Jaargang 4 | editie 21 | 21 mei 2021
 

[Colulmn] Magdalena Flick (Outbrain): 5 Redenen waarom het tijd is om Native Advertising een leidende rol te geven in jouw mediamix

Als het gaat om digitale marketing, zijn merken en bureaus altijd op zoek naar nieuwe manieren om hun publiek te bereiken en aan te spreken.

Echter, in een tijd waarin marketeers worden geacht meer te doen met minder, kan het toevoegen van een ander ingrediënt aan een marketingstrategie overweldigend lijken. Hoewel het misschien gemakkelijker is om vast te houden aan dezelfde oude tactieken, is het ook contraproductief wanneer het doel is om de concurrentie een stap voor te blijven. De meest...

Lees Meer

 

4orange breidt Customer Data Platform Connect uit met MAPS-module

Opnieuw breidt 4orange het Customer Data Platform Connect uit. Naast de bestaande modules die organisaties een breed scala geven om te starten met volledige omnichannel marketing automation of deze juist naar de next level te brengen, heeft 4orange nu ook een MAPS-module hieraan toegevoegd.

MAPS-module Connect

De specifiek ontwikkelde MAPS-module geeft een extra dimensie voor Connect-gebruikers om direct hun selectie(s) te visualiseren op kaartlagen. De toepassing kan voor legio...

Lees Meer

 

[Interview] Joep Donders: Marvia helpt sterke merken hun lokale marketingpotentieel te benutten

Joep Donders is eigenaar van Marvia, het bedrijf dat zich specialiseert in lokale Marketing Automation. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over wat Marvia betekent voor lokale ondernemers en de merken die ze vertegenwoordigen.

Joep Donders: “De merken die wij bedienen zijn sterke merken die op het hoofdkantoor weten wat het merk is en waar het voor staat, maar die een complex achterland hebben. Naast de kanalen waar we allemaal mee te maken hebben...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] René Zeedijk over de Formule 1, NPO, Hearst, Audax, Discovery en WarnerMedia

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.

In de uitzending van 18 mei vertelt hij over onder meer over Formule 1, NPO, Hearst, Audax, Discovery en WarnerMedia...

Lees Meer

 

Logitech komt met de contentcamera Logitech Scribe

Logitech introduceert de Logitech Scribe, een door kunstmatige intelligentie ondersteunde whiteboardcamera. Daarmee maakt de Logitech Scribe het speeveld gelijk voor iedereen een hybride meeting, door iedereen het perfecte beeld te bieden in hybride kantooromgevingen en klaslokalen.

Logitech Scribe, compatibel met toonaangevende services zoals Microsoft Teams, Zoom en Pexip, stuurt de inhoud van een whiteboard met ongelooflijke helderheid uit naar...

Lees Meer

 

 
 

Outbrain Academy brengt Native Advertising Strategy Expert-training

Kun je, in een tijd waarin van marketeers wordt verwacht dat ze zo veel leveren met zo weinig, eerlijk zeggen dat je de beste oplossingen gebruikt om de aandacht van de klant te trekken? Is je antwoord geen volmondig Ja, dan dit de ideale cursus om je kennis bij te spijkeren en jezelf te onderscheiden.

De Outbrain Academy is speciaal ontworpen om jouw marketingvaardigheden uit te breiden in een gebied dat enorm groeit: Native Advertising. Aan het einde van de cursus...

Lees Meer

 

[Vacatures] Kiesjefolders zoekt een Sales Manager

Kiesjefolders heeft zich ontwikkeld van een folder start up naar een data driven marketing scale up. Als Sales Manager bij Kiesjefolders zorg je ervoor dat onze retailklanten de voor hen juiste consumenten bereiken met de juiste boodschap en door inzet van de juiste funnel. Ook weet je nieuwe retailklanten te enthousiasmeren voor de verschillende marketingoplossingen die wij off- en online bieden.

Wat doet Kiesjefolders?

Je kunt als consument op www.kiesjefolders.nl zelf bepalen welke papieren folders je wilt ontvangen. Ideaal als je wel van aanbiedingen en folders houdt maar niet de folders wilt...

Lees Meer

 

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Accountmanager New Business E-commerce

Jij bent een commerciële dealmaker. Je weet partners proactief te benaderen en een commerciële win-win situatie te creëren voor Talpa eCommerce en de partners.

Je werkt aan het opbouwen van een duurzame relatie met zowel bestaande als nieuwe partners zonder daarbij de commerciële korte termijn doelstellingen uit het oog te verliezen. Je gaat voor het benutten van kansen en bent target-gedreven, creatief, overtuigend en een echte...

Lees Meer

 

[Vacatures] Lukkien zoekt een Accountmanager Digital

Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor zowel het genereren van New Business als het beheren van bestaande accounts van de afdeling Digital. Je bent een ster in het onderhouden van je relaties en als sparringpartner weet je als geen ander hoe je je klanten tevreden kan stellen.

Je weet wat er in de markt speelt, welke kansen zich voordoen en hoe je hierop in moet spelen. Je adviseert je klanten op een overtuigende wijze om bestaande business binnen de accounts verder uit te bouwen. Je bent onderdeel van het...

Lees Meer

 

[Vacancy] Logitech is looking for a Consumer Marketing Manager Personal WorkSpace BENELUX

The Consumer Marketing Manager Personal Workspace will report to the country manager and will be responsible for the execution of logitech’s marketing strategy & vision for personal workspace in the BENELUX:

uphold and build logitech’s brand status with both channel partners and end-consumers, launch new products to the market, ensure full visibility of products online and in store as well as the pr and social media planning and execution. Current categories within personal workspace: mice...

Lees Meer

 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Performance Marketeer

Een unieke kans om performance marketing te ervaren bij de grootste mediapartij van Nederland. Wij zoeken iemand die de basis van paid search kent en daar dus direct mee aan de slag kan.

We gaan je daarna opleiden tot een echte allround performance marketeer aan de hand van het T-shaped model. Een mooie kans om het vak te leren en jezelf echt door te...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

&.agency lanceert campagne huidbescherming Vichy 22-06-2021 | 16:14:00
&.agency lanceerde in aanloop naar de zomer voor Vichy een campagne om het belang van huidbescherming onder de aandacht te brengen. De campagne is afgetrapt met de online Vichy Sun Summer Masterclass


DPG Media eCommerce lanceert visuele identiteit voor 40 webshops 22-06-2021 | 15:48:00
DPG Media eCommerce heeft voor 40 webshops hun eigen visuele identiteit en architectuur gelanceerd. In plaats van één uniforme webshop heeft nu iedere mediatitel een webshop die zowel in uitstraling als in het (ticket)aanbod aansluit bij de titel en de doelgroep


Contentmarketingbureau YUNE lanceert herpositionering 22-06-2021 | 15:46:16
“Where science and creativity meet”. Dat is de pay-off van YUNE uit Amsterdam. Het contentmarketingbureau lanceert zijn herpositionering met onder meer een visuele identiteit, website, pay-off en brand movie


[Cross Media Event] Jonathan Willmann over het F1 2020 Event 21-06-2021 | 12:58:42
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Koch Media Benelux dingt mee naar de award voor Cross Media Event van het Jaar. We spreken met Jonathan Willmann, Marketing Manager bij Koch Media Benelux


[Cross Media Bureau 2021] Rogier Bruggeman over ZIGT 21-06-2021 | 11:46:33
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. ZIGT dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. We spreken Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT


[Cross Media Merk 2021] Robert van den Ham over De Ondernemer 21-06-2021 | 10:55:00
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. De Ondernemer dingt mee naar de award in de categorie Cross Media Merk van het Jaar. We spreken met Robert van den Ham, Director Content & Creatie van De Ondernemer


[Marketing Report Radio] Rutger Tuit van Google over merken online bouwen en experimenteren met marketing 21-06-2021 | 10:06:00
Rutger Tuit is Head of Brands and Marketing Partners bij Google Nederland. Hij beschrijft deze periode als een superleuke tijd vol veranderingen in het vak


Audi kiest Dept als lead agency 17-06-2021 | 16:42:00
Na een zorgvuldige en intensieve pitchperiode in het eerste kwartaal van 2021, heeft Audi voor Dept gekozen als lead agency voor de Nederlandse markt


Global economic recovery brings record ad market growth, Magna forecast 17-06-2021 | 13:15:00
Magna has released its advertising forecasts for June 2021 indicating that global advertising spending will grow by $78bn in 2021 (+14%) to $657 billion, a new all-time high, following a decline of -2.5% in 2020.


Lukkien ontwikkelt websites Sportfondsen Nederland 17-06-2021 | 12:09:23
Sporten en bewegen nóg toegankelijker maken. Dat is het idee achter het interactieve platform van Sportfondsen Nederland. Lukkien Digital ontwikkelde de ontwerpen en functionaliteiten voor de meer dan 75 websites


[Marketing Report Radio] Henri Lessing over Next Media en de taal van YouTube spreken 17-06-2021 | 12:01:00
Henri Lessing is Managing Partner bij AGE Media, het bureau dat gespecialiseerd is in het helpen van bedrijven om zich sterker te presenteren op YouTube, onder meer door goed na te denken over de effectiviteit van content op dat kanaal


[Marketing Report Radio] René Zeedijk over het EK in de media en de Media Futures Market 17-06-2021 | 11:21:49
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie


Happy Horizon neemt e-commerce bureau Experius over 16-06-2021 | 11:50:57
De van oorsprong Eindhovense bureaugroep Happy Horizon gaat haar digital marketing agency uitbreiden. Het Utrechtse in e-commerce (Magento) gespecialiseerde bureau Experius wordt daartoe overgenomen


Online leerplatform Kahoot! met Nederlandse taalondersteuning 15-06-2021 | 17:48:00
Kahoot! voegt Nederlandse taalondersteuning toe aan zijn mobiele app, waardoor Nederlandstalige scholieren, leraren en docenten gebruik kunnen maken van het Kahoot!-leerplatform in hun eigen taal


Megawatt Digital wil grootste online community voor 3x3 basketball ontwikkelen 15-06-2021 | 16:58:41
Megawatt Digital wil samen met 3x3 Unites de grootste online community voor 3x3 basketball ontwikkelen



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -