Jaargang 4 | editie 21 | 21 mei 2021
 

[Colulmn] Magdalena Flick (Outbrain): 5 Redenen waarom het tijd is om Native Advertising een leidende rol te geven in jouw mediamix

Als het gaat om digitale marketing, zijn merken en bureaus altijd op zoek naar nieuwe manieren om hun publiek te bereiken en aan te spreken.

Echter, in een tijd waarin marketeers worden geacht meer te doen met minder, kan het toevoegen van een ander ingrediënt aan een marketingstrategie overweldigend lijken. Hoewel het misschien gemakkelijker is om vast te houden aan dezelfde oude tactieken, is het ook contraproductief wanneer het doel is om de concurrentie een stap voor te blijven. De meest...

Lees Meer

 

4orange breidt Customer Data Platform Connect uit met MAPS-module

Opnieuw breidt 4orange het Customer Data Platform Connect uit. Naast de bestaande modules die organisaties een breed scala geven om te starten met volledige omnichannel marketing automation of deze juist naar de next level te brengen, heeft 4orange nu ook een MAPS-module hieraan toegevoegd.

MAPS-module Connect

De specifiek ontwikkelde MAPS-module geeft een extra dimensie voor Connect-gebruikers om direct hun selectie(s) te visualiseren op kaartlagen. De toepassing kan voor legio...

Lees Meer

 

[Interview] Joep Donders: Marvia helpt sterke merken hun lokale marketingpotentieel te benutten

Joep Donders is eigenaar van Marvia, het bedrijf dat zich specialiseert in lokale Marketing Automation. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over wat Marvia betekent voor lokale ondernemers en de merken die ze vertegenwoordigen.

Joep Donders: “De merken die wij bedienen zijn sterke merken die op het hoofdkantoor weten wat het merk is en waar het voor staat, maar die een complex achterland hebben. Naast de kanalen waar we allemaal mee te maken hebben...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] René Zeedijk over de Formule 1, NPO, Hearst, Audax, Discovery en WarnerMedia

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.

In de uitzending van 18 mei vertelt hij over onder meer over Formule 1, NPO, Hearst, Audax, Discovery en WarnerMedia...

Lees Meer

 

Logitech komt met de contentcamera Logitech Scribe

Logitech introduceert de Logitech Scribe, een door kunstmatige intelligentie ondersteunde whiteboardcamera. Daarmee maakt de Logitech Scribe het speeveld gelijk voor iedereen een hybride meeting, door iedereen het perfecte beeld te bieden in hybride kantooromgevingen en klaslokalen.

Logitech Scribe, compatibel met toonaangevende services zoals Microsoft Teams, Zoom en Pexip, stuurt de inhoud van een whiteboard met ongelooflijke helderheid uit naar...

Lees Meer

 

 
 

Outbrain Academy brengt Native Advertising Strategy Expert-training

Kun je, in een tijd waarin van marketeers wordt verwacht dat ze zo veel leveren met zo weinig, eerlijk zeggen dat je de beste oplossingen gebruikt om de aandacht van de klant te trekken? Is je antwoord geen volmondig Ja, dan dit de ideale cursus om je kennis bij te spijkeren en jezelf te onderscheiden.

De Outbrain Academy is speciaal ontworpen om jouw marketingvaardigheden uit te breiden in een gebied dat enorm groeit: Native Advertising. Aan het einde van de cursus...

Lees Meer

 

[Vacatures] Kiesjefolders zoekt een Sales Manager

Kiesjefolders heeft zich ontwikkeld van een folder start up naar een data driven marketing scale up. Als Sales Manager bij Kiesjefolders zorg je ervoor dat onze retailklanten de voor hen juiste consumenten bereiken met de juiste boodschap en door inzet van de juiste funnel. Ook weet je nieuwe retailklanten te enthousiasmeren voor de verschillende marketingoplossingen die wij off- en online bieden.

Wat doet Kiesjefolders?

Je kunt als consument op www.kiesjefolders.nl zelf bepalen welke papieren folders je wilt ontvangen. Ideaal als je wel van aanbiedingen en folders houdt maar niet de folders wilt...

Lees Meer

 

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Accountmanager New Business E-commerce

Jij bent een commerciële dealmaker. Je weet partners proactief te benaderen en een commerciële win-win situatie te creëren voor Talpa eCommerce en de partners.

Je werkt aan het opbouwen van een duurzame relatie met zowel bestaande als nieuwe partners zonder daarbij de commerciële korte termijn doelstellingen uit het oog te verliezen. Je gaat voor het benutten van kansen en bent target-gedreven, creatief, overtuigend en een echte...

Lees Meer

 

[Vacatures] Lukkien zoekt een Accountmanager Digital

Als Accountmanager ben je verantwoordelijk voor zowel het genereren van New Business als het beheren van bestaande accounts van de afdeling Digital. Je bent een ster in het onderhouden van je relaties en als sparringpartner weet je als geen ander hoe je je klanten tevreden kan stellen.

Je weet wat er in de markt speelt, welke kansen zich voordoen en hoe je hierop in moet spelen. Je adviseert je klanten op een overtuigende wijze om bestaande business binnen de accounts verder uit te bouwen. Je bent onderdeel van het...

Lees Meer

 

[Vacancy] Logitech is looking for a Consumer Marketing Manager Personal WorkSpace BENELUX

The Consumer Marketing Manager Personal Workspace will report to the country manager and will be responsible for the execution of logitech’s marketing strategy & vision for personal workspace in the BENELUX:

uphold and build logitech’s brand status with both channel partners and end-consumers, launch new products to the market, ensure full visibility of products online and in store as well as the pr and social media planning and execution. Current categories within personal workspace: mice...

Lees Meer

 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Performance Marketeer

Een unieke kans om performance marketing te ervaren bij de grootste mediapartij van Nederland. Wij zoeken iemand die de basis van paid search kent en daar dus direct mee aan de slag kan.

We gaan je daarna opleiden tot een echte allround performance marketeer aan de hand van het T-shaped model. Een mooie kans om het vak te leren en jezelf echt door te...

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien


Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride 25-04-2024 | 11:25:00
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam


SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy 25-04-2024 | 11:06:00
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit


Auping kiest voor N=5 als lead agency 25-04-2024 | 10:38:53
Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een PHP developer Laravel 25-04-2024 | 09:39:00
AudienceFirst part of ZUID Agency Group is per direct op zoek naar PHP developer Laravel -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group HQ Tilburg


Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso 25-04-2024 | 09:32:45
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers


Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869 25-04-2024 | 09:19:00
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid


[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam) 25-04-2024 | 08:53:00
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een Frontend developer Nextjs 25-04-2024 | 08:31:00
AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) is per direct op zoek naar Frontend developer (Next.js) -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group (HQ Tilburg)


[Vacancy] TBWA\X has a position for a Mid-Senior Digital Designer 25-04-2024 | 08:05:00
TBWA\X is directly looking for a Mid-Senior Digital Designer -Full-time  \  Amsterdam


Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam 24-04-2024 | 19:06:00
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -