Jaargang 4 | editie 24 | 27 mei 2021 |
|
Eduard Brenninkmeijer is Head of Marketing, eCommerce & ICT bij AGU. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt hij het belang van innovatie bij merk voor fietskleding en -accessoires, sponsoring van onder meer de JumboVisma wielerploeg en zijn visie op marketing.
Luister het volledige radio-interview met Eduard hier...
|
|
|
|
Het Bureau van Talpa Network heeft de campagne FF lekker op VakantieVeilingen gelanceerd. Het veilingplatform biedt sinds 2016 naast veilingen in het vrijetijdssegment ook een assortiment fysieke producten aan. De bedoeling is om VakantieVeilingen met de campagne breder op de kaart te zetten.
VakantieVeilingen is in 10 jaar tijd uitgegroeid tot een volwassen e-commerceplatform. Om de groei verder voort te zetten is er, midden in de coronacrisis, geïnvesteerd in een...
|
|
|
|
De merkpositie van de BankGiro Loterij is dankzij podcasts vergroot. Audio agency Airborne en onderzoeksbureau MediaTest onderzochten voor het eerst in Nederland de merkeffecten van verhalende podcasts aan de hand van de podcast-reeks Topstukken van de BankGiro Loterij.
De BankGiro Loterij lanceerde vorig jaar Topstukken. Het doel hierbij was om een inhoudelijke laag aan het merk toe te voegen en te onderstrepen dat de organisatie de cultuur in Nederland structureel ondersteunt. Voor het onderzoek naar...
|
|
|
|
Incentro sluit zich aan bij de MACH Alliance, de groep van onafhankelijke technologiebedrijven die zich inzetten voor open, best-of-breed technologische ecosystemen. Incentro is een digitale dienstverlener die in 1996 is opgericht met meer dan 400 medewerkers verspreid over Nederland, Spanje en Kenia.
Onder de teams voor digital commerce en digitale ervaring zijn MACH-technologieën een must en daarom heeft het besloten zich bij de vereniging aan te sluiten om deze...
|
|
|
|
As the pandemic-induced social distancing and sanitizing measures drive everyday interactions, consumers are embracing contactless payments for both online and offline platforms which have seen e-commerce retailers adopt innovative methods to respond to these customer needs.
Such practices are poised to grow especially in the US from 101.2 million in 2021 to 125 million in 2025 marking the first year that more than 50 per cent of US smartphone users will embrace this mode of payment according to a forecast...
|
|
|
|
Kun je, in een tijd waarin van marketeers wordt verwacht dat ze zo veel leveren met zo weinig, eerlijk zeggen dat je de beste oplossingen gebruikt om de aandacht van de klant te trekken? Is je antwoord geen volmondig Ja, dan dit de ideale cursus om je kennis bij te spijkeren en jezelf te onderscheiden.
De Outbrain Academy is speciaal ontworpen om jouw marketingvaardigheden uit te breiden in een gebied dat enorm groeit: Native Advertising. Aan het einde van de cursus...
|
|
|
|
De Cross Media Awards komen eraan! Op dinsdag 14 september wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond. Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021.
Wie wordt de opvolger van Monique Pennings, Cross Media Vrouw van het Jaar 2020? Draag nu iemand voor!
|
|
|
|
De Cross Media Awards komen eraan! Op dinsdag 14 september wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond. Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021.
Welke bedrijf - of welke organisatie - wordt de opvolger van Albert Heijn, Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020 - voorgedragen door Dentsu. Draag nu een adverteerder voor!
|
|
|
|
Ben jij ondernemend en barst je van ambitie? Kan jij bedrijven maximaal laten groeien door hun data strategie te ontwikkelen en executeren? Dan zoeken we jou! Elevator helpt klanten als KPN, CheapTickets, Essent, scale-ups en corporate start-ups om hun ambities te verwezenlijken d.m.v. data driven growth marketing.
We combineren data met onze jarenlange marketing ervaring zodat de beste keuzes gemaakt kunnen worden om de klantbeleving in campagnes, product, site en app te...
|
|
|
|
Ben jij ondernemend en barst je van ambitie? Kan jij bedrijven maximaal laten groeien door hun data strategie te ontwikkelen en executeren? Dan zoeken we jou! Elevator helpt klanten als KPN, CheapTickets, Essent, scale-ups en corporate startups om hun ambities te verwezenlijken d.m.v. data driven marketing.
We combineren data met onze jarenlange marketing ervaring zodat de beste keuzes gemaakt kunnen worden om de klantbeleving in campagnes, product, site en app te...
|
|
|
|
Ben jij ondernemend en barst je van ambitie? Weet jij alles van performance kanalen en kan jij bedrijven hier maximaal mee laten groeien? Dan zoeken we jou!
Elevator helpt klanten als KPN, CheapTickets, Essent, scale-ups en corporate startups om hun ambities te verwezenlijken d.m.v. data driven marketing. We combineren data met onze jarenlange marketing ervaring zodat de beste keuzes gemaakt kunnen worden om de klantbeleving in campagnes, product, site en app te verbeteren. Alles staat bij ons in het teken...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|