Jaargang 4 | editie 24 | 27 mei 2021
 

[Marketing Report Radio] Eduard Brenninkmeijer over AGU, innovatie en marketing

Eduard Brenninkmeijer is Head of Marketing, eCommerce & ICT bij AGU. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt hij het belang van innovatie bij merk voor fietskleding en -accessoires, sponsoring van onder meer de JumboVisma wielerploeg en zijn visie op marketing.

Luister het volledige radio-interview met Eduard hier...

Lees Meer

 

Talpa Network: Campagne FF lekker op VakantieVeilingen

Het Bureau van Talpa Network heeft de campagne FF lekker op VakantieVeilingen gelanceerd. Het veilingplatform biedt sinds 2016 naast veilingen in het vrijetijdssegment ook een assortiment fysieke producten aan. De bedoeling is om VakantieVeilingen met de campagne breder op de kaart te zetten.

VakantieVeilingen is in 10 jaar tijd uitgegroeid tot een volwassen e-commerceplatform. Om de groei verder voort te zetten is er, midden in de coronacrisis, geïnvesteerd in een...

Lees Meer

 

[Onderzoek] BankGiroloterij: merkpositie dankzij podcasts vergroot

De merkpositie van de BankGiro Loterij is dankzij podcasts vergroot. Audio agency Airborne en onderzoeksbureau MediaTest onderzochten voor het eerst in Nederland de merkeffecten van verhalende podcasts aan de hand van de podcast-reeks Topstukken van de BankGiro Loterij.

De BankGiro Loterij lanceerde vorig jaar Topstukken. Het doel hierbij was om een inhoudelijke laag aan het merk toe te voegen en te onderstrepen dat de organisatie de cultuur in Nederland structureel ondersteunt. Voor het onderzoek naar...

Lees Meer

 

Incentro sluit zich aan bij MACH Alliance

Incentro sluit zich aan bij de MACH Alliance, de groep van onafhankelijke technologiebedrijven die zich inzetten voor open, best-of-breed technologische ecosystemen. Incentro is een digitale dienstverlener die in 1996 is opgericht met meer dan 400 medewerkers verspreid over Nederland, Spanje en Kenia.

Onder de teams voor digital commerce en digitale ervaring zijn MACH-technologieën een must en daarom heeft het besloten zich bij de vereniging aan te sluiten om deze...

Lees Meer

 

[eMarketer] Proximity mobile payments redefine commerce

As the pandemic-induced social distancing and sanitizing measures drive everyday interactions, consumers are embracing contactless payments for both online and offline platforms which have seen e-commerce retailers adopt innovative methods to respond to these customer needs.

Such practices are poised to grow especially in the US from 101.2 million in 2021 to 125 million in 2025 marking the first year that more than 50 per cent of US smartphone users will embrace this mode of payment according to a forecast...

Lees Meer

 

 
 

Outbrain Academy brengt Native Advertising Strategy Expert-training

Kun je, in een tijd waarin van marketeers wordt verwacht dat ze zo veel leveren met zo weinig, eerlijk zeggen dat je de beste oplossingen gebruikt om de aandacht van de klant te trekken? Is je antwoord geen volmondig Ja, dan dit de ideale cursus om je kennis bij te spijkeren en jezelf te onderscheiden.

De Outbrain Academy is speciaal ontworpen om jouw marketingvaardigheden uit te breiden in een gebied dat enorm groeit: Native Advertising. Aan het einde van de cursus...

Lees Meer

 

Wie volgt Monique Pennings op als Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021? Nog 2 dagen om iemand voor te dragen!

De Cross Media Awards komen eraan! Op dinsdag 14 september wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond. Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021.

Wie wordt de opvolger van Monique Pennings, Cross Media Vrouw van het Jaar 2020? Draag nu iemand voor!

Lees Meer

 

Welk bedrijf volgt Albert Heijn op als Cross Media Adverteerder van het Jaar? Nog 2 dagen om jouw klanten voor te dragen!

De Cross Media Awards komen eraan! Op dinsdag 14 september wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond. Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021.

Welke bedrijf - of welke organisatie - wordt de opvolger van Albert Heijn, Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020 - voorgedragen door Dentsu. Draag nu een adverteerder voor!

Lees Meer

 

[Vacatures] Elevator zoekt een Web analyst

Ben jij ondernemend en barst je van ambitie? Kan jij bedrijven maximaal laten groeien door hun data strategie te ontwikkelen en executeren? Dan zoeken we jou! Elevator helpt klanten als KPN, CheapTickets, Essent, scale-ups en corporate start-ups om hun ambities te verwezenlijken d.m.v. data driven growth marketing.

We combineren data met onze jarenlange marketing ervaring zodat de beste keuzes gemaakt kunnen worden om de klantbeleving in campagnes, product, site en app te...

Lees Meer

 

[Vacatures] Elevator zoekt een Senior Data Scientist

Ben jij ondernemend en barst je van ambitie? Kan jij bedrijven maximaal laten groeien door hun data strategie te ontwikkelen en executeren? Dan zoeken we jou! Elevator helpt klanten als KPN, CheapTickets, Essent, scale-ups en corporate startups om hun ambities te verwezenlijken d.m.v. data driven marketing.

We combineren data met onze jarenlange marketing ervaring zodat de beste keuzes gemaakt kunnen worden om de klantbeleving in campagnes, product, site en app te...

Lees Meer

 

[Vacatures] Elevator zoekt een Senior Online Marketeer

Ben jij ondernemend en barst je van ambitie? Weet jij alles van performance kanalen en kan jij bedrijven hier maximaal mee laten groeien? Dan zoeken we jou!

Elevator helpt klanten als KPN, CheapTickets, Essent, scale-ups en corporate startups om hun ambities te verwezenlijken d.m.v. data driven marketing. We combineren data met onze jarenlange marketing ervaring zodat de beste keuzes gemaakt kunnen worden om de klantbeleving in campagnes, product, site en app te verbeteren. Alles staat bij ons in het teken...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien


Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride 25-04-2024 | 11:25:00
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam


SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy 25-04-2024 | 11:06:00
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit


Auping kiest voor N=5 als lead agency 25-04-2024 | 10:38:53
Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een PHP developer Laravel 25-04-2024 | 09:39:00
AudienceFirst part of ZUID Agency Group is per direct op zoek naar PHP developer Laravel -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group HQ Tilburg


Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso 25-04-2024 | 09:32:45
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers


Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869 25-04-2024 | 09:19:00
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid


[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam) 25-04-2024 | 08:53:00
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een Frontend developer Nextjs 25-04-2024 | 08:31:00
AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) is per direct op zoek naar Frontend developer (Next.js) -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group (HQ Tilburg)


[Vacancy] TBWA\X has a position for a Mid-Senior Digital Designer 25-04-2024 | 08:05:00
TBWA\X is directly looking for a Mid-Senior Digital Designer -Full-time  \  Amsterdam


Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam 24-04-2024 | 19:06:00
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -