Jaargang 4 | editie 28 | 2 september 2021 |
|
Rogier Bruggeman is directeur van ZIGT, het onafhankelijke media- en performancebureau dat klanten in de Benelux helpt om hun groeidoelstellingen te realiseren. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de voordelen van onafhankelijk zijn.
Rogier Bruggeman: “De klanten die voor ons kiezen, doen dan lokaal. Dus voor Nederland en België of de hele Benelux. Daarbij kijken ze sterk naar bijvoorbeeld het team, naar alles eromheen. Bij internationale pitches wordt er elders wat...
|
|
|
|
Wenneker Group heeft de in het Vlaamse Gent gevestigde animatiestudio Volk overgenomen. Het is de tweede overname binnen de buy & build-strategie van Wenneker Group, sinds private equity-maatschappij Capital A aan boord kwam.
Met het toetreden van Volstok telt de groep inmiddels 80 medewerkers, met kantoren en studios in Nederland en België, en met een gecombineerde omzet van 17 miljoen euro. Wenneker Group werkt voor klanten als Philips, Essity en...
|
|
|
|
Holland Casino heeft als Official Event Supplier van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix een roulettewiel op de rotonde bij het circuit in Zandvoort laten plaatsen, met alle coureursnummers en een Oranje 33.
Het roulettewiel is een van de creatieve assets van de Holland Casino sportzomer campagne Alles op Oranje, ontwikkeld door Merkactivatiebureau Kumpany. Dankzij deze campagne omarmde Holland Casino de oranje sportzomer, bijvoorbeeld met inhakers tijdens het EK voetbal, Tour de France, de...
|
|
|
|
Door de pandemie zijn mensem meer thuis, en hechten ze meer aan de ruimtes om zich heen, en zijn ze ook eerder uitgekeken op spullen. Kortom de behoefte aan inspiratie van het interieur is groter dan ooit. DPG Grow-expert Kees Wilbrink gaat in gesprek met Joost Prikker, salesmanager Home Deco bij DPG Media.
Joost, waarom is er juist in oktober zoveel communicatie over wonen en interieur?
De oktober woonmaand is een begrip en kun je zien als de start van het woonseizoen. Het is de tijd, tijdens de herfst en winterperiode dat mensen vooral veel binnen leven. Doordat...
|
|
|
|
De recent gestarte flitsbezorger Flink heeft XXS (onderdeel van Candid), gevraagd te helpen bij de introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur.
Een geïntegreerde campagne is live gegaan met als kick-off een grootschalige inzet van outdoor uitingen in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Tilburg, Breda, Delft, Haarlem en Groningen. Flink wil de marktleider worden in de categorie flitsbezorgbedrijven. Met die ambitie is gezocht naar een...
|
|
|
|
ASN Bank is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021, voorgedragen door Born05. Wij spreken met Pieter Smeets, hoofd marketing en communicatie bij ASN Bank.
Kun jij ASN Bank introduceren?
ASN Bank is de oudste en grootste duurzame bank van Nederland. Op het moment van spreken bedienen we vanuit Den Haag met 170 medewerkers meer dan 800.000 klanten. Al sinds onze oprichting in 1960 is onze missie om als bank de duurzaamheid van de samenleving te bevorderen. Daarbij...
|
|
|
|
Logitech breidt zijn zakelijke aanbod uit met verscheidene technologieën voor thuissetups naast de reeds bestaande videoconferentietechnologieën voor vergaderruimten. Op deze manier wil Logitech voldoen aan de veranderende behoeften van de hedendaagse zakelijke IT.
Deze uitbreiding wordt mogelijk gemaakt door de introductie van Logi Bolt, een draadloze technologie die een oplossing biedt voor de belangrijkste vereisten voor zakelijke IT. Logitech zorgt met Logi Bolt wereldwijd voor veilige...
|
|
|
|
Marjolein Lubberman is CEO van Asmodee. Het spellenbedrijf is genomineerd als Cross Media Adverteerder van het jaar 2021. We spreken haar over de onderneming en de visie op crossmedia.
Kun jij Asmodee introduceren?
Asmodee The Netherlands is een uitgever en distributeur in bord- en kaartspellen in de Nederlandstalige markt. Met een uitgebreid assortiment van meer dan 6500 verschillende artikelen en meer dan 100 verschillende leveranciers, hebben wij voor iedere spellenspeler een mooi aanbod in onze...
|
|
|
|
Femmefab is een influencer marketing agency. We zoeken dagelijks de match tussen merken en onze influencers en publishers. We richten ons op de doelgroep vrouwen met grote interesse in Lifestyle, Beauty & Fashion, Jonge Gezinnen en/of Sport & Health.
Denk hierbij aan influencers zoals Kelly Caresse, Wil & Tien en Michelle Bollen of titels als Girlscene.nl en Ze.nl. Bij Femmefab zal je verantwoordelijk zijn voor diverse klanten en bureaus. Daarnaast word je ook uitgedaagd om met jouw...
|
|
|
|
Voor LINDA.NL zoeken we een ervaren shopmanager e-commerce om ons team te komen versterken.
LINDA.nl is hét nieuwsplatform voor vrouwen. Met smaak en voorzien van een flinke dosis emotie. Zo bepaalt LINDA.nl met lef en liefde iedere dag het gesprek. Er zijn uitgebreide plannen om de bestaande shop op LINDA.nl te uit te breiden tot een plek waar je de mooiste aanbiedingen voor de magazines en de leukste producten kunt kopen. De shop moet een plek worden waar vrouwen geïnspireerd worden in de...
|
|
|
|
Het leukste digital marketingbureau van Nederland. Wij zijn een award winning agency en sinds 2014 onderdeel van IPG Mediabrands, een van de big six agencies ter wereld.
Dit betekent dat wij goede partnerships hebben met onder andere Google en Facebook, met vele opleidingsmogelijkheden en het behalen van certificaten. Al sinds de begindagen van online werken wij aan de beste digitale strategieën voor prachtige klanten als Coca-Cola, Jumbo, Landal Greenparks...
|
|
|
|
Wij zoeken een ijzersterke creative copywriter die de eindverantwoordelijkheid draagt voor de ontwikkeling en consistente toepassing van de merktaal van onze klanten. Je schrijft vette teksten voor campagnes, bedenkt haakjes en concepten én werkt en denkt mee aan alles wat met tekst te maken heeft.
Als creative copywriter word je onderdeel van het creative team dat bestaat uit creative leads, social creatives en ga je aan de slag voor (internationale) A-merken zoals Alpro...
|
|
|
|
Jij zorgt ervoor dat de podcasts van NRC bekend worden bij een groot publiek door middel van aandacht in de media. In samenwerking met je collega’s uit het audioteam zet je PR-campagnes op die aansluiten bij de redactionele en marketingkalender.
Je kunt ons helpen een strakke PR-strategie te formuleren die NRC neerzet als autoriteit in podcastland. Hoe moet echter niet bij een plan blijven, je kunt ook concrete resultaten halen in de vorm van diverse publicaties in relevante media...
|
|
|
|
Na twee en half jaar organiseren wij weer een groot real live congres. En dat werd tijd! Het Cross Media Congres 2021 geeft podium aan tal van sprekers uit media en marketingcommunicatie.
Van grote exploitanten, adverteerders en bureaus die de gevestigde orde vertegenwoordigen tot startups die deze orde juist uitdagen. Wat hen bindt, is een continue zoektocht naar werkende businessmodellen in een razendsnel veranderend medialandschap waar kansen en bedreigingen elkaar...
|
|
|
|
Ben jij een student in media of marketingcommunicatie - dat kan HBO of universitair zijn, je kunt net zijn begonnen, aan het afstuderen of iets daar tussen in - dan is dit wellicht iets voor jou.
Het is inmiddels traditie dat wij 25 studenten uitnodigen voor gratis deelname aan het Cross Media Congres. Media Meetings investeert graag in jong talent en daarom nodigen wij studenten van relevante opleidingen ook dit jaar uit om zich aan te melden voor gratis deelname aan het Cross Media...
|
|
|
|
Op dinsdag 14 september 2021 vindt het Cross Media Congres 2021 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam.
De 5 beste media en marcom startups van dit moment in Nederland spreken op deze conferentie; zij zijn de winnaars van de Dutch Startup Competition 2021. Deze competitie wordt dit jaar voor de achtste keer georganiseerd...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|