Jaargang 13 | editie 17 | 10 juni 2021 |
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Vertigo 6 dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Mike Hendrixen, oprichter en Pr- en Marketing Director van Vertigo 6.
Kun jij Vertigo 6 introduceren?
Vertigo 6 is een Arnhems bureau dat zich specialiseert in jongerenmarketing. Wij zetten nieuwe media in om Gen Y en Gen Z te bereiken en te activeren. Van oorsprong zijn wij gespecialiseerd in de gaming markt en werken we voor...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. ESL Benelux dingt mee naar de award voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Jaap Visser, Managing Director van ESL Benelux.
Kun jij ESL Benelux introduceren?
ESL Benelux is een gaming- en e-sportsorganisatie die merken helpt de digitale generatie te bereiken. Dit kan door integratie bij eigen producten zoals de ESL Benelux Championship, maar vaak wordt er ook gekozen om een...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Libelle dingt met de case Dit is onze zorg mee in de categorie Case. We spreken Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle.
Kun jij Libelle introduceren?
Libelle bestaat 87 jaar en is het oudste vrouwentijdschrift van Nederland. Het eerste nummer verscheen op 13 april 1934. Inmiddels is Libelle het grootste en bekendste vrouwenweekblad en tevens een allround mediamerk met een maandelijks bereik van 4 miljoen, zowel offline als...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt met Tempo Team – The Toast mee in de categorie Case. We spreken met Melvin Wongsodikromo, Connection Planner bij Mindshare.Greenhouse.
Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?
Mindshare.Greenhouse is het meest gerenommeerde crossmediabureau van Nederland. Een crossmediaal communicatieadvies is geen doel op zich. Maar om een consumenteninzicht – op een efficiënte én effectieve wijze...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt met Zwitsal x Concertgebouworkest – Slaapliedjes mee in de categorie Case. We spreken Fleur Osté, Key Accountmanager bij Unilever.
Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?
Mindshare.Greenhouse is het meest gerenommeerde crossmediabureau van Nederland. Een crossmediaal communicatieadvies is geen doel op zich. Maar om een consumenteninzicht – op een efficiënte én effectieve wijze...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Jumbo draagt het platform Wat eten we? voor als Cross Media Case 2021. We spreken Cross Media Vrouw van 2020 Monique Pennings, Manager Media & Marketing Partnerships van Jumbo, over Wat Eten We?
Kun jij jouw Jumbo introduceren?
Jumbo is één van de grootste supermarktketens in Nederland. Een Brabants familiebedrijf vol ambitie. Naast 687 Jumbo-supermarkten heeft Jumbo 12 Jumbo City-stadswinkels, 8 grote Jumbo Foodmarkten en een sterke...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. MindShare.Greenhouse draagt de campagne Ode aan Nederland voor als Cross Media Case 2021. We spreken Carolien de Bruyn over deze campagne.
Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?
Mindshare.Greenhouse is hét meest gerenommeerde crossmediabureau van Nederland. Een crossmediaal communicatieadvies is geen doel op zich. Maar om een consumenteninzicht – op een efficiënte én effectieve wijze...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Atva van Zanten, CEO van Mindshare.Greenhouse.
Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?
Mindshare.Greenhouse is hét meest gerenommeerde crossmediabureau van Nederland. Een crossmediaal communicatieadvies is geen doel op zich. Maar om een consumenteninzicht – op een efficiënte én effectieve wijze...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Elevator dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Thomas Wolters, Managing Director van Elevator.
Kun jij Elevator introduceren?
Elevator is een growth marketing bureau voor scale-ups, corporates en corporate startups. Wij helpen klanten om, vanuit de data, het verkeer náár en óp hun website of app zo efficiënt mogelijk in te richten. Dat betekent de juiste...
|
|
|
|
De Cross Media Awards Jury 2021 onder leiding van John Oliveira heeft zich gebogen over een recordaantal voordrachten voor Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2021 en is gekomen tot deze genomineerden:
- Brenda Smith | AS Watson
- Gerard van den Broek | De Ondernemer I DPG Media
- Helene van Santen | DPG Media
- Rogier IJzermans | ACE
- Sietse Bakker | NOS
Huidig Cross Media Vrouw van het Jaar is Monique Pennings, Manager Media & Marketing Partnerships bij...
|
|
|
|
De nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021 zijn bekend. Uit de voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van John Olivieira deze zes adverteerders genomineerd:
- | voorgedragen doorAsmodee Vertigo 6
- ASN Bank | voorgedragen door Born05
- Hertog Jan | voorgedragen door NRC
- Lidl | voorgedragen door BrandBase en ZIGT
- Nationale Postcodeloterij | voorgedragen door Abovo Media
- Storytel | voorgedragen door Glasnost...
|
|
|
|
Vrijdag 18 juni is de laatste dag dat je cases kunt insturen voor de Cross media Awards 2021 in deze categorieën:
- Cross Media Case - Cross Media Merk - Cross Media Exploitant - Cross Media Bureau - Cross Media Event - Cross Media Innovatie
Je stuur jouw cases hier in:
https://crossmediaawards.nl/
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|