Jaargang 4 | editie 27 | 30 augustus 2021 |
|
Ruurd Neurink is hoofd communicatie en marketing bij Porsche in Nederland. Eerder werkte hij onder meer bij Nespresso in verschillende rollen en nu sinds 2,5 jaar bij het automerk.
Ruurd Neurink: “In Nederland zijn wij sinds 1949 als Porsche de eerste onafhankelijke Porsche-importeur wereldwijd, een jaar na het oprichten van Porsche. Dat geeft ons een goede band met het hoofdkantoor in Duitslands. We hebben dus de rijkdom van een krachtig en ondernemend bedrijf als Pon, in...
|
|
|
|
Om jongeren te motiveren hun seksuele wensen en grenzen bespreekbaar te maken lanceren ministerie van VWS en Sense in samenwerking met Roorda Reclamebureau de campagne Zin? Lekker? Fijn? – Praat met elkaar over wat je wel en niet wil.
Door samen het gesprek te voeren over wat je wel en niet wilt, kun je ongewenst gedrag voorkomen. Maar jongeren weten soms niet hoe en wanneer ze erover moeten beginnen. De campagne wil jongeren stimuleren om zich...
|
|
|
|
Intracto Group heeft het in Stockholm gevestigde bureau Awave over. Eerder nam Intracto Group al het full-service bureau Stendahls over. Awave staat bekend om haar expertise op het gebied van web-development, UX, UI en digitale marketing.
Awave heeft een team van 55 strategische en technologische experts in onder andere Drupal, Umbraco, Episerver en WordPress. De overname van Awave is een logische volgende stap in de missie van Intracto Group om een echte end-to...
|
|
|
|
Na twee en half jaar organiseren wij weer een groot real live congres. En dat werd tijd! Het Cross Media Congres 2021 geeft podium aan tal van sprekers uit media en marketingcommunicatie.
Van grote exploitanten, adverteerders en bureaus die de gevestigde orde vertegenwoordigen tot startups die deze orde juist uitdagen. Wat hen bindt, is een continue zoektocht naar werkende businessmodellen in een razendsnel veranderend medialandschap waar kansen en bedreigingen elkaar...
|
|
|
|
Op dinsdag 14 september 2021 vindt het Cross Media Congres 2021 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam.
De 5 beste media en marcom startups van dit moment in Nederland spreken op deze conferentie; zij zijn de winnaars van de Dutch Startup Competition 2021. Deze competitie wordt dit jaar voor de achtste keer georganiseerd...
|
|
|
|
Er komt een nieuwe, uitdagende en creatieve functie vrij bij Familyblend. Wij zoeken een Senior Creative die strategische skills heeft. Wat ga je doen? Je bent conceptontwikkelaar rondom content en socials, maar ook iemand die met de poten in de klei kan staan als vormgever.
Kortom; een Senior Creative met strategische vaardigheden, die een creatieve vertaling maakt van een briefing naar een strategie en verrassend concept voor...
|
|
|
|
ZIGT is per direct op zoek naar een Front-end Developer.
We zoeken een full service optimist die met liefde goede, herbruikbare en overzichtelijke HTML, SCSS en Javascript schrijft. Iemand die visual design pixel-perfect omzet naar code. Iemand die niet bang is voor GIT of Compony. Iemand die het beter weet dan iedereen, en ook nog kan vertellen waarom. Die zoeken we. Die willen we...
|
|
|
|
Krijg jij net als wij energie van online marketing en ben jij een ervaren marketeer met veel kennis over SEO?
En begrijp jij als geen ander dat een holistische search strategie bijdraagt aan het behalen van de organisatie doelstellingen en KPI’s? Dan zijn wij op zoek naar jou...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|