

 

 
 

Wie volgt Monique Pennings op als Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021? Nog 4 dagen om iemand voor te dragen!

De Cross Media Awards komen eraan! Op dinsdag 14 september wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond.

Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021.

Wie wordt de opvolger van Monique Pennings, Cross Media Vrouw van het Jaar 2020?

Draag nu iemand voor!

Lees Meer

 
Welk bedrijf volgt Albert Heijn op als Cross Media Adverteerder van het Jaar? Nog 4 dagen om jouw klanten voor te dragen!

De Cross Media Awards komen eraan! Op dinsdag 14 september wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond.

Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021.

Welke bedrijf - of welke organisatie - wordt de opvolger van Albert Heijn, Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020 - voorgedragen door Dentsu.

Draag nu een adverteerder voor!

Lees Meer

 

Outbrain Academy brengt Native Advertising Strategy Expert-training

Kun je, in een tijd waarin van marketeers wordt verwacht dat ze zo veel leveren met zo weinig, eerlijk zeggen dat je de beste oplossingen gebruikt om de aandacht van de klant te trekken? Is je antwoord geen volmondig Ja, dan dit de ideale cursus om je kennis bij te spijkeren en jezelf te onderscheiden.

De Outbrain Academy is speciaal ontworpen om jouw marketingvaardigheden uit te breiden in een gebied dat enorm groeit: Native Advertising. Aan het einde van de cursus...

Lees Meer

 

[Vacatures] ZIGT zoekt een Social en Content Specialist

Laten we eerlijk zijn: werkelijk niemand houdt echt van advertenties op Facebook en Instagram. Jij telt liever de likes op je recent gedeelde foto. Waar wij (en jij binnenkort ook) wel blij van worden: het werkt! Kies je voor een collection ad, video ad of instant experience?

Deze keuzes zal je dagelijks maken voor je klanten. Maar binnen ZIGT gaan we nog een stap verder. Zo zetten wij de gaafste influencer samenwerkingen op met onder andere Lizet Greve, Edith Dohmen en Yasmine Berrag. Ben je al..

Lees Meer

 

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Brand PR & Communicatie Adviseur Radio

Ben jij een bevlogen communicatieadviseur en teamspeler, met ‘oog’ voor PR-kansen en een passie voor muziek? Heb je ervaring in het medialandschap en gaat jouw hart sneller kloppen van het realiseren van positieve media-aandacht voor onze radiozenders?

Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren op de functie van Brand PR & Communicatie Adviseur voor de merken 538, Radio 10, Radio Veronica, Sky Radio en JUKE! Is dit iets voor...

Lees Meer

 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Online Marketeer Reclamefolder.nl

Ben jij een echte allround Online Marketeer, weet jij precies wat de toegevoegde waarde is van elk kanaal en hoe dezen elkaar versterken? Dan kan jij zomaar degene zijn die wij zoeken voor Reclamefolder.nl.

Wat ga je doen

Als Online Marketeer weet jij precies hoe je onze doelgroep moet bereiken. Je denk mee over de optimale en creatieve media-inzet rondom de marketingcampagnes van Reclamefolder.nl. Hiervoor werk je nauw samen met de...

Lees Meer

 

[Vacatures] DPG Media zoekt een E-mail Marketeer

De afdeling Circulation, verantwoordelijk voor de abonnementenverkoop voor meerdere kranten- en tijdschriftentitels van DPG Media, is op zoek naar een E-mail Marketeer met CRO focus.

Wat ga je doen?

Jij als CRO E-mail Marketeer weet precies hoe je iemand triggert abonnee te worden! Je verplaatst je graag in de positie van jouw doelgroep en weet wat er speelt. Op deze manier weet jij precies hoe je hen, via e-mail, doelgericht...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur Tweakers 26-04-2024 | 12:01:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Eindredacteur Tweakers -Amsterdam


DDB en Lexus parkeren flagship store in P.C. Hooftstraat 26-04-2024 | 12:00:00
Mensen stonden deze week verbijsterd te kijken bij de onthulling van de showroom van Lexus, die vlak voor de winkelpanden van Amsterdam werd geparkeerd.


Teads hoogste nieuwe binnenkomer Emerce 100 2024 26-04-2024 | 11:40:23
Internationaal mediaplatform Teads is de hoogste nieuwe binnenkomer in de Emerce 100 van 2024


[Vacatures] DPG Media zoekt een Berichtenredacteur AD Regiotitels 26-04-2024 | 11:38:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Berichtenredacteur AD Regiotitels -Rotterdam


[Vacatures] DPG Media zoekt een Online Journalist - Redactie Zuid 26-04-2024 | 11:09:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Online Journalist - Redactie Zuid -Tilburg 


Abovo is verkozen tot nummer 1 media- en tradingdeskbureau Emerce100 26-04-2024 | 10:59:15
In het gepubliceerde onderzoek de Emerce100 is Abovo Media door online beslissers gekozen als nummer 1 mediabureau en nummer 1 tradingdesk bureau


[Vacatures] DPG Media zoekt een Chef Redactie Brabants Dagblad (Tilburg) 26-04-2024 | 10:51:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Chef Redactie Brabants Dagblad (Tilburg)


Viduate beste video-bureau Emerce100 26-04-2024 | 10:46:02
Viduate wist zes en een half van de zeven sterren te bemachtigen in de categorie ‘Videobureaus’ en pakt daarmee de eerste plaats in deze categorie


EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne 26-04-2024 | 10:14:13
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".


[Merken100] Maartje Bersi (SNS): Als merkmarketeer kijk ik vooral naar de factoren die de merkkracht bepalen 26-04-2024 | 08:45:39
SNS Bank is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Maartje Bersi, Brand & Communications Manager bij de SNS Bank.


Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -