Jaargang 4 | editie 22 | 25 mei 2021 |
|
Caroline Henneman is Head of Marketing & Growth bij Squla. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt ze over de onstuimige groei van het bedrijf het afgelopen jaar en de internationale ambities.
Luister het volledige radio-optreden van Caroline hier...
|
|
|
|
De organisatie rondom de IAB Europe Research Awards bekend gemaakt dat de Nederlandse Crossmedia meetspecialist MeMo2 in samenwerking met Publicis, Albert Heijn, Duracell en Iglo voor 6 van de 8 categorieën is genomineerd.
De categorieën waar Publicis en MeMo2 namens het IAB Europe voor is genomineerd betreft Audience Measurement, Best Use of Research Budget, Brand Advertising Effectiveness, Crossmedia Research, Digital Advertising and Marketing...
|
|
|
|
Dokter Data van 4Orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Dit keer lees je hoe je in drie stappen transformeert van statische data naar een data-drive organisatie.
Bijna ieder bedrijf wil inmiddels meer doen met data. Maar wat dan precies? En vooral: hoe? De bestaande systemen bieden niet genoeg mogelijkheden en integreren niet goed genoeg, dus heb je nieuwe systemen en een nieuwe manier van kijken nodig. Je gaat niet zomaar van statische procesdata naar...
|
|
|
|
Cryptocurrency continues to enjoy impressive by both retail and institutional investors with 2021 recording record adoption.
eToro hosted 61% more unique Bitcoin holders in January year-on-year while Robinhood Crypto onboarded 6 million customers in the first two months of 2021 according to eMarketer. However as crypto trading is mainstreamed, there are concerns about their carbon footprint and the...
|
|
|
|
Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.
Groei AP noodzakelijk voor digitaliserende samenleving
Misschien herinner je je nog dat we het een paar weken geleden hadden over de Autoriteit Persoonsgegevens? Het was begin april en we hebben ons toen vrolijk gemaakt om het feit dat Aleid Wolfsen, de groeigrage baas van de autoriteit persoonsgegevens, zijn budget nogal spectaculair wilde...
|
|
|
|
De Cross Media Awards komen eraan! Op dinsdag 14 september wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond.
Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021.
Wie wordt de opvolger van Monique Pennings, Cross Media Vrouw van het Jaar 2020?
Draag nu iemand voor!
|
|
|
|
De Cross Media Awards komen eraan! Op dinsdag 14 september wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond.
Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021.
Welke bedrijf - of welke organisatie - wordt de opvolger van Albert Heijn, Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020 - voorgedragen door Dentsu.
Draag nu een adverteerder voor!
|
|
|
|
Kun je, in een tijd waarin van marketeers wordt verwacht dat ze zo veel leveren met zo weinig, eerlijk zeggen dat je de beste oplossingen gebruikt om de aandacht van de klant te trekken? Is je antwoord geen volmondig Ja, dan dit de ideale cursus om je kennis bij te spijkeren en jezelf te onderscheiden.
De Outbrain Academy is speciaal ontworpen om jouw marketingvaardigheden uit te breiden in een gebied dat enorm groeit: Native Advertising. Aan het einde van de cursus...
|
|
|
|
Laten we eerlijk zijn: werkelijk niemand houdt echt van advertenties op Facebook en Instagram. Jij telt liever de likes op je recent gedeelde foto. Waar wij (en jij binnenkort ook) wel blij van worden: het werkt! Kies je voor een collection ad, video ad of instant experience?
Deze keuzes zal je dagelijks maken voor je klanten. Maar binnen ZIGT gaan we nog een stap verder. Zo zetten wij de gaafste influencer samenwerkingen op met onder andere Lizet Greve, Edith Dohmen en Yasmine Berrag. Ben je al..
|
|
|
|
Ben jij een bevlogen communicatieadviseur en teamspeler, met ‘oog’ voor PR-kansen en een passie voor muziek? Heb je ervaring in het medialandschap en gaat jouw hart sneller kloppen van het realiseren van positieve media-aandacht voor onze radiozenders?
Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren op de functie van Brand PR & Communicatie Adviseur voor de merken 538, Radio 10, Radio Veronica, Sky Radio en JUKE! Is dit iets voor...
|
|
|
|
Ben jij een echte allround Online Marketeer, weet jij precies wat de toegevoegde waarde is van elk kanaal en hoe dezen elkaar versterken? Dan kan jij zomaar degene zijn die wij zoeken voor Reclamefolder.nl.
Wat ga je doen
Als Online Marketeer weet jij precies hoe je onze doelgroep moet bereiken. Je denk mee over de optimale en creatieve media-inzet rondom de marketingcampagnes van Reclamefolder.nl. Hiervoor werk je nauw samen met de...
|
|
|
|
De afdeling Circulation, verantwoordelijk voor de abonnementenverkoop voor meerdere kranten- en tijdschriftentitels van DPG Media, is op zoek naar een E-mail Marketeer met CRO focus.
Wat ga je doen?
Jij als CRO E-mail Marketeer weet precies hoe je iemand triggert abonnee te worden! Je verplaatst je graag in de positie van jouw doelgroep en weet wat er speelt. Op deze manier weet jij precies hoe je hen, via e-mail, doelgericht...
|
|
|
|
Overig nieuws
Viduate beste video-bureau Emerce100
26-04-2024 | 10:46:02
Viduate wist zes en een half van de zeven sterren te bemachtigen in de categorie ‘Videobureaus’ en pakt daarmee de eerste plaats in deze categorie
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|