Jaargang 14 | editie 22 | 20 september 2021 |
|
Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij A.S. Watson, het moederbedrijf van onder meer Kruidvat, werd tijdens het Cross Media Diner op 14 september uitgeroepen tot Cross Media Vrouw van het jaar 2021.
De jury: "Brenda Smith is een van de beste marketeers van Nederland, tot toe was wellicht niet iedereen in het vak zich daarvan bewust. Zij heeft de koers van het merk Kruidvat verlegd. In de afgelopen twee jaar is in dat traject een...
|
|
|
|
Tijdens het Cross Media Diner 2021 de Kromhouthal in Amsterdam zijn dinsdag 14 september de winnaars van de Cross Media Awards 2021 bekendgemaakt.
Brenda Smith van A.S. Watson is Cross Media Vrouw van het Jaar 2021, zij is de opvolger van Monique Pennings van Jumbo. De prijzen werden uitgereikt door John Olivieira, voorzitter van de Cross Media Awards Jury. Twee deeljury's beoordeelden de inzendingen...
|
|
|
|
Jeroen Koopman is oprichter en Creative Producer van het snel groeiende productiebedrijf NewBe.
Tijdens het Cross Media Congres 2021 maakt hij maakte hij samen met Karin de Groot (ITV) en Jelani Isaacs (New Amsterdam Film Company) deel uit van het Makers Forum en was hij te gast tijdens de speciale radiouitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie...
|
|
|
|
Vanaf 1 november zal Director Audio Marc Adriani zijn werkzaamheden bij Talpa Network neerleggen. Aanleiding voor zijn vertrek is een verschil van inzicht over de koers van de radioafdeling van Talpa Network.
Marc Adriani: "Met veel plezier heb ik mijn bijdrage geleverd aan de radio merken; Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica. Jammer dat het ophoudt, maar het scheiden der wegen is in dit geval onvermijdelijk. Als luisteraar zal ik de stations natuurlijk blijven volgen...
|
|
|
|
Outbrain, Outbrain, een platform voor het open web, gaat samenwerken met Pijper Media, uitgever van merken als Grazia, Marie Claire en Beau Monde
Outbrain is, via een meerjarig contract, verantwoordelijk voor het volledige en exclusieve beheer van de betrokkenheid en de ontwikkeling van het publiek op alle websites binnen Pijper Media. Pijper Media heeft in Nederlands meer dan 12 miljoen pageviews per maand. Anton Pijper, CEO, Pijper Media: "De kwaliteit...
|
|
|
|
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Sjoerd Valkering van Indeleiderstrui.
Dag Sjoerd, kun jij Indeleiderstrui introduceren?
In de Leiderstrui is een site voor en door wielerliefhebbers. We focussen ons op alles wat er zich in de hoogste regionen van de wielersport afspeelt en brengen dit razendsnel en op onze kenmerkende, ietwat informele...
|
|
|
|
Shula Rijxman wil dat er een klimaatjournaal komt, zodat het onderwerp duurzaamheid en klimaat structureel aandacht krijgt op televisie. Dit zei ze dinsdag tijdens het Cross Media Congres in Amsterdam.
Volgens Shula Rijxman zijn klimaatverandering en duurzaamheid dusdanig belangrijke thema’s dat ze meer structurele aandacht verdienen. Het programma moet volgens haar een dagelijks journaal worden over klimaat en niet alleen maar beschrijven hoe klimaat in gevaar is...
|
|
|
|
Het netwerk van creatieve en strategische contentbureaus MPG.Group gaat verder onder de naam MMMatter. Het netwerk bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts in New York, SOCIAL.INC, The Social Club en het Belgische Gicom.
MMMatter staat voor Measure, Make, Matter, waarbij vanuit grondige doelgroepkennis, met data als enabler, content voor merken wordt gecreëerd die echt waarde toevoegt. MMMatter zal bureaus blijven toevoegen aan haar...
|
|
|
|
Er zijn feiten die iedereen kent. Zo is het een feit dat de jeugd bijna geen tv meer kijkt. Een ander feit is dat de ouderen wel graag tv kijken. Feitelijk vormen de 50-plussers de grootste bevolkingsgroep.
Mensen zijn feitelijk conformisten. De beste manier om het keuzegedrag van mensen te veranderen, is door te zeggen dat de meerderheid het gewenste gedrag al vertoont...
|
|
|
|
SCHOKVAST heeft volgens de makers de ambitie om de luisteraar houvast te geven in de steeds sneller veranderende wereld. Op wekelijkse basis worden gasten aan de tand gevoeld en verdiepen de presentatoren zich in topics omtrent organisatiekunde, innovatie, marketing en media.
Mark Schoones: “Vanaf de eerste uitzending is het de ambitie een show te creëren die dieper graaft dan het geven van algemene beschrijvingen van vernieuwende...
|
|
|
|
Onderzoeksjournalist Goos de Boer van RTV Noord gaat de samenwerking tussen de NOS en de dertien regionale omroepen op het gebied van onderzoeksjournalistiek verder uitbouwen.
De afgelopen jaren zijn al gezamenlijke researchverhalen gepubliceerd, maar met de komst van De Boer willen de NOS en de regionale omroepen de krachten nog meer bundelen en de samenwerking op onderzoeksgebied verder uitbouwen. Goos de Boer gaat vanaf oktober in zowel...
|
|
|
|
Het is nog lekker aan het nazomeren maar aan de horizon gloort alweer het DeMedia100 Diner 2022, dat zal plaatsvinden in begin december (2021 wel te verstaan), ook dit jaar weer het netwerk event van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingwereld.
Het onderzoek dat ten grondslag ligt aan DeMedia100 | DeMarketing100 wordt uitgevoerd in de eerste week van oktober. Iedereen mag mensen voordragen voor...
|
|
|
|
De afdeling TV Promo & Graphics is op zoek naar een enthousiaste Medior Promomaker. Als Medior Promomaker maak je promo’s voor de programma’s, series en films van de tv-zenders SBS6, NET5, Veronica en SBS9. Heb jij interesse? Lees dan snel verder!
The job
Je bent onderdeel van een wisselend team met producers, marketeers, communicatiespecialisten, grafici en promomakers. Samen met hen zorg je ervoor dat de tv-programma’s op een juiste manier in de markt gezet...
|
|
|
|
In Lang Leve de Liefde maken singles een serieuze kans op langdurig liefdesgeluk...door direct te gaan samenwonen op de eerste date. Voor dit dagelijkse liefdesprogramma zijn wij op zoek naar een Coördinator Social Media.
Wat ga je doen?
- Je bent het aanspreekpunt binnen de productie m.b.t. alle online werkzaamheden;
- Je stelt de socialmediaposts op en werkt de campagnes uit...
|
|
|
|
Als Digital Sales/Media Support medewerker ga jij aan de slag om JCDecaux te versterken op het gebied van digitale buitenreclame.
Wat ga je doen?
Wij zoeken een nieuwe collega. In dit geval onze nieuwe Digitale Sales/Media support medewerker. Met een jaar aan werkervaring op het gebied van online marketing heb jij affiniteit met het analyseren van data en online advertenties. De waarde van campagnes door vertalen naar digitale buitenreclame begrijp jij helemaal en kan je...
|
|
|
|
Ben jij dagelijks bezig met het nadenken en maken van de leukste, meest aantrekkelijke en originele content? Dan zoeken wij jou! Wij zijn op zoek naar een creatieve content redacteur, die het leuk vindt om onze content naar een hoger level te tillen en mee te werken aan onze branded content, affiliate marketing en influencer marketing campagnes.
Als content redacteur heb jij gevoel voor het schrijven van een gesponsorde blog voor onze verschillende klanten. Jij kunt je goed inleven in verschillende klanten. Je hebt een...
|
|
|
|
De Gelderlander zoekt enthousiaste collega's voor versterking van de eindredactie!
Wat ga je doen
- Je gaat werken voor de eindredactie van De Gelderlander
- Je gaat deel uitmaken van een ambitieuze omgeving en deze nog verder opstuwen.
- Je beoordeelt de artikelen van verslaggevers en medewerkers inhoudelijk, redigeert en verrijkt deze en voorziet die van pakkende koppen en intro’s. Ook voor onze online-uitingen...
|
|
|
|
Voor de grootste magazinemerken van Nederland zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot met liefde voor media (standplaats Hoofddorp)
Wat ga je doen?
Als stafmedewerker binnen team Operatie & Support werk je in een leuk team van gedreven collega’s voor de redacties van Libelle, Margriet, Flair, vtwonen en nog dertien andere mooie titels. Je zorgt dat informatie nodig voor planning en productie van onze magazines goed in...
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|