Jaargang 14 | editie 18 | 29 augustus 2021 |
|
MPG.Group heeft het Belgisch marketingbureau Gicom overgenomen, het grootste en oudste contentmarketingbureau van België. De naam Gicom blijft behouden en het management blijft aan boord
Chairlady Gisèle Speaker van Gicom draagt na ruim 40 jaar haar bureau over aan de MPG.Group onder leiding van Dolly van den Akker. Ronald Boeckx, die drie jaar geleden is gestart als CEO van Gicom, blijft de dagelijkse leiding houden van het kantoor in Antwerpen. De overname past...
|
|
|
|
Cineville heeft een andere marktstrategie laten ontwikkelen door KesselsKramer in samenwerking met productiehuis Halal. De centrale vraag die gesteld werd was: hoe spreken we een breder publiek aan zonder identiteit te verliezen. Het antwoord: een beweging van arthouse naar goede films. Cineville bestaat inmiddels 12,5 jaar.
Van lokale club tot landelijk platform
Cineville heeft als core business om filmliefhebbers voor een vast bedrag per maand onbeperkt naar de film te laten gaan. Wat in 2009 begon als een lokale Amsterdamse...
|
|
|
|
Helene van Santen is hoofdredacteur van Margriet en hiervoor van Kek Mama. Ze is genomineerd als Cross Media Vrouw van het jaar 2021. We spreken haar over Margriet en de rol van crossmedia in de wereld van tijdschriften.
Kun jij DPG Media introduceren?
DPG Media is het grootste mediabedrijf van Nederland. Onze media komen al decennialang dagelijks over de vloer bij miljoenen Nederlandse huishoudens. Met merken die zowel onze lezers als adverteerders een prachtig platform...
|
|
|
|
Ziggo Sport Totaal, het sportieve betaaltelevisieaanbod van VodafoneZiggo zal bij alle providers van donderdag 2 tot en met dinsdagochtend 7 september zonder meerkosten beschikbaar zijn.
Dit in het kader van de Formule 1 Dutch Grand Prix die in Zandvoort wordt gehouden. Het is de eerste en enige keer dat Ziggo Sport die zal vertonen, aangezien de uitzendrechten per 2022 naar NENT/Viaplay gaan. Ziggo Sport Totaal bestaat uit Ziggo Sport Select (die dezelfde...
|
|
|
|
Per september 2021 zal TV Academy haar tiende studiejaar aanvangen met drie extra mediapartners, te weten Banijay Benelux, Fremantle Netherlands en ITV Studios Netherlands. Hiermee verstevigt TV Academy haar doel om een brug te slaan tussen bedrijfsleven, creatief talent en onderwijs.
Behalve financiële ondersteuning leveren alle partners een bijdrage aan talentontwikkeling en zijn zij betrokken bij het inhoudelijk vormgeven van het lesprogramma door middel van het geven van masterclasses en praktijkopdrachten...
|
|
|
|
Sietse Bakker is onder meer uitvoerend producent van het Eurovisie Songfestival 2021, maar ook media- en event professional en auteur. Hij is genomineerd als Cross Media Man van het jaar 2021.
Wat kun je vertellen over de relatie tussen de NOS en het Eurovisie Songfestival?
Het 65ste Eurovisie Songfestival wordt traditioneel georganiseerd door de publieke omroep van het winnende land, in samenwerking met de Europese unie van publieke omroepen, de European Broadcasting Union. In Nederland hebben we, zeker in vergelijking met andere landen, een...
|
|
|
|
Na twee en half jaar organiseren wij weer een groot real live congres. En dat werd tijd! Het Cross Media Congres 2021 geeft podium aan tal van sprekers uit media en marketingcommunicatie.
Van grote exploitanten, adverteerders en bureaus die de gevestigde orde vertegenwoordigen tot startups die deze orde juist uitdagen. Wat hen bindt, is een continue zoektocht naar werkende businessmodellen in een razendsnel veranderend medialandschap waar kansen en...
|
|
|
|
Op dinsdag 14 september 2021 vindt het Cross Media Congres 2021 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam.
De 5 beste media en marcom startups van dit moment in Nederland spreken op deze conferentie; zij zijn de winnaars van de Dutch Startup Competition 2021. Deze competitie wordt dit jaar voor de achtste keer georganiseerd...
|
|
|
|
NRC zoekt een online samensteller voor het beheren van de homepage en het schrijven van nieuwsbrieven, voor drie of vier diensten per week.
Wat je gaat doen
Online samenstellers brengen NRC-journalistiek zo goed, snel en aantrekkelijk mogelijk bij de digitale lezer. Ze stellen de homepage samen: ze maken nieuwskeuzes, experimenteren met koppen en bedenken hoe de homepage die dag het beste aansluit bij het nieuws en de behoefte van onze lezers. Daarnaast schrijven ze de twee grootste...
|
|
|
|
Als business analist bij Qmusic adviseer jij je Sales collega’s over de ontwikkeling en commerciële kansen van Qmusic.
Wat ga je doen?
Jij analyseert en signaleert veranderingen en kansen in de markt die bijdragen aan het ontwikkelen van strategieën en proposities voor het salesproces. Jouw (hoofd)verantwoordelijkheden bestaan uit...
|
|
|
|
ZIGT is een full service media- en performance bureau, gevestigd in Hoofddorp. Met een team van 80 doorgewinterde professionals bieden wij ruim 250 opdrachtgevers antwoorden en oplossingen op hun marketingcommunicatie-, media-, e-commerce- en datavraagstukken.
Per direct zijn wij opzoek naar een Business Intelligence / Data Specialist. Big data en BI zijn momenteel booming en daarom zijn wij opzoek naar een enthousiaste Business...
|
|
|
|
Afdeling Programma Samenstelling is binnen Talpa TV verantwoordelijk voor de bewerking van aangekochte series & programma’s, zoals MasterChef Australië, De Grote Verbouwing, Border Security maar ook Lachen om Home Video’s.
Deze programma’s worden aangepast zodat ze op onze zenders SBS6, NET5, Veronica of SBS9 uitgezonden kunnen worden. De programma’s worden o.a. voorzien van een nieuwe vormgeving en een Nederlandse voice-over...
|
|
|
|
Er komt een nieuwe, uitdagende en creatieve functie vrij bij Familyblend. Wij zoeken een Senior Creative die strategische skills heeft. Wat ga je doen? Je bent conceptontwikkelaar rondom content en socials, maar ook iemand die met de poten in de klei kan staan als vormgever.
Kortom; een Senior Creative met strategische vaardigheden, die een creatieve vertaling maakt van een briefing naar een strategie en verrassend concept voor...
|
|
|
|
Van bondige tweets en persberichten over inventieve campagnes tot het creëren van pakkende pitches voor A-adverteerders en het opstellen van gedegen inschrijvingen voor gemeentelijke aanbestedingen: als creatief tekstschrijver van Buitenreclame-exploitant JCDecaux moet je een veelzijdige pen hebben.
Kun je daarnaast ook nog goed met een camera overweg? Dan kun je zo aan de slag op onze afdeling Marketing...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|