Jaargang 14 | editie 20 | 3 september 2021 |
|
Thijs Jaski is Managing Partner bij Yune, het contentmarketingbureau waar wetenschap en creativiteit samensmelten tot eersteklas verhalen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het maken van journalistiek gedreven content voor klanten op basis van onderzoeken naar onder meer gedrag.
Yune is sinds vier jaar onderdeel van Mediabrands en ontwikkelt content voor digitale kanalen en dan vooral sociale media. Omdat door de jaren heen de klantvraag is veranderd richting datagedreven creativiteit en...
|
|
|
|
Streamingplatform Pathé Thuis heeft Marco van Demen aangesteld tot Chief Marketing Officer (CMO). Het bedrijf heeft deze functie gecreëerd om de positie van Pathé Thuis als marktleider in de verhuur van online films in Nederland te versterken en is ervan overtuigd dat Van Demen met zijn ruime ervaring in de industrie een belangrijke bijdrage kan leveren aan deze ambitie.
De afgelopen jaren was Marco van Demen werkzaam als Head of Marketing Entertainment Channels bij The Walt Disney Company voor een portfolio bestaande uit Disney...
|
|
|
|
Gerard van den Broek is directeur van De Ondernemer. Hij is genomineerd als Cross Media Man van het jaar 2021. We spreken hem over zijn platform en visie op crossmedia.
Kun jij De Ondernemer introduceren?
Het grootste crossmediale B2B-platform van Nederland, onderdeel van DPG Media. Dat is het antwoord dat ik geef als ik met iemand in de lift sta in een gebouw met twee verdiepingen. Als ik iets meer tijd krijg, dan leg ik uit dat we met goede redactionele content ondernemers informeren en inspireren via onze website, (gesproken)...
|
|
|
|
OneFor is a fintech startup that offers various mobile money applications and technical services, including account, payment and card services. Its card solution is supported by Mastercard International. The startup’s Co-Founder Marco Abele elaborates.
Tell us a bit about your company
OneFor is a Pan-European start-up fintech enterprise that offers various mobile money applications and technical services, including account, payment and card services. Its card solution is supported by Mastercard International...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Wavemaker zendt WordSmint in voor de categorie Innovatie. We spreken met Marcel van Zwieten, Managing Creative Director van DotControl.
Kun jij DotControl introduceren?
DotControl maakt ervaringen in de digitale en echte wereld. Met groei als meest in het oog springend resultaat. Wij creëren magie door onze onderscheidende werkwijze, dienstverlening en cultuur te combineren. Wij geloven in de kracht van het collectief. Verschillende mensen met...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. De Ondernemer dingt mee naar de award in de categorie Cross Media Merk van het Jaar. We spreken met Robert van den Ham, Director Content & Creatie van De Ondernemer.
Kun jij De Ondernemer introduceren?
De Ondernemer is onderdeel van DPG Media. In korte tijd is het gegroeid naar het nummer 1 zakelijk (B2B-) mediamerk van Nederland, De Ondernemer richt zich met een breed crossmediaal platform – print, online en events – op een...
|
|
|
|
Breeze is a Dutch-based startup that seeks to make online dating revolve around offline encounters again. It embraces technology to enhance human connection instead of replacing it. By lowering the bar to offline dating, Breeze hopes to get rid of the high expectations that are linked to first dates. The startup’s Co-founder Marsha Goei elaborates.
Introduce your startup
Breeze is an online dating app for offline dates. At Breeze, you only get a handful of the best matching profiles each day. When matched, there is no endless chatting, but users fill in a datepicker and the date is organised through the app at one of our partnered date locations. Right now we organise over a 1000 dates per month...
|
|
|
|
Are You The One, één van de populaire datingprogramma’s van MTV in de VS, komt naar Nederland. Kaj Gorgels gaat als presentator de tien single mannen en tien single vrouwen begeleiden in hun zoektocht naar de perfecte match. De serie is op Videoland en MTV te zien.
Kaj Gorgels heeft presentatie-ervaring bij Temptation Island (RTL5) en Expeditie Robinson (RTL4) en daarmee kennis op het gebied van liefde én kennis op het gebied van spel. Are You The One is vanaf vrijdag 15 oktober 2021 te zien bij...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. BrandBase zendt de case rondom 300 jaar MeesPierson in. We spreken met Jesse Post, Creative Director van BrandBase.
Kun jij BrandBase introduceren?
Wij belonen mensen. BrandBase is dé expert in het creëren en produceren van spaarprogramma's die herhaalaankopen stimuleren. En met succes! Dat doen we voor toonaangevende merken zoals ABN AMRO, Shell en Nationale Postcode Loterij. We opereren wereldwijd. We...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. UM zendt de case rondom Vattenfall in. We spreken Sander Pluijm van UM over zijn inzending.
Kun jij UM introduceren?
Wij zijn UM. Onderdeel van (IPG) Mediabrands, een internationale bureaugroep. Binnen onze groep komen creativiteit, technologie en data samen. We geloven in een balans tussen Now en Next. Deze balans maakt merken toekomstbestendig. Wij noemen dit Futureproof, onze ambitie en filosofie. Zo helpen wij merken zich opnieuw...
|
|
|
|
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Wavemaker zendt de case rondom Grolsch: Movies Explained in. We spreken met Mart Wouters van Wavemaker.
Kun jij Wavemaker introduceren?
Wavemaker is een bureau op het snijvlak van media, content en technologie, aangedreven door data. We zijn toonaangevend, digitaal vooruitstrevend en innovatief. We helpen zowel grote als kleine klanten bij hun groeiambities. We centraliseren onze mediaplanning rond de aankoopreis...
|
|
|
|
Femmefab is een influencer marketing agency. We zoeken dagelijks de match tussen merken en onze influencers en publishers. We richten ons op de doelgroep vrouwen met grote interesse in Lifestyle, Beauty & Fashion, Jonge Gezinnen en/of Sport & Health.
Denk hierbij aan influencers zoals Kelly Caresse, Wil & Tien en Michelle Bollen of titels als Girlscene.nl en Ze.nl. Bij Femmefab zal je verantwoordelijk zijn voor diverse klanten en bureaus. Daarnaast word je ook uitgedaagd om met...
|
|
|
|
Voor LINDA.NL zoeken we een ervaren shopmanager e-commerce om ons team te komen versterken.
LINDA.nl is hét nieuwsplatform voor vrouwen. Met smaak en voorzien van een flinke dosis emotie. Zo bepaalt LINDA.nl met lef en liefde iedere dag het gesprek. Er zijn uitgebreide plannen om de bestaande shop op LINDA.nl te uit te breiden tot een plek waar je de mooiste aanbiedingen voor de magazines en de leukste producten kunt kopen...
|
|
|
|
Ticketveiling.nl is een aanbieder die zich 24/7 richt op het aanbieden van veilingen via de website www.ticketveiling.nl. We bieden consumenten de mogelijkheid om te bieden op tickets/kaarten voor onder meer musicals, concerten, sport- en andere evenementen, waarbij de kaarten per opbod geveild worden.
Ook diverse (A-merk) goederen maken deel uit van ons aanbod. Ticketveiling.nl wil zich onderscheiden in een uitgebreid aanbod en goede servicegerichtheid richting de...
|
|
|
|
Ben jij nauwkeurig en communicatief sterk? Laat je niet los totdat je tevreden bent? En kijk je altijd hoe zaken sneller of handiger kunnen worden gedaan? Heel goed! Dan is de rol van ervaren Digital Campaign Manager (Project Manager) jou op het lijf geschreven!
Wat je gaat doen
Als Digital Campaign Manager (Project Manager) ben je onderdeel van het klantenteam en daarmee een zeer belangrijke schakel in onze bedrijfsvoering. Een klantenteam bestaat uit 3 Key Account Strategen en 5...
|
|
|
|
Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met consumenten of medewerkers. Relevante content voor het juiste moment, met juiste middel en voor de juiste persoon.
Maar altijd vanuit de belevingswereld van de consument. Het liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken. Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten, branches en niches. Van finance en...
|
|
|
|
Na twee en half jaar organiseren wij weer een groot real live congres. En dat werd tijd! Het Cross Media Congres 2021 geeft podium aan tal van sprekers uit media en marketingcommunicatie.
Van grote exploitanten, adverteerders en bureaus die de gevestigde orde vertegenwoordigen tot startups die deze orde juist uitdagen. Wat hen bindt, is een continue zoektocht naar werkende businessmodellen in een razendsnel veranderend medialandschap waar kansen en...
|
|
|
|
Ben jij een student in media of marketingcommunicatie - dat kan HBO of universitair zijn, je kunt net zijn begonnen, aan het afstuderen of iets daar tussen in - dan is dit wellicht iets voor jou.
Het is inmiddels traditie dat wij 25 studenten uitnodigen voor gratis deelname aan het Cross Media Congres. Media Meetings investeert graag in jong talent en daarom nodigen wij studenten van relevante opleidingen ook dit jaar uit om zich aan te melden voor gratis deelname aan het Cross...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|