Jaargang 13 | editie 17 | 10 juni 2021
 
[Cross Media Bureau 2021] Mike Hendrixen over Vertigo 6

Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Vertigo 6 dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Mike Hendrixen, oprichter en Pr- en Marketing Director van Vertigo 6.

Kun jij Vertigo 6 introduceren?

Vertigo 6 is een Arnhems bureau dat zich specialiseert in jongerenmarketing. Wij zetten nieuwe media in om Gen Y en Gen Z te bereiken en te activeren. Van oorsprong zijn wij gespecialiseerd in de gaming markt en werken we voor...


Lees Meer

 

[Cross Media Case 2021] Jaap Visser over U-Night

Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. ESL Benelux dingt mee naar de award voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Jaap Visser, Managing Director van ESL Benelux.

Kun jij ESL Benelux introduceren?

ESL Benelux is een gaming- en e-sportsorganisatie die merken helpt de digitale generatie te bereiken. Dit kan door integratie bij eigen producten zoals de ESL Benelux Championship, maar vaak wordt er ook gekozen om een...


Lees Meer

 
[Cross Media Case 2021] Hilmar Mulder over Dit is onze zorg

Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Libelle dingt met de case Dit is onze zorg mee in de categorie Case. We spreken Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle.

Kun jij Libelle introduceren?

Libelle bestaat 87 jaar en is het oudste vrouwentijdschrift van Nederland. Het eerste nummer verscheen op 13 april 1934. Inmiddels is Libelle het grootste en bekendste vrouwenweekblad en tevens een allround mediamerk met een maandelijks bereik van 4 miljoen, zowel offline als...


Lees Meer

 
[Cross Media Case] Melvin Wongsodikromo over Tempo Team – The Toast

Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt met Tempo Team – The Toast mee in de categorie Case. We spreken met Melvin Wongsodikromo, Connection Planner bij Mindshare.Greenhouse.

Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?

Mindshare.Greenhouse is het meest gerenommeerde crossmediabureau van Nederland. Een crossmediaal communicatieadvies is geen doel op zich. Maar om een consumenteninzicht – op een efficiënte én effectieve wijze...


Lees Meer

 
[Cross Media Case 2021] Fleur Osté over Zwitsal x Concertgebouworkest – Slaapliedjes

Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt met Zwitsal x Concertgebouworkest – Slaapliedjes mee in de categorie Case. We spreken Fleur Osté, Key Accountmanager bij Unilever.

Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?

Mindshare.Greenhouse is het meest gerenommeerde crossmediabureau van Nederland. Een crossmediaal communicatieadvies is geen doel op zich. Maar om een consumenteninzicht – op een efficiënte én effectieve wijze...


Lees Meer

 
[Cross Media Case 2021] Monique Pennings over het Wat eten we?-platform

Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Jumbo draagt het platform Wat eten we? voor als Cross Media Case 2021. We spreken Cross Media Vrouw van 2020 Monique Pennings, Manager Media & Marketing Partnerships van Jumbo, over Wat Eten We?

Kun jij jouw Jumbo introduceren?

Jumbo is één van de grootste supermarktketens in Nederland. Een Brabants familiebedrijf vol ambitie. Naast 687 Jumbo-supermarkten heeft Jumbo 12 Jumbo City-stadswinkels, 8 grote Jumbo Foodmarkten en een sterke...


Lees Meer

 
[Cross Media Case 2021] Carolien de Bruyn over Ode aan Nederland

Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. MindShare.Greenhouse draagt de campagne Ode aan Nederland voor als Cross Media Case 2021. We spreken Carolien de Bruyn over deze campagne.

Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?

Mindshare.Greenhouse is hét meest gerenommeerde crossmediabureau van Nederland. Een crossmediaal communicatieadvies is geen doel op zich. Maar om een consumenteninzicht – op een efficiënte én effectieve wijze...


Lees Meer

 
[Cross Media Bureau 2021] Atva van Zanten over Mindshare.Greenhouse

Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Atva van Zanten, CEO van Mindshare.Greenhouse.

Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?

Mindshare.Greenhouse is hét meest gerenommeerde crossmediabureau van Nederland. Een crossmediaal communicatieadvies is geen doel op zich. Maar om een consumenteninzicht – op een efficiënte én effectieve wijze...


Lees Meer

 
[Cross Media Bureau 2021] Thomas Wolters over Elevator

Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Elevator dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Thomas Wolters, Managing Director van Elevator.

Kun jij Elevator introduceren?

Elevator is een growth marketing bureau voor scale-ups, corporates en corporate startups. Wij helpen klanten om, vanuit de data, het verkeer náár en óp hun website of app zo efficiënt mogelijk in te richten. Dat betekent de juiste...


Lees Meer

 

 

DDMA vraagt ACM aanpakken overtreders regels telemarketing

VIA brengt digital-audiohandboek uit

Virtue en Irene Baqué werken samen met drie korte films over vrouwenbanden voor Pandora

Robot Kittens ontwikkelt VR dansvoorstelling Narcissus & Echo

De Koninklijke Bibliotheek kiest voor ZIGT

DVJ Insights in Top 250 groeibedrijven

UM - Reprise werkt voor Seiko


 

Mediahuis benoemt Xavier van Leeuwe als CEO Digital Marketplaces

[Screenforce] AttentionTrace-planner: Inzicht in aandacht voor videocontacten

Mi chiamo Francesco Totti wint publieksprijs IFFR juni 2021

[Column] Renée Sommer: Gezelligheid kent wél tijd

Virtue en Irene Baqué werken samen met drie korte films over vrouwenbanden voor Pandora

Prince Radio als online themazender niet toegestaan door SENA

BDU Media neemt elf huis-aan-huiskranten over van DPG Media



 

Starcom UK wins Vinted TV media buying account

Ogilvy PR appoints Matt Buchanan as Global Head of Consumer PR

Logitech marks milestone in conflict-free minerals commitment

[eMarketer] Virtual Reality and consumer marketing in China

[eMarketer] Digital media consumption on unprecedented growth in US

Magna appoints Elijah Harris as first EVP Global digital partnerships and media responsibility

Paramount+ expands its content offering


 

[Vacatures] Resoluut zoek een Art Director

[Vacatures] Soda zoek een UX Designer

[Vacatures] Mr Koreander zoekt een Copywriter

[Vacancy] ViacomCBS is looking for a Junior Graphic Designer

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Sales Assistant / Client Service Coördinator

[Vacatures] [M]media zoekt een Digital Campaign Manager

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Advertising Manager


 
 

Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021 | De Genomineerden

De Cross Media Awards Jury 2021 onder leiding van John Oliveira heeft zich gebogen over een recordaantal voordrachten voor Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021 en is gekomen tot deze genomineerden:

  • Brenda Smith | AS Watson
  • Gerard van den Broek | De Ondernemer I DPG Media
  • Helene van Santen | DPG Media
  • Rogier IJzermans | ACE
  • Sietse Bakker | NOS

Huidig Cross Media Vrouw van het Jaar is Monique Pennings, Manager Media & Marketing Partnerships bij...


Lees Meer

 

ASN Bank, Asmodee, Hertog Jan, Lidl, Storytel en Nationale Postcodeloterij genomineerd voor Cross Media Adverteerder 2021

De nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021 zijn bekend. Uit de voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van John Olivieira deze zes adverteerders genomineerd:

  • | voorgedragen doorAsmodee  Vertigo 6
  • ASN Bank | voorgedragen door Born05
  • Hertog Jan | voorgedragen door NRC
  • Lidl | voorgedragen door BrandBase en ZIGT
  • Nationale Postcodeloterij | voorgedragen door Abovo Media
  • Storytel | voorgedragen door Glasnost...

Lees Meer

 
[Cross Media Awards 2021] Je kunt jouw cases insturen tot uiterlijk vrijdag 18 juni

Vrijdag 18 juni is de laatste dag dat je cases kunt insturen voor de Cross media Awards 2021 in deze categorieën:

- Cross Media Case
- Cross Media Merk
- Cross Media Exploitant
- Cross Media Bureau
- Cross Media Event
- Cross Media Innovatie

Je stuur jouw cases hier in:

https://crossmediaawards.nl/


Lees Meer

 

Trendship
 
 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -